SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Tja hoor het vaker...quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jeetje dat zou je echt niet zeggen![]()
![]()
je zou dan toch zeggen dat je een bepaald geurtje mist, of juist nietquote:
rare wezens, die vrouwen..![]()
Dat heb ik ook wel eens gedacht ja, dat ik een of ander feromoon niet uitscheidquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je zou dan toch zeggen dat je een bepaald geurtje mist, of juist niet
rare wezens, die vrouwen..![]()
![]()
Nee, vandaar de aanhalingstekens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
Maar een week tel jij als een relatie?
Echt iets dat een relatie genoemd kan worden heb ik nog niet gehad...![]()
Zou dat het zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedacht ja, dat ik een of ander feromoon niet uitscheid
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
staat je wel anders, er zijn mensen met minder gelukquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:34 schreef Faxie het volgende:
Testosteron heb ik in ieder geval, gezien m'n kale harsesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ja die ook jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:36 schreef twi het volgende:
Hij heeft juist een heel lekker vanillegeurtje.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
staat je wel anders, er zijn mensen met minder gelukDat is zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan zou je een ONS ook een relatie kunnen noemen. Beetje kort door de bocht genomen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou iets zeker geen relatie noemen als er nog niet gesekst is14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat zegt ze toch niet.. Maar als iets zonder seks geen relatie is dan kan ik bij sommige relaties dus heel wat maanden schrappen waarin er wel een relatie was maar geen seks.
Ik hoef er niet direct mee te neuken![]()
![]()
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:47 schreef twi het volgende:
Ik denk stiekem dat kaal Faxie beter staat dan haarC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Een relatie is voor mij intimiteit delen, wat je niet met een ander deelt. Intimiteit hoeft niet perse sex te zijn denk ik![]()
Ja voor mij telt dat ook wel denk ik. 't Zou wel eens leuk zijn...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Een relatie is voor mij intimiteit delen, wat je niet met een ander deelt. Intimiteit hoeft niet perse sex te zijn denk ik![]()
+1quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja voor mij telt dat ook wel denk ik. 't Zou wel eens leuk zijn...
En dan meer dan die ene korte relatie die ik een paar jaar terug heb gehad. Want dat stelde niet zo veel voor14 SHADES OF GREY
Eens. Voor mij is seks heel belangrijk. En natuurlijk hoef ik in een relatie niet elke dag te neuken, maar als ik de eerste weken alleen maar met haar over koetjes en kalfjes heb gepraat zonder seks te hebben gehad...Sorry, dan is het nog geen relatie voor mij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou iets zeker geen relatie noemen als er nog niet gesekst is
En dat is voor iedereen anders, I know.![]()
Ik zou wel elke dag seks kunnen hebben, maar dan wel goede. En dat moet ik toch eerst even controleren voor ik aan een relatie ga beginnenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:25 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb liever dus wel elke dag seks maar dan wel met iemand waar ik echt een relatie mee heb![]()
![]()
Het is wellicht weer wat kort door de bocht om te zeggen dat iets wel of niet als relatie te bestempelen is al naar gelang de tijd dat het geduurd heeft, maar ergens is dat natuurlijk toch wel een belangrijke factor. Er zal toch wel een bepaalde periode zijn waar je 'doorheen moet' en aan het einde waarvan het nog steeds spreekwoordelijk goed zit om te kunnen zeggen dat je een relatie hebt.![]()
Snel samen gaan wonenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil wel elke dag sex maar dat gaat niet14 SHADES OF GREY
Geen idee of ik elke dag seks wil hebben eigenlijk. Eerst maar eens die relatie met goede seks. Wie weet wat voor beest ik dan word![]()
![]()
Zul je net zien dat je al bijna in de overgang zitquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:30 schreef Cue_ het volgende:
Geen idee of ik elke dag seks wil hebben eigenlijk. Eerst maar eens die relatie met goede seks. Wie weet wat voor beest ik dan word![]()
![]()
Ja...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef Cue_ het volgende:
Vraag me met dergelijke termijnen altijd af of t hele daten ook in die week is meegenomen![]()
Zal je idd altijd weer zienquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je al bijna in de overgang zit
De vrouw zit pas rond haar 40e op gaar seksuele hoogtepunt. dus ik heb nog even![]()
![]()
Mannen op hun 19e of zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal je idd altijd weer zien
De vrouw zit pas rond haar 40e op gaar seksuele hoogtepunt. dus ik heb nog even
Mijn leven is voorbij![]()
![]()
Maar dan komt de overgang er ook rap aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal je idd altijd weer zien
De vrouw zit pas rond haar 40e op gaar seksuele hoogtepunt. dus ik heb nog even
14 SHADES OF GREY
1 week is 1 of 2 dates. Dat os toch biet als relatie te bestempelen? Ook niet tussen aanhalingstekensquote:dat is gewoon dat je gedate hebt
![]()
klopt.. heeft de natuur niet goed over nagedachtquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mannen op hun 19e of zo
Mijn leven is voorbij![]()
![]()
In het weekend ruimschoots inhalenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:30 schreef debeterebob het volgende:
Hoe houd je elke dag seks praktisch vol als je niet samen woontKomt tijd komt raadquote:![]()
Ik noem het ook geen relatie, maar het is het dichtse bij een relatie dat ik gehad heb.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 week is 1 of 2 dates. Dat os toch biet als relatie te bestempelen? Ook niet tussen aanhalingstekensdat is gewoon dat je gedate hebt
Vrijdag 1e date, dag daarna blijven slapen al, doordeweeks paar keer gezien nog en het weekend daarop maakte ze het alweer uit![]()
![]()
Zeker, maar we zijn er nog steeds niet over uit wat nu precies een relatie isquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In het weekend ruimschoots inhalen
[..]
Komt tijd komt raad
14 SHADES OF GREY
waarom?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik noem het ook geen relatie, maar het is het dichtse bij een relatie dat ik gehad heb.
Vrijdag 1e date, dag daarna blijven slapen al, doordeweeks paar keer gezien nog en het weekend daarop maakte ze het alweer uit![]()
Ik weet nog precies hoeveel het er waren...gek dat je zoiets dan niet meer vergeet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 week is 1 of 2 dates. Dat os toch biet als relatie te bestempelen? Ook niet tussen aanhalingstekensdat is gewoon dat je gedate hebt
Goed, het is net wat meer dan een half jaar gelden, maar toch![]()
![]()
Ik zou het echt niet weten.. Heb in het begin gezegd dat t nog wat labelloos daten was maar dat ging zo rap en voelde zo goed dat ik ondertussen elk besef van tijd kwijt ben geraaktquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet nog precies hoeveel het er waren...gek dat je zoiets dan niet meer vergeet.
Goed, het is net wat meer dan een half jaar gelden, maar toch![]()
![]()
Standaard verhaaltje 'we passen niet bij elkaar blabla'quote:
Was na een feest ergens nadat ik haar thuis afzette, toen belde ze op later.![]()
Over 5 jaar weet je dat echt niet meer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet nog precies hoeveel het er waren...gek dat je zoiets dan niet meer vergeet.
Goed, het is net wat meer dan een half jaar gelden, maar toch14 SHADES OF GREY
wel als het heel bijzonder is geweest relatief gezien en je hebt moeite met loslaten denk ik?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over 5 jaar weet je dat echt niet meer.![]()
faxie ik vraag me echt af of je soms met een piepstemmetje praat of een over the top homohandje hebt ofzo, moet wel iets idioots zijn. Vanille ruikt lekker![]()
![]()
Dat dus, ja. Het zo natuurlijk goed kunnen dat, als het wel langer had geduurd en we nu nog wat hadden ik inmiddels ook al de tel volledig was kwijtgeraakt, maar nu blijft het toch wat meer hangen. Vast ook wel wat langer dan dat halve jaartjequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wel als het heel bijzonder is geweest relatief gezien en je hebt moeite met loslaten denk ik?![]()
![]()
Misschien maar na x jaar doet het aantal dates er toch niet meer toe. Meer die tijd dat je met diegene samen was.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wel als het heel bijzonder is geweest relatief gezien en je hebt moeite met loslaten denk ik?14 SHADES OF GREY
Ja maar das niet zo in capstans geval, dat bedoel ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien maar na x jaar doet het aantal dates er toch niet meer toe. Meer die tijd dat je met diegene samen was.
De officiele dates, voordat we er een labeltje aangaven, weet ik nog wel, data niet meer, maar volgorde wel. Die waren tof![]()
![]()
Er was een tijdje geleden hier ergens een topic met als titel "Je eerste liefde vergeet je niet", of iets dergelijks. Misschien dat bij zo'n eerste liefde de details ook eerder blijven hangen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien maar na x jaar doet het aantal dates er toch niet meer toe. Meer die tijd dat je met diegene samen was.![]()
Haha nee allebei geen last vanquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
faxie ik vraag me echt af of je soms met een piepstemmetje praat of een over the top homohandje hebt ofzo, moet wel iets idioots zijn. Vanille ruikt lekker![]()
![]()
Ik ben zo oneindig veel gayer dan Faxie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
faxie ik vraag me echt af of je soms met een piepstemmetje praat of een over the top homohandje hebt ofzo, moet wel iets idioots zijn. Vanille ruikt lekker
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik las gaverquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo oneindig veel gayer dan Faxie.![]()
![]()
Ik weet nog wel een aantal dingen van dates maar dat is niet echt te vergelijken met een liefdesrelatie. Eerste date met mij ex was erg leuk. Dat zou ik inderdaad niet snel meer vergeten. Of eerste date met een scharrel die vergeet ik ook nooit meer. Maar verder niet echt. Oh die scharrel heb ik vorig week nog gemeet .... slecht idee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar das niet zo in capstans geval, dat bedoel ik.
De officiele dates, voordat we er een labeltje aangaven, weet ik nog wel, data niet meer, maar volgorde wel. Die waren tof
14 SHADES OF GREY
Mijn eerste crush was op de basisschool. Die jongen ben ik nooit vergeten en hij mij niet. Zag hem toevallig zaterdag in de kroeg. Altijd leuk om herinneringen op te halenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:45 schreef Capstan het volgende:
Er was een tijdje geleden hier ergens een topic met als titel "Je eerste liefde vergeet je niet", of iets dergelijks. Misschien dat bij zo'n eerste liefde de details ook eerder blijven hangen.![]()
![]()
Dat ookquote:nee geen idee ik heb jou nog nooit gemeet. En sowieso wat gaaf is selectief
14 SHADES OF GREY
Nee, ik ben redelijk gay in de omgang.quote:
Die 1,5 relatie van je, waar had je die vrouwen leren kennen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mja, mijn eerste verliefdheid weet ik ook nog wel. Maar ik bedoelde in dit geval meer de eerste wederzijdse liefde. Of in ieder geval, ogenschijnlijk wederzijdse liefde, laat ik het zo zeggenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn eerste crush was op de basisschool. Die jongen ben ik nooit vergeten en hij mij niet. Zag hem toevallig zaterdag in de kroeg. Altijd leuk om herinneringen op te halen![]()
![]()
Staat al ergensquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben redelijk gay in de omgang.
Die 1,5 relatie van je, waar had je die vrouwen leren kennen?
Eentje was een oud basisschool klasgenootje die ik toevallig weer tegenkwam, en de ander kwam ik bij snookercompetitie tegen en later via internet toevallig weer, en toen contact gehouden.![]()
Eerste verliefdheid vergeet je nooit.
Eerste echte wederzijdse liefde ook nooit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Deze was wederzijdsquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mja, mijn eerste verliefdheid weet ik ook nog wel. Maar ik bedoelde in dit geval meer de eerste wederzijdse liefde. Of in ieder geval, ogenschijnlijk wederzijdse liefde, laat ik het zo zeggen
Was erg leuk om te horen hoe jaloers hij was toen ik met iemand anders gezoend had (terwijl hij daarvoor verkering had genomen met zijn overbuurmeisje terwijl hij nog met mij was)
en dat hij altijd het kadootje bewaard heeft dat ik hem (toen we 11/12 waren dus) nog steeds heeft![]()
![]()
Ik weet wel wat fijner isquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste echte wederzijdse liefde ook nooit.![]()
![]()
Maargoed dat was kalverliefde. De relatie met m'n ex vergeet ik ook niet al ben ik ondertussen al wel hele stukken kwijten dat was ook geen echte liefde, meer puberliefde achtig iets
![]()
![]()
Laat ik hopen dat ik die tweede ooit nog mag meemakenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste echte wederzijdse liefde ook nooit.
14 SHADES OF GREY
Het onderscheid maken is soms toch knap lastig, al is het verder helemaal waar, natuurlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste echte wederzijdse liefde ook nooit.![]()
Dan moet ik even in m'n geheugen graven...quote:
De eerste was ik net 22 denk ik, de 2e 24. Daarna niks meer.![]()
En je bent nu?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet ik even in m'n geheugen graven...
De eerste was ik net 22 denk ik, de 2e 24. Daarna niks meer.![]()
Als het echt wederzijds is merk je dat snel zat hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het onderscheid maken is soms toch knap lastig, al is het verder helemaal waar, natuurlijk.![]()
![]()
Oh dan heb ik nog even voor ik op 60 zitquote:![]()
29 ben ik dan weer wel14 SHADES OF GREY
Je hebt het meegemaakt?quote:!
Het is je gegund.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat ik hopen dat ik die tweede ooit nog mag meemakenJe ziet het inderdaad meestal pas later.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het onderscheid maken is soms toch knap lastig, al is het verder helemaal waar, natuurlijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ook dat geloof ik wel. Maar dat verklaart nog steeds niet waarom ik toen dan zo sterk het idee had dat het dat wasquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als het echt wederzijds is merk je dat snel zat hoor![]()
![]()
Thnxquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt het meegemaakt?!
[..]
Het is je gegund.
14 SHADES OF GREY
Eerste verliefdheid, die vergeet ik liever.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste echte wederzijdse liefde ook nooit.
C'est la vie
Welke was dat ook al weer?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Eerste verliefdheid, die vergeet ik liever.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee niet echt zo mee gemaaktquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt het meegemaakt?!
[..]
Het is je gegund.
[..]
Je ziet het inderdaad meestal pas later.![]()
![]()
Omdat je het verschil nog niet weetquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ook dat geloof ik wel. Maar dat verklaart nog steeds niet waarom ik toen dan zo sterk het idee had dat het dat was
En eerlijk is eerlijk, ik leer dat ook nu pas. Dit is pas écht samen![]()
![]()
Ik was toen 13. Dus nee dat was het niet.quote:C'est la vie
Geen idee meer wanneer mij eerste verliefdheid wasquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was toen 13. Dus nee dat was het niet.
14 SHADES OF GREY
Waarom wil je die dan vergeten?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was toen 13. Dus nee dat was het niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik weet het nog wel. Ik weet toevalligerwijs ook waar de dame in kwestie nu werkt, en helaas is dat weer net een plaats waar mijn werk mij nog wel eens naartoe dirigeertquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee meer wanneer mij eerste verliefdheid was![]()
![]()
Het was gewoon pijnlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom wil je die dan vergeten?C'est la vie
Ik weet wel dat ik iemand leuk vond maar dat eindigde altijd in afwijzingenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet het nog wel. Ik weet toevalligerwijs ook waar de dame in kwestie nu werkt, en helaas is dat weer net een plaats waar mijn werk mij nog wel eens naartoe dirigeert
14 SHADES OF GREY
Ik weet het, bro.quote:![]()
Mijne was ook pijnlijk.
Niks aan te doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik voel er ook niet zoveel voor om me, als ik haar dan weer tegen zou komen, ineens 15 jaar terug in de tijd geworpen te voelenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik iemand leuk vond maar dat eindigde altijd in afwijzingen![]()
![]()
Direct afstand nemen van een meid die geen gevoelens voor je heeft. Dan voorkom je een hoop pijn. Je moet gewoon het contact volledig verbreken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik iemand leuk vond maar dat eindigde altijd in afwijzingen"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Dat sowieso maar daardoor doet een afwijzing niet minder pijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Direct afstand nemen van een meid die geen gevoelens voor je heeft. Dan voorkom je een hoop pijn. Je moet gewoon het contact volledig verbreken.14 SHADES OF GREY
Ben ik nu ook weer mee bezig. Slijt gelukkig al sneller dan ik had verwachtquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Direct afstand nemen van een meid die geen gevoelens voor je heeft. Dan voorkom je een hoop pijn. Je moet gewoon het contact volledig verbreken.![]()
![]()
Ik raad iedereen aan die moeite heeft met het aanspreken en versieren van vrouwen om eens naar het programma "casanova bootcamp" te kijken op veronica. Heel cliché i know, maar ik denk dat hier een heel aantal goede tips tussen zitten die je zullen helpen. Morgen is aflevering 6 te zien.![]()
Ik kijk het wel alleen niet voor de versiertips.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:41 schreef Djieluh het volgende:
Ik raad iedereen aan die moeite heeft met het aanspreken en versieren van vrouwen om eens naar het programma "casanova bootcamp" te kijken op veronica. Heel cliché i know, maar ik denk dat hier een heel aantal goede tips tussen zitten die je zullen helpen. Morgen is aflevering 6 te zien.
Maar er zit inderdaad redelijk nuttige informatie in.C'est la vie
Ik copy ff wat tekst van deze website: http://www.veronicatv.nl/(...)p/overig/versiertips
Erg handige tips en vind dat deze ook in de OP moet staan.
Versiertip 1
Stap op haar af.
Zonder dat jij het initiatief neemt zul je geen enkele vrouw versieren. Vrouwen willen het initiatief helemaal niet nemen en als jij haar niet versiert, zal zij het spel van het versieren ook niet met jou aangaan. Jij bent dus verantwoordelijk dat het gebeurt, zij zal, als jij op haar afstapt, in elk geval gevleid zijn en onder de indruk van je initiatief. Wij mannen moeten nu eenmaal de leiding nemen als het over versieren gaat, zij wil tegen haar vriendinnen (en stiekem ook tegen zichzelf) kunnen zeggen: "Het ging helemaal vanzelf!" Omdat we allemaal een soort verhaaltje in ons hoofd hebben om niet op haar af te stappen, hebben we
Versiertip 2
Wees niet bang voor afwijzing. Hoe goed je ook bent in vrouwen versieren, sommige vrouwen zullen je altijd afwijzen. Ze hebben een goede relatie, zijn net ongesteld, hebben ruzie met hun vader of een ander argument om niet open te staan om door jou versierd te worden. Dat geeft helemaal niets. Wij mannen hebben een instinctieve benaderingsangst. Vroeger in de oertijd (en onze emoties voelen dat nog steeds) kon het afstappen op een vrouw gevaarlijk zijn. Het dominante mannetje kon je wel doodslaan als hij het er niet mee eens was of in elk geval liep een mislukte versierpoging uit op reputatieverlies binnen de stam. Dat probleem hebben we niet meer, we leven niet meer in een groepje van 50 mensen en het is dus een onzinnige instinctieve angst. Dat instinct zorgt ervoor dat wij mannen dan dingen denken als: “ze heeft een vriend”, “ze is te mooi voor mij”, ‘ik weet niet wat ik moet zeggen” of een anders smoesje verzinnen om ervoor te zorgen dat we maar niet op haar af hoeven te stappen. Ik noem dat het ALIBI. We hebben allemaal dat kleine stemmetje achter in ons hoofd dat ervoor zorgt dat we twijfelen als we een mooie vrouw zien en de angst voor afwijzing kan
zo groot zijn dat hij verlammend werkt. Als je op een vrouw afstapt, zal zij dat per definitie waarderen en als zij niet in wil gaan op jouw versierpoging, zal ze dat vriendelijk duidelijk maken.
Versiertip 3
Zoek geen goedkeuring, keur jezelf goed. Veel mannen willen niets liever dan dat het meisje dat ze willen versieren hen aardig vindt. Weet je nog op de lagere school? (Meisje plagen, kusjes vragen) die vervelende etterbakken die de meisjes speels aan de haren trokken, die hadden het meeste succes. Dit is een van de moeilijkste dingen in het vrouwen versieren. Als je haar goedkeuring wilt krijgen, of erger nog ernaar vraagt, krijg je hem juist niet. Als het je echt niet kan schelen wat ze over je denkt, vindt ze je aantrekkelijk. Het is niet eenvoudig genoeg zelfvertrouwen op te bouwen om dit voor elkaar te krijgen, maar het KAN WEL!
Versiertip 4
Wees een uitdaging. Vrijwel alle mannen geven direct hun bedoeling bloot. Ze stappen op een vrouw af om haar te versieren, en de vrouw heeft dat door. Vanaf dat moment is zij de baas van het proces. Je hebt de macht als het ware weggegeven. Wij noemen dit gedrag ‘bedelen’. Onder het hoofdstukje ‘bedelen’ valt het 'ik ben verliefd op jou'-gesprek, de vraag “wat vind jij nu van mij” of elk ander ding dat je zegt of doet, enkel om haar goedkeuring te krijgen. Daarmee geef je de macht aan haar en bepaalt zij dus hoe het verder gaat tussen jullie. Dat is voor haar niet interessant en dus gaat het niet verder. Hoe krijg je haar telefoonnummer? Niet door te vragen: "mag ik je telefoonnummer?", maar door een uitdaging voor haar te geven. "Dit is leuk, hoe kunnen we ervoor zorgen dat we elkaar weer zien?" terwijl je je telefoon al uit je zak hebt en 06 intikt.
Versiertip 5
Gebruik je lichaam en stem. Lichaamstaal is veel belangrijker dan woorden tijdens het versieren van een vrouw. Zorg dat je rechtop staat en loopt, glimlacht en vooral langzaam beweegt. Dit maakt je een aantrekkelijke man. Kijk eens een James Bond film, kijk hoe hij beweegt en praat. Praat langzaam. Als je zowel met je lichaam en je stem de ruimte inneemt, straalt dat zelfvertrouwen uit. Mensen die langzaam praten zijn niet bang in de reden gevallen te worden. Een van de beste adviezen die we kunnen geven voor de rest van je leven is: Praat langzaam en denk snel.
Versiertip 6
Wees grappig en zoek geen goedkeuring. Er zijn twee soorten humor die goed werken bij het versieren van een vrouw. De eerste is zelfspot. Maak opmerkingen over jezelf die jou diskwalificeren als versierder. Neem jezelf niet te serieus en geloof ons, als je grappen over jezelf maakt, neemt zij je wel serieus. Vrouwen vinden het ook heerlijk om geplaagd te worden (let op, niet pesten, maar plagen). Plagen is luchtig, grappig en gaat over dingen die ze kan veranderen (dus niet plagen met haar dikke kont, tenminste niet als je haar wilt versieren.). Moppen tappen is trouwen uit den boze!
Versiertip 7
Raak haar aan. Het is belangrijk dat je jezelf opstelt als sexuele man, anders kom je voor je het weet in de categorie ‘laten we vrienden blijven’.
Versiertip 8
Luister en vraag. We hebben twee oren en één mond, zo moet je ze ook gebruiken. Luister meer dan dat je praat. Testosteron zorgt ervoor dat we graag en veel praten als we een vrouw versieren, maar vrouwen houden van mannen die in HEN geïnteresseerd zijn! Dat kun je doen door vragen te stellen, maar om ervoor te zorgen dat het gesprek niet ontaard in een soort sollicitatie kun je ook bepaalde woorden die zij zegt herhalen of gewoon met een vragende blik ‘vertel’ zeggen. Laat haar over zichzelf praten maar vergeet niet af en toe ook wat van jezelf te laten zien.![]()
Kijk je ook Casanova Bootcamp?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:06 schreef Djieluh het volgende:
Ik copy ff wat tekst van deze website: http://www.veronicatv.nl/(...)p/overig/versiertips
Versiertip 1
Stap op haar af.
Zonder dat jij het initiatief neemt zul je geen enkele vrouw versieren. Vrouwen willen het initiatief helemaal niet nemen en als jij haar niet versiert, zal zij het spel van het versieren ook niet met jou aangaan. Jij bent dus verantwoordelijk dat het gebeurt, zij zal, als jij op haar afstapt, in elk geval gevleid zijn en onder de indruk van je initiatief. Wij mannen moeten nu eenmaal de leiding nemen als het over versieren gaat, zij wil tegen haar vriendinnen (en stiekem ook tegen zichzelf) kunnen zeggen: "Het ging helemaal vanzelf!" Omdat we allemaal een soort verhaaltje in ons hoofd hebben om niet op haar af te stappen, hebben we
Versiertip 2
Wees niet bang voor afwijzing. Hoe goed je ook bent in vrouwen versieren, sommige vrouwen zullen je altijd afwijzen. Ze hebben een goede relatie, zijn net ongesteld, hebben ruzie met hun vader of een ander argument om niet open te staan om door jou versierd te worden. Dat geeft helemaal niets. Wij mannen hebben een instinctieve benaderingsangst. Vroeger in de oertijd (en onze emoties voelen dat nog steeds) kon het afstappen op een vrouw gevaarlijk zijn. Het dominante mannetje kon je wel doodslaan als hij het er niet mee eens was of in elk geval liep een mislukte versierpoging uit op reputatieverlies binnen de stam. Dat probleem hebben we niet meer, we leven niet meer in een groepje van 50 mensen en het is dus een onzinnige instinctieve angst. Dat instinct zorgt ervoor dat wij mannen dan dingen denken als: “ze heeft een vriend”, “ze is te mooi voor mij”, ‘ik weet niet wat ik moet zeggen” of een anders smoesje verzinnen om ervoor te zorgen dat we maar niet op haar af hoeven te stappen. Ik noem dat het ALIBI. We hebben allemaal dat kleine stemmetje achter in ons hoofd dat ervoor zorgt dat we twijfelen als we een mooie vrouw zien en de angst voor afwijzing kan
zo groot zijn dat hij verlammend werkt. Als je op een vrouw afstapt, zal zij dat per definitie waarderen en als zij niet in wil gaan op jouw versierpoging, zal ze dat vriendelijk duidelijk maken.
Versiertip 3
Zoek geen goedkeuring, keur jezelf goed. Veel mannen willen niets liever dan dat het meisje dat ze willen versieren hen aardig vindt. Weet je nog op de lagere school? (Meisje plagen, kusjes vragen) die vervelende etterbakken die de meisjes speels aan de haren trokken, die hadden het meeste succes. Dit is een van de moeilijkste dingen in het vrouwen versieren. Als je haar goedkeuring wilt krijgen, of erger nog ernaar vraagt, krijg je hem juist niet. Als het je echt niet kan schelen wat ze over je denkt, vindt ze je aantrekkelijk. Het is niet eenvoudig genoeg zelfvertrouwen op te bouwen om dit voor elkaar te krijgen, maar het KAN WEL!
Versiertip 4
Wees een uitdaging. Vrijwel alle mannen geven direct hun bedoeling bloot. Ze stappen op een vrouw af om haar te versieren, en de vrouw heeft dat door. Vanaf dat moment is zij de baas van het proces. Je hebt de macht als het ware weggegeven. Wij noemen dit gedrag ‘bedelen’. Onder het hoofdstukje ‘bedelen’ valt het 'ik ben verliefd op jou'-gesprek, de vraag “wat vind jij nu van mij” of elk ander ding dat je zegt of doet, enkel om haar goedkeuring te krijgen. Daarmee geef je de macht aan haar en bepaalt zij dus hoe het verder gaat tussen jullie. Dat is voor haar niet interessant en dus gaat het niet verder. Hoe krijg je haar telefoonnummer? Niet door te vragen: "mag ik je telefoonnummer?", maar door een uitdaging voor haar te geven. "Dit is leuk, hoe kunnen we ervoor zorgen dat we elkaar weer zien?" terwijl je je telefoon al uit je zak hebt en 06 intikt.
Versiertip 5
Gebruik je lichaam en stem. Lichaamstaal is veel belangrijker dan woorden tijdens het versieren van een vrouw. Zorg dat je rechtop staat en loopt, glimlacht en vooral langzaam beweegt. Dit maakt je een aantrekkelijke man. Kijk eens een James Bond film, kijk hoe hij beweegt en praat. Praat langzaam. Als je zowel met je lichaam en je stem de ruimte inneemt, straalt dat zelfvertrouwen uit. Mensen die langzaam praten zijn niet bang in de reden gevallen te worden. Een van de beste adviezen die we kunnen geven voor de rest van je leven is: Praat langzaam en denk snel.
Versiertip 6
Wees grappig en zoek geen goedkeuring. Er zijn twee soorten humor die goed werken bij het versieren van een vrouw. De eerste is zelfspot. Maak opmerkingen over jezelf die jou diskwalificeren als versierder. Neem jezelf niet te serieus en geloof ons, als je grappen over jezelf maakt, neemt zij je wel serieus. Vrouwen vinden het ook heerlijk om geplaagd te worden (let op, niet pesten, maar plagen). Plagen is luchtig, grappig en gaat over dingen die ze kan veranderen (dus niet plagen met haar dikke kont, tenminste niet als je haar wilt versieren.). Moppen tappen is trouwen uit den boze!
Versiertip 7
Raak haar aan. Het is belangrijk dat je jezelf opstelt als sexuele man, anders kom je voor je het weet in de categorie ‘laten we vrienden blijven’.
Versiertip 8
Luister en vraag. We hebben twee oren en één mond, zo moet je ze ook gebruiken. Luister meer dan dat je praat. Testosteron zorgt ervoor dat we graag en veel praten als we een vrouw versieren, maar vrouwen houden van mannen die in HEN geïnteresseerd zijn! Dat kun je doen door vragen te stellen, maar om ervoor te zorgen dat het gesprek niet ontaard in een soort sollicitatie kun je ook bepaalde woorden die zij zegt herhalen of gewoon met een vragende blik ‘vertel’ zeggen. Laat haar over zichzelf praten maar vergeet niet af en toe ook wat van jezelf te laten zien.![]()
Zelfde hierzo! Echt een grappig en leuk programma. Ook leerzaam. Het laat zien dat je veel kunt bereiken met meisjes als je wat lef toont in het nemen van initiatieven.quote:
Nog 17 en nog geen vriendin helaas...![]()
Op welke punten hiervan 'falen' jullie?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:06 schreef Djieluh het volgende:
Versiertip 1
Stap op haar af.
Versiertip 2
Versiertip 3
Versiertip 4
Versiertip 5
Versiertip 6
Versiertip 7
Versiertip 8
Alle, want ik ben een slechte eikelquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op welke punten hiervan 'falen' jullie?![]()
![]()
Benzquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Alle, want ik ben een slechte eikel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: