SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutusers ongewenst.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Eetse!quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even eten dan maar. Eetse voor degenen die nog gaan eten
Smakelijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Smakelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zulke dingen kan je ook op bepaalde manieren als je wilt makkelijk mee naar binnen nemen... vooral nu in de winter periode, maar veel mensen vergeten dat die zooi allemaal alleen maar geweerd word voor hun eigen veiligheidquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke,maar ja ik dan wel alles mee naar binnen nemen bijvoorbeeld vuurwerk.
Niet dat ik dat doe,want anders krijg ik een stadionverbod.
Ja inderdaad dat hoor je wel te voelen of zelfs te zien.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zulke dingen kan je ook op bepaalde manieren als je wilt makkelijk mee naar binnen nemen... vooral nu in de winter periode, maar veel mensen vergeten dat die zooi allemaal alleen maar geweerd word voor hun eigen veiligheid
Gister iemand dan.. 2 bussen graffity onder zijn jas... was toch wel het raarste wat ik aan heb getroffenals je dat niet vind als beveiliger doe je echt wat fout
Hij had ze ter hoogte van zijn borst... hij hoopte denk dat ik dacht dat hij tieten hadquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat hoor je wel te voelen of zelfs te zien.
Hahahaquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hij had ze ter hoogte van zijn borst... hij hoopte denk dat ik dacht dat hij tieten had
Ik weet nog niet wat ik ga eten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik eet vanavond een karbonaadje met rode kool en rijst
quote:
Goed zo!quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee.
Ik praat alleen niet meer tegen je vanaf nu. Vaarwel
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee.
Ik praat alleen niet meer tegen je vanaf nu. Vaarwel
Heeft ie nu ook een hersenbeschadiging net zoals jij?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn broertje viel net van de trap...
Lekker boeiend.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn broertje viel net van de trap...
hoe staat het leven op de aardse archipelquote:
Nee, hij stelt zich gewoon aan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Heeft ie nu ook een hersenbeschadiging net zoals jij?
same shit as usualquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:33 schreef leeell het volgende:
[..]
hoe staat het leven op de aardse archipel
SOG is het kernwoord van de dagquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:33 schreef Beach het volgende:
[..]
same shit as usual
en daar in het verre noorden?
Ik kom gewoon naast je zittenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom maar en verstop je onder de eettafel
smoeilijkquote:
jmr je mist nu heel watquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zit beneden en mobiel ligt boven.
wat doe je nu in het dagelijks leven danquote:
wow die fotos's :$:$:$quote:
Dat moet toch een keer gebeurenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil je nu al mijn ouders ontmoeten ja?
Postgemiddelde is geen Nederlands word.quote:
Hoezo? Het is gewoon een samenstelling.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Postgemiddelde is geen Nederlands word. <<<<<<<
Of zit ik weer eens fout
Als je "bureaubladachtergrond" intikt geeft hij hem ook als fout aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:44 schreef Ro-ald het volgende:
Postgemiddelde spellingscontrole geeft dat als een fout aan
Ja dat bedoel ik inderdaad.. mijn Nederlands is nou niet zo topquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoezo? Het is gewoon een samenstelling.
Ohquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als je "bureaubladachtergrond" intikt geeft hij hem ook als fout aanSpellingscontrole zegt helemaal niks over de legitimiteit van een woord.
eet smakelijk alvastquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:54 schreef Taexon het volgende:
Ik ga ook eten, daarna even langs een kennis die me autolamp gaat vervangen
ja tegenwoordig moet je om een lampje te vervangen je halve bumper eraf slopen..
Gisteren gedaan binnen 3 minuten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:54 schreef Taexon het volgende:
Ik ga ook eten, daarna even langs een kennis die me autolamp gaat vervangen
ja tegenwoordig moet je om een lampje te vervangen je halve bumper eraf slopen..
Fietslamp zekerquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gisteren gedaan binnen 3 minuten.
Skyfall natuurlijk, ga ik ook heenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:07 schreef Ro-ald het volgende:
Aanstaand weekend naar Paranormal activity 4 of James Bond?
Ik heb Paranormal activity 1,2 & 3 allemaal gezien in de bios dus dan ga ik denk ook naar de 4de toe.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Skyfall natuurlijk, ga ik ook heen
Samen gaan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:07 schreef Ro-ald het volgende:
Aanstaand weekend naar Paranormal activity 4 of James Bond?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb Paranormal activity 1,2 & 3 allemaal gezien in de bios dus dan ga ik denk ook naar de 4de toe.
Heb het zelf niet zo op horrorquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb Paranormal activity 1,2 & 3 allemaal gezien in de bios dus dan ga ik denk ook naar de 4de toe.
Jammerquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Nee, moet leren voor de toetsweek#nerd
Vraag maar aan A-Jquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoe gaat het tussen jou en A-J?
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoe gaat het tussen jou en A-J?
quote:
Succes met de lamp van een peugeot 107 verwisselenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee auto, is helemaal niet zo moeilijk.
Fapsze onder de douche!quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben douchen, en dan lekker in mijn bedje leren, totzo mensen.
Douchze en succes met lerenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben douchen, en dan lekker in mijn bedje leren, totzo mensen.
Noord-Holland hè?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat moet ik fappen dan.
Foreveralone.jpg
Thanks roro
Ik bedoelde waar je vandaan kwamquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus?
Alle mensen uit Noord-Holland fappen
Ik neem jullie mee douchen. #fokverslaafd
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus?
Alle mensen uit Noord-Holland fappen
Ik neem jullie mee douchen. #fokverslaafd
Je penisquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat moet ik fappen dan.
Foreveralone.jpg
Thanks roro
Wat, kan gewoon, yoloquote:
Weesp, jij?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik bedoelde waar je vandaan kwam
West-Frieslandquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat, kan gewoon, yolo![]()
[..]
Weesp, jij?
Weet je wel welke omgeving dat is?quote:
Dan word je mobiel en IPod natquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel man, lekker autistisch met mijn mobiel en iPod
Denk je dat ik achterlijk ben?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet je wel welke omgeving dat is?
Eensquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denk je dat ik achterlijk ben?
Sorry, maar alleen noord-Holland, zuid-holland, Flevoland en Utrecht zijn(oh en de eilandjes)
Hahahaquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet, ik douch mijn armen alleen niet
Je zet jezelf best voor lulquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denk je dat ik achterlijk ben?
Sorry, maar alleen noord-Holland, zuid-holland, Flevoland en Utrecht zijn(oh en de eilandjes)
En jij faalt met foto's posten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je zet jezelf best voor lul
West-Friesland is een regio in het noorden van de provincie Noord-Holland, omsloten door de Westfriese Omringdijk en gelegen ten zuiden van de Wieringermeer. Hoorn, Enkhuizen, Medemblik en Schagen zijn de belangrijkste plaatsen in de regio. Een gedeelte van de gemeente Alkmaar valt binnen de Westfriese Omringdrijk. De binnenstad van Alkmaar behoort niet tot West-Friesland.
[ afbeelding ]
Wtc, ik dacht letterlijk het westen van Frieslandquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je zet jezelf best voor lul
West-Friesland is een regio in het noorden van de provincie Noord-Holland, omsloten door de Westfriese Omringdijk en gelegen ten zuiden van de Wieringermeer. Hoorn, Enkhuizen, Medemblik en Schagen zijn de belangrijkste plaatsen in de regio. Een gedeelte van de gemeente Alkmaar valt binnen de Westfriese Omringdrijk. De binnenstad van Alkmaar behoort niet tot West-Friesland.
[ afbeelding ]
Háquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wtc, ik dacht letterlijk het westen van Friesland
Welke mongool heeft dat bedacht, west Friesland in noord Holland. Wollah
Niet te lang wegblijvenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga leren, doei, groetjes van een dom kind.
Sterkte, succes en de hele bendequote:Op maandag 29 oktober 2012 19:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga leren, doei, groetjes van een dom kind.
wordt afgeschaft (studenten-OV)quote:
ik wil ook naar belgiequote:Op maandag 29 oktober 2012 19:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit wordt studeren in het buitenland voor mij.
1 wanhopig jochiequote:
Ja inderdaad, hoor ook van veel vrienden van mij dat ze van plan zijn ergens anders te gaan studeren nu (5/6 vwo).quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
Straks krijg je een tekort aan hoogopgeleiden in Nederland.
Groot gelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoor ook van veel vrienden van mij dat ze van plan zijn ergens anders te gaan studeren nu (5/6 vwo).
je woont er ook al xdquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:49 schreef Snowbells het volgende:
Had het er net over om in Duitsland te gaan studeren_ omdat Nederland nu zo'n naziland is.
Wat een triest ventje zegquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:00 schreef Angel-Joy het volgende:
OMFG, appel, doe eens normaal, ga geen mod last vallen met je gejank
hoe vaak ga jequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:06 schreef Snowbells het volgende:
Wat is goedkoper, 1 x een jaarkaart betalen, maandabo, of 20 euro in de maand voor 20/40% korting wanneer ik met de trein ga?
uitrekenen en naast elkaar zettenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:06 schreef Snowbells het volgende:
Wat is goedkoper, 1 x een jaarkaart betalen, maandabo, of 20 euro in de maand voor 20/40% korting wanneer ik met de trein ga?
fietsenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:06 schreef Snowbells het volgende:
geen snoops 0/10 zou niet repostenquote:
Bietssuquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef Beach het volgende:
ik weet iemand die vast ook een sterabonnement zou willen
de eerste paar hoofdstukken gaan een beetje langzaam maar daarna wordt het weer tofquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:15 schreef Snowbells het volgende:
Krukje ik begin van het weekend met aDwD. Wat vind jij er van?
Zelfde had ik bij affc, ik vond asos toch wel de beste tot nu toequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
de eerste paar hoofdstukken gaan een beetje langzaam maar daarna wordt het weer tof
Ja ik heb 2 auto's gehad, heel simpel, stekkertje eruit, kap eraf, ijzeren hendeltje losklikken en voila.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succes met de lamp van een peugeot 107 verwisselenklote ding!
Maar ik ben wegfijne avond allemaal
The real animal farm.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:19 schreef Trollscience het volgende:
Leuk hoor, even een audiobook op tpb zoeken
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:20 schreef Oceanview het volgende:
Animal farm dat is toch koude oorlog boerderij scene?
Ik heb money g, blackberry ipod, ik steel van die rijke taattaas.quote:
van die rijke niggasquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb money g, blackberry ipod, ik steel van die rijke taattaas.
Oh ik heb les!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben hooggeleid g, altijd goed geleid en shit!
Ook dat ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ook dat gelach op de achtergrond dan
luminadiequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:44 schreef Oceanview het volgende:
Telefoons zijn eng, ik scande mijn paspoort en zag alle informatie over mij zelfs mn foto.
Ik ontken alles.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nog ontkennen!
Alleen 'The Cave'quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Trollie
Maar je vindt Mumford & Sons niet zo goed?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Trollie
Maar je vindt Mumford & Sons niet zo goed?
666quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ze zijn overal! Google het maar!
Absoluut, ik luister heel veel folk, maar mumford & sons is geen folk. Vérschríkkelijk. Typische excuusmuziek voor kekke hipstertjes die foto's maken van hun Raybanmontuurtje en Starbucksbekertje.quote:
Lekker fappen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even douchen #twitterfeitjesvansv
Dat volk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Absoluut, ik luister heel veel folk, maar mumford & sons is geen folk. Vérschríkkelijk. Typische excuusmuziek voor kekke hipstertjes die foto's maken van hun Raybanmontuurtje en Starbucksbekertje.
Nee, het is geen folkrock. Het is voor folkmuziek wat Nickelback voor rockmuziek is: gènant slecht en zo middle of the road dat je hoopt dat er een vrachtwagen overheen rijdt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat volk.![]()
En dat ben ik niet met je eens. Ze zijn gewoon goed. Maar de ene folk muzikant is de andere niet. Nick Drake is ook folk. Maar totaal niet á Mumford & Sons. Om precies te zijn is Mumford & Sons folkrock.
Loeminadiquote:
Hou op te trollenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, het is geen folkrock. Het is voor folkmuziek wat Nickelback voor rockmuziek is: gènant slecht en zo middle of the road dat je hoopt dat er een vrachtwagen overheen rijdt.
ik heb mijn zwemdiploma, ik kan het aan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is niet in woorden te omschrijven, gaat zo diep.
Nouja is zo van ik haat je niet op FOK! maar je posts zijn soms zo irritant, maarjah ik tolereer je.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik heb mijn zwemdiploma, ik kan het aan.
Zo erg diep hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja is zo van ik haat je niet op FOK! maar je posts zijn soms zo irritant, maarjah ik tolereer je.
Die is van mij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen voor de lapo heur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |