Nee, dat valt wel mee. De zaak loopt prima. Ik spreek je wel als jij een miljoenenbedrijf hebt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:53 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Dan ben je echt hard gefaald als baas.
juist dan moet je kunnen delegeren. Je kunt dan niet meer overal je fiat onder zetten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:02 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee. De zaak loopt prima. Ik spreek je wel als jij een miljoenenbedrijf hebt.
Als je een "baas" bent wel ja. Maar mijn baas vervult dus (mede) ALLE functies in de zaak. Vergelijk het een beetje met je kind voor 2 weken achter laten. Dat doe je ook niet zomaar. Het gaat het er niet om dat wij als personeel de zaak niet kunnen runnen, maar meer om het feit dat hij het zo min mogelijk uit handen wil geven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:02 schreef Matty___ het volgende:
[..]
juist dan moet je kunnen delegeren. Je kunt dan niet meer overal je fiat onder zetten.
ik begrijp zeker dat het moeilijk is maar juist om burnout etc te voorkomen moet je ook los kunnen laten en op gegeven moment lukt het ook niet meer om alle ballen in de lucht te houden omdat het bedrijf te groot is. Heeft dan ook beetje met vertrouwen in je personeel te maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:05 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Als je een "baas" bent wel ja. Maar mijn baas vervult dus (mede) ALLE functies in de zaak. Vergelijk het een beetje met je kind voor 2 weken achter laten. Dat doe je ook niet zomaar. Het gaat het er niet om dat wij als personeel de zaak niet kunnen runnen, maar meer om het feit dat hij het zo min mogelijk uit handen wil geven.
Uit noodzaak of vrijwillig?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:49 schreef TripleS het volgende:
Heel herkenbaar , ik heb mezelf nu 2 dagen vrij "gegeven" maar ik sta te popelen om weer aan de slag te gaan
Leraren die vinden dat ze hard moeten werken voor hun poenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
Dat soort mensen weten juist helemaal niks van dat soort zaken af en roepen maar wat om tof te doen.
Beetje in het rijtje dat leraren lui zijn en 20 weken vakantie hebben (van die vakantie heb je weinig aan te genieten want docenten werken een week langer door en beginnen vaak eerder ivm voorbereidingen en leerlinggespreken)
Of amerika afzeiken terwijl men daar nog nooit heen geweest is.
Lekker links laten liggen dat soort domme plebs
Na kijken van huiswerk en toetsen doe je de avonduren en niet overdag want dan geef je les.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Leraren die vinden dat ze hard moeten werken voor hun poen.
Alsteblieft zeg.
Je geeft zeker geen Nederlands.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:06 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Na kijken van huiswerk en toetsen doe je de avonduren en niet overdag want dan geef je les.
Verder heel de week met de kutkinderen van anderen opgescheept zitten..
Uit noodzaakquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:48 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Uit noodzaak of vrijwillig?
Je kiest er toch voor om ZZP'er te worden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:20 schreef HSG het volgende:
Als ZZP'er moet je echt uren maken. Wat geen uren is geen geld.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een maand gehad als freelancer met minder dan 10K op mijn facturen.
Klopt maar er zijn ook bedrijven die jou daar naartoe dwingen. ZZP'er worden of ontslag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je kiest er toch voor om ZZP'er te worden?
Tsja als je niet durft ga je toch gewoon de WW in?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:40 schreef HSG het volgende:
[..]
Klopt maar er zijn ook bedrijven die jou daar naartoe dwingen. ZZP'er worden of ontslag.
Loonslaafje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:08 schreef Eenskijken het volgende:
ZZP'ersdaarnaast kies je er zelf voor krurft
Inderdaad, en wat erger is, morgen is het weer woensdag...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:50 schreef Geelman het volgende:
Ik heb medelijden met Jozef, zoveel gehaktklonten moet hij maken, nooit vakantie...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |