SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. Crutch Profiel | History | Fotoboek
2. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
3. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
4. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
5.TheVulture Profiel I History I Fotoboek
6. Gomi Profiel | History | Fotoboek
7. Peter Profiel | History | Fotoboek
8. DuTank Profiel | History | Fotoboek
9. DrNick Profiel | History | Fotoboek
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
12. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
13. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
14. MaJo Profiel | History | Fotoboek
15. tdrone Profiel | History | Fotoboek
16. Soempie Profiel | History | Fotoboek
17. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
18. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
19. Fogel Profiel | History | Fotoboek
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
21. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek
22. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
23. lynda Profiel | History | Fotoboek
24. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
[ Bericht 18% gewijzigd door Tha_Erik op 31-10-2012 16:58:46 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
k dan \o/quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
This just in, Liesje en ik zijn uw volgende spelleiders.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:46 schreef lynda het volgende:
Kan ik nu dan wel rustig tot en met vrijdag regelmatig afwezig zijn zonder verdacht te zijn omdat ik zit te leren?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kan kloppen want dorp is nooit maffia he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je snapt volgens mij best wat ik bedoel. Achteraf gezien had ik bij moeten houden, wat ik hoe vaak ben geweest in alle potjes die ik meegespeeld heb.
Ik vond het zo zielig voor jou! Maar je deed het goed.quote:
Eerlijk, ik ben liever maffia. Ik ben dus ook gewoon niet gewend om niet te weten wie maffia is. Dan weet ik spontaan écht niet meer op wie ik moet stemmen.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:46 schreef lynda het volgende:
Kan ik nu dan wel rustig tot en met vrijdag regelmatig afwezig zijn zonder verdacht te zijn omdat ik zit te leren?
quote:
Maar leverde mij wel een 9,5 voor een tentamen opquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat niet stemmen in het weekend heeft je echt genekt
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Maar leverde mij wel een 9,5 voor een tentamen op
Noice.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:48 schreef lynda het volgende:
[..]![]()
[..]
Netjess!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:48 schreef lynda het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat viel bij mij reuze meequote:Op maandag 29 oktober 2012 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
1. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
Dit gaat me vast nekken omdat iedereen mij als eerste aanklikt. Maar vooruit.
wil je mij ook op de lijst zettenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
1. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
Dit gaat me vast nekken omdat iedereen mij als eerste aanklikt. Maar vooruit.
Toch altijd weer speciaalquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
Wel jammer dat Tim en ik nu niet kunnen bitchfighten met Liesje en Erik.
En ik! Ik wil een nummer waarmee ik een dorpsrol krijg pls.quote:
Ja dat bedacht ik me ook net.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
Jonge, ik blijf toch niet bezig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ik! Ik wil een nummer waarmee ik een dorpsrol krijg pls.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jonge, ik blijf toch niet bezig.Jij dan nog, want jou vind ik wel lief.
Dat is nieuw trouwens, ik kan me vaag herinneren dat ik je toen ik net begon heel vervelend vond. Maar dat was ws omdat ik maffia was en jij me doorhad ofzo.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil best weer maffia zijn.Als dorp heb ik toch nooit tijd om hints te zoeken.
Oh, scratch that. Dan kunnen mijn hints niet teruggeleid worden naar IJs. Dus laat me dan maar dorp zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit even een rondje uit om mijn scriptie wat meer op te laten schieten.
Bwahahahha, je bent de eerste en de laatste nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is nieuw trouwens, ik kan me vaag herinneren dat ik je toen ik net begon heel vervelend vond. Maar dat was ws omdat ik maffia was en jij me doorhad ofzo.
Nu vind ik je lief.![]()
Jij kunt af en toe zo heerlijk direct uit de hoek komen... maar aan de andere kant ook weer heelquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bwahahahha, je bent de eerste en de laatste niet
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef Peter het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik een speciale rol hadTnx SL's. Maar jammer dat ik de eerste nacht stierf
Mwehehehe.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Oh, scratch that. Dan kunnen mijn hints niet teruggeleid worden naar IJs. Dus laat me dan maar dorp zijn.![]()
wij 2 maffiaquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Oh, scratch that. Dan kunnen mijn hints niet teruggeleid worden naar IJs. Dus laat me dan maar dorp zijn.![]()
Ja jullie hadden de eerste twee nachten echt een goeie neus voor de juiste killsquote:
Jah, ik eerst nog vragen of ik mezelf een vest mocht geven, mocht niet. Toen de BM er 1 willen geven, maar die had bodyguards, toen liesje maarquote:
Alleen daarna he... Haha. Heb me wel echt goed vermaakt deze ronde!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja jullie hadden de eerste twee nachten echt een goeie neus voor de juiste kills
hosselenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, dan moeten er wel meer LIF mensen meedoen!
Ja thanks!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Jah, ik eerst nog vragen of ik mezelf een vest mocht geven, mocht niet. Toen de BM er 1 willen geven, maar die had bodyguards, toen liesje maar
Er mogen van mij wel wat minder ABO mensen meedoenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, dan moeten er wel meer LIF mensen meedoen!
Blij dat ik nut had.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
We hebben jou ook puur voor dat doeleinde laten leven.En toen werd je nog gelyncht ook.
Mijn eerste vraag als doctor was ook of ik mezelf mocht beschermenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Jah, ik eerst nog vragen of ik mezelf een vest mocht geven, mocht niet. Toen de BM er 1 willen geven, maar die had bodyguards, toen liesje maar
Klote ABOSC bij sommigen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:05 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Er mogen van mij wel wat minder ABO mensen meedoenIk durfde niet zo goed meer in de ABO SC te posten, bang dat ik me daar zou verspreken
IE heeft nog nooit zoveel gedraaid.quote:
Bart was helemaal erg want daarvan zag ik ook nog alle crewtopics. Fogel had een slimme truc, gewoon uitgelogd zoeken.quote:
quote:
VERDACHTquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:08 schreef Crutch het volgende:
EN WIE STAAT ER OP NUMMER ÉÉN?
JUIST JA!
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:08 schreef Crutch het volgende:
EN WIE STAAT ER OP NUMMER ÉÉN?
JUIST JA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het moment dat het kwartje viel bij Bart was ik dood.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Het viel me trouwens echt op hoe weinig mensen blijkbaar naar de profielen en de sig van mensen kijken
Ik keek daar wel naar, maar voornamelijk bij mensen die geen maffia waren, zo blijktquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Het viel me trouwens echt op hoe weinig mensen blijkbaar naar de profielen en de sig van mensen kijken
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik keek daar wel naar, maar voornamelijk bij mensen die geen maffia waren, zo blijkt.
Toen wilde ik al te graag dat Hara schuldig wasquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:15 schreef tdrone het volgende:
dat niemand die koning hints bij bart had gevonden
Dat klopt en ABO-topics, KPD, crew etc. etc. Dan heb je de helft van je pagina vol met topics die de SL's niet zienquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had er allerlei crewtopics tussen staan bij veel mensen, ook irritant.
Mag dat dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
En Lynda die niet ging stemmen omdat ik haar gevraagd had afwijkend te stemmen snapte ik echt niet. Wist ik veel dat de rechercheur ook mocht vragen hoeveel maffia niet had gestemd.
Nogmaals veel sterkte.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet nog niet of/wanneer ik weer meedoe. Gisteren een studente op onze zeer kleine, hechte campus doodgereden door een dronken bestuurder en, zoals ik eerder aan mijn accomplices en zij aan de SL's hebben uitgelegd, kan ik even niet met droge ogen grappen over 'kills' en dooien. Maar ik wil wel snel weer.jullie allemaal, maar vooral de SL's voor het niet modkillen van mij.
Ik heb nog pijn in mijn anus van jou van de eerste ronde die ik meespeelde!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bwahahahha, je bent de eerste en de laatste niet
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet nog niet of/wanneer ik weer meedoe. Gisteren een studente op onze zeer kleine, hechte campus doodgereden door een dronken bestuurder en, zoals ik eerder aan mijn accomplices en zij aan de SL's hebben uitgelegd, kan ik even niet met droge ogen grappen over 'kills' en dooien. Maar ik wil wel snel weer.jullie allemaal, maar vooral de SL's voor het niet modkillen van mij.
dat niet modkillen was misschien een beetke een klein jokje van mijn kant omdat je je anders alsnog verplicht zou voelen te komen stemmen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wilde je beschermenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 03:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat niet modkillen was misschien een beetke een klein jokje van mijn kant omdat je je anders alsnog verplicht zou voelen te komen stemmen.
Wat is dit trouwens voor gekkigheid?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:46 schreef lynda het volgende:
Sterktequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je zou bijna willen dat je dat tuig kon lynchenquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 03:46 schreef timmmmm het volgende:
Zet mij er ook maar weer bij, hoewel ik niet weet hoeveel tijd ik ervoor heb
aan haar hoofd te zien is haar leven al een strafquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je zou bijna willen dat je dat tuig kon lynchen![]()
Gelukkig hebben ze de trut gevonden uiteindelijk en vastgezet. Kutwijf. http://www.galesburg.com/(...)Knox-College-student
Sterktequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sterkte skatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze de trut gevonden uiteindelijk en vastgezet. Kutwijf. http://www.galesburg.com/(...)Knox-College-student
Jij schurkquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef gomi het volgende:
oh en sorry disana
vond t lullig om je zo snel te killen, maar die hints die je naar soempie had, moesten we gewoon gebruiken.
Dat is het betere werk dat ze haar hebbenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte als het kanquote:Smith is scheduled to appear in court at 9 a.m. Nov. 5 for her first appearance with an attorney.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij schurkIk had die hints liever voor mezelf gehouden, maar er werd gezegd dat we actief mee moesten doen. Had Chuck toch wel gelijk, snaveltje dicht is het beste voor jezelf.
Niet voor het spel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij schurkIk had die hints liever voor mezelf gehouden, maar er werd gezegd dat we actief mee moesten doen. Had Chuck toch wel gelijk, snaveltje dicht is het beste voor jezelf.
lijstje was niet aangevuld met onze namen. En ik ben en blijf digibeet dus zou niet weten hoe dat moet met die linkjes enzoquote:
Oh wat dramatischquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
lijstje was niet aangevuld met onze namen. En ik ben en blijf digibeet dus zou niet weten hoe dat moet met die linkjes enzo
En het beste voor mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Check.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:55 schreef Fogel het volgende:
Ok, ik doe weer mee. Hoop dat ik deze keer niet de eerste daf al dood ben...
Wie kan me in de lijst gooien? Zit mobiel.
Ik en Liesjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef Tamashii het volgende:
Vorig potje was voor mij wel heul snel over ja.
Zijn er al spelleiders dan?
Zeer leuk! Redden jullie dat met zijn tweeen?quote:
Topquote:
Je hoeft iig niet over me te twijfelen bij de BM verkiezing.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:08 schreef Etcetera het volgende:
1. Crutch Profiel | History | Fotoboek
Ik ga hier vast spijt van krijgen
We overleven het, vast!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeer leuk! Redden jullie dat met zijn tweeen?Volgende keer wil ik ook wel eens spelleider zijn, als ze nodig zijn iig.
Ik dacht alleen altijd, dat wanneer je als speldeelnemer ook een heel verhaal zou schrijven met de #vote erbij.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hoeft iig niet over me te twijfelen bij de BM verkiezing.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nee
Ja, of juist erger. Want ik stem standaard op jou, nu ga ik paniekeren
ga jij weer voor bmquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We overleven het, vast!
Verder snap ik niet zo goed wat je bedoelt.
Ja sorry, het waren zulke mooie aanwijzingen maar ze gingen de verkeerde kant uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
En het beste voor mij.
Doe je nog een ronde mee?
will doquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:17 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat is het betere werk dat ze haar hebben.
[..]
Houd ons op de hoogte als het kan
.Als het aan mij ligt morgen of overmorgen, maar ik moet even met Liesje overleggen.quote:
hara. puntquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nee
Ja, of juist erger. Want ik stem standaard op jou, nu ga ik paniekeren
De rest wil ook eens ownen, gun ze dat tochquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:05 schreef BeamofLight het volgende:
Ik begrijp dat timmmmen ik niet gewenst zijn? Waar wel iets voor te zeggen valt of course.
Eventjes geduld nogquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:11 schreef Crutch het volgende:
En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En?
Kunnen we?
Ik wacht vooral op Erik. Ik las dat hij eerder zei morgen of overmorgen te willen starten dus jullie merken het vanzelf.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wacht vooral op Erik. Ik las dat hij eerder zei morgen of overmorgen te willen starten dus jullie merken het vanzelf.
Duurt lang......quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wacht vooral op Erik. Ik las dat hij eerder zei morgen of overmorgen te willen starten dus jullie merken het vanzelf.
Zie mijn PIquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:02 schreef tdrone het volgende:
ben blij dat mensen SL willen zijn ipv te gaan zeuren
Of wat hij zegt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het goed is heeft iedereen een PM met een rol. Mocht dat niet zo zijn, laat het ons dan even weten per PM. Dit heeft natuurlijk geen invloed op wat je rol is, dat is dan gewoon een administratief hikje geweest.
Jij wil gewoon eerder gaan moorden zeker?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap overigens het nut er niet van om de eerdte dag langer te laten duren, waar toch nooit iets gebeurt, en daardoor mensen vandaag geen kans meer geven zich in te schrijvrn. jammer
Dat sowieso. en jij staat als eerste op mijn lijstje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij wil gewoon eerder gaan moorden zeker?
Alweer?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat sowieso. en jij staat als eerste op mijn lijstje.
Ik zei toch dat ik herperdurp was.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat sowieso. en jij staat als eerste op mijn lijstje.
Als je me mafiaBM noemt verdien je het sowieso om te sterven, bitch. Maar je kan het goedmaken door nu op hara te stemmenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:51 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik herperdurp was.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
sterven,
bitch.
goedmaken door nu op hara te stemmen
##vote Harajuku.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:49 schreef plopkweker het volgende:
##vote drnick
timmmmm (0)
Harajuku. (1) timmmmm
DrNick (1) plopkweker
Gewoon omdat het kan en omdat The Simpsons
Nee joh. Ik heb een nog veel korter lontje, en ik ben ook awesomequote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een veel te kort lontje om een goeie BM te zijn
JIj bent alleen bm als je mafia bent.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een veel te kort lontje om een goeie BM te zijn
Dus omdat hij nu geen BM wil zijn is hij geen maffia?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JIj bent alleen bm als je mafia bent.
In die rol heeft het nut jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JIj bent alleen bm als je mafia bent.
Mij staat ie beter, ik ben de mafia slayer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:59 schreef Crutch het volgende:
Maar zulks een ambtsketting staat me wel.
Vandaar mijn stem schatje lieverdje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mij staat ie beter, ik ben de mafia slayer.
Alternatief is morgen beginnen en dan ligt het ook stil.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:14 schreef MaJo het volgende:
Waarom inderdaad stemmen tot morgen ipv vandaag? Zo ligt het spel toch juist alleen maar stil?
Ander alternatief is vandaag beginnenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alternatief is morgen beginnen en dan ligt het ook stil.
Alle zeurende mensen zijn maffia!
De spelleiders hebben een leven, als die pas morgen tijd hebben, so be it. Je had ook zelf SL kunnen worden en vandaag kunnen beginnenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ander alternatief is vandaag beginnen
Ik ben vrij vandaag en ik verveel me
Jullie zijn beiden awesomequote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:26 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs ik beken, hara is gewoon beter dan ik. Het doet me pijn, maar eerlijk is eerlijk
Ik hoor net dat jij spelleider wordt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ander alternatief is vandaag beginnen
Ik ben vrij vandaag en ik verveel me
Ja ok ik was de SL's even vergetenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
De spelleiders hebben een leven, als die pas morgen tijd hebben, so be it. Je had ook zelf SL kunnen worden en vandaag kunnen beginnen
Zou ik best willenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik hoor net dat jij spelleider wordt?
Dan hadden ze beter een dag langer kunnen laten inschrijvenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
De spelleiders hebben een leven, als die pas morgen tijd hebben, so be it. Je had ook zelf SL kunnen worden en vandaag kunnen beginnen
Ja, maar dan had je nog niet geweten dat je maffia bent en nog niet aan je snode plannen kunnen beginnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter een dag langer kunnen laten inschrijven
Dat is vermoedelijk een jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:09 schreef Harajuku. het volgende:
MY TIME TO SHIIIIIIIIIIIIINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik heb immer honderden snode plannen in mijn achterzak. Ik ben dan ook zwart van binnenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar dan had je nog niet geweten dat je maffia bent en nog niet aan je snode plannen kunnen beginnen.
Nu heb je meer tijd om argumenten te vinden om mij als eerste dood te krijgen.
dat vraag ik me dus ook af, als je even bedenkt hoe hard ik afgelopen ronde gerockt heb.quote:
Oh ik begrijp de verwarring.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat vraag ik me dus ook af, als je even bedenkt hoe hard ik afgelopen ronde gerockt heb.
En jij hebt 1 stem gekocht met beloftes van jacuzzies, dus die telt niet.
Ik kan me anders ook nog een ronde herinneren dat ik een spelleider bijna aan het huilen maaktequote:Op maandag 29 oktober 2012 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:01 schreef timmmmm het volgende:
Het steekt mijn trots wel dat DrNick gewoon meer stemmen heeft als ik
Sterf.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:05 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
#vote drnick![]()
(Mobiel, als iemand de vote van mij in de lijst wil zetten, graag)
En ja, als timmmm maffia is ga ik er als eerste aan, daar ben ik me van bewust.
quote:1. Crutch Profiel | History | Fotoboek
21. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek
22. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
23. lynda Profiel | History | Fotoboek
24. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
Allemaal newbies die maffia zijn en ook op maffia stemmen? Dan wordt het een korte rondequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf zijn al die stemmen op een newb
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:59 schreef DuTank het volgende:
##DrNick dan maar weer, met z'n bazen website.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:01 schreef timmmmm het volgende:
Het steekt mijn trots wel dat DrNick gewoon meer stemmen heeft als ik
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:05 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
#vote drnick![]()
(Mobiel, als iemand de vote van mij in de lijst wil zetten, graag)
Ja, daar lijkt het wel op. Heeft qua hints zoeken e.d. weinig geleverd, maar krijgt wel stemmen vanuit het nietsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Allemaal newbies die maffia zijn en ook op maffia stemmen? Dan wordt het een korte ronde
Ik vind het erg vreemd dat Timmmm zo weinig stemmen heeftHij heeft het vorige ronde goed gedaan en heeft veel ervaring.
Je hoort het Crutch, om de nacht ben je van mij.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt het wel op. Heeft qua hints zoeken e.d. weinig geleverd, maar krijgt wel stemmen vanuit het niets
Tim en ik delen eerlijk, nu ben ik
Ik vind het ook erg verdachtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt het wel op. Heeft qua hints zoeken e.d. weinig geleverd, maar krijgt wel stemmen vanuit het niets
Tim en ik delen eerlijk, nu ben ik
Done.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef Rockfire het volgende:
Wil iemand de OP updaten met de spelers van deze ronde? Dan hoef ik niet meer zo te zoeken als ik mij alvast een beetje wil inlezen in de profielen e.d.
[..]
Seksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:57 schreef MaJo het volgende:
Waarom stem jij eigenlijk op Crutch en niet op Timmmm hara?
Ja ik hoorde het al van Timmmm, wist van niksquote:
Wedden dat hij dt toch nooit lang volhoudt? Het valt me wel op dat sommige mensen gewoon nog niet doorhebben dat jullie batsenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, anders pikstraf.
En ik heb harde campagne gevoerd voor Tim vorige ronde, en dat terwijl ik mafia was
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, anders pikstraf.
En ik heb harde campagne gevoerd voor Tim vorige ronde, en dat terwijl ik mafia was
Ik wist ook van niksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
Al bijna een half jaar![]()
Hahahahah ja, maar ja, we hadden iig wel de hoer.
waarom?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:59 schreef DuTank het volgende:
##DrNick dan maar weer, met z'n bazen website.
Ik ga me zó hard registrerenquote:Total posts 16 • Total topics 2 • Total members 5 • Our newest member bonder
Owquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:44 schreef timmmmm het volgende:
Het is het meest kansloze wat ik ooit gezien heb, en daarmee te koop lopen is baas. Sowieso
Ja dat wou ik net aan gaan passen toen ik zag dat jij dat ook al gedaan hadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Chuck had cosmo's stem verloren laten gaan.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Chuck had cosmo's stem verloren laten gaan.
Nou niet dus, ik voegde TV toe, maar zag pas in jouw edit dat jij cosmo (weer) had toegevoegd dus toen heb ik dat daarna nog gedaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat wou ik net aan gaan passen toen ik zag dat jij dat ook al gedaan had
En dat terwijl cosmo nog wel een ABO heeft! Dacht dat jij zo team abo wasquote:
Wáárom? Wat vind je dat hij goed doet, want vind je dat hij beter doet dan hara of lynda? waarom?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Crutch (1) Hara
timmmmm (1) BoL
Harajuku. (5) timmmmm, Crutch, Majo, CaLeX, lynda
DrNick (4) plopkweker, DuTank, fogel, chuck_n0rr1s
lynda (1) Bartjebart
team abo enzo
cosmo een aboquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat terwijl cosmo nog wel een ABO heeft! Dacht dat jij zo team abo was.
nick heeft nu 2 rondes gespeelt, en beide gewonnen, dan doet ie toch iets goedquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wáárom? Wat vind je dat hij goed doet, want vind je dat hij beter doet dan hara of lynda? waarom?
Ik snap het echt niet, waarom iemand als DrNick zoveel stemmen krijgt
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:15 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap het echt niet, waarom iemand als DrNick zoveel stemmen krijgt
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nick heeft nu 2 rondes gespeelt, en beide gewonnen, dan doet ie toch iets goed
Zou ik nog een beter antwoord krijgen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nick heeft nu 2 rondes gespeelt, en beide gewonnen, dan doet ie toch iets goed
hij heeft een win ratio van 100%quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou ik nog een beter antwoord krijgen?Hara, hoeveel rondes heb jij gespeeld en gewonnen?
Hahahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou niet dus, ik voegde TV toe, maar zag pas in jouw edit dat jij cosmo (weer) had toegevoegd dus toen heb ik dat daarna nog gedaan.
Beter ga je even terug naar school om wiskundelesjes statistiek te volgenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hij heeft een win ratio van 100%
Klopt toch? 2/2 gewonnen > 100%.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beter ga je even terug naar school om wiskundelesjes statistiek te volgen
Dat is zeker waar. Dat zegt echter niks over je vermogen te winnen. De winratio is niet, zoals Chuck impliceert, reden om ervan uit te gaan dat je weer gaat winnen, in tegenstelling tot hara, die constant goed is, maar geen 100% ratio heeftquote:
Mijn win/loss ratio is nu nog 100%, als ik verlies gaat die omlaag. De kans dat ik opnieuw win wordt met de keren dat ik win kleiner.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Dat zegt echter niks over je vermogen te winnen. De winratio is niet, zoals Chuck impliceert, reden om ervan uit te gaan dat je weer gaat winnen, in tegenstelling tot hara, die constant goed is, maar geen 100% ratio heeft
jij moet dus ook terug naar school. dus als je een munt opgooit, en de vorige twee keer was het munt, heb je meer kans dat het kop wordt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn win/loss ratio is nu nog 100%, als ik verlies gaat die omlaag. De kans dat ik opnieuw win wordt met de keren dat ik win kleiner.
Ja. De kans op één maal kop is 0,5. 3 maal kop achter elkaar is dus 0.5^3..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jij moet dus ook terug naar school. dus als je een munt opgooit, en de vorige twee keer was het munt, heb je meer kans dat het kop wordt?
Hoeveel is 2 keer de helft?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja. De kans op één maal kop is 0,5. 3 maal kop achter elkaar is dus 0.5^3..
Onzin dus. Het moment dat je hem opgooit is de kans toch 50/50. Nou ja, op de rand even niet meetellend. Wat er daarvoor ook gegooid is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja. De kans op één maal kop is 0,5. 3 maal kop achter elkaar is dus 0.5^3..
#vote Haraquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom maar hoor, ik neem je onder mijn vleugels.
Hoe vaker je achter elkaar kop gooit, hoe kleiner de kans het de volgende keer weer kop is. Een reeks van 10 keer kop is dus 0,5^10= 0,0009765625quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin dus. Het moment dat je hem opgooit is de kans toch 50/50. Nou ja, op de rand even niet meetellend. Wat er daarvoor ook gegooid is.
ERIK! Leer DrNick statistiekenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en bij Liesje en mij als SL's hoef je je niet druk te maken over wie het topic opent, want we kunnen toch alles editen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb lang geleden geleerd me weinig te bemoeien met getallen.
Maar elke keer dat er een ronde start is er 50% kans dat je wint. Maar als je een reeks achter elkaar wil winnen, dan is die kans natuurlijk elke keer kleiner, omdat je steeds afhankelijk bent van die 50% kans.
Maar elke start van de ronde, is er dus dezelfde kans dat je wint of verliest.
idd de kans dat je wint is elke keer weer 50/50quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb lang geleden geleerd me weinig te bemoeien met getallen.
Maar elke keer dat er een ronde start is er 50% kans dat je wint. Maar als je een reeks achter elkaar wil winnen, dan is die kans natuurlijk elke keer kleiner, omdat je steeds afhankelijk bent van die 50% kans.
Maar elke start van de ronde, is er dus dezelfde kans dat je wint of verliest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |