Eschmarke - Enschedequote:
Dank je.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook niet snel.
[..]
Nee. Ik vind hem wel knap
.
Ja, dat weet ik allemaal niet meer zo preciesquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eschmarke - Enschede. Glanerbrug - Enschede is een minuut geloof ik
.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Damn, dit is wel een naaistreek zeg..
Prijs: ¤ 19,99
5-10 werkdagen
Levering door bol.com
Gratis verzending vanaf ¤ 20,00
Geef me eens een foto van jouquote:
Ik zou serieus gewoon iets van een euro erbij moeten bestellen om die 20 euro te halenquote:
Die kerel van die foto die jij poste speelt ook in een aflevering van supernatural als een of ander poker guruquote:
Als ik een recente foto van mezelf had, had ik je die uiteraard gegeven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef me eens een foto van jou. Dan geef ik jou een foto van mij
.
Als je te lang slaapt ben je zo lamlendig als dat ik nu ben, en doe je de hele dag geen flikker.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:10 schreef heloef het volgende:
Zo deze kutdag is weer ten einde.
Het gaat blijkbaar een stuk makkelijker voorbij als je wel geslapen hebt.
Een minder recente mag ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik een recente foto van mezelf had, had ik je die uiteraard gegeven.
Zal wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die kerel van die foto die jij poste speelt ook in een aflevering van supernatural als een of ander poker guru
Heb alleen maar kei oude foto'squote:
Ik nog wel een recente van jou vanaf de zijkant.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik een recente foto van mezelf had, had ik je die uiteraard gegeven.
Wat?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik nog wel een recente van jou vanaf de zijkant.
Weekend? Dafuq.quote:
Och, dan stuur ik een kei oude foto terugquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal wel.Kijk geen tv.
[..]
Heb alleen maar kei oude foto's
What happened?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:10 schreef heloef het volgende:
Zo deze kutdag is weer ten einde.
Het gaat blijkbaar een stuk makkelijker voorbij als je wel geslapen hebt.
Voor jouquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
Deze foto uit het vorige topic
[ afbeelding ]![]()
Ik zei al dat jij het was.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
Deze foto uit het vorige topic
[ afbeelding ]![]()
Euhm, ok.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, dan stuur ik een kei oude foto terug.
Oké, momentquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oeh, oeh, oeh! Winterefteling meet! Leuk!
Zet mij er maar bij!
Die steen ligt alleen verkeerd. Je hoofd steekt er wel onderuit, de rest ligt eronder.quote:
Hey jijquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oeh, oeh, oeh! Winterefteling meet! Leuk!
Zet mij er maar bij!
Ja dat wel jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die steen ligt alleen verkeerd. Je hoofd steekt er wel onderuit, de rest ligt eronder.
Zuurkoolquote:
Cordonblue is nooit lekkerquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
Note to self: de cordonblue was nie lekker
Hoera!quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik op de pc zit zal ik de post quoten en kom je in mijn fobo
Niks hoor alleen hij was heel lang.quote:
Flipsjequote:Op maandag 29 oktober 2012 18:25 schreef Flippiee het volgende:
Bijna weekend op maandag, positief wel.
Leugens.quote:
Oké.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks hoor alleen hij was heel lang.
Nee ik heb enkel toetsweek in december en juni.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blosjes op mijn wangen.
Heb jij ook toetsweek?
Jeetje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik heb enkel toetsweek in december en juni.
Zoals Tam zei, omdat ze het tof vond.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
Vanwaar eigenlijk het plan om 2 meets achter elkaar te doen in arnhem?
Omdat het kan, en het gezellig wasquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
Leuk van derquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals Tam zei, omdat ze het tof vond.
En je bent vrij om er zelf 1 te organiseren.
Liever vijf achter elkaar in Leiden inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Liever vijf achter elkaar in Leiden inderdaad.
Leiden
We maken er gewoon 1 in leiden op precies dezellfde datumquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Leiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Deze twi weetquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Leiden
Kom dan ook!quote:
Dan heb ik al een meet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We maken er gewoon 1 in leiden op precies dezellfde datum
Mogen zij wel lekker wijn () drinken daar in Arnhem
Je doet maarquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We maken er gewoon 1 in leiden op precies dezellfde datum
Mogen zij wel lekker wijn () drinken daar in Arnhem
Gaat wel wat beterquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom dan ook!
Hoe is het met je been?
Kun je alweer gewoon lopen?quote:
Als de rest van de week zo gaat als vandaag ben ik morgen al weer toe aan weekend.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:40 schreef Giertje het volgende:
morgen nog een middagje en dan heb ik inderdaad weekend alweer
Neequote:Op maandag 29 oktober 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meet bij KT thuis, kunnen we rollebollen door de hooibergen, koeien omgooien en heeft niemand last van ons
[..]
Kun je alweer gewoon lopen?
Ja ik kan daar slecht tegen, zeker in december.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje.
Balen altijd, al die druk op je schouders.
Dan ben je in december zeker wel toe aan een massage?
Nou vergeet dat prive maar hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prive meet, maar dat maakt me niet uit.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou vergeet dat prive maar hoor
waarom lurken als je ook kan postenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef schrikbarend het volgende:
zoooo pizza in mn mik, hier weer ff lurken
dat is waar... vooruit danquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
waarom lurken als je ook kan posten
Waarom posten als je gaat lurken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef schrikbarend het volgende:
zo druk ja?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de rest van de week zo gaat als vandaag ben ik morgen al weer toe aan weekend.
now i'm confusedquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom posten als je gaat lurken?
Al een vergoeding gekregen?quote:
Nouja, als je toch in januari hierheen komt...quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik kan daar slecht tegen, zeker in december.
Eerder in januari. En vakantie.
Nee. Was het wel waard hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ga je weer dat pleuriseind naar Arnhem dan?
Nee niet echt, heb vrij relaxed kunnen doen eigenlijk. Ik zat mij dood te ergeren aan een collega die ontzettend langzaam is. Echt verschrikkelijk.quote:
Gezellig met je hele familie meet dan. ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou vergeet dat prive maar hoor
Ja en?quote:
Navondquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef schrikbarend het volgende:
Zal ik je gelijk uitnodigen voor het Kerstdiner dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gezellig met je hele familie meet dan. ?
dat ken ik bij ons zijn we nogal van het afschuiven van werkquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet echt, heb vrij relaxed kunnen doen eigenlijk. Ik zat mij dood te ergeren aan een collega die ontzettend langzaam is. Echt verschrikkelijk.
Ja nogal voor omdat ik vaak diegene ben die de puinhoop mag opruimen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat ken ik bij ons zijn we nogal van het afschuiven van werk
is vrij annoying
deed ik in het begin ook wel maar tegenwoordig echt niet meerquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja nogal voor omdat ik vaak diegene ben die de puinhoop mag opruimen.
Een uitnodiging is altijd leukquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
Zal ik je gelijk uitnodigen voor het Kerstdiner dan?
Ja mij ook?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:53 schreef Tamashii het volgende:
Altijd dat gezeik over locaties bij meets. Volgende keer app/pm ik de mensen wel waarvan ik weet dat t ze t wel tof vinden.
Helaas, is dat geen optie. Sommige dingen moeten echt gedaan worden. Bijvoorbeeld monster opsturen naar een extern lab of monsters naar een klant. Dat kan niet blijven liggen. Dat oppakken is geen probleem mits ik mijn eigen werkzaamheden af heb. Maar dat is niet altijd het geval. Leidinggevende die er niets aan doet dat die collega zo sloom is. Die collega zelf is luistert ook niet. Fuck it.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
deed ik in het begin ook wel maar tegenwoordig echt niet meer
Jezus wat ben jij een miepje zegquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:53 schreef Tamashii het volgende:
Altijd dat gezeik over locaties bij meets. Volgende keer app/pm ik de mensen wel waarvan ik weet dat t ze t wel tof vinden.
hehe die pinguins zijn coolquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Sowieso het "boo friggin' hoo" gehalte is ergerlijk
Maar ik ben hier niet..
[ afbeelding ]
Rokjequote:Op maandag 29 oktober 2012 18:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Sowieso het "boo friggin' hoo" gehalte is ergerlijk
Maar ik ben hier niet..
[ afbeelding ]
Jezus wat ben jij een naar jochie zeg.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:53 schreef Tamashii het volgende:
Bloedig gevecht tot de dood.quote:
Uh weet nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer is die meet in Putte nou eens dan?
Maak je niet druk, er is geen rel hoor. Alleen zo snel op je tenen getrapt zijn, terwijl mensen niet eens negatief reageren, daar erger ik me wel een beetje aan ja.quote:
Voor een woning of studie?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
Bam, ik ga me inschrijven in Enschede.
Er wordt niet negatief gereageerd?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
Maak je niet druk, er is geen rel hoor. Alleen zo snel op je tenen getrapt zijn, terwijl mensen niet eens negatief reageren, daar erger ik me wel een beetje aan ja.
Goedzo!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
Bam, ik ga me inschrijven in Enschede.
Welke andere plannen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Noes, vond ik je andere plannen toch beter
Ik denk dat jij niet weet hoe wij negatief reageren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er wordt niet negatief gereageerd?
Ik lees net terug en het valt meequote:Op maandag 29 oktober 2012 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet weet hoe wij negatief reageren.
Den Bosch centraal, wut?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:02 schreef muhahaha het volgende:
Dan moet je in Den Bosch gaan wonen, lekker centraal ditdat
Utrecht ook centraalquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:02 schreef muhahaha het volgende:
Dan moet je in Den Bosch gaan wonen, lekker centraal ditdat
Zij woont dan in een uithoek, een uitzondering. Oftewel, DB is niet centraalquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor het geval Joysa een keer iets organiseert, weet je hoever weg ze woont
Ik vind het wel meevallen, maar ik begrijp uit de gemiddelde reacties op mijn posts al dat de huid van de mensen hier niet zo heel dik isquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er wordt niet negatief gereageerd?
Faxie woont ook dichterbij Den Bosch, dat zijn er al 2quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zij woont dan in een uithoek, een uitzondering. Oftewel, DB is niet centraal
Sorry, ik las het even terug en het valt meequote:Op maandag 29 oktober 2012 19:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, maar ik begrijp uit de gemiddelde reacties op mijn posts al dat de huid van de mensen hier niet zo heel dik is
Keb niet zoveel vet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, maar ik begrijp uit de gemiddelde reacties op mijn posts al dat de huid van de mensen hier niet zo heel dik is
DB is ook te doen. En gewoon een überstad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie woont ook dichterbij Den Bosch, dat zijn er al 2
Je hoeft geen dm te verwachtenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:04 schreef twi het volgende:
[..]
Meerendeel woont in het westen of het oosten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werkt dat ja? Ik heb haar complete albums gelinkedquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik link wel even een leuk muziekje naar Rokje, dan ben ik gewoon weer welkom
puik plan is een leuke stadquote:
Mijn muzieksmaak > jouw muzieksmaak.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werkt dat ja? Ik heb haar complete albums gelinked
Nicequote:Op maandag 29 oktober 2012 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
Er is gewoon een app, waarmee je met je androidfoon kan connecten naar je Xbox zodat je swypend je tekst kan invullen
briljant niet
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met z'n allen bier drinken op de Waalkade
heb net een of andere app gedownload voor mn xbox maar volgens mij kan dat niet bij mijquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
Er is gewoon een app, waarmee je met je androidfoon kan connecten naar je Xbox zodat je swypend je tekst kan invullen
briljant niet?
ik ben daar echt nog nooit geweestquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
DB is ook te doen. En gewoon een überstad.
Is er ook een keyboard wat je kunt linken aan je Xbox die gelinkt is met een Android telefoon zodat je met het keyboard via de Xbox met de Android telefoon SMS'jes kunt versturen? Zoja, heb ik interesse.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
briljant niet
Gaan met die banaan! Je moet Den Bosch gezien hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben daar echt nog nooit geweest
Hehe iddquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoek je meetingbuddies voor Drommel?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:08 schreef muhahaha het volgende:
Zijn er trouwens ook mensen hier die in Groningen wonen?
smartclass (vereist android 4.0)quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:07 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
heb net een of andere app gedownload voor mn xbox maar volgens mij kan dat niet bij mij
die heb ik voor mn iphone... kan dus welquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
smartclass (vereist android 4.0)
Uhmquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:09 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
die heb ik voor mn iphone... kan dus wel
gaan we keer samen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaan met die banaan! Je moet Den Bosch gezien hebben.
Doe eens niet zo kinderachtig johquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:11 schreef twi het volgende:
[..]
Sssstttt, laat het woord "meet" niet vallen. Voor je het weet wordt Tamashii boos.
Sure, why not.quote:
Okequote:Op maandag 29 oktober 2012 19:11 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dan heet ie toch anders maar is hetzelfde
Maak er ontmoeting vanquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:11 schreef twi het volgende:
[..]
Sssstttt, laat het woord "meet" niet vallen. Voor je het weet wordt Tamashii boos.
Gezelligquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Sure, why not.muhahaha opzoeken enz.
Niet zo happen, daar kickt hij op.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kinderachtig joh
Zeg lul,quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:11 schreef twi het volgende:
[..]
quote:
Zolang het een beetje dichtbij is. Ik durf niet zo ver weg. En al helemaal niet zonder Kaneelstokje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg lul,
Wanneer kom je weer biertje doen dan?
En al helemaal niet met myra, we hebben al gezien wat daarvan komt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang het een beetje dichtbij is. Ik durf niet zo ver weg. En al helemaal niet zonder Kaneelstokje.
beetje met je lul op een toetsenbord rammen bedoel je?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eckte bazen typen met iets anders
Eckte bazen hebben een persoonlijke secretaresse die voor hen typt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eckte bazen typen met iets anders
Nou, dan vertel ik toch de waarheid, beste man.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik typ altijd met één hand, beste man.
Jij snapt 'm. 1 punt voor jouquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben een persoonlijke secretaresse die voor hen typt.
Wie typt er voor jou dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben een persoonlijke secretaresse die voor hen typt.
Gewoon prive meet bij koffie thuis, slaappartijtje met wiet en whiskey.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang het een beetje dichtbij is. Ik durf niet zo ver weg. En al helemaal niet zonder Kaneelstokje.
Kaneel natuurlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wie typt er voor jou dan?
En nee, met Myra erbij durf ik helemaal niets.
Klinkt goed, weet koffie dit ook?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon prive meet bij koffie thuis, slaappartijtje met wiet en whiskey.
Ik kom nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
coolquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Sure, why not.muhahaha opzoeken enz.
Nu welquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt goed, weet koffie dit ook?
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, en drink geen whiskey. En ik slaap nooit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je mag gewoon toekijken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, en drink geen whiskey. En ik slaap nooit.
Je hoeft ook niet te slapen als je niet leeftquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, en drink geen whiskey. En ik slaap nooit.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt goed, weet koffie dit ook?
Geen idee komend weekend kan ik iig nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha puik plan, wanneer gaan we dit doen?
Stare contest houden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:20 schreef twi het volgende:
[..]
Maar jij en koffie zeggen nooit zoveel. Wat gaan jullie dan doen?
Ik ben erbij, mits mogelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
gamen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:20 schreef twi het volgende:
[..]
Maar jij en koffie zeggen nooit zoveel. Wat gaan jullie dan doen?
Lulquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben erbij, mits mogelijk.
Misschien heb ik wel een andere afspraak...
Met een autistquote:
Jullie gaan een treintje maken? Choo chooquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:21 schreef twi het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb al plannen met kingtoppie en Kaneelstokje.
Koffiequote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:21 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij vond ze me leukquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stare contest houden.
Trouwens, KT had toch met Evie gekletst?
quote:
Goed planquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je een vervolg iets afspreken
Ja sorry.quote:
Wat gaan we doen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:21 schreef twi het volgende:
[..]
quote:
En zulke aannames in het vervolg niet meer op een forum plaatsen waar ze meeleest.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je een vervolg iets afspreken
Ja, maar genoeg geroddeldquote:
Dat lijkt me ook niet zo verstandig neequote:Op maandag 29 oktober 2012 19:25 schreef twi het volgende:
[..]
En zulke aannames in het vervolg niet meer op een forum plaatsen waar ze meeleest.
Ik denk dat ze er niet om wakker ligt hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:25 schreef twi het volgende:
[..]
En zulke aannames in het vervolg niet meer op een forum plaatsen waar ze meeleest.
Dan vond ze je niet zo leuk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er niet om wakker ligt hoor
Oh? Do tell.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nou zozeer het punt is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij er bent, ben ik er, dat weetje.
Ik weet het niet, eigenlijk vind ik het best wel zonde van elke minuut die ik bij je kan zijn, maar je niet kan spreken. Dus dan is naar de film gaan niet zo'n slim idee.quote:
Ik denk dat ik dan het punt misquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nou zozeer het punt is.
Ja, stil ben ik niet op mijn best. Dat is waar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet het niet, eigenlijk vind ik het best wel zonde van elke minuut die ik bij je kan zijn, maar je niet kan spreken. Dus dan is naar de film gaan niet zo'n slim idee.
Dat je dat soort vermoedens niet moet uitspreken op een openbaar forum.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan het punt mis
Ik heb dibs op zijn bips...quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
Nu ik Kaneelstokje heb gezien op een foto wil ik hem ontmoeten.
Jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij had ook wel zin in de Efteling zag ik
Huh, mag jij niet zeggen dat hij denkt dat ze hem leuk vindt? Wat is daar mis meequote:Op maandag 29 oktober 2012 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat je dat soort vermoedens niet moet uitspreken op een openbaar forum.
Je weet het namelijk niet zeker en zo ontstaan er dus roddels.
Beter vraag je haar voor een 2e ronde .
Hij is heet hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
Ga je hem hosselen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet lek, hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij is heet hoorNeem maar een paar extra maandverbandjes mee
Als ik z'n lieve koppie magquote:
Nee, hij zei zelf dat hij dacht dat zei hem leuk vond. Gvd zo word het steeds ingewikkelderquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, mag jij niet zeggen dat hij denkt dat ze hem leuk vindt? Wat is daar mis mee?
Wacht maar tot je 'm zietquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet lek, hoor.
[..]
Als ik z'n lieve koppie mag.
Maar ligt wel heel erg aan welke datum hoorquote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat je dat soort vermoedens niet moet uitspreken op een openbaar forum.
Je weet het namelijk niet zeker en zo ontstaan er dus roddels.
Beter vraag je haar voor een 2e ronde .
Zelf doet hij het niet hoor. De luiwammes.quote:
Kaneel krijgt het drukker; Fera, Samzz en ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:33 schreef twi het volgende:
Samzz krijgt het nog druk. Faxie, Kaneelstokje.
Jaja snap ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ligt wel heel erg aan welke datum hoor
Kaneelstokje is uit al onze leagues, dus dat heeft niet zoveel zin.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel krijgt het drukker; Fera, Samzz en ik
Whutquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoef hem dan niet meer hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:34 schreef twi het volgende:
[..]
Kaneelstokje is uit al onze leagues, dus dat heeft niet zoveel zin.
Kroeg/bar. Ergens waar je kunt kletsen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, wat is slim om in de 2e ronde te doen?
Boh meer voor mezelfquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef hem dan niet meer hoor.Zo'n afgelikte boterham.
Hoi Fera datenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef hem dan niet meer hoor.Zo'n afgelikte boterham.
Met wie?quote:
Niet gewoon bij haar thuis oid?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:34 schreef muhahaha het volgende:
Kroeg/bar. Ergens waar je kunt kletsen.
Ja, dat mag hij toch wel zeggen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, hij zei zelf dat hij dacht dat zei hem leuk vond. Gvd zo word het steeds ingewikkelder
Ja, ik zag 'm toch net op foto'squote:
Waarom wil jij dibs op mijn bipsquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven.
Mits ik dibs op jouw bips mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |