1. Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf zwaar vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn extreem zware vuurwerkbommen te maken.
Zo goed als het zelfde. Dan hou je geld overquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik drink, rook en gebruik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Lijkt mij wel, sowiiso als je echt naar belgie gaat en niet een bestelbusje vol haaltquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef leeell het volgende:
is er nu nog kans om langs belgie te gaan voor vuurwerk, of zijn ze nu al intensief aan het controleren aan de grens ?
Ze controleren niet meer specifiek op vuurwerk! Alleen algemene controles voor wapens drugs enzo!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef leeell het volgende:
is er nu nog kans om langs belgie te gaan voor vuurwerk, of zijn ze nu al intensief aan het controleren aan de grens ?
Kan prima, al raad ik wel altijd aan om Baarle te vermijden. Daar is het wel heel makkelijk om gepakt te worden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef leeell het volgende:
Wel een beetje laat maar je kan nog makkelijk gaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef leeell het volgende:
Gewoon naar Baarle gaan. Babbeltje met Gijs of Harry maken en dan stukkie om rijden de grens weer over.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Kan prima, al raad ik wel altijd aan om Baarle te vermijden. Daar is het wel heel makkelijk om gepakt te worden.
precies, ik hoor zo vaak dat vrienden of vrienden van vrienden daar gecheckt worden (toentertijd eh)quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Kan prima, al raad ik wel altijd aan om Baarle te vermijden. Daar is het wel heel makkelijk om gepakt te worden.
Laat? Verkopen ze in Belgie het hele jaar door ofzo?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Wel een beetje laat maar je kan nog makkelijk gaan.
Jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laat? Verkopen ze in Belgie het hele jaar door ofzo?
de meeste van mn vrienden gingen vroeger al maaaaanden van te vorenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laat? Verkopen ze in Belgie het hele jaar door ofzo?
Haha!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef gers het volgende:
Ik ga altijd zo laat mogelijk, ivm met de verleiding om het niet vroegtijdig af te steken
Voortijdig afsteken is de shit, extra spannend enzquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef gers het volgende:
Ik ga altijd zo laat mogelijk, ivm met de verleiding om het niet vroegtijdig af te steken
Ik denk dat ik een pakje asian thunders haal en het daar mooi bij laat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ach, ik bestel lekker in Nederland, mooi genoeg
Ja, ik haal dat voor erbij. Daarnaast wat pijltjes en misschien wat potten. Kijken hoe het met de kosten zitquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een pakje asian thunders haal en het daar mooi bij laat.
dankje voor de tipquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:31 schreef TJV het volgende:
[..]
Zeker, en gewoon met een lucifer aansteken.
werkt nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:33 schreef Faazz het volgende:
Mn pakketje van een paar jaar terug
[ afbeelding ]
Als iemand even een nieuw gifje maakt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:33 schreef Adelante het volgende:
De OP moet ff aangepast, want staat nog 2011-2012
Iemand?
Precies, en aangezien ik al een soort van aantekening op mn strafblad heb en iets voorwaardelijk heb ik hier helemaal geen zin inquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef gers het volgende:
Rijdt dan gewoon even langs Original Fireworks in Olen. Schijnen gigantische kortingen te hebben (tot en met 1 november). Ben er overigens zelf niet geweest. Maar een 20 schots cake met een vulling van 25 gram per schot voor 9,- euro kan nooit een miskoop zijn....quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:26 schreef leeell het volgende:
[..]
precies, ik hoor zo vaak dat vrienden of vrienden van vrienden daar gecheckt worden (toentertijd eh)
welke zaak / waar is aan te raden dan,
mijn vuurwerktijd ligt al even achter me, ben er een beetje uit
heb dit jaar wel zin om even te reizen en wat te halen
Hoe bedoel jequote:
Ja hoor. Baarle ook. Gewoon trein naar Breda en dan busje 300 dacht ik naar Baarlequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:37 schreef leeell het volgende:
[..]
redelijk diep in belgie, is dat met OV een beetje te doen als NL'er ?
Beste voor iedereenquote:
klopt, maar qua controle is dat natuurlijk wel een hotspotquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:37 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ja hoor. Baarle ook. Gewoon trein naar Breda en dan busje 300 dacht ik naar Baarle
Pfff geen idee, OV lijkt mij sowiiswo niet handig ivm met politie/douanequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:37 schreef leeell het volgende:
[..]
redelijk diep in belgie, is dat met OV een beetje te doen als NL'er ?
Zit je in de trein/bus met je karton nitratenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:38 schreef gers het volgende:
[..]
Pfff geen idee, OV lijkt mij sowiiswo niet handig ivm met politie/douane
Nee dat je Cobra's in Belgie je wou halen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:37 schreef leeell het volgende:
[..]
hè, kom op, leuk speelgoed om voor een paar tientjes een paar uur te vermaken, de potten kopen de andere mensen wel
eigen vervoer is van mij vandaan niet echt een optie met de benzineprijzenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:38 schreef gers het volgende:
[..]
Pfff geen idee, OV lijkt mij sowiiswo niet handig ivm met politie/douane
Precies alle mannen met een weekendtas even controleren en ze hebben er tigquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:38 schreef leeell het volgende:
[..]
klopt, maar qua controle is dat natuurlijk wel een hotspot
ik moet eerlijk bekennen, heb zelf nooit vuurwerk gehaald.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Nee dat je Cobra's in Belgie je wou halen.
Ze hadden die overigens wel voor een jaartje een paar jaar terug. Maar het is nu toch wel eens bekent dat je geen zwaar vuurwerk in Belgie meer kan kopen.
samen met andere lui gaan en de kosten splitten :pquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef leeell het volgende:
[..]
eigen vervoer is van mij vandaan niet echt een optie met de benzineprijzen
ruimte voor 2quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:40 schreef gers het volgende:
[..]
samen met andere lui gaan en de kosten splitten :p
Ja maar ook dat doen ze niet meer! Heel af en toe bij een kaartjescontrole kan je door de mand vallen met een sporttas maar echt actief op vuurwerk controleren doen ze niet!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef gers het volgende:
[..]
Precies alle mannen met een weekendtas even controleren en ze hebben er tig
Leeell rijdt in een Ferrari zo te lezen ?quote:
hij trekt even snel als de gemiddelde ferrari van 1-80quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:41 schreef gers het volgende:
[..]
Leeell rijdt in een Ferrari zo te lezen ?
Vroegah zag je altijd op het journaal rond deze tijd jongelui die gepakt waren zonder geblurred te worden op het 8 uur journaal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:40 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ja maar ook dat doen ze niet meer! Heel af en toe bij een kaartjescontrole kan je door de mand vallen met een sporttas maar echt actief op vuurwerk controleren doen ze niet!
Ben er twee jaar geweest voor matten en het was de moeite waard. Was 300e kwijt maar nog nooit zo'n hard vuurwerk gehad. Voor de chainthunder.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik ga absoluut niet naar Belgie om vuurwerk te halen!
linkje naar zo'ndergelijke chainthunder?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:42 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ben er twee jaar geweest voor matten en het was de moeite waard. Was 300e kwijt maar nog nooit zo'n hard vuurwerk gehad. Voor de chainthunder.
Klopt! Zon jongen die ik ken was ook aangehouden maar die had de tas vol dummies hahahah!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:42 schreef gers het volgende:
[..]
Vroegah zag je altijd op het journaal rond deze tijd jongelui die gepakt waren zonder geblurred te worden op het 8 uur journaal.
Losse stokken uit je tas laten steken en oom agent die liep te tieren.. mooi.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:45 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Klopt! Zon jongen die ik ken was ook aangehouden maar die had de tas vol dummies hahahah!
was toch op hart van pauperland ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:45 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Klopt! Zon jongen die ik ken was ook aangehouden maar die had de tas vol dummies hahahah!
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:42 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ben er twee jaar geweest voor matten en het was de moeite waard. Was 300e kwijt maar nog nooit zo'n hard vuurwerk gehad. Voor de chainthunder.
tsja soms heb je hout nodig om je fruitboompje te kwekenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Losse stokken uit je tas laten steken en oom agent die liep te tieren.. mooi.
http://shop.zenavuurwerk.(...)filter=28&artsearch=quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
linkje naar zo'ndergelijke chainthunder?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:48 schreef Amplifier het volgende:
[..]
http://shop.zenavuurwerk.(...)filter=28&artsearch=
600 eurotjesquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
Dit is de mooiste flowerbed die ik ooit heb gezien
Wat een monsterquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
sorry meneer netsplitterquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:01 schreef Netsplitter het volgende:
Gewoon legaal houden dames en heren en leeeelllll.....
Dat filmpje van mij mag ik wel posten toch? Ik zei alleen dat het een mooie flowerbed is, hoewel het wss illegaal is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:01 schreef Netsplitter het volgende:
Gewoon legaal houden dames en heren en leeeelllll.....
Ziekelijk vet! Deze moet ik ooit afsteken. Wat was de prijs ook alweer. Dacht 600e?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
Ik las tussen de 600 en 750 euro. Richting Polen geloof ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ziekelijk vet! Deze moet ik ooit afsteken. Wat was de prijs ook alweer. Dacht 600e?
tering das moeilijk duurquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik las tussen de 600 en 750 euro. Richting Polen geloof ik.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik las tussen de 600 en 750 euro. Richting Polen geloof ik.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ziekelijk vet! Deze moet ik ooit afsteken. Wat was de prijs ook alweer. Dacht 600e?
quote:
En die kerel die 'vrrrrrrrrr' gaat zeggenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat een monster
De laatste 2 seconden van dat filmpje![]()
!!!
Dat vond ik ook best grappig eigenlijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En die kerel die 'vrrrrrrrrr' gaat zeggen
Filmpjes mogen natuurlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat filmpje van mij mag ik wel posten toch? Ik zei alleen dat het een mooie flowerbed is, hoewel het wss illegaal is.
Np & Thx.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:03 schreef gers het volgende:
[..]
sorry meneer netsplitter
toffe UI trouwens
oja aan elkaars piemels trekkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat vond ik ook best grappig eigenlijkmaar ik bedoel eigenlijk de allerlaatste 2 seconden
Wat denk je zelf?! Dit blok is alleen via het illegale circuit te krijgen..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 04:59 schreef Shreyas het volgende:
Weet iemand of de Air Force One die je hieronder ziet, legaal te verkrijgen is in Nederland?
Hebben we een nieuw gifje voor nodig. Kan iemand dit?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:33 schreef Adelante het volgende:
De OP moet ff aangepast, want staat nog 2011-2012
Iemand?
Tegenwoordig heb je bij de betere importeurs grote boxen waar dan ~6 grote cakes zijn doorgelont. Kosten tussen de 100 en 200 euro en dan heb je in ieder geval een paar minuten plezier. Maar qua geweld niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 04:59 schreef Shreyas het volgende:
Weet iemand of de Air Force One die je hieronder ziet, legaal te verkrijgen is in Nederland?
Bij Rubro bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:46 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je bij de betere importeurs grote boxen waar dan ~6 grote cakes zijn doorgelont. Kosten tussen de 100 en 200 euro en dan heb je in ieder geval een paar minuten plezier. Maar qua geweld niet hetzelfde.
Omwille van familiale omstandigheden is onze winkel uitzonderlijk gesloten tot en met 2 november.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Reed afgelopen week toevallig door Poppel en zag dat het Vlinderke helemaal dicht was. Weet iemand hoe dat zit?
De Immortal Gold, wat een bak is datquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:11 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Bij Rubro bijvoorbeeld:
Immortal Gold
4 Seasons
Spirit of Beijing
6 Elements
Zeker een gave cake! Alleen de prijs is wat minder gaafquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef zlotka het volgende:
[..]
De Immortal Gold, wat een bak is dat
Kloptquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef zlotka het volgende:
[..]
De Immortal Gold, wat een bak is dat
Tja omgerekend valt het wel mee. Hij is 139 euro en bestaat uit 4 losse cakes die doorgelont moeten worden. Dan wordt het 139: 4 = ¤ 34,75 per 25 shots (ook enkele schoten van 25 gram)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:22 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zeker een gave cake! Alleen de prijs is wat minder gaaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou het toch even met jullie delen.
Edit:
This happened in 2006 in Slovakia.
They tried to make a waterproof fuse which burned too quickly by the tape around the fuse (like piped match/quickmatch).
This isn't ordinary fireworks but HE... that's why you shouldn't mess around with it!
His hand (or what was left of it) had to be amputated and his leg was injured as well (as seen in the video).
I don't know him nor was I there when it happened but got the information from a trustable source. Poor fellaDon't play with HE kids!
I guess because I'm popular, That makes me a pop star.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |