Heb je het over mij? Nou omdat ik anders vreselijke stuwing krijg en het niet goed is voor mijn productie als ik zo lang niet kolf.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Maar waarOm dan niet blijven kolven?
Ik probeer het te snappen
WHO norm. En haha nee, als ze dan wil blijven drinken tot haar derde verjaardag dan vind ik dat ook goed. Maar mijn doel is minimaal twee jaar en als ze voor haar tweede verjaardag al niet meer wil zal dat wel even slikken zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef Troeta het volgende:
Ik denk dat er niet zoveel vraag/behoefte aan is tinuviel. Denk gewoon te duur om voor een paar mensen overal kolfruimtes te maken.
Vraag me wel af hoe stewardessen het dan doen.
Ik vond dat 2 jaar ook zo stellig klinken xanteh, maar ik vroeg me af, stop je dan precies op haar tweede verjaardag?
Persoonlijk vind ik het fijn dat bv onbeperkt kan en mag. 4 nachtvoedingen? Vermoeiend, maar geen probleem. Zonder gaat meneer niet slapen (paar keer geprobeerd). Met fles moet je dan erg opletten dat hij niet over z'n max heen gaat. Ook voor troost is het ideaal. En zolang hij wil drinken, goed groeit en ik er ook van geniet, zou ik niet weten waarom hij flesvoeding zou moeten krijgen. Als ik zeker zou weten dat mijn productie stabiel was, zou ik voor het kdv wel overgaan op fv. Hij verdraagt het goed (de eerste weken heeft hij zowel bv als fv gehad). Maar het risico ga ik niet nemenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:09 schreef Troeta het volgende:
hebben jullie dan nooit een flesje geprobeerd?
Ik weet wel bv onbeperkt en beter enzo, maar pfff, ik denk niet dat ik het er voor over heb zal hebben, ook al bevalt bv me nu heel goed.
Ik denk zelfs dat Nena beter slaapt door de bv. en ik ook.
Fijn dat het goed gaat pvoess!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |