Halo 4quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welcome on board Aquila. Welke launchgames haal jij?
Dit, jammer genoeg..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef speknek het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens precies wanneer de release date is. Dat zegt wel genoeg over mijn hype.
Mooi, alle twintig releasegames te reviewen voor je. Binnen twee weken gerne.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben hyped als een motherfucker en zou mijn ziel nog verkopen om een Nintendo-console op launch te hebben. BAM.
Je bent met elke release van Nintendo hyped al gaat het enkel om een ander kleurtjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben hyped als een motherfucker en zou mijn ziel nog verkopen om een Nintendo-console op launch te hebben. BAM.
Ik heb anders geen 3DSXLquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Je bent met elke release van Nintendo hyped al gaat het enkel om een ander kleurtje
What happened?quote:
Binnenkort weer een Direct om de hype op te wekken, geen zorgenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mijn enthousiasme is ook nog vrij hoog, alleen wel iets gedaald t.o.v. die nieuwsstroom die we een maandje geleden hadden. Straks zal dat wel weer bijtrekken als de 30e dichterbij komt
Nintendo gooit het qua marketing toch maar weer op blije gezinnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |