Als je met je muis naar de hoekjes van je scherm moet om het menu te openen, je een kwartier lang op zoek moet naar de optie om de computer uit te schakelen en het zo minimalistisch is dat Skype opeens maar 3 instellingsfuncties heeft... dan klopt er iets nietquote:
Maar het moet meeeetroooooquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je met je muis naar de hoekjes van je scherm moet om het menu te openen, je een kwartier lang op zoek moet naar de optie om de computer uit te schakelen en het zo minimalistisch is dat Skype opeens maar 3 instellingsfuncties heeft... dan klopt er iets niet.
Kortgezegd... Elke regel over gebruiksvriendelijkheid die wij op school hebben moeten leren wordt erin verbroken
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Teringbende dat het is... Mijn scherm lijkt verdomme op een blokkendoos
Jawel. Maar ik weet wanneer ik het doe hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef Kally het volgende:
Runeetje, dit is niet de enige keer dat je met je mobieltje zit, je wordt een keer betrapt.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk dan wel met Weggebruikers erbij, anders is het helemaal jammer geld.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:47 schreef Renesite het volgende:
Mijn moeder net
"Of kom je wat te kort bij Patrick"
Ik "Ach, wat is lengte"
Dat komt er toch op neer dat je de datum wel weet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Datum niet, week wel (en dag ook wel ongeveer en tijd ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |