Ik sta garant voor kwaliteit.quote:
Ik ook.quote:
Kwaliteit en timing. Dat verdient een warme douche.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso
[..]
Toevallig staat ie hier op
Ik heb het al warm, daarvoor hoef ik niet te douchenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Kwaliteit en timing. Dat verdient een warme douche.
Dan kun je lang wachtenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
Als benzine 50 cent was ging ik nu een stukje rijden....
Jij verdient die warme douche ook niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het al warm, daarvoor hoef ik niet te douchen
whut? Heb jij het warmquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het al warm, daarvoor hoef ik niet te douchen
Ik kom eraan!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij verdient die warme douche ook niet.
Ik verdien 'm. Samen met een lekkere vent.Samzz
Hosselde je mij maar eens!quote:
Jaaa die is cool!quote:
Haiquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik verdien 'm. Samen met een lekkere vent.
Ik moet nog douchenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Maggiequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Every day I'm hosselin
Ik zou die zangeres doen...
En die bassist
Hoe kan 'jij', 'niet', en 'lekkere vent' nou in 1 zin staan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whut? Heb jij het warm
BEL DE KRANT!!!!!!!
Same here... getankt voor 172.9 vorige weekquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
Oh myquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Every day I'm hosselin
Ik zou die zangeres doen...
En die bassist
Gewoon je baas laten dokkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same here... getankt voor 172.9 vorige week
Ken ik heel niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geniaal filmpje hoe je een kind voor de gek houdt met de kerstverlichting
quote:
I select carefully.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hosselde je mij maar eens!
[..]
Jaaa die is cool!
[..]
Hai
True.quote:
In jouw mooie douche?quote:
Erg he. Ik hou ook van rijden en dingen zien. Geweldig. Maar met die prijs denk je er wel 2, zo niet, 3 keer over na.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ja, in mijn mooie douchequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
* Fera springt in de douche
[..]
I select carefully.
[..]
True.
[..]
In jouw mooie douche?
Het zijn dan ook twee zinnen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan 'jij', 'niet', en 'lekkere vent' nou in 1 zin staan?
[..]
JaDe kachel staat wel te loeien
Ik ben al blij dat ik vandaag weer een tank onder de 100,- hadquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Erg he. Ik hou ook van rijden en dingen zien. Geweldig. Maar met die prijs denk je er wel 2, zo niet, 3 keer over na.
Mja, het is echt fucked upquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Erg he. Ik hou ook van rijden en dingen zien. Geweldig. Maar met die prijs denk je er wel 2, zo niet, 3 keer over na.
Ik ga nog een keer aanschouwen hoe mooi hij is.quote:
Valt voor mij gelukkig meequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Okéquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga nog een keer aanschouwen hoe mooi hij is.Dit keer met de kraan open.
Jij met je lieve faalfoutjes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat op deze reactie te wachtenWilde hem nog editten, maar dacht dat jij snel was
Ik warm mezelf vast op.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Duurt wel even voordat Samzz bij je is hoor...
Ik wilde me eigenlijk afdrogen met Bliksem.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké
Zal een handdoek klaarleggen
Jamaarquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
* Fera springt in de douche
[..]
I select carefully.
[..]
True.
[..]
In jouw mooie douche?
Ridicuul toch, om te rijden! Voor dat geld doe je zoveel leukere dingen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik vandaag weer een tank onder de 100,- had
Denk dat je dan wel veel krassen oplooptquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde me eigenlijk afdrogen met Bliksem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |