Ik sta garant voor kwaliteit.quote:
Ik ook.quote:
Kwaliteit en timing. Dat verdient een warme douche.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso
[..]
Toevallig staat ie hier op
Ik heb het al warm, daarvoor hoef ik niet te douchenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Kwaliteit en timing. Dat verdient een warme douche.
Dan kun je lang wachtenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
Als benzine 50 cent was ging ik nu een stukje rijden....
Jij verdient die warme douche ook niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het al warm, daarvoor hoef ik niet te douchen
whut? Heb jij het warmquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het al warm, daarvoor hoef ik niet te douchen
Ik kom eraan!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij verdient die warme douche ook niet.
Ik verdien 'm. Samen met een lekkere vent.Samzz
Hosselde je mij maar eens!quote:
Jaaa die is cool!quote:
Haiquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik verdien 'm. Samen met een lekkere vent.
Ik moet nog douchenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Maggiequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Every day I'm hosselin
Ik zou die zangeres doen...
En die bassist
Hoe kan 'jij', 'niet', en 'lekkere vent' nou in 1 zin staan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whut? Heb jij het warm
BEL DE KRANT!!!!!!!
Same here... getankt voor 172.9 vorige weekquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
Oh myquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Every day I'm hosselin
Ik zou die zangeres doen...
En die bassist
Gewoon je baas laten dokkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same here... getankt voor 172.9 vorige week
Ken ik heel niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geniaal filmpje hoe je een kind voor de gek houdt met de kerstverlichting
quote:
I select carefully.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hosselde je mij maar eens!
[..]
Jaaa die is cool!
[..]
Hai
True.quote:
In jouw mooie douche?quote:
Erg he. Ik hou ook van rijden en dingen zien. Geweldig. Maar met die prijs denk je er wel 2, zo niet, 3 keer over na.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ja, in mijn mooie douchequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
* Fera springt in de douche
[..]
I select carefully.
[..]
True.
[..]
In jouw mooie douche?
Het zijn dan ook twee zinnen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan 'jij', 'niet', en 'lekkere vent' nou in 1 zin staan?
[..]
JaDe kachel staat wel te loeien
Ik ben al blij dat ik vandaag weer een tank onder de 100,- hadquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Erg he. Ik hou ook van rijden en dingen zien. Geweldig. Maar met die prijs denk je er wel 2, zo niet, 3 keer over na.
Mja, het is echt fucked upquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Erg he. Ik hou ook van rijden en dingen zien. Geweldig. Maar met die prijs denk je er wel 2, zo niet, 3 keer over na.
Ik ga nog een keer aanschouwen hoe mooi hij is.quote:
Valt voor mij gelukkig meequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Okéquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga nog een keer aanschouwen hoe mooi hij is.Dit keer met de kraan open.
Jij met je lieve faalfoutjes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat op deze reactie te wachtenWilde hem nog editten, maar dacht dat jij snel was
Ik warm mezelf vast op.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Duurt wel even voordat Samzz bij je is hoor...
Ik wilde me eigenlijk afdrogen met Bliksem.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké
Zal een handdoek klaarleggen
Jamaarquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
* Fera springt in de douche
[..]
I select carefully.
[..]
True.
[..]
In jouw mooie douche?
Ridicuul toch, om te rijden! Voor dat geld doe je zoveel leukere dingen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik vandaag weer een tank onder de 100,- had
Denk dat je dan wel veel krassen oplooptquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde me eigenlijk afdrogen met Bliksem.
Ja is goed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben eigen baas
[..]
Is van mijn zoontje wil hem wel dmen als je het leuk lijkt
In 2016 ofzo. Misschienquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ridicuul toch, om te rijden! Voor dat geld doe je zoveel leukere dingen.
Wat ik erger vind is dat ov chipkaart eraan gaat.
Het is een eer.quote:
Oh stop itquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij met je lieve faalfoutjes.
[..]
Ik warm mezelf vast op.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben eigen baas
[..]
Is van mijn zoontje wil hem wel dmen als je het leuk lijkt
Lelijker kan ik toch niet worden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat je dan wel veel krassen oploopt
Hoezo eraan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaad belachelijk jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het leuk om te geinen.quote:
Zo snel bijt ik nietquote:
Hihahoquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het leuk om te geinen.
Iets met vissen en complimentjes?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het leuk om te geinen.
Je weet nog niet waar ik mee ga hengelen.quote:
Terugverdiend. Met een d.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
Studeren wordt gewoon echt duur...
Terwijl onderzoek vaak zat heeft bewezen dat het geld driedubbel wordt terugverdient...
Donderdag officieel toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mehhhhhhhhhhh, ieder reclameblok zit wel iets van 007 in.
IK WIL NIET MEER WACHTEN MAAR DIE FILM ZIEN GODV#$$%@#$@#$@$#@
Vrijdag toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zeg het je, Bond gaat je nog tegen staanquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met wat dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet nog niet waar ik mee ga hengelen.
Maar goed dat hij geen Nederlands studeert.quote:
Ik wou het net zeggen.quote:
Jup, vrijdag ga ik 'm zienquote:
quote:
Kan het me niet voorstellen. Vond alleen Quatum of Solace een kutBond.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg het je, Bond gaat je nog tegen staan
True storyquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar goed dat hij geen Nederlands studeert.
GMTA. Boks. Ditdat.quote:
Het onderwijs is ook niet meer wat het geweest isquote:
Trekken ze ook zo een rare bek erbij?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oe, daar is Rokje.
Alle vrouwen zitten nu zo:
[ afbeelding ]
Waar danquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oe, daar is Rokje.
[ afbeelding ]
Ik heb niemand om dit bij te doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oe, daar is Rokje.
[ afbeelding ]
Nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oe, daar is Rokje.
[ afbeelding ]
CM woont ook in Leidenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niemand om dit bij te doen.
Misschien Samzz straks.
Sorry, maar werkwoorden vervoegen leer je toch in groep 7 al? En mijn opleiding kon je niet eens afmaken met een onvoldoende voor Nederlands.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het onderwijs is ook niet meer wat het geweest is
Ik denk niet dat ik dat voor elkaar krijg.quote:
Hoezo niet? Ze ging niet in op Kaneels avances. Dan moet het wel een dame zijn die op andere dames valtquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat voor elkaar krijg.
Doe mij een beetje.. Ik ben bevrorenquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze ging niet in op Kaneels avances. Dan moet het wel een dame zijn die op andere dames valt.
haiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik faal
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2012 21:14:12 ]
Bij een taaltoets let je dan ook wel even beter op je spelling...quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry, maar werkwoorden vervoegen leer je toch in groep 7 al? En mijn opleiding kon je niet eens afmaken met een onvoldoende voor Nederlands.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Doe mij een beetje.. Ik ben bevroren
Maar wanneer je de taal beheerst, doe je het altijd goed toch? Oké, iedereen maakt wel eens een fout, maar dat terzijde.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij een taaltoets let je dan ook wel even beter op je spelling...
Ijskoningin eh, dan krijg je datquote:
* Vinniiee geeft Rokje een warm knuffelquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Doe mij een beetje.. Ik ben bevroren
Dank jequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee geeft Rokje een warm knuffel
Ik beheers de Nederlandse taal meer dan prima, maar ook ik maak wel fouten, hoor. De ene door haast, de ander door gewoon niet opletten. We zijn allemaal mensenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar wanneer je de taal beheerst, doe je het altijd goed toch? Oké, iedereen maakt wel eens een fout, maar dat terzijde.
True true.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ijskoningin eh, dan krijg je dat
Nee, maar echt, ik tril helemaal
In b4 voorspelbare grapjes van mensen hier
Ik heb geen vrouw hierquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn hoofd?
[..]
Geef maar toe hoor.
Ga maar ergens anders taalnazi uithangenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry, maar werkwoorden vervoegen leer je toch in groep 7 al? En mijn opleiding kon je niet eens afmaken met een onvoldoende voor Nederlands.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je kent me te goed al.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik maak vaak zat fouten, typ ook erg vaak zonder bewust over de spelling na te denken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar wanneer je de taal beheerst, doe je het altijd goed toch? Oké, iedereen maakt wel eens een fout, maar dat terzijde.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik beheers de Nederlandse taal meer dan prima, maar ook ik maak wel fouten, hoor. De ene door haast, de ander door gewoon niet opletten. We zijn allemaal mensen.
Nog wat warmte nodig?quote:
'altijd goed'. Nee. En KT maakte een klein foutje, boehoehoehoequote:
KT maakt in elke post wel een taalfout.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
'altijd goed'. Nee. En KT maakte een klein foutje, boehoehoehoe.
De tweede zin.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
'altijd goed'. Nee. En KT maakte een klein foutje, boehoehoehoe.
Dan wijs je hem daarop en klaarquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
KT maakt in elke post wel een taalfout.
Dat doet Gitaar toch ook? Maar als er dan een kleine discussie ontstaat, ja, dan is dat maar zo. Wat maakt dat nou weer uit? Je hoeft je er niet altijd in te mengen hè.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan wijs je hem daarop en klaar. Ik ben zelf ook wel taalnazi, maar overdrijven is ook een vak.
Je loopt achter, dit heb ik allemaal al gelezen.quote:
LOLquote:
Volgens mij overdrijf je nu wel, en anders moet je er iets van zeggen, zoals ik vaker zeg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft neem ik aan niet ieder klein foutje te gaan verbeteren, gewoon om het verbeterenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doet Gitaar toch ook? Maar als er dan een kleine discussie ontstaat, ja, dan is dat maar zo. Wat maakt dat nou weer uit? Je hoeft je er niet altijd in te mengen hè.
I do not struggle in your web because it was my aim to get caughtquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:18 schreef Tamashii het volgende:
All I want is nothing more....
To hear you knocking at my door.
Dat doe ik toch ook helemaal niet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft neem ik aan niet ieder klein foutje te gaan verbeteren, gewoon om het verbeteren. Maar whatever, ga lekker door zou ik zeggen
.
Ik zeik helemaal niet, maar het is wel zo. Veel van jouw posts bevatten taalfouten. Vaak wijs ik je daar ook op, omdat je daarom gevraagd hebt. Verder zeg ik er niks over. Dus het 'zeiken' noemen is dan weer een tikkeltje overdreven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf je nu wel, en anders moet je er iets van zeggen, zoals ik vaker zeg.
Alsjeblieft niet gaan zitten zeiken op deze manier, je zegt er zelf ook geen reet van namelijk.
Router gereset?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
Wat hebben ze nu weer met die wifi uitgespookt hier
KT heeft daar ooit om gevraagd, dus in die zin is het alleen maar behulpzaam.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft neem ik aan niet ieder klein foutje te gaan verbeteren, gewoon om het verbeteren. Maar whatever, ga lekker door zou ik zeggen
.
Dit was over het algemeen. Maar je hebt er wel een handje van taalfouten te verbeteren, waar an sich niks mis mee is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook helemaal niet?
Dat wist ik niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
KT heeft daar ooit om gevraagd, dus in die zin is het alleen maar behulpzaam.
Het is de eerste of tweede keer in 462 deeltjes SEX SC. Dat vind ik niet hetzelfde als "een handje van hebben". Maar, dat is mijn mening.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit was over het algemeen. Maar je hebt er wel een handje van taalfouten te verbeteren, waar an sich niks mis mee is.
I think you said. You said something like; it's all about company.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
I do not struggle in your web because it was my aim to get caught
But daddy longlegs, I feel that I'm finally growing weary of waiting to be consumed by you
Wat voor een soort taalfout eigenlijk? Spellingfout?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, m'n ouders weten niet eens hoe het moetquote:
Je zegt dat ik in iedere post een spellingsfout maak, en zo vaak verbeter je mij niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
Ik zeik helemaal niet, maar het is wel zo. Veel van jouw posts bevatten taalfouten. Vaak wijs ik je daar ook op, omdat je daarom gevraagd heb. Verder zeg ik er niks over. Dus het 'zeiken' noemen is dan weer een tikkeltje overdreven.
Verschilt. Soms grammaticaal, en soms in de spelling.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een soort taalfout eigenlijk? Spellingfout?
Oh, je post alleen maar in SEX SC? Dat was ik even vergeten. Maar, laat het lekker gaan, als je graag verbetert, ga gerust je gang.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is de eerste of tweede keer in 462 deeltjes SEX SC. Dat vind ik niet hetzelfde als "een handje van hebben". Maar, dat is mijn mening.
Well excuuuuse me princessquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Je loopt achter, dit heb ik allemaal al gelezen.
In ToF ben ik nauwelijks meer, als je daar op doelt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je post alleen maar in SEX SC? Dat was ik even vergeten. Maar, laat het lekker gaan, als je graag verbetert, ga gerust je gang.
Oké, je bent van de nuances, dat is niet erg. Bijna elke post dan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zegt dat ik in iedere post een spellingsfout maak, en zo vaak verbeter je mij niet.
En nu?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:20 schreef muhahaha het volgende:
Upload je 8 foto's, gaat mijn zusje als een dolle stier iedereen taggen
#zwaarleven
Niet meer, neequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In ToF ben ik nauwelijks meer, als je daar op doelt.
And I am starting to believe that we are standing on worlds soon to bequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I think you said. You said something like; it's all about company.
Why can't we let go? Pleaaase, don't let me saaaay. Say anything I don't be.
Waar?quote:
Ik geloof er geen reet van dat het zo extreem is maargoed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, je bent van de nuances, dat is niet erg. Bijna elke post dan.Ik kom ze regelmatig tegen.
En nee, ik heb geen zin om je altijd te verbeteren. Ik lees ook niet alles wat je post.
Ooh, dat weet ik wel. Ik doel er meer op dat ik in geen tijden mensen meer verbeterd heb op FOK!.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet meer, nee. Kom op zeg, ik zie je heus niet voor het eerst posten, hoor
.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeik helemaal niet, maar het is wel zo. Veel van jouw posts bevatten taalfouten. Vaak wijs ik je daar ook op, omdat je daarom gevraagd heb. Verder zeg ik er niks over. Dus het 'zeiken' noemen is dan weer een tikkeltje overdreven.
Daar.quote:
Ik zie het al, dat heet een typo.quote:
Is dat beter?quote:
Hebt mag gewoon in dit geval.quote:
Dat van KT wellicht ook welquote:
Nu kijk ik unbreakable.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
And I am starting to believe that we are standing on worlds soon to be
Zo zag het er niet uit. Ik had een toetsaanslag gemist.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebt mag gewoon in dit geval.
[..]
Dat van KT wellicht ook wel.
Maakt het niet minder foutquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo zag het er niet uit. Ik had een toetsaanslag gemist.
Een aanslag? Ojeequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
2 keer gezien wel aardig.quote:
Hij is net bezig, dus weet t nog niet goed.quote:
Oh kutje, reminds me.. Ik moet die ene film nog kijken.. Eigenlijk moet ik nog wel meer, maar okquote:
IT'S HAUNTING MEEEEEEEEEEEE.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
@Gitaar: ik kom beneden, tv staat aan. Bavaria reclame met iets van 007
Bavaria ook alquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
@Gitaar: ik kom beneden, tv staat aan. Bavaria reclame met iets van 007
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
IT'S HAUNTING MEEEEEEEEEEEE.
Goed dat je hierop let, gezien je achtergrond.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Verschilt. Soms grammaticaal, en soms in de spelling.
Hehehe, inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh kutje, reminds me.. Ik moet die ene film nog kijken.. Eigenlijk moet ik nog wel meer, maar ok
Grolsch zat er zelfs ooit inquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bavaria ook al? Jezus fuck... Coca Cola en Heineken was nog niet genoeg, zeker
.
Geen idee, ik zie het netquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bavaria ook al? Jezus fuck... Coca Cola en Heineken was nog niet genoeg, zeker
.
Wat verstaan we onder een grammaticale taalfout?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goed dat je hierop let, gezien je achtergrond.
Oh ja? Oh jaaaa??? Wat dan? Nou? Heah????quote:
Top gear doet een special over James Bondquote:
En nuquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Grolsch zat er zelfs ooit in
Dingen als: "ik vindt".quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat verstaan we onder een grammaticale spelfout?
Ja, awesomequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Top gear doet een special over James Bond
Waaromquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toen voelde ik me trots en blij.
Ofzo.
Die film is echt leuk hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh ja? Oh jaaaa??? Wat dan? Nou? Heah????
Sing, sing to me.. Tell me all about the world you hide, the one that's on the other side
Geen congruentie van werkwoord en beoogd bijbehorend zelfstandig naamwoord bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat verstaan we onder een grammaticale taalfout?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
Bij twijfel altijd td dan is het altijd goed
Ik moet een beetje huilen door het liedje wat ik meezongquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die film is echt leuk hoor.![]()
![]()
En je moet met mij filosoferen.
Dat is het enige toffe eraan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Top gear doet een special over James Bond
Nadenken helpt vaak wel ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het gaat allemaal makkelijker als je denkt.
Jou denk ikquote:
Daarom moet ook jij een mechanisch toetsenbord. Want dit kun je gewoon toeschrijven aan de intrinsiek ondeugdelijke constructie van je huidige ramplank.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Of gewoon zo snel willen typen dat je zelf vergeet een toets aan te slaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom moet ook jij een mechanisch toetsenbord. Want dit kun je gewoon toeschrijven aan de intrinsiek ondeugdelijke constructie van je huidige ramplank.
Waarom? Jij bent toch geweldigquote:
Aww.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik moet een beetje huilen door het liedje wat ik meezong
Maar over welke hebben we t nu? Unbreakable, of die van vanmiddag
En ok jaaaaa, wanneer dan? Nu? Straks? Morgen?
Wat dan wel?quote:
Hahaha whuuuuuuuutquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aww.Komt goed schatje.
Beide zijn denk ik leuk, maar Bridesmaids heb ik vanmiddag gekeken en daarvan weet ik het zeker.![]()
Overigens heb ik bijna the L word.
Nu is goed heur.
Helaas wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan niet. De naam is Google, dan kan het geen "googel" van maken
Dat is wel goed stel je voor dat je niet jezelf was maar iemand andersquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben vooral gewoon erg ik.
Dat je zo'n identiteitscrisis hebt dat je zelfs denkt als een anderquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel goed stel je voor dat je niet jezelf was maar iemand anders
The horrorquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat je zo'n identiteitscrisis hebt dat je zelfs denkt als een ander
Die heb ik vorige week nog opgezocht omdat ik "er zin in had"quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moest ineens aan dit nummer denken:
Dat is best een tof nummerquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ja ik nu dus ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week nog opgezocht omdat ik "er zin in had"![]()
Oh god, een gruwelijke verkrachting van een prachtig nummerquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Dat had ik net toen mijn internet weg vielquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:39 schreef Fera het volgende:
Wow, een mens gaat thee zetten. 100 posts erbij.
Maar gelukkig ben ik ook mijzelf. Wie dat nu precies weet ik soms niet zo goed maar toch ben ik mijzelfquote:
Wel bosvruchtenthee hè?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:39 schreef Fera het volgende:
Wow, een mens gaat thee zetten. 100 posts erbij.
Net als die doos die Nothing Else Matters bruut anaal verkrachttequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god, een gruwelijke verkrachting van een prachtig nummer. Kan er nog om janken.
Blehquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Net als die doos die Nothing Else Matters bruut anaal verkrachtte
quote:
Dat was nog een vrij aardig nummer. Ik heb ergere verkrachtingen gehoordquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, het zegt me niksquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Witte_thee
Ik vind het licht en fris smaken, beetje zoet van zichzelf.quote:
Wat een nummerquote:
quote:
Juist. Daar dient elke andere band gewoon af te blijven.quote:
Of Lucie Silvas.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Juist. Daar dient elke andere band gewoon af te blijven.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sommige covers zijn beter dan het origineelquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True. Running Up That Hill: Within Temptation > Kate Bush.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige covers zijn beter dan het origineel
Triggerfinger - I follow (of wat die titel ook mag wezen)quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige covers zijn beter dan het origineel
Lola's Coverbak showquote:
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Triggerfinger - I follow (of wat die titel ook mag wezen)
Kan wel, maar t is wel lastig multitaskenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef Tamashii het volgende:
Godddd. waarom kun je niet en muziek luisteren en een toffe film kijken!
OMG Feraquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Running Up That Hill: Within Temptation > Kate Bush.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Running Up That Hill: Within Temptation > Kate Bush.
Die zat ik van de week terug te lezen op fok.. Geniaalquote:
Eens. Maar dat origineel is dan ook gewoon géén all time hit. Nothing Else Matters wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is heel niet fijn niet!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kan wel, maar t is wel lastig multitasken
Met dat slechte nummers is dat ook niet moeilijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat verdient een linkje.quote:
quote:
Helemaal waarquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens. Maar dat origineel is dan ook gewoon géén all time hit. Nothing Else Matters wel.
Serieus?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom.. Ik kan ook nog ff niet stoppen met muziekquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is heel niet fijn niet!
Maar gelukkig bestaat er zoiets als pauze.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en Nightwish met Over the Hills and Far Away
Oh hell yeah.. OMG OMG OMGquote:
Dat vind ik dan gewoon niet mooiquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en Nightwish met Over the Hills and Far Away
Ik vind het een zaaddodend slechte cover eigenlijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die cover is echt 1000x beter dan het origineel
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat vind ik dan gewoon niet mooi
Deze is veel mooier vind ik
Ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daarom.. Ik kan ook nog ff niet stoppen met muziekHet MOET, het zit zo in m'n hoofd, het doet pijn als ik m uitzet, ken je dat? :$
Ik vind hem ook stukken beter.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het een zaaddodend slechte cover eigenlijk
Jij houdt niet van Tarja's operastem?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van die stem van die zangeres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |