Ja maar das niet zo in capstans geval, dat bedoel ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien maar na x jaar doet het aantal dates er toch niet meer toe. Meer die tijd dat je met diegene samen was.
Er was een tijdje geleden hier ergens een topic met als titel "Je eerste liefde vergeet je niet", of iets dergelijks. Misschien dat bij zo'n eerste liefde de details ook eerder blijven hangen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien maar na x jaar doet het aantal dates er toch niet meer toe. Meer die tijd dat je met diegene samen was.
Haha nee allebei geen last vanquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
faxie ik vraag me echt af of je soms met een piepstemmetje praat of een over the top homohandje hebt ofzo, moet wel iets idioots zijn. Vanille ruikt lekker
Ik ben zo oneindig veel gayer dan Faxie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
faxie ik vraag me echt af of je soms met een piepstemmetje praat of een over the top homohandje hebt ofzo, moet wel iets idioots zijn. Vanille ruikt lekker
Ik las gaverquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo oneindig veel gayer dan Faxie.
Ik weet nog wel een aantal dingen van dates maar dat is niet echt te vergelijken met een liefdesrelatie. Eerste date met mij ex was erg leuk. Dat zou ik inderdaad niet snel meer vergeten. Of eerste date met een scharrel die vergeet ik ook nooit meer. Maar verder niet echt. Oh die scharrel heb ik vorig week nog gemeet .... slecht idee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar das niet zo in capstans geval, dat bedoel ik.
De officiele dates, voordat we er een labeltje aangaven, weet ik nog wel, data niet meer, maar volgorde wel. Die waren tof
Mijn eerste crush was op de basisschool. Die jongen ben ik nooit vergeten en hij mij niet. Zag hem toevallig zaterdag in de kroeg. Altijd leuk om herinneringen op te halenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:45 schreef Capstan het volgende:
Er was een tijdje geleden hier ergens een topic met als titel "Je eerste liefde vergeet je niet", of iets dergelijks. Misschien dat bij zo'n eerste liefde de details ook eerder blijven hangen.
Dat ookquote:
Nee, ik ben redelijk gay in de omgang.quote:
Mja, mijn eerste verliefdheid weet ik ook nog wel. Maar ik bedoelde in dit geval meer de eerste wederzijdse liefde. Of in ieder geval, ogenschijnlijk wederzijdse liefde, laat ik het zo zeggenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn eerste crush was op de basisschool. Die jongen ben ik nooit vergeten en hij mij niet. Zag hem toevallig zaterdag in de kroeg. Altijd leuk om herinneringen op te halen
Staat al ergensquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben redelijk gay in de omgang.
Die 1,5 relatie van je, waar had je die vrouwen leren kennen?
Deze was wederzijdsquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mja, mijn eerste verliefdheid weet ik ook nog wel. Maar ik bedoelde in dit geval meer de eerste wederzijdse liefde. Of in ieder geval, ogenschijnlijk wederzijdse liefde, laat ik het zo zeggen
Ik weet wel wat fijner isquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste verliefdheid vergeet je nooit.
Eerste echte wederzijdse liefde ook nooit.
Laat ik hopen dat ik die tweede ooit nog mag meemakenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het onderscheid maken is soms toch knap lastig, al is het verder helemaal waar, natuurlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan moet ik even in m'n geheugen graven...quote:
En je bent nu?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet ik even in m'n geheugen graven...
De eerste was ik net 22 denk ik, de 2e 24. Daarna niks meer.
Als het echt wederzijds is merk je dat snel zat hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het onderscheid maken is soms toch knap lastig, al is het verder helemaal waar, natuurlijk.
Oh dan heb ik nog even voor ik op 60 zitquote:
Je hebt het meegemaakt?quote:
Het is je gegund.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat ik hopen dat ik die tweede ooit nog mag meemaken
Je ziet het inderdaad meestal pas later.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het onderscheid maken is soms toch knap lastig, al is het verder helemaal waar, natuurlijk.
Ook dat geloof ik wel. Maar dat verklaart nog steeds niet waarom ik toen dan zo sterk het idee had dat het dat wasquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als het echt wederzijds is merk je dat snel zat hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |