SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutusers ongewenst.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Eetse!quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even eten dan maar. Eetse voor degenen die nog gaan eten
Smakelijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Smakelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zulke dingen kan je ook op bepaalde manieren als je wilt makkelijk mee naar binnen nemen... vooral nu in de winter periode, maar veel mensen vergeten dat die zooi allemaal alleen maar geweerd word voor hun eigen veiligheidquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke,maar ja ik dan wel alles mee naar binnen nemen bijvoorbeeld vuurwerk.
Niet dat ik dat doe,want anders krijg ik een stadionverbod.
Ja inderdaad dat hoor je wel te voelen of zelfs te zien.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zulke dingen kan je ook op bepaalde manieren als je wilt makkelijk mee naar binnen nemen... vooral nu in de winter periode, maar veel mensen vergeten dat die zooi allemaal alleen maar geweerd word voor hun eigen veiligheid
Gister iemand dan.. 2 bussen graffity onder zijn jas... was toch wel het raarste wat ik aan heb getroffenals je dat niet vind als beveiliger doe je echt wat fout
Hij had ze ter hoogte van zijn borst... hij hoopte denk dat ik dacht dat hij tieten hadquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat hoor je wel te voelen of zelfs te zien.
Hahahaquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hij had ze ter hoogte van zijn borst... hij hoopte denk dat ik dacht dat hij tieten had
Ik weet nog niet wat ik ga eten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik eet vanavond een karbonaadje met rode kool en rijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |