Snel samen gaan wonenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil wel elke dag sex maar dat gaat niet
Zul je net zien dat je al bijna in de overgang zitquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:30 schreef Cue_ het volgende:
Geen idee of ik elke dag seks wil hebben eigenlijk. Eerst maar eens die relatie met goede seks. Wie weet wat voor beest ik dan word
Ja...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef Cue_ het volgende:
Vraag me met dergelijke termijnen altijd af of t hele daten ook in die week is meegenomen
Zal je idd altijd weer zienquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je al bijna in de overgang zit
Mannen op hun 19e of zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal je idd altijd weer zien
De vrouw zit pas rond haar 40e op gaar seksuele hoogtepunt. dus ik heb nog even
Maar dan komt de overgang er ook rap aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal je idd altijd weer zien
De vrouw zit pas rond haar 40e op gaar seksuele hoogtepunt. dus ik heb nog even
1 week is 1 of 2 dates. Dat os toch biet als relatie te bestempelen? Ook niet tussen aanhalingstekensquote:
klopt.. heeft de natuur niet goed over nagedachtquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mannen op hun 19e of zo
Mijn leven is voorbij
In het weekend ruimschoots inhalenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:30 schreef debeterebob het volgende:
Hoe houd je elke dag seks praktisch vol als je niet samen woont
Komt tijd komt raadquote:
Ik noem het ook geen relatie, maar het is het dichtse bij een relatie dat ik gehad heb.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 week is 1 of 2 dates. Dat os toch biet als relatie te bestempelen? Ook niet tussen aanhalingstekensdat is gewoon dat je gedate hebt
Zeker, maar we zijn er nog steeds niet over uit wat nu precies een relatie isquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In het weekend ruimschoots inhalen
[..]
Komt tijd komt raad
waarom?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik noem het ook geen relatie, maar het is het dichtse bij een relatie dat ik gehad heb.
Vrijdag 1e date, dag daarna blijven slapen al, doordeweeks paar keer gezien nog en het weekend daarop maakte ze het alweer uit
Ik weet nog precies hoeveel het er waren...gek dat je zoiets dan niet meer vergeet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 week is 1 of 2 dates. Dat os toch biet als relatie te bestempelen? Ook niet tussen aanhalingstekensdat is gewoon dat je gedate hebt
Ik zou het echt niet weten.. Heb in het begin gezegd dat t nog wat labelloos daten was maar dat ging zo rap en voelde zo goed dat ik ondertussen elk besef van tijd kwijt ben geraaktquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet nog precies hoeveel het er waren...gek dat je zoiets dan niet meer vergeet.
Goed, het is net wat meer dan een half jaar gelden, maar toch
Standaard verhaaltje 'we passen niet bij elkaar blabla'quote:
Over 5 jaar weet je dat echt niet meer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet nog precies hoeveel het er waren...gek dat je zoiets dan niet meer vergeet.
Goed, het is net wat meer dan een half jaar gelden, maar toch
wel als het heel bijzonder is geweest relatief gezien en je hebt moeite met loslaten denk ik?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over 5 jaar weet je dat echt niet meer.
Dat dus, ja. Het zo natuurlijk goed kunnen dat, als het wel langer had geduurd en we nu nog wat hadden ik inmiddels ook al de tel volledig was kwijtgeraakt, maar nu blijft het toch wat meer hangen. Vast ook wel wat langer dan dat halve jaartjequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wel als het heel bijzonder is geweest relatief gezien en je hebt moeite met loslaten denk ik?
Misschien maar na x jaar doet het aantal dates er toch niet meer toe. Meer die tijd dat je met diegene samen was.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wel als het heel bijzonder is geweest relatief gezien en je hebt moeite met loslaten denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |