abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118594176

Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com

De Topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Topicreeks

- De OP -

Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 29 oktober 2012 @ 20:31:10 #2
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_118594216
Wat jammer, weer geen OP voor Djuna Hougée ;(
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_118594455
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:31 schreef LetsGame het volgende:
Wat jammer, weer geen OP voor Djuna Hougée ;(
_O- _O- _O-
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2012 @ 20:47:21 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_118595355

"Djuna Hachee... Speelde die niet de rol van Myriam...? Of was het nou Linda die ze speelde...?

Naja, in ieder geval heeft ze in GTST gepeeld... Of speelde ze in Onderweg naar Morgen... Nou ja, ze had in ieder geval een rol in Goudkust."
  maandag 29 oktober 2012 @ 20:55:57 #6
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_118595753
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]

"Djuna Hachee... Speelde die niet de rol van Myriam...? Of was het nou Linda die ze speelde...?

Naja, in ieder geval heeft ze in GTST gepeeld... Of speelde ze in Onderweg naar Morgen... Nou ja, ze had in ieder geval een rol in Goudkust."
_O- _O- _O- _O- _O-
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_118596829
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:47 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wie :? :? :?
Djuna Hougée speelde in het eerste gedeelte van seizoen 1 mee als Petra van Ede. Ze vertrok in aflevering 70 uit de serie.
  maandag 29 oktober 2012 @ 21:15:35 #8
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_118597199
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]

_O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 29 oktober 2012 @ 21:39:48 #9
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_118599003
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Djuna Hougée speelde in het eerste gedeelte van seizoen 1 mee als Petra van Ede. Ze vertrok in aflevering 70 uit de serie.
Die acteerde inderdaad tenenkrommend slecht. :s)
Maar daarna kreeg je die mafkees van een Emile Bezemer. Die vond ik de eerste afleveringen, misschien nog wel slechter. :)
pi_118602272
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:39 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Die acteerde inderdaad tenenkrommend slecht. :s)
Maar daarna kreeg je die mafkees van een Emile Bezemer. Die vond ik de eerste afleveringen, misschien nog wel slechter. :)
Toen ik het seizoen de eerste keer zag vond ik hem ook maar irritant, ik wist immers niet hoe lang hij zou blijven. Toen ik de seizoenbox van seizoen 1 kreeg moest ik er af en toe toch hard om lachen. Hetzelfde gold voor Appie Bosma, wat vond ik dat toen ik het destijds op televisie zag een lelijk en irritant eikeltje (dat moest ie natuurlijk ook spelen). Maar toen ik het weer terug zag vond ik het hilarisch, met name toen hij naar de stad kwam en de ene flater na de andere sloeg. ;)
Een heer met stijl
  maandag 29 oktober 2012 @ 22:43:21 #11
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_118603083
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 22:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Toen ik het seizoen de eerste keer zag vond ik hem ook maar irritant, ik wist immers niet hoe lang hij zou blijven. Toen ik de seizoenbox van seizoen 1 kreeg moest ik er af en toe toch hard om lachen. Hetzelfde gold voor Appie Bosma, wat vond ik dat toen ik het destijds op televisie zag een lelijk en irritant eikeltje (dat moest ie natuurlijk ook spelen). Maar toen ik het weer terug zag vond ik het hilarisch, met name toen hij naar de stad kwam en de ene flater na de andere sloeg. ;)
Haha inderdaad!
Na een aantal afleveringen werd het wel wat beter en grappiger ja.
Zeker als hij Rien weer eens kwam bezoeken op kantoor Stenders. Die werd af en toe helemaal gek van hem. :)
pi_118603241
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 22:43 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Haha inderdaad!
Na een aantal afleveringen werd het wel wat beter en grappiger ja.
Zeker als hij Rien weer eens kwam bezoeken op kantoor Stenders. Die werd af en toe helemaal gek van hem. :)
Bij Rien had ik overigens het omgekeerde, toen ik de serie voor het eerst zag was ik soms nog weleens hoopvol, vooral als hij weer een geheel andere kant wilde uitgaan: toen hij met zijn vader brak, toen hij ontslagen was bij Stenders en weer voor Herman met Frits ging werken en daarna de politiek in ging. Toen ik het de tweede keer zag, wist ik dus al dat Rien op alle punten zou falen en mislukken en eigenlijk te knullig was om een bad guy van allure te zijn. :')
Een heer met stijl
  maandag 29 oktober 2012 @ 22:57:11 #13
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_118603819
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2012 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Bij Rien had ik overigens het omgekeerde, toen ik de serie voor het eerst zag was ik soms nog weleens hoopvol, vooral als hij weer een geheel andere kant wilde uitgaan: toen hij met zijn vader brak, toen hij ontslagen was bij Stenders en weer voor Herman met Frits ging werken en daarna de politiek in ging. Toen ik het de tweede keer zag, wist ik dus al dat Rien op alle punten zou falen en mislukken en eigenlijk te knullig was om een bad guy van allure te zijn. :')
Okeej! :)
Zo ver ben ik nog niet helemaal. (aflevering 142) En Begon pas echt met kijken begin seizoen 7.
Maar ik vond hem bij Stenders ook best sterk spelen. Maar nu met dat liedje van Annet, vind ik zijn gedrag maar irritant en storend overkomen.
pi_118604042
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Okeej! :)
Zo ver ben ik nog niet helemaal. (aflevering 142) En Begon pas echt met kijken begin seizoen 7.
Maar ik vond hem bij Stenders ook best sterk spelen. Maar nu met dat liedje van Annet, vind ik hem vooral irritant en storend overkomen.
Bij Stenders had hij nog de meeste potentie inderdaad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna zat ie maar een beetje voort te sukkelen en te klooien. Ik zal niet teveel over die verhaallijnen verklappen, maar later (begin seizoen 2) krijgt ie nog heel eventjes potentie vind ik, totdat Van Houten International wordt opgestart. Vanaf toen had Frits in mijn ogen zijn rol als bad guy echt volledig overgenomen en was hij een soort slappe sidekick van Frits die zichzelf bij iedereen belachelijk had gemaakt en het overal verpest had.

Volgens mij verdwenen de rollen van Rien en Frits in Australië sowieso voor het opstarten van Van Houten hier, maar wellicht weet Peter_Kelder daar het fijne van.
Een heer met stijl
  maandag 29 oktober 2012 @ 23:09:41 #15
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_118604393
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

SPOILER
Toen zat ie maar een beetje voort te sukkelen en te klooien. Ik zal niet teveel over die verhaallijnen verklappen, maar later (begin seizoen 2) krijgt ie nog heel eventjes potentie vind ik, totdat Van Houten International wordt opgestart. Vanaf toen had Frits in mijn ogen zijn rol als bad guy echt volledig overgenomen en was hij een soort slappe sidekick van Frits die zichzelf bij iedereen belachelijk had gemaakt en het overal verpest had.

Volgens mij verdwenen de rollen van Rien en Frits in Australië sowieso nadat Stefanie terugkeerde en ze ontsloeg, maar wellicht weet Peter_Kelder daar het fijne van.
Hij is inderdaad al ontslagen. :)
En nu wacht ik vooral op het moment dat Frits in de serie komt.

Maar ik ga het allemaal nog bekijken. ;)
Want vrijdagavond bij de mediamarkt. Tussen de vele boxen die van seizoen 20 worden aangeboden. :') Ook seizoen 4,5 kunnen vinden.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 05:09:31 #16
387219 opdekorrel
geen spat veranderd
pi_118608935
Kan iets te slecht zijn om af te kraken vraag ik mij wel eens af.
Nee natuurlijk niet, maar als het werkelijk te slecht is om naar te kijken dan is de lol van het afkraken d´r ook snel af natuurlijk. Van het hele onderwerp dat is.
net goed
pi_118610317
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

SPOILER
Daarna zat ie maar een beetje voort te sukkelen en te klooien. Ik zal niet teveel over die verhaallijnen verklappen, maar later (begin seizoen 2) krijgt ie nog heel eventjes potentie vind ik, totdat Van Houten International wordt opgestart. Vanaf toen had Frits in mijn ogen zijn rol als bad guy echt volledig overgenomen en was hij een soort slappe sidekick van Frits die zichzelf bij iedereen belachelijk had gemaakt en het overal verpest had.
Rien vond ik sowieso niet zo'n boeiend karakter, daarnaast werden zijn ambities op den duur echt vervelend.

quote:
Volgens mij verdwenen de rollen van Rien en Frits in Australië sowieso voor het opstarten van Van Houten hier, maar wellicht weet Peter_Kelder daar het fijne van.
Rien is redelijk volgens de Australische lijn eruit gegaan. Waarom hij nog even terugkwam in seizoen 3 weet ik niet, volgens mij was dat ook volgens de Australische scripts (daar pleegde Rien zelfmoord). Hier geeft Olga Madsen aan dat het karakter ook over zijn hoogtepunt heen was en dus besloten werd zijn karakter niet te behouden in de serie.

Ik denk dat ze in Frits nog heel wat potentie zagen; daarnaast zou er (als hij net als Rien zou verdwijnen) geen echte badguy meer in de serie zitten. Eveneens kwamen Martine, Linda en Laura rond die tijd terug in de serie en werd Arnie behouden omdat-ie te populair was onder de kijkers. Karin verdween uit de serie omdat Henriëtte Tol er na een jaar wel genoeg van had, dus dat werd ook door de Nederlanders bedacht (inclusief de meesterlijke afscheidsscène geschreven door Rogier Proper).

Niet veel later besloten de Nederlandse makers het vanaf seizoen 3 helemaal zelf te gaan schrijven, omdat het steeds lastiger voor hen werd om zich aan het Australische verhaal te houden, zoals hier te lezen is. Echter waren verhalen als de strijd van Arnie en Peter om Roos in seizoen 3 nog wel van Australische makelij, al werden ze aangepast aan de personages (in Australië waren het Tim en Peter) en echt veel Nederlandser gemaakt.
pi_118617342
Hebben jullie al eens een apart topic voor de ''oude'' seizoenen geprobeerd?
pi_118617817
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Hebben jullie al eens een apart topic voor de ''oude'' seizoenen geprobeerd?
Ja idd. Lang niet iedereen volgt de oude seizoenen.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:02:36 #20
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_118617826
Waarom Gtst is toch gtst?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_118617870
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom Gtst is toch gtst?
Ik vind die oude seizoenen niet zo interessant. En vind het vervelend om soms heeeul lang te moeten scrollen om bij de ''nu'' reacties te komen.

Apart topic lijkt me wel een goed plan, kunnen we dit topic ''schoon'' houden voor nu.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:10:52 #22
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_118618079
Nee gewoon nee is al eens geprobeerd was geen succes.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_118618113
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee gewoon nee is al eens geprobeerd was geen succes.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen dít een succes vinden..
pi_118618218
Ja waarom zou dat geen succes zijn? Dan hou je het tenminste ook een beetje overzichtelijk voor de mensen die enkel de nieuwe afleveringen bespreken.
In life, every ending is a new beginning..
pi_118618449
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:00 schreef Frey het volgende:
Lorena O+
Eindelijk weer O+
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')