Dat soort mensen weten juist helemaal niks van dat soort zaken af en roepen maar wat om tof te doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:41 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Een dikke middelvinger voor die schijtlolligaardst die altijd roepen "OH JIJ BENT ZZP-ER, DAN KUN JE ZOVEEL VAKANTIE NEMEN ALS JE WIL!!!!1111!!!!!LOLLLLLL"![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je zelf wel wat een zzp-er is?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:41 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Beste FOK!kers het valt niet mee om ZZP-er te zijn!
Zowel in de zomer als tijdens de winterse feestdagen steekt het het hardst.
Mijn maat is in dienst als civiel ingenieur o.i.d. en gaat toevallig de komende twee weken lekker vrij nemen, 2 van zijn 6 beschikbare vakantieweken dacht ik. En helemaal er tussenuit he, dus niet werk mee naar huis nemen of shit die door je kop blijft malen terwijl je aan het kerstdiner zit.
Hoe groot is dan het contrast met de hardwerkende, weinig verdienende ZZP-er... Ik weet niet eens zeker of ik de rest v/h jaar wel vakantie kan nemen. Ik wilde weer meer winst boeken dan het voorgaande jaar, maar dan zal ik toch tussen oud en nieuw flink door moeten kachelen wil ik dat nog halen...
En als ik al wat vrij neem (wat er dus niet in zal zitten), dan blijft mijn werk toch weer door mijn kop spoken of lastige klanten die maar blijven bellen.
Neem godver toch eens (kerst-)vrij man! Dit is een oproep aan zowel mezelf, als mijn klanten. Maar ik vrees dat het niet zo werkt.
Een dikke middelvinger voor die schijtlolligaardst die altijd roepen "OH JIJ BENT ZZP-ER, DAN KUN JE ZOVEEL VAKANTIE NEMEN ALS JE WIL!!!!1111!!!!!LOLLLLLL"![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht: Als vakantieloze ZZP'er effe uithuilen en dan weer maar doorploeteren tijdens de feestdagen.
Heerlijke reactie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
Dat soort mensen weten juist helemaal niks van dat soort zaken af en roepen maar wat om tof te doen.
Lekker links laten liggen dat soort domme plebs
Ik ondervind dagelijks hoe het is om een ZZP-er te zijn ja, maar de letterlijke definitie kan me geen kloot schelen, als je daar op doelt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Weet je zelf wel wat een zzp-er is?
Wat doe je?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:48 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Ik ondervind dagelijks hoe het is om een ZZP-er te zijn ja, maar de letterlijke definitie kan me geen kloot schelen, als je daar op doelt.
Dat wel!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:49 schreef Internepper het volgende:
OH JIJ BENT ZZP-ER, DAN KUN JE ZOVEEL FOK!ken ALS JE WIL!!!!1111!!!!!LOLLLLLL"![]()
![]()
![]()
Dit is slechts deels waar, want ben uit armoede voor mezelf begonnen. Wilde wel mijn geld verdienen met het vak waar ik voor geleerd heb, maar kon geen baan vinden. Men vroeg altijd min. 2 jaar ervaring...quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:50 schreef StevieWonder het volgende:
Jij kiest ervoor om ZZP-er te zijn
Dan ben je echt hard gefaald als baas.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:51 schreef A-mineur het volgende:
Mijn baas heeft ook moeite met vakantie nemen, en dan hebben we naast hem (en zijn vriendin) nog 6 man in dienst (incl. mij) denk dat hij het gewoon niet zomaar uit handen durft te geven, zeker niet langer dan 2 weken.
En waarschijnlijk zoeken ze ook steeds iemand die niet altijd zo loopt te zeiken als een wijf, maar gewoon werk verricht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:52 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Dit is slechts deels waar, want ben uit armoede voor mezelf begonnen. Wilde wel mijn geld verdienen met het vak waar ik voor geleerd heb, maar kon geen baan vinden. Men vroeg altijd min. 2 jaar ervaring...
Ik heb nochtans getracht dit tijdens solicitatiegesprekken te verbergen...quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:54 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zoeken ze ook steeds iemand die niet altijd zo loopt te zeiken als een wijf, maar gewoon werk verricht.
als je weinig opdrachten hebt verdien je ook nietsquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Huh?
Dan doe je toch echt iets fout.
Maar je kon het zeiken toch niet achterwege laten .....quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:55 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Ik heb nochtans getracht dit tijdens solicitatiegesprekken te verbergen...
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Huh?
Dan doe je toch echt iets fout.
Dat valt goed mee, maar je steekt er altijd meer uren in dan je door kan rekenen naar je klant toe.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:56 schreef Matty___ het volgende:
[..]
als je weinig opdrachten hebt verdien je ook niets
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |