Ik ga het ook niet doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelf doet hij het niet hoor. De luiwammes.
quote:
Nooit, neutraal terrein.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet gewoon bij haar thuis oid?
Openbaar forum. Scroll anders even terug want er liepen wat reacties tegelijk door elkaar heenquote:
Duh jouw bipsquote:Waarom wil jij dibs op mijn bips? Is die van Kaneel niet genoeg?
Ik heb 8 maart naast zo'n 100 FOK!ers gestaan. Denk je echt dat ik ze allemaal nog herinnerquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:37 schreef twi het volgende:
Wel slecht hoor, Samzz. Op 8 maart heb je zowat naast hem gestaan.
Jaaaquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja snap ik![]()
Liefst wanneer het sneeuwt natuurlijk
Dus op een openbaar forum mag je niet zeggen dat je denkt dat iemand je leuk vindtquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nooit, neutraal terrein.
[..]
Openbaar forum. Scroll anders even terug want er liepen wat reacties tegelijk door elkaar heen.
[..]
Duh jouw bips![]()
![]()
Ik hoop van wel maar dat is nog te vroeg om te zeggen.quote:
Bij haar thuis is te snel, je hebt haar nu 1 keer gesproken toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ow...
Maar waarom dan? Wat is je theorie daarachter?
Nouja, dat je mij niet herinnert zou ik me voor kunnen stellen aangezien ik het eerste uur een stille zolderautist ben op meets. Maar Kaneel ratelt maar door, die onthoud je wel hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 8 maart naast zo'n 100 FOK!ers gestaan. Denk je echt dat ik ze allemaal nog herinner?
Fera is gewoon ter back-up.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop van wel maar dat is nog te vroeg om te zeggen.
Scroll dan evenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus op een openbaar forum mag je niet zeggen dat je denkt dat iemand je leuk vindt?
Nou, oke dan.
Ssstquote:
Dan ga ik daar niet tussen staan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop van wel maar dat is nog te vroeg om te zeggen.
Nooit.quote:
Ik heb dan niet met hem gebabbeld, denk ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, dat je mij niet herinnert zou ik me voor kunnen stellen aangezien ik het eerste uur een stille zolderautist ben op meets. Maar Kaneel ratelt maar door, die onthoud je wel hoor.
Ik ben één en al goedheid.quote:
Ik snap het probleem niet zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Scroll dan even. Lang verhaal dit dat. Het mag best hoor, niet iedereen waardeert dat tho.
Haha dat snap ikquote:
Gevalletje Occam's Razor dus: hij maakte gewoon zoveel indruk dat je zo van je apropos was dat het heeft geleid tot spontaan geheugenverlies.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dan niet met hem gebabbeld, denk ik. Ik weet het niet meer.
Ik denk dat ze hem kwijlend nakeek.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Gevalletje Occam's Razor dus: hij maakte gewoon zoveel indruk dat je zo van je apropos was dat het heeft geleid tot spontaan geheugenverlies.
Oh dat was ik, toen ik je zagquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:46 schreef twi het volgende:
Ik vroeg me al af wat dat slijmspoor tussen dat rare caféetje en Pathe ArenA was.
De enige logische verklaring!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Gevalletje Occam's Razor dus: hij maakte gewoon zoveel indruk dat je zo van je apropos was dat het heeft geleid tot spontaan geheugenverlies.
HA! Mensen keken mij kwijlend naquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem kwijlend nakeek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat was ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:46 schreef twi het volgende:
Ik vroeg me al af wat dat slijmspoor tussen dat rare caféetje en Pathe ArenA was.
Hoaxquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was ik, nog nooit zoveel vrouwen bij elkaar gezien
.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
HA! Mensen keken mij kwijlend na.
HeatWave misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samzz, Myra en Joysa. Dat zijn er wel veel ineens ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was ik, nog nooit zoveel vrouwen bij elkaar gezien
.
Ik geloof er niets van Samzz is te oud voor hemquote:
Silk, Yvonne meen ik, C_Aquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:50 schreef twi het volgende:
[..]
Samzz, Myra en Joysa. Dat zijn er wel veel ineens ja.
Silk heeft geen tieten, dat is toch geen meisje?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Silk, Yvonne meen ik, C_A
Zomaar een greep
Oh, ja, geen idee. Nooit van je gehoord.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb je dan ook niet gezien. Samz zat vlak bij mij
Wat is het dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Silk heeft geen tieten, dat is toch geen meisje?
Hoeft ook nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ja, geen idee. Nooit van je gehoord.
Een het?quote:
Helemaal achterin, in het donkerquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb je dan ook niet gezien. Samz zat vlak bij mij
Wat heeft ze nu weer geflikt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Verdomme.. Vrouwen, wat moet je er mee![]()
![]()
![]()
![]()
Neuken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mannenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze liefhebben, het hof maken en behandelen als prinses.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een bitch. Ik zou haar Facebook pagina blokkeren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M´n moeder wilde m'n overhermden niet strijken
Als ik je dat nu nog moet uitleggen kun je misschien beter voor de heren kiezen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ow die vond ik wel leuk jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaaa
En dan in Joris en de Draak
Doet jouw scharrel dat ook met jou?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze liefhebben, het hof maken en behandelen als prinses.
Als ze het verdienen, niet als ze je aan het lijntje houdenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaaquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die vond ik wel leuk jaHele bochtige baan was dat
Gaan wij dan naast elkaar?
Hee pas er op hequote:Op maandag 29 oktober 2012 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Silk heeft geen tieten, dat is toch geen meisje?
Dat doet een echte man toch gewoon zelf.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M´n moeder wilde m'n overhermden niet strijken
Uiteraardquote:
Daar ben je zelf ook bij, hequote:Op maandag 29 oktober 2012 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ze het verdienen, niet als ze je aan het lijntje houden
Meh. Aan het lijntje houdenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ze het verdienen, niet als ze je aan het lijntje houden
Dat willen ze helemaal nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vindt ieder FOK!meisje lief, toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hee pas er op he![]()
Silk is een van de liefste Fok meisjes die er zijn hoor
Nee hoor, bij lange na nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vindt ieder FOK!meisje lief, toch?
Vervolgens een hele discussie erover en nu boos zijn en blocken op wa.. Heel volwassenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh. Aan het lijntje houden
Nextquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vervolgens een hele discussie erover en nu boos zijn en blocken op wa.. Heel volwassen
Nah. Ik ben niet zo liefquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jou vind ik wel lief denk ik hoor. Kan het pas zeker zeggen als ik je een keer gemeet heb
Je bent af en toe net een wijf he?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eten koud, eetlust weg.. Gaat weer goed vandaag..
Sterkte manquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eten koud, eetlust weg.. Gaat weer goed vandaag..
quote:
Erg onvolwassen inderdaad. Kappen die handelquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vervolgens een hele discussie erover en nu boos zijn en blocken op wa.. Heel volwassen
Ik ben gewoon een gevoelige manquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent af en toe net een wijf he?
Gaat het over de persoon waarvan ik denk?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, ik neem zo wel de laatste 2 biertjes..quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte man
Glasje roosivice?
Sorry geen knuffel
Proostquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, ik neem zo wel de laatste 2 biertjes..
Tenzij het over de persoon gaat waar ik aan denk...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gaat het over de persoon waarvan ik denk?
Niet vaag doen gewoon namen noemen desnoods via DMquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tenzij het over de persoon gaat waar ik aan denk....
Mjah, genoodzaakt dat te doen idd..quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Erg onvolwassen inderdaad. Kappen die handel
ws denken jullie aan dezelfde persoon.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:8 Profielbezoekers
0 Leden die jou willen ontmoeten
1.277 Leden die jij wil ontmoeten
+2 Wederzijdse interesse
0 Vrienden
6 Favorieten
0 Hebben jou toegevoegd aan Favorieten
1 Geblokkeerd
Oke?quote:
Ik denk dezelfde?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet aan mij of Tam om namen te noemen, maar aan Joof.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet vaag doen gewoon namen noemen desnoods via DM
Tjah, zelf nooit geprobeerdquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, zolang ik aan het rondstruinen ben op badoo
Zou leuk zijn zei iemand
1200+? damnquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, zolang ik aan het rondstruinen ben op badoo
Zou leuk zijn zei iemand
Ik kwam aan 400 bezoekers op RP in iets meer dan een half jaar volgens mij. Geen idee of dat veel is voor een man.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, te voorbarig, WA faalde.. geen block
Maar natuurlijk niet, dat werkt helemaal niet joh zo een datingssite.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwam aan 400 bezoekers op RP in iets meer dan een half jaar volgens mij. Geen idee of dat veel is voor een man.
Maar heb je al contact met iemand?
Jij hoeft dat ook nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik heb me echt nog nooit aangemeld op een datingsite. Ik heb dan ook geen idee wat de gemiddelde bezoekjes aan een profiel zijn.
Ach het heeft me toch 1 date opgeleverd...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk niet, dat werkt helemaal niet joh zo een datingssite.
Ik welquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik heb me echt nog nooit aangemeld op een datingsite. Ik heb dan ook geen idee wat de gemiddelde bezoekjes aan een profiel zijn.
Dat is zo onpersoonlijk als wat...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
Een datingssite werkt alleen voor een muchacho die het slim aanpakt en eenzelfde bericht naar alle dames van die site stuurt.
Ik heb toen ik single was ook nooit de behoefte gehadquote:
Mijn scoren van datingsites. 2 dates die op niets uitliepen. Tijdje mailen/msn en paar keer meeten met iemand. En nu die dame uit Polen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach het heeft me toch 1 date opgeleverd...
En wat mailcontact dat allemaal verwaterde
Ja, en effectiever... Persoonlijk kun je altijd nog doen als iemand je uberhaupt ziet staan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is zo onpersoonlijk als wat...
Dame uit polen, u serious?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn scoren van datingsites. 2 dates die op niets uitliepen. Tijdje mailen/msn en paar keer meeten met iemand. En nu die dame uit Polen.
Heb jij het inmiddels al een beetje warm?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb toen ik single was ook nooit de behoefte gehad.
Dit..quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Datingsites, nee, niks voor mij
Voor mij ook niet, maar ik vind het wel leuk om dames een cijfer te geven ''Ja, ''misschien'' of ''nee''quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aaah vroeger had je hotornot.comquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maar ik vind het wel leuk om dames een cijfer te geven ''Ja, ''misschien'' of ''nee''
Als jij single bent ben je blij dat je even rust hebtquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb toen ik single was ook nooit de behoefte gehad.
Haha, typisch mannen! :pquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maar ik vind het wel leuk om dames een cijfer te geven ''Ja, ''misschien'' of ''nee''
Doe je beter dan ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn scoren van datingsites. 2 dates die op niets uitliepen. Tijdje mailen/msn en paar keer meeten met iemand. En nu die dame uit Polen.
Fixed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent was al met iemand bezig
Ja, via een datingsite in contact gekomen en dat contact is erg leuk. Haar al ontmoet in Parijs tijdens een vakantie 2 maanden geleden. Volgende maand een weekendje naar haar toe in Polenquote:
Voor mij dus ook niet, accounts heb ik opgeheven ondertussen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat kan. Vind ik ook niets.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:16 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
[..]
Haha, typisch mannen! :p
Volgens mij doet iedereen het onbewust een beetje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan. Vind ik ook niets.
Nooit wat van gemerkt eigenlijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
FOK! is toch de grootste datingsite van Nederland.
En dan kom je in delen terug aangespoeld zeker?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, via een datingsite in contact gekomen en dat contact is erg leuk. Haar al ontmoet in Parijs tijdens een vakantie 2 maanden geleden. Volgende maand een weekendje naar haar toe in Polen
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
Nu ik Kaneelstokje heb gezien op een foto wil ik hem ontmoeten.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:34 schreef twi het volgende:
[..]
Kaneelstokje is uit al onze leagues, dus dat heeft niet zoveel zin.
Silk is een poepie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hee pas er op he![]()
Silk is een van de liefste Fok meisjes die er zijn hoor
Daten?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt eigenlijk
Ja, verwarming is aan, dekentje is omquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij het inmiddels al een beetje warm?
Gastquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Silk is een poepie.
Ook erg knap, voor een man.
Was ook meer geluk dan wijsheid. Ik hoop echt dat wat wordt met die meid uit Polenquote:
Gaat toch anders naar mijn mening.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij doet iedereen het onbewust een beetje.
Hier regent het ook, tikt lekker tegen m'n schuine raam aan, en een amarettotje erbijquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, verwarming is aan, dekentje is om. En het regent heel zachtjes, dus het effect is wel romantisch, ware het niet dat ik erbij zit als een hobbezak.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan kom je in delen terug aangespoeld zeker?
Nee, joh. Onzinquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als jij single bent ben je blij dat je even rust hebt
Vertel ik wil het wel van je horen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat toch anders naar mijn mening.
Ik heb een glaasje wijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier regent het ook, tikt lekker tegen m'n schuine raam aan, en een amarettotje erbij
Kan het me maar moeilijk voorstellenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, joh. Onzin. Zo gewild ben ik niet.
Nou ja, ik kan het me ook niet voorstellen dat jij nog niemand gevonden hebtquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan het me maar moeilijk voorstellen
Oef 1-0 voor Samzzquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het me ook niet voorstellen dat jij nog niemand gevonden hebt. Dat zegt dus niet zoveel
.
Op zo'n datingsite zie je alleen maar een gezicht, een beschrijving en that's it.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel ik wil het wel van je horen.
Die had ik al verwachtquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het me ook niet voorstellen dat jij nog niemand gevonden hebt. Dat zegt dus niet zoveel
.
Daar meen je geen kut van jongequote:
Mooi kan je mij dan even opwarmen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, verwarming is aan, dekentje is om. En het regent heel zachtjes, dus het effect is wel romantisch, ware het niet dat ik erbij zit als een hobbezak.
Indd, eerste indruk is de belangrijkste vaakquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op zo'n datingsite zie je alleen maar een gezicht, een beschrijving en that's it.
IRL heb je inderdaad een 'op het eerste gezicht' beoordeling, maar dat is niet waar het bij blijft, zoals dat op datingsites wel het geval is. My opinion.
Omdat het niet mag hequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar meen je geen kut van jonge
Ik mag je nog wel hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:22 schreef MissExpert het volgende:
Niemand mag me nu natuurlijk meer hier
Dat weet ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die had ik al verwacht![]()
Maarja je hebt gelijk
Kom maar onder m'n warme dekentje, kan je tegen m'n boobies leunenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar meen je geen kut van jonge
[..]
Mooi kan je mij dan even opwarmen?
Ik ken je niet... dus neutraal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:22 schreef MissExpert het volgende:
Tuurlijk wel joh. Spanningen tussen mensen horen erbij. Anders was het wel een heel saaie wereldquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:22 schreef MissExpert het volgende:
Maar het enige wat je forceert is dat je in een vijver gaat zitten waar je mensen kunt ontmoeten die ook graag mensen ontmoeten...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op zo'n datingsite zie je alleen maar een gezicht, een beschrijving en that's it.
IRL heb je inderdaad een 'op het eerste gezicht' beoordeling, maar dat is niet waar het bij blijft, zoals dat op datingsites wel het geval is. My opinion.
Keb niks tegen je?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:22 schreef MissExpert het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb niks tegen je?
Kom eens langs
Mocht het je ene reet uit maken; ik mag je nog net zoveel als hiervoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:22 schreef MissExpert het volgende:
Wat ben jij liefquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
Kom maar onder m'n warme dekentje, kan je tegen m'n boobies leunen.
Wat zit jij in OUDquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mocht het je ene reet uit maken; ik mag je nog net zoveel als hiervoor
Overigens zou ik me ook niet druk maken als mensen afgaan op een verhaal van een mede Fokker en daarop een mening baseren over een andere Fokker, we zijn toch niet meer op de middelbare school hier![]()
...Toch..?*oud-modus*
Dat blijkt nu wel, harteloos...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:25 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Door verhalenvan joof denken jullie natuurlijk dat ik een ongevoelige bitch ben.
Ik snap dit niet. Maar ik heb hier ook geen zin in. Ik vind datingsites gewoon niets. Als jij dat wel vind, prima. Ik snap dat het voor sommige mensen wel werkt. Maar ik vind het niets.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar het enige wat je forceert is dat je in een vijver gaat zitten waar je mensen kunt ontmoeten die ook graag mensen ontmoeten...
Als je die nooit in het echt tegenkomt kan dat frustreren toch? Dan liever accurater / minder persoonlijk gaan zoeken?
Thanksquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mocht het je ene reet uit maken; ik mag je nog net zoveel als hiervoor
Overigens zou ik me ook niet druk maken als mensen afgaan op een verhaal van een mede Fokker en daarop een mening baseren over een andere Fokker, we zijn toch niet meer op de middelbare school hier![]()
...Toch..?*oud-modus*
Ja echt wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:25 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Door verhalenvan joof denken jullie natuurlijk dat ik een ongevoelige bitch ben.
Not funny.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat blijkt nu wel, harteloos...
Ik heb nog steeds geen flauw idee hoe het nou precies zit tussen julliequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:25 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb amper verhalen meegekregen..quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:25 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn spreadsheet aangevuld met de details van vandaag. Het ziet er niet zo mooi uitquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen flauw idee hoe het nou precies zit tussen jullieIk ben d'r ook niet echt mee bezig eerlijk gezegd
Ja. Dat is truequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh. Spanningen tussen mensen horen erbij. Anders was het wel een heel saaie wereld
Godverquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn spreadsheet aangevuld met de details van vandaag. Het ziet er niet zo mooi uit
Goed zo. Beter houd je je bezig met boobies.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen flauw idee hoe het nou precies zit tussen jullieIk ben d'r ook niet echt mee bezig eerlijk gezegd
Oh en dan mag je al niet meer afspreken met iemand?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jamaar jamaar je bent bezet en alles
The best kind of bees.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo. Beter houd je je bezig met boobies.
En ik doe nog wel zo lief, steedsquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn spreadsheet aangevuld met de details van vandaag. Het ziet er niet zo mooi uit
Jawel hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh en dan mag je al niet meer afspreken met iemand?
Ik vind datingssites ook maar falend verder hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap dit niet. Maar ik heb hier ook geen zin in. Ik vind datingsites gewoon niets. Als jij dat wel vind, prima. Ik snap dat het voor sommige mensen wel werkt. Maar ik vind het niets.
Om bepaalde persoonlijke dingen is het niks meer, voor mij althans. Redenen wil ik liever hier niet kwijt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb amper verhalen meegekregen..
Maar als het waar is, joof verdiend dan wel beter als je zo'n ongevoelige bitch bent.
lees je mee joof?
Pics van je boobies?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo. Beter houd je je bezig met boobies.
it will end up in sex?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel hoorMaar daten is toch wat anders
Het ligt gecompliceerder dan dat, maar dat wil ze hier niet neerzettenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef Joysa het volgende:
joof zit achter ME aan terwijl ME een vriend heeft?
Prima, ik volgde het niet eens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Om bepaalde persoonlijke dingen is het niks meer, voor mij althans. Redenen wil ik liever hier niet kwijt.
Wat joof eerder had vertelt 'hield ik hem aan het lijntje' terwijl ik dacht dat ik duidelijk tegenover hem was.
En dáár ging het mis
Zoiets.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef Joysa het volgende:
joof zit achter ME aan terwijl ME een vriend heeft?
Dan kan ik er ook niet over oordelen, maar dan vind ik het wel kut voor jequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ligt gecompliceerder dan dat, maar dat wil ze hier niet neerzetten
In mijn keukenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
Ff koffie halen...
Waar is koffie eigenlijk?
Hij is in het andere topicquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
Ff koffie halen...
Dat dus het probleem dat de meeste hier joof wel kennen en dus alleen zijn kant van het verhaal horen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima, ik volgde het niet eens.
En verder: miscommunicatie is het meest voorkomende probleem geloof ik...
Ik ken jou niet maar ik ken joof wel.
Die moet nog gezet wordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
Ff koffie halen...
Stuur maar een DMquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat durf ik hier niet te plaatsen![]()
Je kunt hier jouw kant neerzetten als je dat nodig acht hoor... Ik sta er neutraal in. Het is tussen jullie 2...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dat dus het probleem dat de meeste hier joof wel kennen en dus alleen zijn kant van het verhaal horen.
Oh, het gaat om ME?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ligt gecompliceerder dan dat, maar dat wil ze hier niet neerzetten
Maar dat wil niet zeggen dat je hier niet meer welkom benquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dat dus het probleem dat de meeste hier joof wel kennen en dus alleen zijn kant van het verhaal horen.
Zet het er dan ook niet neer op een manier dat IK de enige schuldige ben in het verhaalquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:32 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed waarom ik dat niet ga vertellen. Ophouden nu.
Lief van jequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat je hier niet meer welkom ben
Marsepein! En cementquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je wat wel gaatjes vult?
Ik zei toch niet dat je je bezig moest houden met mijn boobsquote:
Kaneelstokjes?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is geen schuldige.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zet het er dan ook niet neer op een manier dat IK de enige schuldige ben in het verhaal
Dat doet ze toch nergens?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zet het er dan ook niet neer op een manier dat IK de enige schuldige ben in het verhaal
Eens met Lola hoorquote:
Ow nouja daar dacht ik het eerste aan eigenlijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat je je bezig moest houden met mijn boobs?
Neequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw stokje?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kan gaatjes vullen, jazeker.
Nou dan knuffel ik hem welquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:38 schreef MissExpert het volgende:
Nu is joof depri, en wil ik hem een knuffelen... Maar dat roept weer teveel gevoelens op
Houd er dan zelf ook over op.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:38 schreef MissExpert het volgende:
Nu is joof depri, en wil ik hem een knuffelen... Maar dat roept weer teveel gevoelens op
quote:
Zoals het daar stond leek het er wel op..quote:
Hoi MEquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef MissExpert het volgende:
Tevens hoi allemaal
En fax hoe was surfen vandaag?
Druk geweest met dingen regelen en instanties bellenquote:
WTFquote:
Meh viel wat tegen. Inpakken met regen bleh, zo'n hekel aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef MissExpert het volgende:
Tevens hoi allemaal
En fax hoe was surfen vandaag?
Rode broeken zijn awesome.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou ook zo'n hoofd trekken als ik een rode broek aan had ja
Het is al heel wat dat ik nu een geel shirt en een geel vest draagquote:
Why not?quote:
Koffie hebben wij niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
Kaneel en Fera zitten samen in een huis?
Magk langskomen kaneeltje?
Koffie nomnom?
Bordeaux rood kan bestquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ik nu een geel shirt en een geel vest draag
Die knalkleuren zijn niet wat voor mij.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
Kaneel en Fera zitten samen in een huis?
Magk langskomen kaneeltje?
Koffie nomnom?
Dit.quote:
Mja. Lekker punk, met wat studs en kettingen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Jij ziet MIJ daar in lopen?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja. Lekker punk, met wat studs en kettingen.Beetje eyeliner rond je ogen.
Hier eindigt mijn bevoegdheid.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Laat mij lekker een spijkerbroek en een shirt of losse trui dragen. Of juist een pakquote:
Of niks.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat mij lekker een spijkerbroek en een shirt of losse trui dragen. Of juist een pak
Dat is hetzelfde als: "Wanneer Pasen en Pinksteren op één dag vallen".quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op een dag dat ik niet huiswerk hoef te doen.
Wel duidelijk dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als: "Wanneer Pasen en Pinksteren op één dag vallen".
Ik snap 'm niet.quote:
Laten we hopen dat dit nooit gebeurdquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als: "Wanneer Pasen en Pinksteren op één dag vallen".
Het gebeurt dan ook nooitquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit nooit gebeurddan moeten heel veel mensen hun beloftes nakomen
Niet overal, nee.quote:
Gelukkig inderdaadquote:
Everyday I'm hosselin'.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehehe. Goed bezig mevrouw.
Trucje?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eens
Het trucje met de kerstverlichting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |