quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dat is ook allemaal waar, typisch Stephen King ook!
Maar waarom zegt die gast die door Samuel Jackson wordt gespeeld (ik ben even zijn naam vergeten) op het laatst dan: 'Well done Mr. Enslin...' ?
Snap jij dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk het niet, eerder egocentrisch en beetje een sociopaat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
Oh ja precies! Maar is Samuel L. (zijn personage dan) nou een evil ass of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:24 schreef Gray het volgende:
[..]Ik las trouwens dat er twee eindes zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik las trouwens dat er twee eindes zijn.Er zijn er drie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, ik herinner me er tenminste drie, maar zie overal dat het er twee zijn. Even m'n DVD'tje op naslaan.![]()
SPOILER: Cabin in the Woods-tekeningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ga ik in de bioscoop kijken denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:44 schreef haakon het volgende:
Voor geinteresseerden:
Er staat al een telesync op z www van Sinister.
Dat betekent dat er binnenkort ook een goede versie is!
Eindelijk eens een film waarvan ik van de trailer al kippenvel kreeg.
Wanneer komt hij dan eigenlijk uit?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:49 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die ga ik in de bioscoop kijken denk ik.
Al is een goeie kwaliteit thuis op tv ook wel interessant...
15 novemberquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wanneer komt hij dan eigenlijk uit?
Jup, heb ik een paar dagen terug (dacht ik) hier gepost.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
weet niet of 247 degrees Fahrenheit hier al voorbij gekomen is ?
Best aardig filmpje over 3 jongeren die in een sauna opgesloten raken. Ze willen eruit en het wordt langzaam steeds warmer. niet echt horror, maar meer thriller. Verwacht geen topfilm, maar voor een saaie dinsdagavond is ie prima. in de hoofdrol trouwens Scout Taylor Compton, bekend als Laurie Strode uit de Rob Zombie Halloweenfilms en ook Tyler Mane, Mike Myers uit diezelfde Halloweens en Sabre Tooth in X-men, heeft een aardige bijrol als oom van 1 van de jongeren.
?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:43 schreef maniace het volgende:
Was vrij sceptisch erover ik bedoel kom op Ti West....
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:31 schreef Spaulding het volgende:
Fuck remakes, maar dit ziet er toch wel ziek uit!
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=28156
Ben benieuwd, geschreven door oa. Alexandre Aja van het uitstekende Haute Tension & Hill have Eyes.
Oelala, hoe ranzig eng! Sowieso; E. Wood vond ik ook al zo overtuigend eng als in Sin City; creepy gastje...quote:Op woensdag 7 november 2012 11:31 schreef Spaulding het volgende:
Ben benieuwd, geschreven door oa. Alexandre Aja van het uitstekende Haute Tension & Hill have Eyes.
en niet te vergeten Piranha 3Dquote:Op woensdag 7 november 2012 11:31 schreef Spaulding het volgende:
Oh op die manier. Innkeepers vond ik zelf wel oke overigens.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:38 schreef maniace het volgende:
[..]
Wat valt er ? hij heeft Cabin Fever 2 gemaakt en Innkeepers beiden waren zwaar onder de maat.
Klopt maar die vond ik niet zo goed, dus noemde hem expres al niet opquote:Op woensdag 7 november 2012 12:19 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
en niet te vergeten Piranha 3Dhij heeft dus een beetje een patent op Remakes
maar goed het originele Maniac vind ik best te pruimen dus ben benieuwd wat hij ervan gaat maken.
ow ik kon hem wel waarderen anders.. maar goed bloed en tieten doen het altijd goed bij mijquote:Op woensdag 7 november 2012 13:01 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Klopt maar die vond ik niet zo goed, dus noemde hem expres al niet op. Ik heb niks met remakes, maar dit ziet er toch wel tof uit, sfeervol en smerig.
Echt? Ik vond 'm echt boring as hellquote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Oh op die manier. Innkeepers vond ik zelf wel oke overigens.
It wasn't the right kind of boringquote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik hou van die 'saaie' stijl van Ti West
Graag!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:48 schreef Rosario het volgende:
[..]
Er zijn er drie.
Hmm, ik herinner me er tenminste drie, maar zie overal dat het er twee zijn. Even m'n DVD'tje op naslaan.![]()
Dit!quote:Op maandag 5 november 2012 15:27 schreef miek221 het volgende:
Ik heb hier laatst een aantal topics doorgespit voor mijn halloween horror weekje. En gisteren heb ik Chained gekeken. Vond het een erg beklemmende, goede film. De andere twee zeggen me niets eigenlijk.
Maandag zat het filmgebeuren er niet meer in, dus net pas gekeken...quote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef Lyza666 het volgende:
Nailbiter vond ik niet bijster goed. Chained en Livide allebei wel maar ook niet te vergelijken. Da's dus maar net waar je zin in hebt!
Thanks voor de tip nog jaquote:Op maandag 5 november 2012 18:30 schreef DeeCruise het volgende:
Chained was awesome, wel bij de aftiteling het geluid aan laten staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meteen gaan kijken!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:36 schreef LookAtMe het volgende:
Chained ken ik niet, livide was best leuk en nailbiter een van de slechtste films die ik heb gezien.Ja echt!quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
Chained klinkt goed, vanavond eens downloaden.Niets teveel gezegd!quote:Super, wist ook helemaal niet waar hij over ging (behalve de spoiler in de titel, maar dat kan nog alle kanten op)quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik vond Chained errug goed , aanrader . disturbing sfeertje
Super dank voor jullie toffe tip!![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 02:37 schreef Luna3 het volgende:
CHAINED:
[..]
Dit!
[..]
Maandag zat het filmgebeuren er niet meer in, dus net pas gekeken...
[..]
Thanks voor de tip nog jageregisseerd door de dochter van David Lynch, kan vrij weinig aan fout gaan inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Meteen gaan kijken!!
[..]
Ja echt!
[..]
Niets teveel gezegd!
[..]
Super, wist ook helemaal niet waar hij over ging (behalve de spoiler in de titel, maar dat kan nog alle kanten op)
Super dank voor jullie toffe tip!![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 02:37 schreef Luna3 het volgende:
CHAINED:
Thanks voor de tip nog jaNou, voor mij was dit nog wel het sterkste stuk van de hele film:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:52 schreef missbehavin het volgende:
Deze van de week gezien, meer thriller dan horror, maar ik vond 'm echt heel goed.
Chained (2012) - IMDb
quote:
Feast al gezien? Def horror al is het dusdanig over de top dat het (voor mij) slapstick horror wordt.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:05 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben trouwens een beetje door mijn to watch-films heen
Uiteraard!quote:Op donderdag 8 november 2012 09:17 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Feast al gezien? Def horror al is het dusdanig over de top dat het (voor mij) slapstick horror wordt.
Gisteren VHS gezien, niet echt een succes..
So true..quote:Op donderdag 8 november 2012 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uiteraard!Ja die is vooral leuk als je zelf niet geheel nuchter bent
VHS ook al gezien ja..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grave encounters 2 moet ik nog checken, weet niet of je die al gezien hebt? A serbian film is ook de moeite, al valt dat wellicht net buiten horror en binnen shock-genreOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
So true..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grave encounters 2 moet ik nog checken, weet niet of je die al gezien hebt? A serbian film is ook de moeite, al valt dat wellicht net buiten horror en binnen shock-genreDe klassieke scene idd!
A Serbian Film begin ik niet aan, kan mijn moederhartje niet aan denk ik
Ik vond Grave Encounters al niet zo geweldig, dus ik vrees dat 2 me niet veel meer gaat bekoren.
Ik ben een lastpak
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Lastig... Zie in je FB idd dat je een kleine hebt, dan kun je serbian film inderdaad beter skippen.. Heb de film een tijdje geleden gekeken met een vriendin die zwanger was dus het gaat wel, al moet ik toegeven dat zij ook wel een beetje " apart" is..quote:Op donderdag 8 november 2012 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]De klassieke scene idd!
A Serbian Film begin ik niet aan, kan mijn moederhartje niet aan denk ik
Ik vond Grave Encounters al niet zo geweldig, dus ik vrees dat 2 me niet veel meer gaat bekoren.
Ik ben een lastpak
Nu kan ik wel wat hebben hoor, maar ik heb zo'n vermoeden dat deze vast in mijn hoofd zal blijven hangen, dus ik denk dat ik maar eens verstandig moet zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 09:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Lastig... Zie in je FB idd dat je een kleine hebt, dan kun je serbian film inderdaad beter skippen.. Heb de film een tijdje geleden gekeken met een vriendin die zwanger was dus het gaat wel, al moet ik toegeven dat zij ook wel een beetje " apart" is..
Unthinkable heb je waarschijnlijk ook al gezien, schiet me zo verder even niets te binnen hier @work..
Thuis, op mijn hddquote:Op donderdag 8 november 2012 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu kan ik wel wat hebben hoor, maar ik heb zo'n vermoeden dat deze vast in mijn hoofd zal blijven hangen, dus ik denk dat ik maar eens verstandig moet zijn![]()
Waar zijn alle goede films??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door An_awesome_wave op 08-11-2012 14:24:37 ]Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
Grabbers al gezien?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu kan ik wel wat hebben hoor, maar ik heb zo'n vermoeden dat deze vast in mijn hoofd zal blijven hangen, dus ik denk dat ik maar eens verstandig moet zijn![]()
Waar zijn alle goede films??
Nee!quote:
Deadgirl (2008) al gezien?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee!
Oh, comedy, da's dan weer jammer..
Deadgirlquote:Op donderdag 8 november 2012 12:54 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Deadgirl (2008) al gezien?
of The Dead ?
of Exit Humanity ?
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:36 schreef An_awesome_wave het volgende:
WOW!! Dit vind ik dus echt wel een hele grote spoiler hoor!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha! Wist ik niet!!!quote:Op donderdag 8 november 2012 08:33 schreef AntiChrist het volgende:
geregisseerd door de dochter van David Lynch, kan vrij weinig aan fout gaan inderdaad
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:45 schreef DeeCruise het volgende:
Nou, voor mij was dit nog wel het sterkste stuk van de hele film:Nee, zo zie ik het niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dan ook, briljante film, geenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat in spoiler tags.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:31 schreef Luna3 het volgende:
[..]
WOW!! Dit vind ik dus echt wel een hele grote spoiler hoor!!!Misery, complaints, self pity, injustice!!!!![]()
Zeg, jij awsome one, als jij geen goede tip voor me hebt dan weet ik het niet meer hoor...I'm in the basement, you're in the sky
~ this world is only gonna break your heart ~![]()
Ga jij mijn redding zijn ja?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:47 schreef AntiChrist het volgende:
Lovely Molly schijnt ook wel leuk te zijnI'm in the basement, you're in the sky
ja ikquote:Op donderdag 8 november 2012 14:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Iemand session 9 wel eens gezien? Session 9 (2001) - IMDb Kwas wat aan het rondkijken op imdb.ik vind het wel een aanrader!
![]()
Ik ook, maar volgens mij heeft ie bij mij weinig indruk gemaaktI'm in the basement, you're in the sky
Jaaa, beter.quote:
Alleen moet je er even zonder spoiler boven zetten dat het om Cabin in the woods gaat, anders weet niemand of ie er wel of niet op kan klikken. Ik had cabin gelukkig al gezien; vette film! Vette poster ook trouwens hoor!![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef Luna3 het volgende:
Nee, zo zie ik het niet:Ik kan me vergissen maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zou ik moeten nakijken aangezien het een tijdje terug is dat ik Chained gezien heb..Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Supergaaf als dat boek wel zou bestaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:31 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Jaaa, beter.
Alleen moet je er even zonder spoiler boven zetten dat het om Cabin in the woods gaat, anders weet niemand of ie er wel of niet op kan klikken. Ik had cabin gelukkig al gezien; vette film! Vette poster ook trouwens hoor!![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen maar:Ik zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zou ik moeten nakijken aangezien het een tijdje terug is dat ik Chained gezien heb..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedoeld ja...![]()
Oh, en net Excision [UNRATED] gekeken, best aardig, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterke film van de regisseur van The Machinist.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Iemand session 9 wel eens gezien? Session 9 (2001) - IMDb Kwas wat aan het rondkijken op imdb.Misery, complaints, self pity, injustice!!!!![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:11 schreef Luna3 het volgende:
Oh, en net Excision [UNRATED] gekeken, best aardig, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
Heb ik ook nog op mijn HD staan.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:47 schreef AntiChrist het volgende:
Lovely Molly schijnt ook wel leuk te zijn
Maar is dat niet meer thriller dan horror?![]()
daar ga ik je zo antwoord opgevenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:44 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Heb ik ook nog op mijn HD staan.
Maar is dat niet meer thriller dan horror?ga hem zo kijken.
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: excisionOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]SPOILER: excisionOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiezen, of Ted of Session 9 vanavondIk haat keuzes.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef znarch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiezen, of Ted of Session 9 vanavondIk haat keuzes.
SPOILER: excisionOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Session 9 ben ik aan het kijken, is spannend. Ook tof omdat ik AHS volg.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]AHS?SPOILER: excisionOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Session 9 ben ik aan het kijken, is spannend. Ook tof omdat ik AHS volg.
edit: Ooh, American Horror Story? Ik kijk dat ook, wat heeft dat met Session 9 te maken?"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Eenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:27 schreef znarch het volgende:
[..]
AHS?
edit: Ooh, American Horror Story? Ik kijk dat ook, wat heeft dat met Session 9 te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Eenik moet nog gaan beginnen met seizoen 2, seizoen 1 vond ik enorm gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb net Lovely Molly gezien ik zou hem gewoon onder horror scharen. tenminste als je Paranormal Activity en The Last Exorcism etc. ook onder horror schaart![]()
![]()
Excision [UNRATED]
Ja haha, komt zo een beetje dom over inderdaad, natuurlijk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:52 schreef Luna3 het volgende:
Excision [UNRATED]
Ja haha, komt zo een beetje dom over inderdaad, natuurlijk isJa, ik vond het ook wel gek hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wel gek hoor.dit iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef missbehavin het volgende:
dit iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wel gek hoor.Hoe was Session 9?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Hij staat nog op pauze.quote:Expeditie Robinson aant kijken.
Edit: Klaar. Spannend, mooi gebouw, wat traag middenstuk, goed einde.
[ Bericht 6% gewijzigd door egeltje1985 op 08-11-2012 22:20:56 ]![]()
Nice. Ga ik die binnenkort ook eens de revue laten passeren in de thuis bioscoopquote:Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
heb net Lovely Molly gezien ik zou hem gewoon onder horror scharen. tenminste als je Paranormal Activity en The Last Exorcism etc. ook onder horror schaart.
![]()
I'm in the basement, you're in the sky
Wat een faal, ik was er al bang voor dat ze het boek geweld aan zouden doen maar dit slaat werkelijk alles.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:26 schreef missbehavin het volgende:
Er is weinig van het boek overgebleven geloof ik
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ik ken het boek niet en dit ziet er voor mij behoorlijk nieuwsgierigmakend uit!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:03 schreef DeeCruise het volgende:
Wat een faal, ik was er al bang voor dat ze het boek geweld aan zouden doen maar dit slaat werkelijk alles.![]()
![]()
World War Z zal gewoon meer van hetzelfde worden verwacht ook echt niet dat ze het boek zouden volgen.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:54 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik ken het boek niet en dit ziet er voor mij behoorlijk nieuwsgierigmakend uit!!The Outside Agency![]()
Kopen en lezen, een van de betere geschreven boeken als het op realisme aankomt.. Het boek draait om het in elkaar storten van de maatschappij zoals we die kennen bij een zombie apocalypse, en hoe ver de mensen (moeten) gaan om deze weer op te bouwen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:54 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik ken het boek niet en dit ziet er voor mij behoorlijk nieuwsgierigmakend uit!!Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ik ben echt zooooo geen lezer... Heb hier nog een stapel liggen waar ik mezelf nog ooit doorheen wil swoegen...lukt niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:06 schreef DeeCruise het volgende:
Kopen en lezen, een van de betere geschreven boeken als het op realisme aankomt.. Het boek draait om het in elkaar storten van de maatschappij zoals we die kennen bij een zombie apocalypse, en hoe ver de mensen (moeten) gaan om deze weer op te bouwen.![]()
Zelfs een goed boek over de zombie apocalypse niet? Dajmn woman!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:09 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik ben echt zooooo geen lezer... Heb hier nog een stapel liggen waar ik mezelf nog ooit doorheen wil swoegen...lukt niet.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Kan het niet opbrengen om er tijd voor te maken. Ben te onrustig denk ik...quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef DeeCruise het volgende:
Zelfs een goed boek over de zombie apocalypse niet? Dajmn woman!![]()
Noem eens een goed zombie apocalypse boek!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zelfs een goed boek over de zombie apocalypse niet? Dajmn woman!![]()
![]()
Heeft iemand deze gezien? Severance (2006) - IMDb (Severance)
Lijkt deze qua stijl een beetje op wrong turn?It's not too late to change your hikikomori ways!![]()
Severance gaat véél meer in de richting van komedie dan Wrong Turn.
Ook zonder World War Z te hebben gelezen, vind ik die zombiebergjes uit de trailer er maar onnozel uitzien.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Deze is wel grappig! Ik ken wrong turn niet...quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef LookAtMe het volgende:
Heeft iemand deze gezien? Severance (2006) - IMDb (Severance)
Lijkt deze qua stijl een beetje op wrong turn?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: