ah oke, werk gaat idd voor. Maar ik dacht, gamen is ansich niets anders dan film of tv kijken, of een boek lezen. Ik zie gamen ook nooit als verloren tijd ofzo.quote:
40% hmm.. zou er in de winter sale nog een 60 of 75% korting komen? Ik twijfel echtquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:22 schreef Morthill het volgende:
Voor iedereen die hem nog niet heeft: The Walking Dead. Heerlijke game
Het is geen verloren tijdquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ah oke, werk gaat idd voor. Maar ik dacht, gamen is ansich niets anders dan film of tv kijken, of een boek lezen. Ik zie gamen ook nooit als verloren tijd ofzo.
Heb ik op de xbox360 gespeeld. 20 minuten. Toen was ik er klaar mee.quote:
Ik ook niet maar er zijn mensen die hun savegame tussendoor opeens kwijt waren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:50 schreef Morthill het volgende:
Ik ben nog geen een boeiende bug tegengekomen, voor zover ik bugs gezien heb.
Ik heb er 9 uur ingestoken en ligt nu begraven in mijn backlog. Heb de verhaallijn niet gevolgd, alleen door de massa's zombies heen gemaaid. Kon m'n agressie er wel in kwijtquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb ik op de xbox360 gespeeld. 20 minuten.
De één vindt het leuker dan de ander.
er zijn geen daily sales. deze sales blijven tot 1 november. verder niets.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:03 schreef RickoKun het volgende:
Zijn "dit" de daily sales al dan? Of ben ik een gek eitje?
Hell yeah!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:13 schreef Tain het volgende:
Hell yeah is toch pas uitgekomen en dan nu al met 50% korting?
zoalsquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:58 schreef mschol het volgende:
hmm... in de titels die worden aangegeven als on sale zie ik niet echt boeiende...
wat betreft TWD: ik weet het niet..lijkt wel aardig, maarja...
m.b.t. TWD?quote:
jammerquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
m.b.t. TWD?
S1 van de serie vond ik best goed.. bij S2 schijnt hij echt in te kakken..
en serie/film games zijn over het algemeen niet heel erg goed...
TWD is goedkoper op origin.. (12,50) maar heeft op het moment zo te zien 1 episode minder...quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
origin heeft trouwens ook een sale, valt me op dat een aantal games toch wel goedkoper zijn bij hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |