Zit nu bij de laatste van DVD 10;quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Even kijken..waar is het verhaal dan ongeveer?
Dat smeren ze nu uit over een half seizoenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zit nu bij de laatste van DVD 10;
- Jan Henk en Peter starten bedrijfje
- Helen is terug en ziet er als nieuw uit
- Mickey op dat maffe landgoed met die vreemde oude dame (Serieus, why houdt ze die Christie daar vast?)
- Linda en Arnie zijn naar Nederland vertrokken
- Tim en Dian hebben bonje over dat Tim een liefdeslied voor Margriet speelde (Niet onscreen)
- In een eerdere aflevering was dat gezeik met die brieven, Daniël kreeg er één en Koossie ook
- John gaat weer úit huis wanneer hij een baan bij Jef weigert.
...Jezus, dit was allemaal serieus gaande in zo'n 2 afleveringen.
Dat 'gezeik' met die brieven vond ik overigens best een spannende verhaallijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zit nu bij de laatste van DVD 10;
- Jan Henk en Peter starten bedrijfje
- Helen is terug en ziet er als nieuw uit
- Mickey op dat maffe landgoed met die vreemde oude dame (Serieus, why houdt ze die Christie daar vast?)
- Linda en Arnie zijn naar Nederland vertrokken
- Tim en Dian hebben bonje over dat Tim een liefdeslied voor Margriet speelde (Niet onscreen)
- In een eerdere aflevering was dat gezeik met die brieven, Daniël kreeg er één en Koossie ook
- John gaat weer úit huis wanneer hij een baan bij Jef weigert.
...Jezus, dit was allemaal serieus gaande in zo'n 2 afleveringen.
Dat was precies wat ik dacht bij het uitschrijven. Fuck nee, ik dacht aan een HEEL seizoen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat smeren ze nu uit over een half seizoen
Mja, ik noemde het tussen neus en lippen door 'dat gezeik' omdat ik er nog maar weinig van afweet en een paar andere lijnen wilde onthouden (Er was teveel om op te schrijvenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat 'gezeik' met die brieven vond ik overigens best een spannende verhaallijn
Hoe vond je het om Robert en Laura na lange tijd weer even in Amerika te zien?
Dat vond ik echt spannende verhaallijnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja, ik ook. Twee van de redenen om te blijven kijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat vond ik echt spannende verhaallijnen.
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat vond ik echt spannende verhaallijnen.
Vooral de eerste scene waar Laura Arnie voor het eerst ziet is mooi. Jammer dat ze in vrijwel de volgende scenes bijna alleen maar ruzie met elkaar hadden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mja, ik noemde het tussen neus en lippen door 'dat gezeik' omdat ik er nog maar weinig van afweet en een paar andere lijnen wilde onthouden (Er was teveel om op te schrijven). Ik geloof best dat het een goeie lijn gaat worden
Robert en Laura, jeetjeJa dat was wel mooi, als mooi gezinnetje met zoon en dochter
Zo heb ik het natuurlijk nooit gezien, voor mij de eerste keer ook om de familie Alberts 'compleet' te zien en even gewoon dolgelukkig. ...Enter Herman, Linda èn de rokkenjager Robert
En er komen weer wat heerlijk spannende verhaallijnen aanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Twee van de redenen om te blijven kijken
Wacht even, ik bedenk me... is dat niet met die psycho die uiteindelijk bovenop Suzanne een pijnsteek in zijn kop krijgt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad jaVooral die met die brieven. Hoewel ik door de roman van seizoen 2 al wist hoe het zou aflopen, was het alsnog razendspannend
![]()
![]()
Ik verklap nietsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wacht even, is dat niet met die psycho die uiteindelijk bovenop Suzanne een pijnsteek in zijn kop krijgt?
Inclusief de mooie GTST-tune van Schilperoortquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vooral de eerste scene waar Laura Arnie voor het eerst ziet is mooi. Jammer dat ze in vrijwel de volgende scenes bijna alleen maar ruzie met elkaar hadden.
Ah ja dat kwam ook nog allemaal.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wacht even, ik bedenk me... is dat niet met die psycho die uiteindelijk bovenop Suzanne een pijnsteek in zijn kop krijgt?
Mja, Jonas van Benthem wordt hier wel gebracht als een nieuwe volle verhaallijn. "Onze Helen Helmink heeft niks in de gaten..." (Rutger Goedhart 1.0 anyone?)
Slechte pruik heeft die Maarten overigens, je ziet zijn gewone haar er gewoon onder vandaan komenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
Ludo neemt wraak op Maarten, die dit niet had verwacht.
Mwah, ik kom juist langs één van de, naar ik verwacht, laatste scènes van Arnie in the USA:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vooral de eerste scene waar Laura Arnie voor het eerst ziet is mooi. Jammer dat ze in vrijwel de volgende scenes bijna alleen maar ruzie met elkaar hadden.
Ja tussen Laura en Arnie was het dikke prima, alleen tussen Robertus Gerardus en Arnie iets minder.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, ik kom juist langs één van de, naar ik verwacht, laatste scènes van Arnie in the USA:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Oude dame = Mies van Catenbrughequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wait, wait... De oude dame (achternaam kwijt) heeft aan Mickey het verhaal uitgelegd maar Emma wil het verhaal tóch in de krant krijgen.
Ik weet weer precies waar het vanaf hier heengaat met dat karakter; Ze laat dat paard ook afmaken enzo terwijl er niks mis mee is. Mja.
Right, van Catenbrughe, thanks! Ik zat nog met Schimmelpenninckx in m'n kopquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oude dame = Mies van Catenbrughe
Kleindochter = Christie van Catenbrughe
Ik vond wel echt dat vooral Robert er echt lang uit is geweest. Ik vraag me af of kijkers hem toen nog herkenden toen hij weer terug kwam?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:09 schreef Frey het volgende:
Het terugschrijven van zowel Laura als Robert blijft een meesterzet.
In seizoen 3 ook, bij een scène met Frits, Martine en Jefquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Ik had eigenlijk moeten bijhouden in welke afleveringen op welke momenten een microfoon in beeld was in seizoen 2; Sowieso écht veel vaker dan in seizoen 1.
In één aflevering was zelfs een camera vol te zien in de Cactus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |