Als je met je muis naar de hoekjes van je scherm moet om het menu te openen, je een kwartier lang op zoek moet naar de optie om de computer uit te schakelen en het zo minimalistisch is dat Skype opeens maar 3 instellingsfuncties heeft... dan klopt er iets nietquote:
Maar het moet meeeetroooooquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je met je muis naar de hoekjes van je scherm moet om het menu te openen, je een kwartier lang op zoek moet naar de optie om de computer uit te schakelen en het zo minimalistisch is dat Skype opeens maar 3 instellingsfuncties heeft... dan klopt er iets niet.
Kortgezegd... Elke regel over gebruiksvriendelijkheid die wij op school hebben moeten leren wordt erin verbroken
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Teringbende dat het is... Mijn scherm lijkt verdomme op een blokkendoos
Jawel. Maar ik weet wanneer ik het doe hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef Kally het volgende:
Runeetje, dit is niet de enige keer dat je met je mobieltje zit, je wordt een keer betrapt.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk dan wel met Weggebruikers erbij, anders is het helemaal jammer geld.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:47 schreef Renesite het volgende:
Mijn moeder net
"Of kom je wat te kort bij Patrick"
Ik "Ach, wat is lengte"
Dat komt er toch op neer dat je de datum wel weet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Datum niet, week wel (en dag ook wel ongeveer en tijd ook)
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:47 schreef Renesite het volgende:
Mijn moeder net
"Of kom je wat te kort bij Patrick"
Ik "Ach, wat is lengte"
Ongeveer... gaat om 2 dagen. En een chill tijdstip wat m'n instructeur wilde boeken... dus even afwachten wat hij gepland heeft vanavond... Hoor het woensdagquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat komt er toch op neer dat je de datum wel weet?
Die flippo van mij zou me vandaag nog bellen over een datum, maar ikheb niks meer gehoordquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ongeveer... gaat om 2 dagen. En een chill tijdstip wat m'n instructeur wilde boeken... dus even afwachten wat hij gepland heeft vanavond... Hoor het woensdag
Lekkerquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
En daarnaast weer 6 uurtjes erbij gesprokkeld deze week!
Ik ben benieuwd of ie ook echt een datum heeft woensdagquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die flippo van mij zou me vandaag nog bellen over een datum, maar ikheb niks meer gehoord
Joah.. en ik kan vanaf nu ook op vrijdag avond werken... normaal beginnen we nooit om 18.00 uur bij ons, maar we hebben een nieuwe filiaalmanager, en die doet dat wel. Dus dan kan ik dan ook werken vanaf nuquote:
Beterrrrrquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
n vanaf nu ook op vrijdag avond werken... normaal beginnen we nooit om 18.00 uur bij ons, maar we hebben een nieuwe filiaalmanager, en die doet dat wel. Dus dan kan ik dan oo
Aww schatjepatatje tochquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG
ik ben nog maar 1 uur en 47 minuten 22 jaar
Dat heb ik ook... collega's uit '96 enzoquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:31 schreef Cee het volgende:
En dan kijk ik naar je username en zie ik '89 en dan denk ik "haha maar die mensen zijn toch net 12" en dan ga ik maar weer even krassen.
Hoe kan je nou een collega uit '96 hebben, kinderarbeid is toch nog niet toegestaan hier?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook... collega's uit '96 enzo![]()
Die zijn "al" 16 hequote:Op maandag 29 oktober 2012 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een collega uit '96 hebben, kinderarbeid is toch nog niet toegestaan hier?
Ik ga even heel hard huilen.
Als iemand uit '89 12 is, is iemand uit '83 18!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mensen uit '83. Je zit er volledig naast. Echt.
Nee joh. 29quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:48 schreef Lutte het volgende:
Maar mensen uit 1983 zijn al vet oud hoor
Kortom, alles wat René niet is?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee joh. 29
Jongens van 29 zijn sexy. Half lang goudbruin haar, bruine ogen, een miniscuul sixpackje, gewoon zo nonchalant, een leuke baan, 2700 netto in de maand, leuk grachtenpandje, een bootje om door de grachten te varen, een leuke cabrio, goede seks en hij kan heerlijk koken.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:44 schreef Kally het volgende:
Ik word er zwaar depri van Cee, ik ga slapen
Hij zegt zelf dat hij wat tekort komt!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat René slecht is in bed?
De rest klopt wel overigens
Hij ja, ik niet!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij wat tekort komt!
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, ik ben alvast in de kerststemming!
Misschien mag je morgenochtend wel een leuk liedje zingen met Gielquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaat er nog iemand mij opgeven voor de verjaardagsbingo van Q music?
Huh?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien mag je morgenochtend wel een leuk liedje zingen met Giel!
Dus dat. Die doet het ook wel goed in de hitlijstenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Sharon Doorson d'r nummer blijft ook wel hangen. Maar ik vind d'r zo onsympathiek ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |