SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh. Had meer van jou verwacht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijf wachten, ieder moment nou.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb het een kans gegeven, maar nee, echt niet.
Tarik Akin liedjes, wist niet dat zij dat zong, deze is wel leuk.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet voldoe aan je verwachting.
Wat is 'dit' ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]Oke.. dit eindigde sneller dan verwacht.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tarik Akin liedjes, wist niet dat zij dat zong, deze is wel leuk.
Jouw gewoonte om discussies aan te gaan en door te en door te gaan en door te gaan en vooral je gelijk te halen.quote:
Ik heb veel discussies gevoerd op FOK!, nog nooit een met jouquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jouw gewoonte om discussies aan te gaan en door te en door te gaan en door te gaan en vooral je gelijk te halen.
Het lukt je niet echt vind ik.
Oke, laat ik het een andere benaming geven, hoe noemen we dit? Wat jij deed wat muggeziften en mierenneukerij. Wat deed ik, volgens jou?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb veel discussies gevoerd op FOK!, nog nooit een met jou
hehequote:Op maandag 29 oktober 2012 22:19 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dan zal je deze niet missen![]()
Haar dans![]()
Gewoon jezelf zijn?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke, laat ik het een andere benaming geven, hoe noemen we dit? Wat jij deed wat muggeziften en mierenneukerij. Wat deed ik, volgens jou?
kijk in de spiegel?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Wat is dit dan..quote:
Ze kwam die liedjes tegen waarna ze naar mij kwam omdat ik ze ook even moest luisteren.quote:
Meisjes plagen, zoentjes vragen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
Is Ambipur de nieuwe Jaleesa ofzo? Dat gekat tegen haar de hele tijd.
Nee, hij is niet zo heel vriendelijk..quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Denk het ook ja.
Trigger mag je hebben overigens.
Een paar kusjes en het is zo over.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, hij is niet zo heel vriendelijk..
Babayin maliyimya, dagit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Denk het ook ja.
Trigger mag je hebben overigens.
Is Haram toch.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een paar kusjes en het is zo over.
Probeer dan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoveel credit heeft Adana bij mij ook weer niet, als ik je dalijk een rechtse geef.
Hiermee ben ik opgegroeid:quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een gare clip, echt, in alle opzichten.
Nope.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:44 schreef Ambipur het volgende:
Borte.. Ken je deze.. Kom ik net tegen.. Dat ik dit luisterde.
Deze ken ik wel!quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:50 schreef Ambipur het volgende:
Deze was wel meesterlijk. Deze ken je ook. Met het verschil, dat ik er een bandje van had. Weet je wel, met A en B kant
Neyse. genoeg zo
Hmmm, 1996 dacht ik.. Ne bilim, was toen in. Hoewel ik me er niet in herkende.quote:
Luister nu eens, dat is toch pure bagger? Buiten de gare teksten om het klinkt niet eens lekker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm, 1996 dacht ik.. Ne bilim, was toen in. Hoewel ik me er niet in herkende.
Dit ws geloof ik het leven voor vele Turkse meiden, die tekst.
Nee, ritme zit er niet in, tekst slaat nergens op, stem klinkt niet..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Luister nu eens, dat is toch pure bagger? Buiten de gare teksten om het klinkt niet eens lekker.
hij heeft een vevo accountquote:
Mijn god.. Deze ken ik zelfsquote:
Bwehehe dj akman feat son nefesssquote:
Jep haha, wat was het nou hollanda yeralti ofzoquote:
Deze ken ik ook nog hahah!quote:
Ik maakte mijn Turkse vrienden altijd belachelijk wanneer ze naar dit soort raps luisterden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Klaar jij hebt geen Turkse underground jeugd gehad.
krijg je niet meer uit mijn koppiequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Moppie moppie moppie, je bent helemaal toppie.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:25 schreef xminator het volgende:
Kom je mee naar diemen zuid want je ziet er lekker uit.
En bent u bekend met deze? Wat grof, maar ach.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Whahaha, toen je dat jaren geleden zei waren de chickies helemaal om voor je. Gekke tijden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Beter dan dit, toch.......quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:30 schreef xminator het volgende:
Onze kinderen zulln opgroeien met justin beabers
Nee, ken ik niet. Was in die periode sowieso weinig met muziek bezig, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En bent u bekend met deze? Wat grof, maar ach.
Die ken ik welllll!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En bent u bekend met deze? Wat grof, maar ach.
Def Rhymezquote:
Schud schud het is niet erg komoooop doe hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |