SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. Crutch Profiel | History | Fotoboek
2. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
3. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
4. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
5.TheVulture Profiel I History I Fotoboek
6. Gomi Profiel | History | Fotoboek
7. Peter Profiel | History | Fotoboek
8. DuTank Profiel | History | Fotoboek
9. DrNick Profiel | History | Fotoboek
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
12. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
13. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
14. MaJo Profiel | History | Fotoboek
15. tdrone Profiel | History | Fotoboek
16. Soempie Profiel | History | Fotoboek
17. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
18. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
19. Fogel Profiel | History | Fotoboek
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
21. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek
22. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
23. lynda Profiel | History | Fotoboek
24. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
[ Bericht 18% gewijzigd door Tha_Erik op 31-10-2012 16:58:46 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
k dan \o/quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
This just in, Liesje en ik zijn uw volgende spelleiders.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:46 schreef lynda het volgende:
Kan ik nu dan wel rustig tot en met vrijdag regelmatig afwezig zijn zonder verdacht te zijn omdat ik zit te leren?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kan kloppen want dorp is nooit maffia he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je snapt volgens mij best wat ik bedoel. Achteraf gezien had ik bij moeten houden, wat ik hoe vaak ben geweest in alle potjes die ik meegespeeld heb.
Ik vond het zo zielig voor jou! Maar je deed het goed.quote:
Eerlijk, ik ben liever maffia. Ik ben dus ook gewoon niet gewend om niet te weten wie maffia is. Dan weet ik spontaan écht niet meer op wie ik moet stemmen.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:46 schreef lynda het volgende:
Kan ik nu dan wel rustig tot en met vrijdag regelmatig afwezig zijn zonder verdacht te zijn omdat ik zit te leren?
quote:
Maar leverde mij wel een 9,5 voor een tentamen opquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat niet stemmen in het weekend heeft je echt genekt
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Maar leverde mij wel een 9,5 voor een tentamen op
Noice.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:48 schreef lynda het volgende:
[..]![]()
[..]
Netjess!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:48 schreef lynda het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat viel bij mij reuze meequote:Op maandag 29 oktober 2012 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
1. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
Dit gaat me vast nekken omdat iedereen mij als eerste aanklikt. Maar vooruit.
wil je mij ook op de lijst zettenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
1. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
Dit gaat me vast nekken omdat iedereen mij als eerste aanklikt. Maar vooruit.
Toch altijd weer speciaalquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
Wel jammer dat Tim en ik nu niet kunnen bitchfighten met Liesje en Erik.
En ik! Ik wil een nummer waarmee ik een dorpsrol krijg pls.quote:
Ja dat bedacht ik me ook net.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
Wel jammer dat Tim en ik nu niet kunnen bitchfighten met Liesje en Erik.
Jonge, ik blijf toch niet bezig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ik! Ik wil een nummer waarmee ik een dorpsrol krijg pls.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jonge, ik blijf toch niet bezig.Jij dan nog, want jou vind ik wel lief.
Dat is nieuw trouwens, ik kan me vaag herinneren dat ik je toen ik net begon heel vervelend vond. Maar dat was ws omdat ik maffia was en jij me doorhad ofzo.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil best weer maffia zijn.Als dorp heb ik toch nooit tijd om hints te zoeken.
Oh, scratch that. Dan kunnen mijn hints niet teruggeleid worden naar IJs. Dus laat me dan maar dorp zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit even een rondje uit om mijn scriptie wat meer op te laten schieten.
Bwahahahha, je bent de eerste en de laatste nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is nieuw trouwens, ik kan me vaag herinneren dat ik je toen ik net begon heel vervelend vond. Maar dat was ws omdat ik maffia was en jij me doorhad ofzo.
Nu vind ik je lief.![]()
Jij kunt af en toe zo heerlijk direct uit de hoek komen... maar aan de andere kant ook weer heelquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bwahahahha, je bent de eerste en de laatste niet
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef Peter het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik een speciale rol hadTnx SL's. Maar jammer dat ik de eerste nacht stierf
Mwehehehe.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Oh, scratch that. Dan kunnen mijn hints niet teruggeleid worden naar IJs. Dus laat me dan maar dorp zijn.![]()
wij 2 maffiaquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Oh, scratch that. Dan kunnen mijn hints niet teruggeleid worden naar IJs. Dus laat me dan maar dorp zijn.![]()
Ja jullie hadden de eerste twee nachten echt een goeie neus voor de juiste killsquote:
Jah, ik eerst nog vragen of ik mezelf een vest mocht geven, mocht niet. Toen de BM er 1 willen geven, maar die had bodyguards, toen liesje maarquote:
Alleen daarna he... Haha. Heb me wel echt goed vermaakt deze ronde!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja jullie hadden de eerste twee nachten echt een goeie neus voor de juiste kills
hosselenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, dan moeten er wel meer LIF mensen meedoen!
Ja thanks!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Jah, ik eerst nog vragen of ik mezelf een vest mocht geven, mocht niet. Toen de BM er 1 willen geven, maar die had bodyguards, toen liesje maar
Er mogen van mij wel wat minder ABO mensen meedoenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, dan moeten er wel meer LIF mensen meedoen!
Blij dat ik nut had.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
We hebben jou ook puur voor dat doeleinde laten leven.En toen werd je nog gelyncht ook.
Mijn eerste vraag als doctor was ook of ik mezelf mocht beschermenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Jah, ik eerst nog vragen of ik mezelf een vest mocht geven, mocht niet. Toen de BM er 1 willen geven, maar die had bodyguards, toen liesje maar
Klote ABOSC bij sommigen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:05 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Er mogen van mij wel wat minder ABO mensen meedoenIk durfde niet zo goed meer in de ABO SC te posten, bang dat ik me daar zou verspreken
IE heeft nog nooit zoveel gedraaid.quote:
Bart was helemaal erg want daarvan zag ik ook nog alle crewtopics. Fogel had een slimme truc, gewoon uitgelogd zoeken.quote:
quote:
VERDACHTquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:08 schreef Crutch het volgende:
EN WIE STAAT ER OP NUMMER ÉÉN?
JUIST JA!
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:08 schreef Crutch het volgende:
EN WIE STAAT ER OP NUMMER ÉÉN?
JUIST JA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het moment dat het kwartje viel bij Bart was ik dood.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Het viel me trouwens echt op hoe weinig mensen blijkbaar naar de profielen en de sig van mensen kijken
Ik keek daar wel naar, maar voornamelijk bij mensen die geen maffia waren, zo blijktquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Het viel me trouwens echt op hoe weinig mensen blijkbaar naar de profielen en de sig van mensen kijken
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik keek daar wel naar, maar voornamelijk bij mensen die geen maffia waren, zo blijkt.
Toen wilde ik al te graag dat Hara schuldig wasquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:15 schreef tdrone het volgende:
dat niemand die koning hints bij bart had gevonden
Dat klopt en ABO-topics, KPD, crew etc. etc. Dan heb je de helft van je pagina vol met topics die de SL's niet zienquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had er allerlei crewtopics tussen staan bij veel mensen, ook irritant.
Mag dat dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
En Lynda die niet ging stemmen omdat ik haar gevraagd had afwijkend te stemmen snapte ik echt niet. Wist ik veel dat de rechercheur ook mocht vragen hoeveel maffia niet had gestemd.
Nogmaals veel sterkte.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet nog niet of/wanneer ik weer meedoe. Gisteren een studente op onze zeer kleine, hechte campus doodgereden door een dronken bestuurder en, zoals ik eerder aan mijn accomplices en zij aan de SL's hebben uitgelegd, kan ik even niet met droge ogen grappen over 'kills' en dooien. Maar ik wil wel snel weer.jullie allemaal, maar vooral de SL's voor het niet modkillen van mij.
Ik heb nog pijn in mijn anus van jou van de eerste ronde die ik meespeelde!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bwahahahha, je bent de eerste en de laatste niet
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet nog niet of/wanneer ik weer meedoe. Gisteren een studente op onze zeer kleine, hechte campus doodgereden door een dronken bestuurder en, zoals ik eerder aan mijn accomplices en zij aan de SL's hebben uitgelegd, kan ik even niet met droge ogen grappen over 'kills' en dooien. Maar ik wil wel snel weer.jullie allemaal, maar vooral de SL's voor het niet modkillen van mij.
dat niet modkillen was misschien een beetke een klein jokje van mijn kant omdat je je anders alsnog verplicht zou voelen te komen stemmen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wilde je beschermenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 03:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat niet modkillen was misschien een beetke een klein jokje van mijn kant omdat je je anders alsnog verplicht zou voelen te komen stemmen.
Wat is dit trouwens voor gekkigheid?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:46 schreef lynda het volgende:
Sterktequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je zou bijna willen dat je dat tuig kon lynchenquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 03:46 schreef timmmmm het volgende:
Zet mij er ook maar weer bij, hoewel ik niet weet hoeveel tijd ik ervoor heb
aan haar hoofd te zien is haar leven al een strafquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je zou bijna willen dat je dat tuig kon lynchen![]()
Gelukkig hebben ze de trut gevonden uiteindelijk en vastgezet. Kutwijf. http://www.galesburg.com/(...)Knox-College-student
Sterktequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sterkte skatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je zou bijna willen dat je dat tuig kon lynchen![]()
Gelukkig hebben ze de trut gevonden uiteindelijk en vastgezet. Kutwijf. http://www.galesburg.com/(...)Knox-College-student
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |