Ik ga het ook niet doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelf doet hij het niet hoor. De luiwammes.
quote:
Nooit, neutraal terrein.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet gewoon bij haar thuis oid?
Openbaar forum. Scroll anders even terug want er liepen wat reacties tegelijk door elkaar heenquote:
Duh jouw bipsquote:Waarom wil jij dibs op mijn bips? Is die van Kaneel niet genoeg?
Ik heb 8 maart naast zo'n 100 FOK!ers gestaan. Denk je echt dat ik ze allemaal nog herinnerquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:37 schreef twi het volgende:
Wel slecht hoor, Samzz. Op 8 maart heb je zowat naast hem gestaan.
Jaaaquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja snap ik![]()
Liefst wanneer het sneeuwt natuurlijk
Dus op een openbaar forum mag je niet zeggen dat je denkt dat iemand je leuk vindtquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nooit, neutraal terrein.
[..]
Openbaar forum. Scroll anders even terug want er liepen wat reacties tegelijk door elkaar heen.
[..]
Duh jouw bips![]()
![]()
Ik hoop van wel maar dat is nog te vroeg om te zeggen.quote:
Bij haar thuis is te snel, je hebt haar nu 1 keer gesproken toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ow...
Maar waarom dan? Wat is je theorie daarachter?
Nouja, dat je mij niet herinnert zou ik me voor kunnen stellen aangezien ik het eerste uur een stille zolderautist ben op meets. Maar Kaneel ratelt maar door, die onthoud je wel hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 8 maart naast zo'n 100 FOK!ers gestaan. Denk je echt dat ik ze allemaal nog herinner?
Fera is gewoon ter back-up.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop van wel maar dat is nog te vroeg om te zeggen.
Scroll dan evenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus op een openbaar forum mag je niet zeggen dat je denkt dat iemand je leuk vindt?
Nou, oke dan.
Ssstquote:
Dan ga ik daar niet tussen staan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop van wel maar dat is nog te vroeg om te zeggen.
Nooit.quote:
Ik heb dan niet met hem gebabbeld, denk ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, dat je mij niet herinnert zou ik me voor kunnen stellen aangezien ik het eerste uur een stille zolderautist ben op meets. Maar Kaneel ratelt maar door, die onthoud je wel hoor.
Ik ben één en al goedheid.quote:
Ik snap het probleem niet zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Scroll dan even. Lang verhaal dit dat. Het mag best hoor, niet iedereen waardeert dat tho.
Haha dat snap ikquote:
Gevalletje Occam's Razor dus: hij maakte gewoon zoveel indruk dat je zo van je apropos was dat het heeft geleid tot spontaan geheugenverlies.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dan niet met hem gebabbeld, denk ik. Ik weet het niet meer.
Ik denk dat ze hem kwijlend nakeek.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Gevalletje Occam's Razor dus: hij maakte gewoon zoveel indruk dat je zo van je apropos was dat het heeft geleid tot spontaan geheugenverlies.
Oh dat was ik, toen ik je zagquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:46 schreef twi het volgende:
Ik vroeg me al af wat dat slijmspoor tussen dat rare caféetje en Pathe ArenA was.
De enige logische verklaring!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Gevalletje Occam's Razor dus: hij maakte gewoon zoveel indruk dat je zo van je apropos was dat het heeft geleid tot spontaan geheugenverlies.
HA! Mensen keken mij kwijlend naquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem kwijlend nakeek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat was ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:46 schreef twi het volgende:
Ik vroeg me al af wat dat slijmspoor tussen dat rare caféetje en Pathe ArenA was.
Hoaxquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was ik, nog nooit zoveel vrouwen bij elkaar gezien
.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
HA! Mensen keken mij kwijlend na.
HeatWave misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samzz, Myra en Joysa. Dat zijn er wel veel ineens ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was ik, nog nooit zoveel vrouwen bij elkaar gezien
.
Ik geloof er niets van Samzz is te oud voor hemquote:
Silk, Yvonne meen ik, C_Aquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:50 schreef twi het volgende:
[..]
Samzz, Myra en Joysa. Dat zijn er wel veel ineens ja.
Silk heeft geen tieten, dat is toch geen meisje?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Silk, Yvonne meen ik, C_A
Zomaar een greep
Oh, ja, geen idee. Nooit van je gehoord.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb je dan ook niet gezien. Samz zat vlak bij mij
Wat is het dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Silk heeft geen tieten, dat is toch geen meisje?
Hoeft ook nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ja, geen idee. Nooit van je gehoord.
Een het?quote:
Helemaal achterin, in het donkerquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb je dan ook niet gezien. Samz zat vlak bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |