abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118650068
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:26 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Iedereen wil wel leuke gesprekken. Maar misschien moet je een plannetje komen hoe je je skills wil verbeteren :D Misschien helpt je dat :P
Ik weet niet goed wat er mis gaat. Meisjes moeten gewoon niet zo schrikken van me.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:39:49 #202
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_118650099
DUCT-tape helpt soms.
pi_118650164
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:39 schreef twi het volgende:
DUCT-tape helpt soms.
Zou Benzin dan wat minder nerveus over komen :D
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:44:19 #204
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_118650328
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:41 schreef debeterebob het volgende:
Zou Benzin dan wat minder nerveus over komen :D
Ze blijven in ieder geval zitten.

Nee, maar even serieus. Ik snap het wel hoor, als met zo'n instelling al een gesprek in gaat. Dat je iemand moet onderhouden, dat je interessante dingen moet zeggen. Ik maakte me er vroeger ook druk over, en nog wel een beetje. Maar als je een beetje gevat bent kun je een hele avond over de meest onzinnige dingen praten. Als je eenmaal van jezelf weet dat je dat beheerst, dan is het toch ook niet zo moeilijk om met meisjes te praten?
pi_118650375
Het probleem zit hem dan ook vooral in hoe meisjes reageren. Ik doe iets fout :)
pi_118650398
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:44 schreef twi het volgende:

[..]

Ze blijven in ieder geval zitten.

Nee, maar even serieus. Ik snap het wel hoor, als met zo'n instelling al een gesprek in gaat. Dat je iemand moet onderhouden, dat je interessante dingen moet zeggen. Ik maakte me er vroeger ook druk over, en nog wel een beetje. Maar als je een beetje gevat bent kun je een hele avond over de meest onzinnige dingen praten. Als je eenmaal van jezelf weet dat je dat beheerst, dan is het toch ook niet zo moeilijk om met meisjes te praten?
Soms heb je gewoon met mensen dat je wat moeilijker met ze kan praten omdat er minder gedeelde interesses zijn of zo :D Ik kan niet met iedereen goed ouwehoeren hoor :P
pi_118650446
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:45 schreef benzin het volgende:
Ik doe iets fout :)
Gequote voor het nageslacht

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_118650612
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:46 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Gequote voor het nageslacht

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Nja, het is heel simpel, ik zie dat ze met andere jongens wel leuke blije enthousiaste gesprekken hebben. Met mij gaat het vreselijk stil en ongemakkelijk. Of heel veel andere jongens zijn zo geweldig, of ik doe op een of andere manier (met mijn lichaamstaal of iets) iets fout.

Het ligt waarschijnlijk aan mij; hoe gaan we dat oplossen?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 01:35:27 #209
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118653403
Mijn idee van cam en kijken wat iemand opvalt aan je is geen idee Benzin?
we dan
pi_118654163
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tips van een meisje om meisjes te versieren; niks van geloven jongens.
Versieren? Ik dacht dat we het over praten hadden.
pi_118654406
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:39 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet goed wat er mis gaat. Meisjes moeten gewoon niet zo schrikken van me.
jij moet niet zo schrikken van meisjes
pi_118655539
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 01:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mijn idee van cam en kijken wat iemand opvalt aan je is geen idee Benzin?
Op de cam heb ik weleens gedaan, mensen vinden me schattig.
pi_118655846
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 08:47 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat betekent dat ze niet goed weten wat ze ervan vinden. Waarschijnlijk heb je jezelf aan de verkeerde mensen getoond.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 31 oktober 2012 @ 09:04:59 #214
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118655856
quote:

[..]

Het is puur je gedrag en manier va doen. Je merkt het hier op !Fok al. Genoeg mensen kotsen je uit.

Iedereen komt blanco binnen op !Fok en aan de hand van gedrag en opvattingen worden mensen leuk, minderleuk enz gevonden.

Daar heeft in jou geval je uiterlijk geen rol in gespeeld. Dus kan je het herleiden naar je gedrag en karakter.

Daar zit voor jou het probleem, en daar moet jij dus aan gaan werken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118656174
Schattig koop je niet voor, een vrouw moet wel nat van je worden :+
  woensdag 31 oktober 2012 @ 09:59:16 #216
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118657371
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Iedereen komt blanco binnen op !Fok en aan de hand van gedrag en opvattingen worden mensen leuk, minderleuk enz gevonden.

Daar heeft in jou geval je uiterlijk geen rol in gespeeld. Dus kan je het herleiden naar je gedrag en karakter.
Ja, en het kan ook te maken hebben met een minderwaardigheidscomplex. Het is echt waar wat ze zeggen, je moet eerst in jezelf geloven en van jezelf houden voordat andere mensen je leuk gaan vinden. Mensen met een minderwaardigheidscomplex zijn vaak in een gesprek meer gefocust op zichzelf dan op de ander en vragen zich continu af of ze wel goed op de ander overkomen, en daardoor word je alleen nog maar onzekerder en verlopen gesprekken veel te geforceerd en onnatuurlijk. Dat kan andere mensen afschrikken.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_118657415
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het is puur je gedrag en manier va doen. Je merkt het hier op !Fok al. Genoeg mensen kotsen je uit.

Daar zit voor jou het probleem, en daar moet jij dus aan gaan werken.
Hier gedraag ik me anders dan in het echt, vaak is dit een uitlaatklep als ik me rot voel. In het echt ben ik volgens mij veel leuker.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:03:42 #218
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118657490
quote:

[..]

De reden dat het awkward wordt met een dame is omdat je onzekerheid en stroefheid uitstraalt. Mensen kopiëren meestal jouw lichaamstaal, en dat heeft ook veel invloed op je gesprekken.

Een aantal jaar terug was ik sociaal niet erg sterk en ben ik op een gegeven moment mensen (waaronder dus dames) gaan aanspreken. Dat was gewoon awkward als wat, ik voelde dat ik ongemakkelijkheid en stroefheid uitstraalde en zag dat direct gekopieerd worden op het gezicht van de gesprekspartner. De gesprekken vielen dood, ik wist niks meer te zeggen en voelde mij keer op keer awkward. Dat gebeurde keer op keer, en ik ging het steeds meer herkennen.

Daarna bleek ik inderdaad met onzekerheid en meer gesnor te zitten. In een proces van stapje voor stapje met oude patronen afrekenen en goede aanleren ben ik nu een sociaal capabel persoon en heb ik geen last meer van dat soort gesnor. Onzekerheid is ook verdwenen. Leuke is dat ik van te voren niet wist dat een mens zo lekker in zijn vel kan zitten.

Uiteindelijk moet je gewoon relaxt in je vel (komen te) zitten bij andere mensen, en op basis van die relaxtheid gesprekken aangaan.

Maar uiteindelijk komt het neer op regelmatig uit je comfortzone stappen en daarvan leren. Neem niet te grote stappen in één keer, dat zorgt alleen maar voor een gevoel van falen. Maak er behapbare stappen van . Die sociale skills komen vanzelf.

Als je het gevoel hebt dat het gesprek doodloopt durf het dan ook gewoon af te ronden. Zeg "leuk met je gesproken te hebben, tot de volgende keer" en spreek die persoon de volgende keer weer aan. Dit soort dingen leer je uiteindelijk door te blijven doen en uiteindelijk wordt het gewoon natuurlijk.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:08:00 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118657629
Als iemand heel ongemakkelijk een gesprek met je aangaat dan ga je daar niet heel sociaal en open op reageren (in de meest gevallen). Dus als dat allemaal niet zo goed gaat, moet je dat inderdaad gewoon oefenen. En uiteindelijk gaat het steeds meer vanzelf.

Vroeger sprak ik ook nooit vreemden aan, of ging niet met ze in gesprek als ze naar mij toe kwamen.
Meestal gaat het lekker en relaxed, maar soms heb ik nog altijd van die dagen dat ik geen idee heb wat te zeggen of het komt er niet uit of ik straal idd ook die ongemakkelijkheid uit. Ja dan houdt het op. Volgende keer weer beter.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:15:31 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118657844
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Hier gedraag ik me anders dan in het echt, vaak is dit een uitlaatklep als ik me rot voel. In het echt ben ik volgens mij veel leuker.
Kennelijk doe je het in het dagelijks leven ook fout, anders ging het wel iets makkelijker.

Tevens kan je beter aan andere vragen hoe jij over komt. Je zegt nu dat je denkt leuker te zijn IRL echter hebben we hier vaak genoeg gelezen dat jij met je ideeën zeer ver van de werkelijkheid zit.

En wat hier al 100x verteld is, je moet eerst je zelf accepteren is gewoon waar! Je moet je zelf accepteren en leuk vinden voor andere mensen dat gaan doen.

En daar komt diendan weer, eerst aan je zelf gaan werken ipv een relatie zoeken en hopen dat het beter gaat.

Ik heb het tegenovergestelde van jou. Mensen praten heel snel en heel makkelijk tegen mij. Of ik ze nou ken of niet. Afgelopen vrijdag ben ik met een vriendin van mij naar een kroeg gegaan waar we nooit zijn geweest. Binnen 3min begon een vrouw tegen mij te praten en hebben we een heel leuk uurtje gehad toen we dar waren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:17:09 #221
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118657890
Benzin, andere tip:

Leer jezelf aan om veel vragen te stellen in een gesprek, laat de ander het praatwerk doen. Als je ergens op in kan haken doe dat dan even, en laat dan de ander weer verder praten. Mensen praten graag over zichzelf.

Daarnaast wat Ook_gek ook zegt. Als je jezelf niet leuk vind, hoe kan je er dan voor zorgen dat anderen jou dan leuk vinden?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:32:16 #222
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118658351
Kijk maar eens om je heen. Mensen die zelf verzekerd zijn hebben snel een leuk gesprek, andere mensen vinden hun gezellig. Aantal van die mensen kunnen het op een verjaardag ook gezellig maken. Die komen binnen en mensen worden zelf ook spontaner of gezelliger omdat 1 persoon binnen komt.

Mensen nemen het gedrag deels over.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:58:41 #223
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118663078
ik kan het betreffende mijn vorige date wel ronduit shaken. Laat niks meer van zich horen en als ik dan eens wat app, krijg ik een kortaf antwoord terug. Nice :D Snap totaal niet waar het misging , maar vind ook dat niemand mij zomaar kan negeren en ermee weg mag komen. Heb zodadelijk een date en in de avond met nog iemand anders een date, ik vind het wel goed man :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_118663609
aaah leer eens te begrijpen dat als je afgewezen bent het over is.
Netjes is het niet maar duidelijk wel.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:16:48 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118663740
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:58 schreef Michielos het volgende:
iSnap totaal niet waar het misging
Ze vond je niet leuk genoeg
quote:
maar vind ook dat niemand mij zomaar kan negeren en ermee weg mag komen.
Waarom niet? Het is misschien niet netjes, maar ze wil je niet, klaar.. next
quote:
Heb zodadelijk een date en in de avond met nog iemand anders een date, ik vind het wel goed man
Sterkte. hopelijk is het met 1 niet zo leuk, zodat je op tijd bent voor nr 2.

Je moet er maar zin in hebben :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')