ah oke, werk gaat idd voor. Maar ik dacht, gamen is ansich niets anders dan film of tv kijken, of een boek lezen. Ik zie gamen ook nooit als verloren tijd ofzo.quote:
40% hmm.. zou er in de winter sale nog een 60 of 75% korting komen? Ik twijfel echtquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:22 schreef Morthill het volgende:
Voor iedereen die hem nog niet heeft: The Walking Dead. Heerlijke game
Het is geen verloren tijdquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ah oke, werk gaat idd voor. Maar ik dacht, gamen is ansich niets anders dan film of tv kijken, of een boek lezen. Ik zie gamen ook nooit als verloren tijd ofzo.
Heb ik op de xbox360 gespeeld. 20 minuten. Toen was ik er klaar mee.quote:
Ik ook niet maar er zijn mensen die hun savegame tussendoor opeens kwijt waren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:50 schreef Morthill het volgende:
Ik ben nog geen een boeiende bug tegengekomen, voor zover ik bugs gezien heb.
Ik heb er 9 uur ingestoken en ligt nu begraven in mijn backlog. Heb de verhaallijn niet gevolgd, alleen door de massa's zombies heen gemaaid. Kon m'n agressie er wel in kwijtquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb ik op de xbox360 gespeeld. 20 minuten.
De één vindt het leuker dan de ander.
er zijn geen daily sales. deze sales blijven tot 1 november. verder niets.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:03 schreef RickoKun het volgende:
Zijn "dit" de daily sales al dan? Of ben ik een gek eitje?
Hell yeah!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:13 schreef Tain het volgende:
Hell yeah is toch pas uitgekomen en dan nu al met 50% korting?
zoalsquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:58 schreef mschol het volgende:
hmm... in de titels die worden aangegeven als on sale zie ik niet echt boeiende...
wat betreft TWD: ik weet het niet..lijkt wel aardig, maarja...
m.b.t. TWD?quote:
jammerquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
m.b.t. TWD?
S1 van de serie vond ik best goed.. bij S2 schijnt hij echt in te kakken..
en serie/film games zijn over het algemeen niet heel erg goed...
TWD is goedkoper op origin.. (12,50) maar heeft op het moment zo te zien 1 episode minder...quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
origin heeft trouwens ook een sale, valt me op dat een aantal games toch wel goedkoper zijn bij hun.
The walking dead game is een dikke aanrader, zeker kopen, is de ¤15 (¤3,- per "episode") zeker waard. Iedere keer als er weer een nieuwe episode beschikbaar is, speel ik het in een of twee keer uit. Je wordt helemaal meegetrokken in het verhaal. De subtiele soundtrack is ook vet. In mijn top 10 van dit jaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
m.b.t. TWD?
S1 van de serie vond ik best goed.. bij S2 schijnt hij echt in te kakken..
en serie/film games zijn over het algemeen niet heel erg goed...
hoewel origin nog prima wat verbeteringen kan hebben (b.v. grotere game catalogus), is het een prima platform.quote:
Als je niet de Premium Edition hebt gekocht kan je Premium voor 25 euro nu kopen tijdens die sale.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Fijn, net een paar dagen geleden BF3 voor de PC gekocht.
Voor die 30 euro is BF3 Premium Edition meer dan zn geld waard, 100 euro aan contentquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:44 schreef Morthill het volgende:
Ja, misschien dat ik BF3 premium edition wel oppik. Maar heb eignelijk meer zin in Kingdoms of Amalur
Gekke is dat die volgens mij niet in de aanbieding is...!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:44 schreef Morthill het volgende:
Ja, misschien dat ik BF3 premium edition wel oppik. Maar heb eignelijk meer zin in Kingdoms of Amalur
Laatste keer dat ik keek, een week geleden, was ie nog de volle mepquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gekke is dat die volgens mij niet in de aanbieding is...!
Moet je bovenaan de origin site op de Halloween game banner clicken, eventjes doen (gewoon simpel memory), en tadaaa.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gekke is dat die volgens mij niet in de aanbieding is...!
Heb ik gedaan, maar dan krijg ik alleen wat DLC voor Amalur in de aanbieding, niet de game zelfquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:33 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Moet je bovenaan de origin site op de Halloween game banner clicken, eventjes doen (gewoon simpel memory), en tadaaa.
Halloween sale, 60 games in de aanbieding, maar de meeste zijn de moeite niet waard vind ikquote:
Ik zal even een aantal negatieve punten opnoemen:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
hoewel origin nog prima wat verbeteringen kan hebben (b.v. grotere game catalogus), is het een prima platform.
Vanavond nog maar even kijken dan, via de app is nog steeds bagger.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:41 schreef Salamando het volgende:
[..]
Halloween sale, 60 games in de aanbieding, maar de meeste zijn de moeite niet waard vind ik.
dat had ik al vermeldquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik zal even een aantal negatieve punten opnoemen:
• Alleen EA games
net zoals dat steam duurder is als de winkel, next...quote:• Geen goede promoties/kortingsacties (winkel is vaak goedkoper dan Origin)
trek de volle lijn dicht (40mbit getest)quote:• Downloads gaan rete traag
dacht ik wel te kunnen; weet ik niet 100% zekerquote:• Download pauzeren? Dacht het niet, begin maar weer opnieuw met downloaden
steam ookquote:• EA heeft het recht om jouw je games te ontnemen wanneer ze dat uitkomt
samen met ditto klantenquote:• EA heeft de meest incompetente / brutale customer service aller tijden
genoeg steam games waar het zelfde voor geldt...quote:• ONMOGELIJK om een game te spelen die je in de winkel hebt gekocht (BF3 bijvoorbeeld) zonder Origin te installeren
boe-hoequote:• E fucking A
Is voor 5 euro meer gewoon overal te koop hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Voor die 30 euro is BF3 Premium Edition meer dan zn geld waard, 100 euro aan content.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |