SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh. Had meer van jou verwacht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijf wachten, ieder moment nou.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb het een kans gegeven, maar nee, echt niet.
Tarik Akin liedjes, wist niet dat zij dat zong, deze is wel leuk.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet voldoe aan je verwachting.
Wat is 'dit' ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]Oke.. dit eindigde sneller dan verwacht.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tarik Akin liedjes, wist niet dat zij dat zong, deze is wel leuk.
Jouw gewoonte om discussies aan te gaan en door te en door te gaan en door te gaan en vooral je gelijk te halen.quote:
Ik heb veel discussies gevoerd op FOK!, nog nooit een met jouquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jouw gewoonte om discussies aan te gaan en door te en door te gaan en door te gaan en vooral je gelijk te halen.
Het lukt je niet echt vind ik.
Oke, laat ik het een andere benaming geven, hoe noemen we dit? Wat jij deed wat muggeziften en mierenneukerij. Wat deed ik, volgens jou?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb veel discussies gevoerd op FOK!, nog nooit een met jou
hehequote:Op maandag 29 oktober 2012 22:19 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dan zal je deze niet missen![]()
Haar dans![]()
Gewoon jezelf zijn?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke, laat ik het een andere benaming geven, hoe noemen we dit? Wat jij deed wat muggeziften en mierenneukerij. Wat deed ik, volgens jou?
kijk in de spiegel?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Wat is dit dan..quote:
Ze kwam die liedjes tegen waarna ze naar mij kwam omdat ik ze ook even moest luisteren.quote:
Meisjes plagen, zoentjes vragen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
Is Ambipur de nieuwe Jaleesa ofzo? Dat gekat tegen haar de hele tijd.
Nee, hij is niet zo heel vriendelijk..quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Denk het ook ja.
Trigger mag je hebben overigens.
Een paar kusjes en het is zo over.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, hij is niet zo heel vriendelijk..
Babayin maliyimya, dagit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Denk het ook ja.
Trigger mag je hebben overigens.
Is Haram toch.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een paar kusjes en het is zo over.
Probeer dan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoveel credit heeft Adana bij mij ook weer niet, als ik je dalijk een rechtse geef.
Hiermee ben ik opgegroeid:quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een gare clip, echt, in alle opzichten.
Nope.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:44 schreef Ambipur het volgende:
Borte.. Ken je deze.. Kom ik net tegen.. Dat ik dit luisterde.
Deze ken ik wel!quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:50 schreef Ambipur het volgende:
Deze was wel meesterlijk. Deze ken je ook. Met het verschil, dat ik er een bandje van had. Weet je wel, met A en B kant
Neyse. genoeg zo
Hmmm, 1996 dacht ik.. Ne bilim, was toen in. Hoewel ik me er niet in herkende.quote:
Luister nu eens, dat is toch pure bagger? Buiten de gare teksten om het klinkt niet eens lekker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm, 1996 dacht ik.. Ne bilim, was toen in. Hoewel ik me er niet in herkende.
Dit ws geloof ik het leven voor vele Turkse meiden, die tekst.
Nee, ritme zit er niet in, tekst slaat nergens op, stem klinkt niet..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Luister nu eens, dat is toch pure bagger? Buiten de gare teksten om het klinkt niet eens lekker.
hij heeft een vevo accountquote:
Mijn god.. Deze ken ik zelfsquote:
Bwehehe dj akman feat son nefesssquote:
Jep haha, wat was het nou hollanda yeralti ofzoquote:
Deze ken ik ook nog hahah!quote:
Ik maakte mijn Turkse vrienden altijd belachelijk wanneer ze naar dit soort raps luisterden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Klaar jij hebt geen Turkse underground jeugd gehad.
krijg je niet meer uit mijn koppiequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Moppie moppie moppie, je bent helemaal toppie.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:25 schreef xminator het volgende:
Kom je mee naar diemen zuid want je ziet er lekker uit.
En bent u bekend met deze? Wat grof, maar ach.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Whahaha, toen je dat jaren geleden zei waren de chickies helemaal om voor je. Gekke tijden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Beter dan dit, toch.......quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:30 schreef xminator het volgende:
Onze kinderen zulln opgroeien met justin beabers
Nee, ken ik niet. Was in die periode sowieso weinig met muziek bezig, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En bent u bekend met deze? Wat grof, maar ach.
Die ken ik welllll!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Def Rhymezquote:
Schud schud het is niet erg komoooop doe hetquote:
2005!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:36 schreef Ambipur het volgende:
Mijn Club33 periode... Jullie met je schoolfeestjes..
Bir gidemedim oraya.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:36 schreef Ambipur het volgende:
Mijn Club33 periode... Jullie met je schoolfeestjes..
Kan wel, ik dacht 2005, maar iig lang terug.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee! Geen 2005.. 2004, toch?
Net als deze, toch..
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan wel, ik dacht 2005, maar iig lang terug.
''neden herkes turk lan burda ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan wel, ik dacht 2005, maar iig lang terug.
Jup een van de vele fouten feesten waar je niet wilde eindigenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, club33 was toch zo'n Turken feest ofzo?
Ja... En wat voor feesten..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, club33 was toch zo'n Turken feest ofzo?
Mijn vriendinnen van toen waren er een keer stiekem naar toe gegaan ofzoiets.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Jup een van de vele fouten feesten waar je niet wilde eindigen.
Nu je het zegt, allemaal Turksequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
''neden herkes turk lan burda ?
krlymn 1 week geleden''
Toen waren de mobieltjes met luidspreker mp3's ook nieuw, echt iedereen had dit doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]Juistem.... Deze is ook van 2004/2005, had toen net mijn rijbewijs, weet ik nog..
Nee! 's nachts.. In club Vakzuid vaak. Ook wel eens in Rotterdam. Beginfase was mooi, daarna kwamen de grootste kirolar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen van toen waren er een keer stiekem naar toe gegaan ofzoiets.\
Was ook overdag, niet?
Maar het begon overdag?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee! 's nachts.. In club Vakzuid vaak. Ook wel eens in Rotterdam. Beginfase was mooi, daarna kwamen de grootste kirolar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze had ik..
Aha, dus je bent eigenlijk geen kayserili maar verkaasd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had alleen maar kaas vriendjes, dus niets meegekregen van Turkse feesten enzo.Zo te horen maar goed ook.
Dat dacht jij.... Toen niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:43 schreef Levolution het volgende:
Kazen kunnen wel veel harder feesten imo.
Turken zitten dom op een bankje chickies te checken.
Nee, niet overdagquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar het begon overdag?
Of herinner ik mij dat verkeerd? Er bestonden destijds toch van die spijbelfeesten?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik had ook Nederlandse vriendinnen destijds - vooral eigenlijk. Maar zij waren echt het tegenovergestelde van mij - best grote sletten ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had alleen maar kaas vriendjes, dus niets meegekregen van Turkse feesten enzo.Zo te horen maar goed ook.
In 2005 (toen ik 15 was) was ik gewoon in clubs te vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trig, ken je deze nog?
Ben seni bir gün Kayseri'ye götürcem ama daha devam edersen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Aha, dus je bent eigenlijk geen kayserili maar verkaasd.
de opvolger van de d500 toch? Jup!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:46 schreef Ambipur het volgende:
http://www.retromobile.nl/images/productimages/big/D600zwart5.jp
Sorry, no shit, maar ik heb bij club 33 pas gezien, dat Turkse meisje de grootste slettebakkerige h@#$% ever zijn..... wauuuuuuw wat een smerigheid ten top!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had ook Nederlandse vriendinnen destijds - vooral eigenlijk. Maar zij waren echt het tegenovergestelde van mij - best grote sletten ook.Ik moest regelmatig verhalen aanhoren over wie ze nu weer hadden ge*****. Een keer zelfs van school gespijbeld en met een vriendin mee naar de dokter geweest omdat ze de morningafterpil moest halen maar niet alleen durfde (we waren 14/15 toen)..
Vervolgens kregen zij punani en jij?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
In 2005 (toen ik 15 was) was ik gewoon in clubs te vinden.
Ik zat hard te gaan met de kaasjes terwijl Turken boven op het balkon 'stoer' zaten te doen op de banken met hun peukjes.
Weenie, kan in de Randstad natuurlijk anders geweest zijn.
Dat zijn ze tegenwoordig nog steeds bij die halayfeestjes enzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, no shit, maar ik heb bij club 33 pas gezien, dat Turkse meisje de grootste slettebakkerige h@#$% ever zijn..... wauuuuuuw wat een smerigheid ten top!
Ja, de Turkse sletten waren ook erg maar daar ging ik niet mee om. Die waren pas echt gaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, no shit, maar ik heb bij club 33 pas gezien, dat Turkse meisje de grootste slettebakkerige h@#$% ever zijn..... wauuuuuuw wat een smerigheid ten top!
Wij kregen geen punani?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Vervolgens kregen zij punani en jij?
Turken waren in het verleden toch wel ekte bazen, iedereen was bang voor ons.
Nee, X.. JIj weet niet.. Heb wijven gewoon echt genomen zien worden. Zo vies vies vies vies.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zijn ze tegenwoordig nog steeds bij die halayfeestjes enzo.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zijn ze tegenwoordig nog steeds bij die halayfeestjes enzo.
not sure if serieusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Vervolgens kregen zij punani en jij?
Turken waren in het verleden toch wel ekte bazen, iedereen was bang voor ons.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, X.. JIj weet niet.. Heb wijven gewoon echt genomen zien worden. Zo vies vies vies vies.
Echt? 2 x geweest, nooit wat gezien?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:52 schreef xminator het volgende:
[..], bij die halayfeesten is het niets anders. Moet je even buiten gaan lopen bij struiken / in auto's. Gebeurt van alles.
Deze shitquote:
Deze hoor ik nog bij het uitgaan..quote:
Jij verwart Punica met punani denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wij kregen geen punani?
Herinner ik me toch anders.
Dan ben ik met een hele rare vriendengroep gegaan, zij gaan daar louter heen voor zulke zakenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Echt? 2 x geweest, nooit wat gezien?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan ben ik met een hele rare vriendengroep gegaan, zij gaan daar louter heen voor zulke zaken.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij verwart Punica met punani denk ik.
Welke precies?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:54 schreef Ambipur het volgende:
Hier club 33 foto's, de chicks die in 2009 zijn geweest, waren de chicks die zich in 2005 lieten pakken.
http://suaturay.hyves.nl/blog/
Waarom ging je erheen als je het er zo vies vond dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:54 schreef Ambipur het volgende:
Hier club 33 foto's, de chicks die in 2009 zijn geweest, waren de chicks die zich in 2005 lieten pakken.
http://suaturay.hyves.nl/blog/
Weet ik echt niet.. omdat mijn vriendinnen er heen gingen denk ik?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom ging je erheen als je het er zo vies vond dan?
YOLO manquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom ging je erheen als je het er zo vies vond dan?
Hmm, niks voor mij denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:00 schreef Ambipur het volgende:
Bore: impressie...
Hier was ik ook geloof ik.
En hier was ik zeker.
Eerlijk, ga nu niet meer met Turken weg.. Gorgusuzler.. Vooral als ze nooit kunnen drinken en nu wel. Cekemem.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:03 schreef Ayca het volgende:
Lijkt me echt niks, zo'n turks feestga wel met kazen feesten
TM!!! Dat was is ik?! Negeerde je me toen ook al?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
O ja, één keer met mijn neef naar zo'n feest geweest. Werd gewoon half aangerand (betast) door zo'n wijf en daarna nooit meer gegaan.
Yuh.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
O ja, één keer met mijn neef naar zo'n feest geweest. Werd gewoon half aangerand (betast) door zo'n wijf en daarna nooit meer gegaan.
Teoman.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, niks voor mij denk ik.
Dit is meer mijn ding
^Daar was ik ook
Concerten waarbij het publiek meezingt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Teoman.
Dat gevoel als de hele zaal meezingt
Leuk juist, niet de hele tijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Concerten waarbij het publiek meezingt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2012 01:16:50 ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:13 schreef Ambipur het volgende:
Was vorige week of week ervoor, weet het niet meer, hierheen
Ik hou van feesten met Nederlanders. Die mensen zijn zo chill. Net als negers, ook zo chill, relaxt.
Jammer dat er Marokkanen rondlopen op de wereld.
Ligt aan het stukje natuurlijk. Maar van die mensen die overal stoer moeten doen dat ze de tekst kennen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Leuk juist, niet de hele tijd natuurlijk.
Uh... Waren zat kaarten, hoor..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:16 schreef xminator het volgende:
Ik wilde daar ook heen plus paar andere tentjes van ADE. Maar als je geen kaartjes koopt wordt dat dus lastig.
Tegenwoordig ga ik alleen naar speciale evenementen zoals ADE / dd in noord holland en normaal uit in groningen. Normaal uitgaan in amsterdam is bijvoorbeeld niet te doen.
Ooh, je voelt je zeker aangesproken.. Ik kan er ook niets aan doen! Die mensen laten me niet met rust.. Was trouwens met mijn Marokkaanse vriendin en die heeft ook staan vloeken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jammer dat er Alevieten op de wereld zijn die zoals jij denken.
Oh ja kloptquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Wist ik niet, ik nam david guetta geloof ik als ijkpunt en die was ook uitverkocht..
Ja, so what? Is het probleem van tuig opgelost als er geen Marokkanen meer op de wereld lopen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooh, je voelt je zeker aangesproken.. Ik kan er ook niets aan doen! Die mensen laten me niet met rust.. Was trouwens met mijn Marokkaanse vriendin en die heeft ook staan vloeken.
Lieve lieve TS.. Zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, so what? Is het probleem van tuig opgelost als er geen Marokkanen meer op de wereld lopen.
Sorry, ik hou al op, trustequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:20 schreef Levolution het volgende:
Shit wordt weer te serieus, ik ga pitten.
Eens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:20 schreef Levolution het volgende:
Shit wordt weer te serieus, ik ga pitten.
Echt he, het spijt me mensen, maar blijf jij wel?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:31 schreef Ayca het volgende:
Whehe ts kijk wat je doetje jaagt iedereen weg
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:34 schreef Ayca het volgende:
Dunno, heb van 9 tot 12 geslapen, nu lukt het niet meerblijf nog wel even hangen
Ik ga vandaag aan Omer beginnen, wat raad je aan Turks of Arabisch, hoe was de vertaling van het Turkse?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Ook niet echt een tijdstip voor serieuze onderwerpen.
Ik denk dat iets altijd meer tot zijn recht komt in de originele taal. Aangezien ik het Arabisch niet machtig ben, heb ik 'm uiteraard in het Turks gekeken, maar als ik jou was, zou ik voor de Arabische versie gaan. Alle afleveringen staan op het YouTube-kanaal van MBC (ook met Engelse ondertiteling).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga vandaag aan Omer beginnen, wat raad je aan Turks of Arabisch, hoe was de vertaling van het Turkse?
Dan hou ik het gewoon bij het origineel, dankje, ik laat je sowieso morgen weten hoe ik het vondquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik denk dat iets altijd meer tot zijn recht komt in de originele taal. Aangezien ik het Arabisch niet machtig ben, heb ik 'm uiteraard in het Turks gekeken, maar als ik jou was, zou ik voor de Arabische versie gaan. Alle afleveringen staan op het YouTube-kanaal van MBC (ook met Engelse ondertiteling).
De Turkse versie vond ik overigens zeer goed ingesproken.
Geen haast. Neem je tijd. Sowieso 30 afleveringen waar je een redelijk lange tijd zoet mee kan zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan hou ik het gewoon bij het origineel, dankje, ik laat je sowieso morgen weten hoe ik het vond
Mwuah, morgen al afgerondquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen haast. Neem je tijd. Sowieso 30 afleveringen waar je een redelijk lange tijd zoet mee kan zijn.
Merci!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, veel kijkplezier.
Welterusten!
Wat is dat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:02 schreef xminator het volgende:
Lijkt het een beetje op the game of thrones?
Een serie, maar als je het niet gekeken hebt laat maar zitten.quote:
Jup, alleen dan het origineel, alleen taal is anders.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Een serie, maar als je het niet gekeken hebt laat maar zitten.
Hz. Omer zonden ze toch op atv uit, dit is hetzelfde neem ik aan?
Je vergeet Koerden en Somaliersquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:15 schreef xminator het volgende:
Triggershot, vrouwen, turken op fok.
sorryquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weetje, sommige dingen doen gewoon pijn.
wat haat jij op mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:26 schreef xminator het volgende:
Afrikaantjes, allemaal!. Met name mokers zoals ts.
tünaydin ustaquote:
File?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zal even kijken als ik thuis ben.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:36 schreef xminator het volgende:
Bro, ik ben althans ik probeer te studeren. Gezien ik ook af en toe hierlangskom dacht ik laat ik mijn bezoekjes leerzaam afleggen. Door het opschrijven van een aantal belangrijke dingen hier onthoud ik het beter.
Aha. En die vraag over titels?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:36 schreef xminator het volgende:
Bro, ik ben althans ik probeer te studeren. Gezien ik ook af en toe hierlangskom dacht ik laat ik mijn bezoekjes leerzaam afleggen. Door het opschrijven van een aantal belangrijke dingen hier onthoud ik het beter.
Twee vliegen in één klap.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:37 schreef Julis het volgende:
[..]. Wel een goede methode om te leren.
Zat net contract in te vullen, toen stond er een invulveld met Titel:...quote:
Ik mag na dit jaar doctorandus voor mijn naam of Master of Science (MSc) achter mijn naam zetten.quote:
Is je Kladblok stuk?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:36 schreef xminator het volgende:
Ik mag dat ook, dan wordt het BBA MSc.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik mag na dit jaar doctorandus voor mijn naam of Master of Science (MSc) achter mijn naam zetten.
[..]
Is je Kladblok stuk?
Ik wist niet dat jij al een studie had afgerond. Wat je nu doet is gewoon je tweede studie?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:57 schreef xminator het volgende:
Wel op linkedin, goed dat je het zegt even daar aanpassen.
Hmm zet je dat er dan extra bij? Maak je geen gebruik van automatische onderschriften bij emails?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Alleen op visitekaartjes en onder emails naar buitenlandse contacten, verder niet.
Ja? Het was maar hbo, daar niet van..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij al een studie had afgerond. Wat je nu doet is gewoon je tweede studie?
quote:
Prof. Dr. Ir. X.M.I. Natörquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:07 schreef xminator het volgende:
[..].
Wat ik wel jammer vind is dat ik geen meerdere namen heb gekregen, staat wel gek! Misschien vanaf nu even iets verzinnen.
Nee gaat idd vanzelf, bij mails naar Hollanders verwijder ik het zelf even... Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg is immers het credo bij zij die kaas knabbelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm zet je dat er dan extra bij? Maak je geen gebruik van automatische onderschriften bij emails?
Ach, is uiteindelijk allemaal pretentieus gedoe.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:11 schreef xminator het volgende:
[..]. In Turkije fappen ze op zulke namen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee gaat idd vanzelf, bij mails naar Hollanders verwijder ik het zelf even... Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg is immers het credo bij zij die kaas knabbelen
Duitsers daartegen zijn dol op titels! En uniformen, glimmende laarzen etc
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:11 schreef xminator het volgende:
[..]. In Turkije fappen ze op zulke namen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:49 schreef Weissman het volgende:
Yarin bir daha hatirlatin, vandaag gaat niet meer lukken.
Heb je n blender? Mijne maakt smoothies + sap.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik twijfel of ik een smoothiemaker voor 30eu moet halen of een sapcentrifuge voor 80.
Help me.
Afiyet olsun!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef xminator het volgende:
Aardappelpuree, kipfilet, broccoli met witte roomsaus. . Even koken.![]()
Dankje! Bechamel is toch witte saus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Afiyet olsun!
Je moet een keer broccoli/bloemkool met bechamelsaus uit de oven maken. Is echt lekker.
Leeeekkkkerrrrrrrr!! Met boursin, dus dat smolt lekker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Dankje! Bechamel is toch witte saus?
Ambi hoe was kipfilet in bladerdeeg dan?
Ja, zo wordt het ook wel genoemd. Heel simpel sausje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Dankje! Bechamel is toch witte saus?
Ambi hoe was kipfilet in bladerdeeg dan?
Analyst, (finan)marktenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:13 schreef xminator het volgende:
[..]. Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Juist, eigen appelsap, perensap en mixjes etcquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb je n blender? Mijne maakt smoothies + sap.
Laat me raden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:53 schreef xminator het volgende:
Echt nederlands eten, maar wel lekker.
[ afbeelding ]
Ik vind het fijn mijn brood in stukjes te breken, in de soep te doen en lekker dik te laten worden. Net als toen ik kind was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik eet alleen brood bij het avondeten met sulu yemekler (zoals kuru fasulye, nohut yemegi, patates yemegi).
O ja, in de tarhana çorbasi en mercimek çorbasi wil ik dat ook wel eens doen, ja. Lekker. Vooral wanneer we in Turkije in köy zijn met köy ekmegi.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind het fijn mijn brood in stukjes te breken, in de soep te doen en lekker dik te laten worden. Net als toen ik kind was.
Idem.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik eet alleen brood bij het avondeten met sulu yemekler (zoals kuru fasulye, nohut yemegi, patates yemegi).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |