PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Is veel alle colleges behalve de eerste 2 van het semester? In dit geval skip ik ook veel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh op die manier hahaha, ja skip wel veel.
Een cijfer aan een post geven? Uhm.. 8. Ben al een tijdje aan het wachten op een spoiler met daarin: Dit is een trollquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Thanks, welk cijfer zou je de post geven?
Zolang die 8 geen troll is vind ik het best! Nu maar even xboxen met Mathijs GEZELLIGquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Een cijfer aan een post geven? Uhm.. 8. Ben al een tijdje aan het wachten op een spoiler met daarin: Dit is een troll
Ik ben er alquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zolang die 8 geen troll is vind ik het best! Nu maar even xboxen met Mathijs GEZELLIG
Welk jaar + studie doe jij eigenlijk?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Eén college gehad, vind het ook wel weer mooi geweest
Ik kijk altijd alle colleges de week voor de tentamens. Anders ben je zo inefficiënt bezig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Eén college gehad, vind het ook wel weer mooi geweest
succes ermeequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:47 schreef poker4lifee het volgende:
Tijd om dat psn tegoed maar eens te verpesten aan een paar packs.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:47 schreef poker4lifee het volgende:
Tijd om dat psn tegoed maar eens te verpesten aan een paar packs.
Te veel moeitequote:
Economie & Bedrijfseconomie, tweede jaarquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Welk jaar + studie doe jij eigenlijk?
Ik dacht bij het zien aan de TT meteen aan dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weggebeukt door clasiequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar zijn de OP chicks.............
Je hebt geen moneybookers dus?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:49 schreef bombmannl het volgende:
vanmiddag santi cazorla in pack gekregen
Dat hebben alleen wij gokverslaafden johquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hebben alleen wij gokverslaafden joh
Ook een makkelijke betaalmethode, maar inderdaad meer voor bookmakers etc.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:54 schreef bombmannl het volgende:
[..]
wat is dat dan? Gebruik altijd gewoon ING
EDIT: ik google 't wel even
bookmakers word hem niet, sorry.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:58 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ook een makkelijke betaalmethode, maar inderdaad meer voor bookmakers etc.
Vóór bookmakers, het is er zelf geen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef bombmannl het volgende:
[..]
bookmakers word hem niet, sorry.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Zucht, EA heeft de zaakjes weer niet voor elkaar....quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jep. En ik loop nu weer net een koopje mis omdat de klote Make Bid knop weer eens niet werkt
santi cazorlaquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:07 schreef RavioliPunch het volgende:
Hoi.
Iemand nog iets goeds uit een pakje gehaald?
zolang je de overwinning toegekend krijgt zie ik het probleem nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:10 schreef Rijst het volgende:
iedereen is ragequitter in h2h seasons. Nu de 4e achterelkaar.
Dan filter je toch op dnf ratio..heb je er minder last vanquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:10 schreef Rijst het volgende:
iedereen is ragequitter in h2h seasons. Nu de 4e achterelkaar.
Sommige mensen vinden het leuk om een leuk potje voetbal te spelen..quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:11 schreef Waylonz het volgende:
[..]
zolang je de overwinning toegekend krijgt zie ik het probleem niet
Dit moet toch geniaal wordenquote:In zijn binnenkort te verschijnen autobiografie doet Andy van der Meyde letterlijk een boekje open over zijn avonturen als profvoetballer. De voormalig speler van onder meer Ajax en Everton vertelt onder meer hoe hij verslaafd raakte aan drank, drugs en seks. Met name zijn periode in Engeland, tussen 2005 en 2009, werd hem bijna fataal.
In een voorpublicatie van The Sun staat dat Van der Meyde zijn weeksalaris van 30.000 pond (bijna 40.000 euro) spendeerde aan genotsmiddelen. Dat werd zelfs zo erg, dat hij op een dag doodziek van de drank en drugs wakker werd in een ziekenhuis. Naar eigen zeggen hing zijn leven destijds aan een zijden draadje.
Van der Meyde onthult eveneens dat zijn huwelijk op de klippen liep nadat hij een affaire kreeg met een stripper. Dat kwam aan het licht nadat zijn ex-vrouw een detective in liet huren om hem te volgen in het nachtleven van Liverpool. Hij werd betrapt met de danseres, met wie hij zelfs een kind kreeg. Ook vertelt de Arnhemmer op een dag een hele fles rum soldaat te hebben gemaakt, waarna hij regelrecht naar het trainingscomplex van Everton reed.
Tja weet niet hoe ik dit moet samenvatten..quote:
Nee, kutboek over een kutvoetballer. Kijk als je nog iets gepresteerd hebt dan kan het nog.quote:
Daarom koop ik geen packs van echt geldquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Tja weet niet hoe ik dit moet samenvatten..Laten we het maar bij 'niks' houden.
ik ga niet spelen in de hoop dat hij ragequit, maar als je 6-0 voor staat is het ook weinig meer aan..quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het leuk om een leuk potje voetbal te spelen..
Ben je dan soms ook een achterin rondtikker zodra die 1-0 voor staat?
een week salaris van 30.000 aan drugs en hoeren besteden is iets wat ik nooit van mijn leven zal bereikenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, kutboek over een kutvoetballer. Kijk als je nog iets gepresteerd hebt dan kan het nog.
idd. het is dat ik er toch een keer vanaf moestquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom koop ik geen packs van echt geld
wie weet, wat niet is kan altijd nog komen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
een week salaris van 30.000 aan drugs en hoeren besteden is iets wat ik nooit van mijn leven zal bereiken
Met zo'n instelling lukt het inderdaad nooitquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
een week salaris van 30.000 aan drugs en hoeren besteden is iets wat ik nooit van mijn leven zal bereiken
ik wel, oudejaarsloterij maar eens winnen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is het nog niet eens je weeksalaris. Maar die uitdaging ga ik wel aan als ik een grote prijs win. En dan doe ik hier verslag.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik wel, oudejaarsloterij maar eens winnen.
Dit jaar niet in ieder geval want nu win ik hemquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik wel, oudejaarsloterij maar eens winnen.
Lelijk. ik heb de mooistequote:
Wat haat jij ineens?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:24 schreef bombmannl het volgende:
[..]
EDIT: je pappie gaat 100 loten voor je kopen
Je hebt minimaal 10 prijzen dus je wint sowieso wel wat ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
slim, dan heb je 5000% kans om te winnen
Omgquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
slim, dan heb je 5000% kans om te winnen
Welkom. Lurkers die hier komen en hun team showen, zijn meestal leuk, want die teams kun je lekker ongegeneerd afbrandenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:26 schreef Zaya het volgende:
Goedemiddag heren van het goede leven, ik ben al een aantal weken aan het lurken en heb toch maar eens besloten om deze UT chat te joinen. Heb een nieuw idee voor een team en zou er graag wat feedback op krijgen.
[ afbeelding ]
Ik vond Boateng als CM in 4321 echt waardeloos. Kan aan mij liggen hoor hahaquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom. Lurkers die hier komen en hun team showen, zijn meestal leuk, want die teams kun je lekker ongegeneerd afbranden![]()
Hier valt weinig op aan te merken eigenlijk
Helaas is het een prima team hequote:Op maandag 29 oktober 2012 16:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom. Lurkers die hier komen en hun team showen, zijn meestal leuk, want die teams kun je lekker ongegeneerd afbranden![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
De schoonmaakploeg?
ditiseentroll/darksonic
Afbranden is voor mensen zonder zelfvertrouwen. Daar hou ik niet van Toefjes!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb niet met Boateng gespeeld eigenlijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vond Boateng als CM in 4321 echt waardeloos. Kan aan mij liggen hoor haha
Best een onlogisch team met Yaya LCM en Pato op CF, maar als het goed speelt waarom niet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:26 schreef Zaya het volgende:
Goedemiddag heren van het goede leven, ik ben al een aantal weken aan het lurken en heb toch maar eens besloten om deze UT chat te joinen. Heb een nieuw idee voor een team en zou er graag wat feedback op krijgen.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb niet met Boateng gespeeld eigenlijkMisschien dat anderen jouw mening kunnen bevestigen. Kunnen we toch nog wat afbranden
Ik werd in een andere discussie op fok ook al kneus genoemdquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Afbranden is voor mensen zonder zelfvertrouwen. Daar hou ik niet van Toefjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:35 schreef ThadCastle het volgende:
OMG het werkt nog steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG het werkt nog steeds
Die silver HC is wel wat waard, ik hoop niet dat je hem hebt gediscard. In die pack opening video van Japes had hij ook 2x die combinatie maar het leverde niks op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speel al een aantal jaren FIFA maar dit is het eerste jaar dat ik met wat in UT aan het verdiepen ben, en het is redelijk verslavend. Heb momenteel een Frans team en die speelt best lekker maar wil eigenlijk wat nieuws hehe. En dit is het meest actieve nederlandse fifa/UT forum/thread die ik kon vinden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:28 schreef Toefjes het volgende:
Speelde vorige jaar veel met Milan en vond Abate+Boateng over rechts altijd heerlijk dus vandaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:30 schreef ThadCastle het volgende:
Ik vond Boateng als CM in 4321 echt waardeloos. Kan aan mij liggen hoor haha
1,4k erop gezet..quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die silver HC is wel wat waard, ik hoop niet dat je hem hebt gediscard.
Bedankt, ik heb hem maar gekochtquote:
OMG het werkt nog steeds
Wat mis ik hier? Ik snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry was dit vergeten:quote:
Waarom wil je die hebben? Gebruik je die boost kaartjes?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb hem maar gekochtIk had hem al maar ik moet volgens mij nog 3 silver head coaches.
Nee, ik wil alleen moneybookersquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil altijd alle managers, andere staff members en alle kits hebben. Ook heb ik hem gekocht omdat hij meer waard is dan 1.4kquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom wil je die hebben? Gebruik je die boost kaartjes?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sorry was dit vergeten:?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik werd in een andere discussie op fok ook al kneus genoemd
In de 40+ sectiequote:
Dat is wel heel erg duur, zelfs ik vind die kit dat niet waard.. dan is het gewoon de duurste kit van het spelquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Btw een Ajax away kit voor 8k verkocht
Not bad, prima team.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:26 schreef Zaya het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat die post was die Mathijs hier liet zien was ik het wel volkomen met je eens. Maar als ik mensen als Litmanen hier al hun mening zie posten heb ik totaal geen behoefte om met nog meer mensen die discussie aan te gaan :pquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dreigtweet naar Ryan Babel met grote gevolgen.
Nee, is een discussie die in het voetbal forum gevoerd wordt. door een vrouw nog wel zo genoemdquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als dat die post was die Mathijs hier liet zien was ik het wel volkomen met je eens. Maar als ik mensen als Litmanen hier al hun mening zie posten heb ik totaal geen behoefte om met nog meer mensen die discussie aan te gaan :p
Lorenzo Imbecilioquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:51 schreef bombmannl het volgende:
je kind lorenzo noemen![]()
dan ben je al een imbiciel
Ik heb er 5 geopend, alleen maar poepquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
3 premium silver packs leverden niks op, dus dan maar een 2.5k pack proberen.
[ afbeelding ]
Die werd heel snel verkocht want ik kon hem zo snel niet kopenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:54 schreef vandermar het volgende:
Kut, Reggina badge er voor 300 bin opgezet terwijl er nog maar een op staat die op 400 bid staat
Die was gelijk wegquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die werd heel snel verkocht want ik kon hem zo snel niet kopen
Ik heb vandaag een aantal van die premiums geopend en in totaal geen verlies. Aluko (RM van Hull) 4321 voor 3,5k verkocht terwijl in andere formaties hij maar 1k waard is. 3-6 uur listen heeft echt zijn voordelenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog een 2.5k pack
[ afbeelding ] 94 pace maar toch is hij bijna niks waardMaar De Zeeuw er ook nog bij maakt het helemaal goed
Ik vind de premium silver packs dit jaar echt slecht met soms een uitzondering maar ik heb nog geen speler boven de 10k gehad. Die Reggina badge is denk ik wel 2-3k waard, maar er staat nu geen 1 op met een BIN dus ik zou gewoon een hogere prijs proberenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een aantal van die premiums geopend en in totaal geen verlies. Aluko (RM van Hull) 4321 voor 3,5k verkocht terwijl in andere formaties hij maar 1k waard is. 3-6 uur listen heeft echt zijn voordelen
Edit: Voor hoeveel zou ik die Reginna badge erop zetten, kwam erachter dat ik er 1 heb
Speel je drop-in matches als CB?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:59 schreef Vijf_voor het volgende:
Die verdediging accomplishments duren wel lang om te behalen. Ik word wel vaak man of the match
Wel foto's maken!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht door deze verkoop.
[ afbeelding ]
Met dank aan AlexKR. Ik zal die avond nog eens aan je denken
Ik ben heel blij dat die forenzen tax niet doorgaat. Hypotheekrente doet wel een beetje zeer, maar dat wordt wel gecompenseerd door de inkomstenbelasting. Zorg wordt wel duurder. tja, als dit alles is, valt het nog wel mee. Maar wil eerst weten wat het volledige regeerakkoord isquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:59 schreef Fuszy het volgende:
gezellig regeerakkoord![]()
het zal wel nodig zijn als we alle landen in europa nog willen gaan steunen
Zorgtoeslag gaat eraf ofzo hoorde ik?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat die forenzen tax niet doorgaat. Hypotheekrente doet wel een beetje zeer, maar dat wordt wel gecompenseerd door de inkomstenbelasting. Zorg wordt wel duurder. tja, als dit alles is, valt het nog wel mee. Maar wil eerst weten wat het volledige regeerakkoord is
http://www.kabinetsformat(...)n/regeerakkoord.htmlquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat die forenzen tax niet doorgaat. Hypotheekrente doet wel een beetje zeer, maar dat wordt wel gecompenseerd door de inkomstenbelasting. Zorg wordt wel duurder. tja, als dit alles is, valt het nog wel mee. Maar wil eerst weten wat het volledige regeerakkoord is
Ja, ik beuk al die kleine dwergen omver en ben vaak nog sneller ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Speel je drop-in matches als CB?
altijd leukquote:Financiering van zorg wordt in hoofdzaak inkomensafhankelijk. De zorgtoeslag
verdwijnt. Voor 2017 gaan we uit van een nominale premie van 400, daarna blijft de
verhouding tussen de nominale en inkomensafhankelijke premie constant. Het
bestaande eigen risico wordt budgettair neutraal omgezet in een inkomensafhankelijk
eigen risico. De zorgkosten blijven gelijk verdeeld tussen werkgevers en werknemers.
Haha, van anderenquote:
Ja, voor de armen onder ons is dat wel zuur. Ik zit net op het randje dat ik er toch net geen recht op hadquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zorgtoeslag gaat eraf ofzo hoorde ik?
Ik zou een versoepeld ontslagrecht niet per se negatief noemen, die past niet echt in het rijtje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://www.kabinetsformat(...)n/regeerakkoord.html
studenten OV gaat waarschijnlijk richting kortingskaart
versoepeld ontslagrecht
AOW naar 67
Wat is daar positief aan? Voor de ondernemer misschien, maar het is al klote om werk te vinden en als ze de duurdere en oudere krachten eruit mikkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:06 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik zou een versoepeld ontslagrecht niet per se negatief noemen, die past niet echt in het rijtje.
Ze gaan je ontslaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:58 schreef BDIL het volgende:
GVD loon nog steeds niet uitbetaaldWeer gezeik
OV kaart weg (ik ga toch altijd auto of de fiets dus mij maakt niets uitquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:59 schreef Fuszy het volgende:
gezellig regeerakkoord![]()
het zal wel nodig zijn als we alle landen in europa nog willen gaan steunen
In Scandinavie is het heel normaal om om de 3 jaar van baan te wisselen. Soepel ontslagrecht is daar volgens mij ook en werkt prima.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat is daar positief aan? Voor de ondernemer misschien, maar het is al klote om werk te vinden en als ze de duurdere en oudere krachten eruit mikken
veel plezier vader en moeder
Dat het voor jou niet erg is, maakt het voor een ander niet goed toch.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
OV kaart weg (ik ga toch altijd auto of de fiets dus mij maakt niets uit)
EN nog wat dingen
Soepeler ontslagrecht maakt het juist makkelijker om werk te vinden + regels die in de praktijk vaak juist negatief uitpakken, bijvoorbeeld het recht op een contract voor onbepaalde tijd na een x aantal verlengingen, kan dan ook eindelijk eens worden herzien.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat is daar positief aan? Voor de ondernemer misschien, maar het is al klote om werk te vinden en als ze de duurdere en oudere krachten eruit mikken
veel plezier vader en moeder
Heb een contract tot juniquote:
Lol? Dat is juist erg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:06 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik zou een versoepeld ontslagrecht niet per se negatief noemen, die past niet echt in het rijtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |