Dus jij beweert van alles en hoeft daarna niet in te gaan op je stellingen of iets wel of niet waar is, zoals ik al zei je bent net zo erg als de door jou verafschuwde banksters en bestuurders die ook alleen wat roepen zonder het te onderbouwen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef ComplexConjugate het volgende:
on niet op in want mijn standpunten zijn toch duidelijk? Kom anders eens met een betoog waaruit de positieve aspecten van de HRA blijken en beargumenteer dan ook even waarom de
Is dat mijn argument nee, ik vraag wat jij rechtvaardig vind, want volgens jou logica zouden verschillende belastingschijven ook erg onrechtvaardig zijn, een arbeidskortingen, huurtoeslagen, zorgtoeslagen net zo goed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef ComplexConjugate het volgende:
Dus jouw argument is dat onrecht maar in stand moet blijven?
Lekker dan
Zie.... je bent gewoon een voorstander van nog MEER ongelijkheid. Valt me zwaar van je tegenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:43 schreef Basp1 het volgende:
Is dat mijn argument nee, ik vraag wat jij rechtvaardig vind, want volgens jou logica zouden verschillende belastingschijven ook erg onrechtvaardig zijn, een arbeidskortingen, huurtoeslagen, zorgtoeslagen net zo goed.
Ik vind de HRA (om eigen wonigbezit te stimuleren) geen onrecht en ben heel blij dat men nieuwe gevallen vanaf 2013 alleen nog maar HRA gaan krijgen met aflossende hypotheken. Eigen wonigbezit heeft een positieve invloed op de leefomgeving daardoor verpauperen normaliter koopwijken ook niet.
Zwart-witquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Basp1 het volgende:
Xeno wat vind jij rechtvaardigheid dat was de vraag?
Waarom zou het nieuwe beleid van 2013 alleen HRA voor aflossende hypotheken voor nog meer ongelijkheid gaan zorgen, ik zie het niet deel jou logica eens met ons.
Dissociatieve stoornissen zijn heel normaal onder fokkersquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:55 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Zwart-wit
Ik-hun
Alles-niets
Borderline....
dat heeft te maken met je kloonquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:37 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Dissociatieve stoornissen zijn heel normaal onder fokkers![]()
Ik ben regelmatig hele topicreeksen kwijt in mijn overzicht
Ik weet niet wat er achter de schermen afspeelt maar deze (totaal niet aangedraaide) HRA-duimschroeven kunnen nog wel door onder druk van de EU geplaatst zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef ComplexConjugate het volgende:
Shocking hè.... om te zien wat voor een clowns dit land gaan regeren
Dat denk ik ook, de pot met geld is open en de EU heeft heel erg veel nodigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:45 schreef BertV het volgende:
[..]
Je zult zien dat er nu iedere keer aan de splinternieuwe duimschroeven gedraaid wordt.
Voor mij persoonlijk heb ik de rust dat ik de HRA niet nodig heb. Die gaat dan ook dalen met een half % per jaar vanaf 2014. Maar, wel een belastingverlaging, dus it's all good for me.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:45 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er achter de schermen afspeelt maar deze (totaal niet aangedraaide) HRA-duimschroeven kunnen nog wel door onder druk van de EU geplaatst zijn.
Je zult zien dat er nu iedere keer aan de splinternieuwe duimschroeven gedraaid wordt.
Rust gaat dat niet geven.
Goed onthouden. Waarom zo in de aanval?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En jij zit blijkbaar ontzettend vast in je huurhuis, en je mag elk jaar weer meer gaan betalen. Hoeveel rust geeft dat?
Nee, geen aanval, zo was het ook niet bedoeld. Ik belicht gewoon de andere kant, aangezien iedereen de mond vol heeft over de HRA etc, maar de huurmarkt blijft bij die mensen altijd onderbelicht, dus aan de HRA is iets gewijzigd, maar de huur wijzigt elk jaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef BertV het volgende:
[..]
Goed onthouden. Waarom zo in de aanval?
Ik zou graag een huis kopen, maar niet nu, en niet koste wat kost.
^^ Datquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef BertV het volgende:
Ik zou graag een huis kopen, maar niet nu, en niet koste wat kost.
eens. (kort van stof)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, geen aanval, zo was het ook niet bedoeld. Ik belicht gewoon de andere kant, aangezien iedereen de mond vol heeft over de HRA etc, maar de huurmarkt blijft bij die mensen altijd onderbelicht, dus aan de HRA is iets gewijzigd, maar de huur wijzigt elk jaar.
Die onrust waar jij het over hebt gaat alleen maar op voor de mensen die de HRA nodig hebben, en die mensen wonen simpelweg te duur, anders heb je de HRA niet nodig.
Dus 90% van de mensen die de afgelopen 10 jaar een hypotheek afgesloten heeft woont gewoon boven zijn stand? Weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:55 schreef CoolGuy het volgende:
Die onrust waar jij het over hebt gaat alleen maar op voor de mensen die de HRA nodig hebben, en die mensen wonen simpelweg te duur, anders heb je de HRA niet nodig.
90% nog wel, toch frappant dat de kopers in dit topic bij de resterende10% horen. Kom eens met wat cijfers die deze je 90% onderbouwen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:04 schreef ComplexConjugate het volgende:
Dus 90% van de mensen die de afgelopen 10 jaar een hypotheek afgesloten heeft woont gewoon boven zijn stand? Weten we dat ook weer![]()
Wanneer wel dan, als ik mag vragen? En waarom?quote:
Ik vroeg me nog af waarom die niet gewoon 99% noemde...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
90% nog wel, toch frappant dat de kopers in dit topic bij de resterende10% horen. Kom eens met wat cijfers die deze je 90% onderbouwen.
Wil je zeggen dat kopers niet hebzuchtig zijn en niet voor maximaal gegaan zijn?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
90% nog wel, toch frappant dat de kopers in dit topic bij de resterende10% horen. Kom eens met wat cijfers die deze je 90% onderbouwen.
Dus jij kan net zo vrolijk verder gaan met je leven zonder HRA?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog af waarom die niet gewoon 99% noemde...
Lekker makkelijk, spuien met cijfers maar nooit enige onderbouwing erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |