PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal heb ik deze shit wel door![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:15 schreef GuRBuH het volgende:
Niet gekaapt![]()
Voetbalzone trollt weer:
[ afbeelding ]Hij doet het wel prima de laatste tijd. Ajax heeft geen fatsoenlijke spits, dus waarom nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal heb ik deze shit wel door
Feyenoord Rotterdam
Waarom lees je deze spoiler niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij doet het wel prima de laatste tijd. Ajax heeft geen fatsoenlijke spits, dus waarom niet
Omdat ie bij Heerenveen moet blijven, tenzij er Sulejmani bedragen op tafel komen. Maar dat wil en kan Ajax niet meer betalen tegenwoordigquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij doet het wel prima de laatste tijd. Ajax heeft geen fatsoenlijke spits, dus waarom niet
Vraag naar Suljemani is ook maar matig vermoed ik in deze periode, weinig wedstrijdritme door blessurequote:Op maandag 29 oktober 2012 11:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Omdat ie bij Heerenveen moet blijven, tenzij er Sulejmani bedragen op tafel komen. Maar dat wil en kan Ajax niet meer betalen tegenwoordig
Gaat om een naamgenoot die in de nationale competitie speelt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik zag Heerenveen spits te staan, Utrecht, Groningen enz.
Ik doel niet op de huidige waarde, maar het bedrag (16,25 miljoen) wat toen is betaald.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vraag naar Suljemani is ook maar matig vermoed ik in deze periode, weinig wedstrijdritme door blessure
Dat gaat niemand leggenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik doel niet op de huidige waarde, maar het bedrag (16,25 miljoen) wat toen is betaald.
Sulejmani is een hele dikke flop, die aan het einde van het seizoen transfervrij gaat vertrekken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vraag naar Suljemani is ook maar matig vermoed ik in deze periode, weinig wedstrijdritme door blessure
Hij wordt 24 in december , zijn contract loopt af op 30 juni 2013 .Als ze niks weten te regelen in de winterstop qua transfer of ondertussen verlenging , loopt hij gratis de deur uitquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Sulejmani is een hele dikke flop, die aan het einde van het seizoen transfervrij gaat vertrekken.
Lijkt heel veel op de transfer van Daniel Guïza naar Fenerbahce. Had een goed jaar bij Mallorca met 28 goals en vervolgens op het EK in 2008 2/3 goals gemaakt voor Spanje. Vertrok uiteindelijk voor 14M¤ naar Fenerbahce, kon geen pepernoot raken en vertrok 3 seizoenen later voor 2M¤ naar Getafe volgens mij.
Ik hoopte altijd dat ie transfervrij terug zou komen naar Heerenveen. Maar zo lang MvB hier trainer is lijkt het me geen strak plan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij wordt 24 in december , zijn contract loopt af op 30 juni 2013 .Als ze niks weten te regelen in de winterstop qua transfer of ondertussen verlenging , loopt hij gratis de deur uit
Dit is vragen om problemen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:26 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon Taarabt op CDM #Yolo. Kazooie...
Is denk ik voor beide partijen het beste als die gewoon weg gaat. Of dat nu transfervrij is of niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij wordt 24 in december , zijn contract loopt af op 30 juni 2013 .Als ze niks weten te regelen in de winterstop qua transfer of ondertussen verlenging , loopt hij gratis de deur uit
Heerenveen moest Pranjic vorige jaar terug halen bij Bayernquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik hoopte altijd dat ie transfervrij terug zou komen naar Heerenveen. Maar zo lang MvB hier trainer is lijkt het me geen strak plan.
Hoe speelt Jaja op het middenveld?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:26 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon Taarabt op CDM #Yolo. Kazooie...
Ho, las Verdedigende Mid's...quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:31 schreef vanpers het volgende:
Wat zijn volgens jullie de beste centrale verdedigers uit de BPL om in fifa mee te spelen. Kompany is een beetje duur, maar verder?
Wil mijn complete defensie vervangen, speel met 4 man achterin.
Ja!quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heerenveen moest Pranjic vorige jaar terug halen bij Bayern
Niet mijn team...quote:
Agger en Caragher zijn een goed koppel centraalquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:31 schreef vanpers het volgende:
Wat zijn volgens jullie de beste centrale verdedigers uit de BPL om in fifa mee te spelen. Kompany is een beetje duur, maar verder?
Wil mijn complete defensie vervangen, speel met 4 man achterin.
Missen die niet wat pace?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:32 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Agger en Caragher zijn een goed koppel centraal
Luiz , Vertonghen en Vermealen kan je vaker in de spits verwachten dan achterinquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:34 schreef vanpers het volgende:
[..]
Missen die niet wat pace?
Heb spelers bekeken als Vertonghen, Vermealen, Kaboul, Koscielny, Luiz.
Speel jij wel de goede kant op?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Luiz , Vertonghen en Vermealen kan je vaker in de spits verwachten dan achterin
Attack workrate is High van hun en Defensive Mediumquote:
Vidic en Kompany zijn wel heel duur.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Luiz , Vertonghen en Vermealen kan je vaker in de spits verwachten dan achterin
Las net dat One Direction ook kwamquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:39 schreef Fuszy het volgende:
Jeej The Killers naar de Ziggo Dome.
Geen geld, dus ik ga niet![]()
. Wel jammer eigenlijk
Zag ik ook. Ben blij dat ik daar niet naar toe hoef. Dat is justin bieber * een aantal personenquote:
PES speelt geweldig. Je hebt het hier in eigen hand dus geen scripting. Online gaat prima, je komt alleen maar sportieve tegenstanders tegen en geen vastlopers. iK hoop dat jullie het ook allemaal gaan halen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:05 schreef MartijnTor het volgende:
paar daagjes geleden gestopt, heel mijn TP zit nog vol van een mislukte PF
Dus het speelt fijn? Dan ga ik denk ik PES kopen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
PES speelt geweldig. Je hebt het hier in eigen hand dus geen scripting. Online gaat prima, je komt alleen maar sportieve tegenstanders tegen en geen vastlopers. iK hoop dat jullie het ook allemaal gaan halen.
Mooi. Ik hoop dat ik je daar snel ziequote:Op maandag 29 oktober 2012 12:08 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Dus het speelt fijn? Dan ga ik denk ik PES kopen.
De licentie's offline zijn volgensmij ook nog makkelijk te patchen
zegt hij alleen maar om zijn aziatische broeders te steunenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:08 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Dus het speelt fijn? Dan ga ik denk ik PES kopen.
De licentie's offline zijn volgensmij ook nog makkelijk te patchen
Ik had H2H en carriere nog 1 kans gegeven, maar nadat Cariere vastliep en de bal onzichtbaar werd in H2H kapte ik ermeequote:Op maandag 29 oktober 2012 12:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mooi. Ik hoop dat ik je daar snel zie
Nog een pluspunt is dat pace niet van groot belang is in tegenstelling tot Fifa. Spelers als dikkeAdriano en Ronaldinho spelen meesterlijk.
Heeft je oom aandelen bij Konami?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mooi. Ik hoop dat ik je daar snel zie
Nog een pluspunt is dat pace niet van groot belang is in tegenstelling tot Fifa. Spelers als dikkeAdriano en Ronaldinho spelen meesterlijk.
EA zal blij met jou jullie zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:13 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Ik had H2H en carriere nog 1 kans gegeven, maar nadat Cariere vastliep en de bal onzichtbaar werd in H2H kapte ik ermee
Ik ruik bullshit. Ook in PES zullen er online laggers en achterin-rondtikkers zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
PES speelt geweldig. Je hebt het hier in eigen hand dus geen scripting. Online gaat prima, je komt alleen maar sportieve tegenstanders tegen en geen vastlopers. iK hoop dat jullie het ook allemaal gaan halen.
Achterin rondtikken werkt niet in PESquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ruik bullshit. Ook in PES zullen er online laggers en achterin-rondtikkers zijn.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
zegt hij alleen maar om zijn aziatische broeders te steunen
ik geef gewoon mijn mening.. Als jullie nou even uit de endeldarm van EA kruipen dan zullen jullie me begrijpen.quote:
Vond de PES demo niet slecht, maar heb geen zin om weer geld te verneuken aan een footie game..quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Achterin rondtikken werkt niet in PES
skkltjequote:Op maandag 29 oktober 2012 12:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
ik geef gewoon mijn mening.. Als jullie nou even uit de endeldarm van EA kruipen dan zullen jullie me begrijpen.
Nou blijf je dus voor altijd Fifa kopen. EA is het gewoon weer even kwijt net als toen in Fifa 2005 t/m 2008. Toen was PES gewoon de betere. niemand gaf een fuck om licenties.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:20 schreef Fuszy het volgende:
PES speelde leuk (demo), maar ik ga het niet kopen. Als er één voetbalspel is dat ik koop dan is het fifa. Er zal iets beters moeten komen om mij ooit te overtuigen
Is dat een zonde dan? Iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Ik geef bijvoorbeeld wel een fuck om licenties.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou blijf je dus voor altijd Fifa kopen. EA is het gewoon weer even kwijt net als toen in Fifa 2005 t/m 2008. Toen was PES gewoon de betere. niemand gaf een fuck om licenties.
Nou oke. Ik probeer jullie alleen maar te helpen maar zo te zien zijn jullie allemaal al verloren en niet te redden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat een zonde dan? Iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Ik geef bijvoorbeeld wel een fuck om licenties.
PES hartstikke leuk waarschijnlijk, maar ik ga geen tweede voetbalspel kopen die je na een jaar kan vervangen.
Dan verlies jij alles zeker?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou oke. Ik probeer jullie alleen maar te helpen maar zo te zien zijn jullie allemaal al verloren en niet te redden.
Vaak zie ik jullie ragen wanneer jullie hebben verloren bij een potje. Bij PES als je verliest wordt je NOOIT genaaid door het spel. Je verliest maar doordat de tegenstander meer skills heeft ZOALS HET HOORT.
Wie speelt er nou met Arsenal, zijn toch paupersquote:
quote:
Dat kost je weer een worstenbroodje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:35 schreef vandermar het volgende:
Godver, ik had dus een samenvatting gekocht van een vak maar heb ik die weggegooidmoet ik weer een euro betalen
Mooi kut ja,quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:35 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hele BPL is nep, alleen Man Utd heeft licenties. Lekker is dat, speel je met North London tegen Merseyside Blue
Je probeert altijd de grapjas uit te hangen. Zelfs in de party. Iedereen vind je al een rare luidruchtige kutbrabander. Dus hou maar op.quote:
Jij bent echt op je knakworst getrapt, tuurlijk werkt ie nietquote:
2v2 lobbysquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:40 schreef Vijf_voor het volgende:
Zitten er nog leuke online modes in PES?
Die animaties zijn wel ouderwets
Goede comebackquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij bent echt op je knakworst getrapt, tuurlijk werkt ie niet
Prijs?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:53 schreef fetss het volgende:
Iemand interesse om coins te kopen voor xbox? DM me
12¤ 100k, afhankelijk van hoeveelheid, korting, als je intresse hebt DM me maar heb nog 1 miljoen coinsquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:12 schreef fetss het volgende:
[..]
12¤ 100k, afhankelijk van hoeveelheid, korting, als je intresse hebt DM me maar heb nog 1 miljoen coins
Gossie nu gaan we huilie huilie doenquote:Moeder twitterpuber: 'Babel ging over de schreef'
De moeder van Lorenzo T., de jongen die een dreigtweet stuurde naar Ajacied Ryan Babel, overweegt serieus te verhuizen. Ook heeft ze aangifte gedaan tegen de voetballer die de naam, het adres en telefoonnummer van Lorenzo op zijn twitteraccount vermeldde.
Lorenzo twitterde dat Ryan Babel 'een kogel moet krijgen'.
Dat meldt het Algemeen Dagblad vandaag.
'Het is een heel domme tweet van een puber van 15 geweest', vertelt Carola, die niet met haar achternaam in de krant wil. Ze durft niet. Kort nadat haar zoon afgelopen donderdag de gewraakte tweet de wereld in slingerde waarin stond dat 'die zwarte een kogel moet krijgen', is ze met hem ondergedoken.
Babel plaatste het bericht op zijn twitteraccount, waar bijna een miljoen volgers deze zagen. Toen ook de adresgegevens en het telefoonnummer van Feyenoordfan Lorenzo op internet verscheen, stroomden honderden doodsbedreigingen bij de 15-jarige binnen. Ook voor de eengezinswoning in De Lier verzamelde zich een menigte. 'Lorenzo heeft het bericht gestuurd toen hij met vrienden was, zonder zich te realiseren wat het allemaal teweeg zou brengen.'
Vandaag moet Lorenzo, die is aangehouden vanwege zijn dreigtweet, zich tijdens een hoorzitting verantwoorden. 'Lorenzo heeft het zeker niet zo bedoeld als het overgekomen is', zegt zijn moeder. 'Ik keur niet goed wat hij gedaan heeft, maar mijn zoon is niet racistisch. Hij gaat gewoon naar school en is nooit in aanraking geweest met justitie.'
Ze vindt dat haar zoon te hard is gestraft door zo openlijk aan de schandpaal genageld te worden. Hoewel Babel ontkent het adres van de jongen op Twitter te hebben gezet, weten Lorenzo en zijn moeder heel zeker dat dit wel is gebeurd. 'We hebben er foto's van. Ryan Babel heeft ervoor gezorgd dat mijn kind door duizenden is bedreigd met de dood. Als hij met die gegevens Lorenzo of mij opgezocht zou hebben, hadden we alles kunnen uitpraten. Lorenzo verdient een straf, hij zal die ook ondergaan. Maar dit is wel een hele harde les voor mijn zoon.'
Babel zegt geschrokken te zijn van de bedreigende tweet van de Westlander. 'Ik vind het heel erg, maar wil er verder niet op ingaan', zei de aanvaller gistermiddag na afloop van de klassieker tegen Feyenoord. De Amsterdammer ontkende nogmaals dat hij de adresgegevens van Lorenzo op Twitter heeft gezet. 'Ik heb die gegevens niet gepost.'
Babel verlaagt zich naar het gedrag van die jongen door te zeggen dat ze zijn bb maar moeten laten ontploffen en zijn ping te posten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gossie nu gaan we huilie huilie doen
Ik zie het als iemand die racistisch is. Als hij dit had gezegd over bijvoorbeeld Lens of BMI had ik het ook idioot gevonden en het niet meer dan terecht gevonden dat zijn gegevens op het internet komen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Babel verlaagt zich naar het gedrag van die jongen door te zeggen dat ze zijn bb maar moeten laten ontploffen en zijn ping te posten.
Maar zo zal jij het wel niet zien. JIj ziet het van, iemand zegt iets tegen een ajacied, geen straf is dan te hoog
Vind ik ook. Ik vind het ook achterlijk dat die jongen alsnog aangehouden wordt en zich moet verantwoorden. Hij heeft al flink last gehad van die tweet omdat iemand die gegevens postte.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:27 schreef Alovenac het volgende:
Ik keur het gedrag van dat mannetje ook zeker niet goed. Maar Babel is gezien zijn verleden, wel de laatste die zo mag reageren op twitter.
Hij heeft inderdaad de gegevens gepost van dat ventje, vanmorgen nog gezien.. Hij had gewoon stilzwijgend aangifte moeten doen.
Dat Babel volgens die Lorenzo een kankerzwarte is die een kogel moet hebben vind ik belachelijker dan zijn ping posten. Volledig terecht voor dat joch.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Babel verlaagt zich naar het gedrag van die jongen door te zeggen dat ze zijn bb maar moeten laten ontploffen en zijn ping te posten.
Maar zo zal jij het wel niet zien. JIj ziet het van, iemand zegt iets tegen een ajacied, geen straf is dan te hoog
Mwah, aangehouden gewoon logisch. Tweet gaat gewoon veel te ver... Maar de ophef dat meneer het profvoetballertje heeft veroorzaakt en de problemen voor het gehele gezin, daar mag hij zelf ook wel voor op gaan draaien.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik vind het ook achterlijk dat die jongen alsnog aangehouden wordt en zich moet verantwoorden. Hij heeft al flink last gehad van die tweet omdat iemand die gegevens postte.
Die jongen zal ook echt geen haatberichten krijgen van random mensen? Zou hij eigenlijk aangifte voor moeten doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat Babel volgens die Lorenzo een kankerzwarte is die een kogel moet hebben vind ik belachelijker dan zijn ping posten. Volledig terecht voor dat joch.
Als ik iemand op FB een kanker zwarte zou noemen en mijn pa zou het lezen dan sloeg hij me een blauw oog en zou hij me eens goed duidelijk maken wat de gevolgen zijn. Racisme is gewoon het ergste wat er is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik vind het ook achterlijk dat die jongen alsnog aangehouden wordt en zich moet verantwoorden. Hij heeft al flink last gehad van die tweet omdat iemand die gegevens postte.
Bestuurder twee heeft natuurlijk voorrang. Die hindert niemand, Dan mag jij en dan nummer 1.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:29 schreef Rijst het volgende:
Ik kwam vandaag voor het eerst in een verkeerssituatie terecht waardoor ik voor het eerst ging twijfelen terwijl het gewoon zo makkelijk is
[ afbeelding ]
Bestuurder2 bleef zo'n 10 seconden staan toen ging ik maar rechtdoor
Weet ik en ging ook van uit. Maar ze bleef maar staan dus ik dacht laat maar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bestuurder twee heeft natuurlijk voorrang. Die hindert niemand, Dan mag jij en dan nummer 1.
Dat je dan rechtdoor gaat.
Ja en dat is gewoon oog om oog, tand om tand. Babel doet twee dingen. Aangifte en mensen aansporen om die jongen even flink bang te maken (en dat is zeker gebeurd)quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik iemand op FB een kanker zwarte zou noemen en mijn pa zou het lezen dan sloeg hij me een blauw oog en zou hij me eens goed duidelijk maken wat de gevolgen zijn. Racisme is gewoon het ergste wat er is.
Toeteren, als dat niet werkt uitstappen en je pen0rtje tegen haar raam slaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet ik en ging ook van uit. Maar ze bleef maar staan dus ik dacht laat maar.
Eckte bazen nemen altijd voorrangquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toeteren, als dat niet werkt uitstappen en je pen0rtje tegen haar raam slaan.
Ja als je stoer genoeg bent om iemand een kanker zwarte te noemen en met de dood te bedreigen moet je ook maar mans genoeg zijn en de gevolgen accepteren. Zouden meer sporters moeten doen dit als je ziet wat sommige mensen posten misschien leren ze er dan eens een keer iets van. Wanneer je 15 bent weet je donders goed wat je post.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en dat is gewoon oog om oog, tand om tand. Babel doet twee dingen. Aangifte en mensen aansporen om die jongen even flink bang te maken (en dat is zeker gebeurd)
En Babel zou slim genoeg moeten zijn om niet zo te reageren. Gewoon aangifte doen en klaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als je stoer genoeg bent om iemand een kanker zwarte te noemen en met de dood te bedreigen moet je ook maar mans genoeg zijn en de gevolgen accepteren. Zouden meer sporters moeten doen dit als je ziet wat sommige mensen posten misschien leren ze er dan eens een keer iets van. Wanneer je 15 bent weet je donders goed wat je post.
Je had me bijna echt PES aangesmeerdquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet ik en ging ook van uit. Maar ze bleef maar staan dus ik dacht laat maar.
Nu weet hij wel dat het stom is om zulke shit in de wereld te gooien laat het een les zijn voor de volgende mongool.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
En Babel zou slim genoeg moeten zijn om niet zo te reageren. Gewoon aangifte doen en klaar.
Het is ook stom. Racisme slaat ook nergens op (grappig dat een mod mij er net van betichttequote:Op maandag 29 oktober 2012 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu weet hij wel dat het stom is om zulke shit in de wereld te gooien laat het een les zijn voor de volgende mongool.
Babel heeft imo gewoon gelijk, de politie doet er toch niks aan, en hier leert die kerel het misschien meequote:Op maandag 29 oktober 2012 13:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is ook stom. Racisme slaat ook nergens op (grappig dat een mod mij er net van betichtte) maar Babel is volwassen, maar is net een klein kind als je die reactie ziet.
Daarom is hij ook aangehouden en moet zich verantwoordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:39 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Babel heeft imo gewoon gelijk, de politie doet er toch niks aan, en hier leert die kerel het misschien mee
En na een kopje thee weer thuis achter twitter zatquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom is hij ook aangehouden en moet zich verantwoorden
Je meent toch niet dat "verantwoorden" wat voorstelt toch? Misschien mag je een cursus volgen over de gevolgen van racisme maar dat is het. De straf voor racisme zou gewoon veel hoger moeten zijn dan leren mensen er misschien wat van.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom is hij ook aangehouden en moet zich verantwoorden
Hij krijgt helemaal geen straf, hooguit moet hij sorry ofzo zeggen tegen Babel in het echt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat "verantwoorden" wat voorstelt toch? Misschien mag je een cursus volgen over de gevolgen van racisme maar dat is het. De straf voor racisme zou gewoon veel hoger moeten zijn dan leren mensen er misschien wat van.
Die moet zijn excuses aanbieden aan Babel, meer niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:48 schreef ThadCastle het volgende:
Ik weet niet wat voor straf een 15jarige kan krijgen hiervoor?
Hierom dus, hij plaatst dat bericht met zijn volle verstand en komt er met een sorry vanaf, ik snap Babel wel, laat die jongen maar weten wat hij doet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij krijgt helemaal geen straf, hooguit moet hij sorry ofzo zeggen tegen Babel in het echt.
Ik denk dat dit soort dingen wel serieuzer genomen worden. Verwacht dat hij wel echt een straf ofzo krijgtquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die moet zijn excuses aanbieden aan Babel, meer niet.
Wat voor straf dan? Jeugd-TBS? Jeugdgevangenis? Taakstraf voor zoiets? Nee, alleen excuses aanbieden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort dingen wel serieuzer genomen worden. Verwacht dat hij wel echt een straf ofzo krijgt
Mag hij ook nog een keer een fatsoenlijke voetballer ontmoeten gewoon de mooiste dag van zijn leven dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij krijgt helemaal geen straf, hooguit moet hij sorry ofzo zeggen tegen Babel in het echt.
Hij spoort mensen aan om die jongen even flink te laten zweten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:50 schreef Janeiros het volgende:
Babel heeft een bericht geretweet waarin iemand de gegevens van die knul online had gezet. Dit is wat anders dan Babel die zijn gegevens het internet op pleurt.
Haha ja, die was gisteren wel erg goed (1 moment daarna niet meer gezien.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag hij ook nog een keer een fatsoenlijke voetballer ontmoeten gewoon de mooiste dag van zijn leven dus
Mooi tochquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij spoort mensen aan om die jongen even flink te laten zweten.
Hij heeft die gegevens niet online gegooidquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
Belachelijk dit, dat jullie die actie van Babel ook nog goedpraten
Komt ook alleen omdat hij bij Ajax speelt ... we leven in een rechtstaat en hij mag niet voor eigen rechter spelen. Klaar. Wat geeft hem het recht om die jongens gegevens online te gooien en erbij te zeggen dat ze zijn BB maar moeten laten ontploffen enzo?
Beide zijn fout, Babel speelt inderdaad voor eigen rechter en had het gewoon bij een aangifte moeten houden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
Komt ook alleen omdat hij bij Ajax speelt ... we leven in een rechtstaat en hij mag niet voor eigen rechter spelen. Klaar. Wat geeft hem het recht om die jongens gegevens online te gooien en erbij te zeggen dat ze zijn BB maar moeten laten ontploffen enzo?
Ik praat de actie van Babel goed, maar ik heb helemaal niks met ajax(zie je aan mijn ava)quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
Oh nu komt het zeker doordat hij voor Ajax speelt maakt me niet uit ook al was dit tegen een speler van PSV,AZ,Twente,Feyenoord of van mijn part RKC wordt gezegd racisme is racisme en dat is gewoon fout. Als Babel dat bericht alleen heeft geretweet dan is het alleen nog maar mooierquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
Omdat die moeder verantwoordelijk is voor het gedrag!quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:52 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Mooi tochDie moeke moet niet zo janken. Als die vent niet dingen als kk zwarte had gebruikt dan had die moeke ook niet hoeven te janken nu
En hij heeft mensen aangespoord om berichtjes naar die jongen te sturen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh nu komt het zeker doordat hij voor Ajax speelt maakt me niet uit ook al was dit tegen een speler van PSV,AZ,Twente,Feyenoord of van mijn part RKC wordt gezegd racisme is racisme en dat is gewoon fout. Als Babel dat bericht alleen heeft geretweet dan is het alleen nog maar mooier
Dan nog blijft mijn punt hetzelfde, hij had gewoon aangifte moeten doen en het daarbij moeten laten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh nu komt het zeker doordat hij voor Ajax speelt maakt me niet uit ook al was dit tegen een speler van PSV,AZ,Twente,Feyenoord of van mijn part RKC wordt gezegd racisme is racisme en dat is gewoon fout. Als Babel dat bericht alleen heeft geretweet dan is het alleen nog maar mooier
Niks boeieu, Babel heeft een veel groter bereik dan die 1000 anderen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:54 schreef Janeiros het volgende:
@InternetPolice4 Dit account had zijn gegevens online gegooid. Babel heeft het slechts geRT zoals 1000 anderen. Boeieu
Jij bent zelf net zo triest,quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
En hij heeft mensen aangespoord om berichtjes naar die jongen te sturen.
Laat mensen maar eens weten dat het dom is om zulke shit online te gooien en dat gaat niet gebeuren door alleen aangifte te doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan nog blijft mijn punt hetzelfde, hij had gewoon aangifte moeten doen en het daarbij moeten laten.
Omdat het antwoord verkeerd is ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:56 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Jij bent zelf net zo triest,
jij veroordeelt Babel terwijl hij alleen antwoord op iemand
Ja, laat mensen maar is weten dat iemand anders vermoorden dom is door hun zelf te martelen. Rare vergelijking misschien maar je speelt gewoon niet voor eigen rechter.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat mensen maar eens weten dat het dom is om zulke shit online te gooien en dat gaat niet gebeuren door alleen aangifte te doen.
Eerst maar eens de bewijzenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:58 schreef ThadCastle het volgende:
Even iets anders ertussendoorhttp://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=175485 Hoop dat die Clattenburg idd tijd van de velden verwijderd wordt. Hij floot slecht en als hij ook racistisch is geweest richting spelers moet hij helemaal op sodemieteren.
Maar hij doet het misschien op een harde manier, maar het is wel afgelopen met het beledigen van Babel denk ik zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:57 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Dan nog blijf ik erbij, dat Babel de laatste is die het recht heeft om zo'n jongen op deze manier op zijn recht te wijzne.
Hoevaak is hij zelf niet de fout ingegaan op twitter?
Ach het is gebeurd hopelijk leren andere mensen er wat van nu want daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, laat mensen maar is weten dat iemand anders vermoorden dom is door hun zelf te martelen. Rare vergelijking misschien maar je speelt gewoon niet voor eigen rechter.
Oke.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mag hopen dat jij het krijgt. kankermongool
En dan vinden Feyenoord supporters het raar dat ze als "dom" worden bestempeltquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mag hopen dat jij het krijgt. kankermongool
Denk erom hoor, zometeen komt een mod je op de vingers tikken dat je het woord aids gebruikt.quote:
Dit heeft niks met Feyenoord te maken, dus rot op johquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan vinden Feyenoord supporters het raar dat ze als "dom" worden bestempelt
Ohjeejquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denk erom hoor, zometeen komt een mod je op de vingers tikken dat je het woord aids gebruikt.
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan vinden Feyenoord supporters het raar dat ze als "dom" worden bestempelt
Stuk of 30 van beide, ben ze aan het pricefixenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raiola is dan ook een vieze smerige rat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_fan_van_raiola.html![]()
![]()
![]()
Hij heeft het toch heel wat beter geregeld dan jij steefie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Raiola is dan ook een vieze smerige rat.
Zo'n dik hoofd past niet eens in zijn eigen pizza ovenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_fan_van_raiola.html![]()
![]()
![]()
Helaas wel ja. Zo'n cursus voor spelersmakelaar is ¤400,- bij de KNVB, misschien dat ik dat later ga doen en belangen van talentjes ga behartigen en zo rijk ga wordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij heeft het toch heel wat beter geregeld dan jij steefie.
Die was leuk jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n dik hoofd past niet eens in zijn eigen pizza oven![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n dik hoofd past niet eens in zijn eigen pizza oven![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn dezelfde grappen die jij altijd maakt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:16 schreef Kamikazie het volgende:
Die comments onder dat filmpje ook
[..]
Dit team voldoet mij welquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:15 schreef DannyDeko het volgende:
Ik ga me maar weer eens wagen aan een 352. Eerste zoveel wedstrijden in Fifa13 ook mee gespeeld maar werd constant gecounterd omdat mn achterlijke CB's instapte zonder dat je ze bestuurde. Maaarrr alles verdient een tweede kans dus poging #2.
Zat te denken aan BPL teampje met Sessegnon op CAM, kan die knakker er wat van daarzo of ?
Het zijn eerder onzinnige en onnozele opmerkingen die ik maak, dat jij het al als grappen ziet zegt al veel over de kwaliteit ervanquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde grappen die jij altijd maakt.
Tja, jij lacht er zelf het hardst om.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het zijn eerder onzinnige en onnozele opmerkingen die ik maak, dat jij het al als grappen ziet zegt al veel over de kwaliteit ervan
Omdat een stilte ook zo gênant is produceer ik dan maar een geforceerd lachje jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tja, jij lacht er zelf het hardst om.
En skieter?quote:
Dat is poepgatquote:
Nee, ga ik zo doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:26 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand de nieuwe TWD gezien?????????????
Jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:25 schreef eQuaL het volgende:
Iemand anders ook problemen bij de FUT web app?
[ afbeelding ]
Beter ga je niks vertellen dan.quote:
Hij was weer hard net zoals Dexterquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:26 schreef Rijst het volgende:
Eensquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:32 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga ook mijn mening geven. Het bekend maken, of retweeten van adres gegevens vind ik in dit geval fout. Hij kan voorzien dat zijn volgers niet deel uitmaken van deel van de bovenkant van de samenleving. Bovendien zou hij qua leeftijd zich boven die Lorenzo moeten plaatsen.
Wat ik het ergste vindt, is dat het ook de adresgegevens zijn van de ouders van Lorenzo. Die hebben er helemaal niks mee te maken, en mogen wel al het puin gaan ruimen, of de puin nu dreigementen zijn, of het straks letterlijk puin ruimen is.
De dreigtweet van Lorenzo moet bestraft worden ja. Maar wat Babel geflikt heeft is minstens zo misdadig en schofterig.
Ja, weer lekker talking deadquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:26 schreef Rijst het volgende:
Weten we eigenlijk al zeker of Babel zelf die adres gegevens heeft gepost?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:32 schreef Toefjes het volgende:
De dreigtweet van Lorenzo moet bestraft worden ja. Maar wat Babel geflikt heeft is minstens zo misdadig en schofterig.
Dat is al besproken hier. Een ander account heeft dat gepost en Babel heeft het ge'RTquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Weten we eigenlijk al zeker of Babel zelf die adres gegevens heeft gepost?
Iemand had ze achterhaald en toen heeft Babel ze geretweet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik zag hier een screendump dat hij de adres gegevens geretweet had, zodat elke volger van hem die gegevens kon lezen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen. Er moet natuurlijk ook verhaal inzitten. Ik heb me alleen een beetje geërgerd aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij gaat sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen. Er moet natuurlijk ook verhaal inzitten. Ik heb me alleen een beetje geërgerd aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij gaat sowiesoDaar erger ik me al sinds eizoen 1 aan. Ben pas bij EP 10 van eizoen 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Tja, idd niet echt over nagedacht door Ryan denk ik. Toch kan ik me voorstellen dat je op dat moment zo kwaad bent dat je zoiets retweet. Hij heeft het later toch ook genuanceerd? (te laat natuurlijk, maar toch)quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag hier een screendump dat hij de adres gegevens geretweet had, zodat elke volger van hem die gegevens kon lezen.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen. Er moet natuurlijk ook verhaal inzitten. Ik heb me alleen een beetje geërgerd aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij gaat sowiesoKlopt maar ik vind juist dat het verhaal er zo een beetje uit gaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat wil je dan dat ze zomaar in eens volle actie in de andere verhaal lijn over gaan? Dit was gewoon nodig anders valt er toch geen touw aan vast te knopen.quote:![]()
Die mogen ze wat mij betreft een paar maanden opbergen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:42 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tja, idd niet echt over nagedacht door Ryan denk ik. Toch kan ik me voorstellen dat je op dat moment zo kwaad bent dat je zoiets retweet. Hij heeft het later toch ook genuanceerd? (te laat natuurlijk, maar toch)
Valt wat mij betreft een beetje in het niet bij wat die Lorenzo heeft gestuurd.
En die moeder: "mijn zoon is niet racistisch!"
*edit*
[ afbeelding ]
Ah...![]()
Ik speelde vandaag een online vriendschappelijke match tegen benfica, het viel me op dat benfica op alle fronten 99 was, de spelers waren ook allemaal aangepast met aparte kapsels etc. ik dacht dat met online spelen je je team kiest vanuit dezelfde database als de tegenstander?![]()
Je kan het toch allemaal wat beter verdelen? Het was vandaag gewoon 40 minuten lang dialoog.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat ze zomaar in eens volle actie in de andere verhaal lijn over gaan? Dit was gewoon nodig anders valt er toch geen touw aan vast te knopen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Advocaat zinspeelt op transfers: 'Moeten aanhaken tot winterstop'
Maandag, 29 oktober 2012 om 10:20
PSV investeerde vorig jaar fors in de selectie en hoopte met aanwinsten als Kevin Strootman, Dries Mertens en Tim Matavz kampioen van Nederland te kunnen worden. Dat lukte niet en mede daarom werden afgelopen zomer ook Mark van Bommel, Mathias Jörgensen en Luciano Narsingh aangetrokken. Dick Advovaat lijkt echter nog niet helemaal tevreden te zijn over zijn selectie.
De defensie van PSV heeft al te maken gehad met de nodige kritiek en het middenveld heeft het zwaar, nu Van Bommel en Ola Toivonen in de lappenmand zitten. "We moeten nu aanhaken tot de winterstop en dan kijken hoe we ervoor staan. Wat punten betreft, maar ook qua selectie", zinspeelde Advocaat in De Telegraaf op winteraankopen. Op de vraag of de coach die suggestie wilde bevestigen, antwoordde Advocaat met een glimlach.
PSV heeft na tien wedstrijden 24 punten en staat daarmee tweede in de Eredivisie, met een punt minder dan koploper FC Twente. De Eindhovenaren wonnen zondagmiddag van PEC Zwolle, maar moesten daarvoor alle zeilen bijzetten. Na de midweekse bekerwedstrijd tegen EHC wacht aankomend weekend Heracles Almelo in de Eredivisie.![]()
Ik kan m niet eens vindenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:26 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand de nieuwe TWD gezien?????????????![]()
![]()
Denk dat ze vanaf nu ook gewoon alles een beetje door elkaar gaan laten lopen. Soms heb je gewoon zo'n aflevering nodig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan het toch allemaal wat beter verdelen? Het was vandaag gewoon 40 minuten lang dialoog.![]()
Dat hoopte ik vorig seizoen ook... Daar ben ik een beetje bang voor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat ze vanaf nu ook gewoon alles een beetje door elkaar gaan laten lopen. Soms heb je gewoon zo'n aflevering nodig.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Lekkerquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Seizoen is tot nu toe sterk dus ik ga er vanuit dat het zo door gaat. Al vond ik seizoen 2 ook niet slecht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat hoopte ik vorig seizoen ook... Daar ben ik een beetje bang voor.![]()
Reus, die vent is denk ik echt de beste speler deze Fut, wat een beest, en hij kan alles
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zeker, kijk zijn pace.. zeker het geld waard!!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Koopje ten opzichte van wat PSV betaald heeft!![]()
Dan heb jij vast nog niet met Messi gespeeldquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Reus, die vent is denk ik echt de beste speler deze Fut, wat een beest, en hij kan alles
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vond het wel een aardige ep van the walking dead.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Klopt, ik heb nu Miccoli, Arnautovich, Pato, en Gomez. Geen van deze spitsen is zo goed als Reus.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Reus, die vent is denk ik echt de beste speler deze Fut, wat een beest, en hij kan alles![]()
![]()
is arnautovich nog steeds de baas van vorig jaar?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nu Miccoli, Arnautovich, Pato, en Gomez. Geen van deze spitsen is zo goed als Reus.![]()
Hij is wel een baas ja, maar scoort toch te weinig vind ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:18 schreef Waylonz het volgende:
[..]
is arnautovich nog steeds de baas van vorig jaar?![]()
Dat is toch die modus waarin al je spelers 85 ofzo hebben? Heb ik twee jaar geleden ofzo serieus gespeeld, maar kon me op een of andere manier niet bekoren: ook een aantal mensen ertussen die dan alleen maar teams met lange spelers nemen, want lengte is zo ongeveer de enige stat die net werd geuniformeerdquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef Toefjes het volgende:
FIWC. Ik begin op rond de 300.000e plek. Kijken of ik vandaag wat kan klimmen
Volgens mij zat ik op een gegeven moment wel bij de beste 7000/8000 ter wereld ofzo...alsof dat wat voorstelt trouwens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
elke positie heeft zn eigen stats, ronaldo is bijvoorbeeld even goed als sana, idd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is toch die modus waarin al je spelers 85 ofzo hebben? Heb ik twee jaar geleden ofzo serieus gespeeld, maar kon me op een of andere manier niet bekoren: ook een aantal mensen ertussen die dan alleen maar teams met lange spelers nemen, want lengte is zo ongeveer de enige stat die net werd geuniformeerd
Volgens mij zat ik op een gegeven moment wel bij de beste 7000/8000 ter wereld ofzo...alsof dat wat voorstelt trouwens![]()
Same here. Ook geen zin in absurde prijzen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:23 schreef Alovenac het volgende:
Wie verkocht hier nu PS3 coins?
100k needed. Owja, geen absurde prijzen svp. Zag 12eu voorbijkomen.![]()
12 euro is niet absurd hoor. Probeer ze maar goedkoper op marktplaats of ebay te krijgen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:23 schreef Alovenac het volgende:
![]()
volgende zomer met 3 vrienden en 4 wijven villa huren in Spanje met privezwembad alles
. ¤4000 budget. Moet toch iets leuks van te huren zijn. Als het goedkoper is dan verwacht misschien 2 weken
![]()
![]()
volgens mij zoekt ie juist prijzen rond de 12 euriesquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
12 euro is niet absurd hoor. Probeer ze maar goedkoper op marktplaats of ebay te krijgen.![]()
![]()
Houden spelers wel hun normale skill en weakfoot?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef Toefjes het volgende:
FIWC. Ik begin op rond de 300.000e plek. Kijken of ik vandaag wat kan klimmen![]()
Godverdomme goed geregeld.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:25 schreef bombmannl het volgende:
volgende zomer met 3 vrienden en 4 wijven villa huren in Spanje met privezwembad alles
. ¤4000 budget. Moet toch iets leuks van te huren zijn. Als het goedkoper is dan verwacht misschien 2 weken
Deze zomer ook in albufeira een villa gehuurd met een groep kerels en meisjes van school, maar die wijven werden kei irritant dus zijn uiteindelijk naar een appartement gegaan. Die vrouwen dan he, niet wij.![]()
Mijn offline prof is 81 ratedheb wel wat unlocks gekocht, daardoor is hij van 77 naar 81 gegaan
begin seizoen 2 zit ik en heb een aanbieding van Zenith afgeslagen omdat ik eerst het goed wil doen bij Feyenoord
Ook al 3 goals bij Oranje in 4 interlands en 5 assistswat een verademing om met spelers van hoog niveau in een team te zitten die veel beter passen en betere looplijnen hebben.
RvP; Feyenoord
13 euro voor 100k en je hebt een dealquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:23 schreef Alovenac het volgende:
![]()
Als je 4000 euro dokt voor je vakantie moet je nu niet gierig gaan doen jochiequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:27 schreef bombmannl het volgende:
[..]
13 euro voor 100k en je hebt een deal![]()
Alleen budget voor de villa is dat? Dan kan je een erg grote nemenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:25 schreef bombmannl het volgende:
RvP; Feyenoord
welk niveau speel jequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
Mijn offline prof is 81 ratedheb wel wat unlocks gekocht, daardoor is hij van 77 naar 81 gegaan
begin seizoen 2 zit ik en heb een aanbieding van Zenith afgeslagen omdat ik eerst het goed wil doen bij Feyenoord
Ook al 3 goals bij Oranje in 4 interlands en 5 assistswat een verademing om met spelers van hoog niveau in een team te zitten die veel beter passen en betere looplijnen hebben.
![]()
Als je eenbetaling via Skrill accepteert prima.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:27 schreef bombmannl het volgende:
[..]
13 euro voor 100k en je hebt een deal![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je 4000 euro dokt voor je vakantie moet je nu niet gierig gaan doen jochie
Hij werkt voor zijn coins, en verkoopt dat. Niks gierig.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Wereldklasse! Confederations cup btw gewonnen al speelde ik niet in de finale. In de halve finale Duitsland met 3-1 pakkie gegevenquote:
RvP; Feyenoord
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Godverdomme goed geregeld.
Deze zomer ook in albufeira een villa gehuurd met een groep kerels en meisjes van school, maar die wijven werden kei irritant dus zijn uiteindelijk naar een appartement gegaan.nicee, maar is echt zo chill allemaal 500¤ inleggen en gewoon elke avond feesten in het zwembad alles.
![]()
Wat is skrill als ik vragen mag?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:28 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Als je eenbetaling via Skrill accepteert prima.![]()
Rond de 12eu inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
12 euro is niet absurd hoor. Probeer ze maar goedkoper op marktplaats of ebay te krijgen..
![]()
Moneybookersquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:29 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Wat is skrill als ik vragen mag?.
![]()
skrillex voordat hij het uitgemaakt hadquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:29 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Wat is skrill als ik vragen mag?![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:29 schreef Waylonz het volgende:
[..]
skrillex voordat hij het uitgemaakt had![]()
![]()
![]()
Humor om te lachen![]()
![]()
Zo wordt je nooit rijk met die mentaliteitquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je 4000 euro dokt voor je vakantie moet je nu niet gierig gaan doen jochie
Maar iedereen dokt 500¤, p.p dus 8x 500 is 4000 snappie![]()
Volgens mij is ¤ 15 zelfs een redelijke prijs op het moment. Als je bij mij coins wilt kopen betaal je iig ¤ 15 per 100k.
Heb 600k in de aanbiedingFeyenoord Rotterdam![]()
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Gewoon interesse, no offencequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:30 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Zo wordt je nooit rijk met die mentaliteit
![]()
Mwah, gemiddelde ligt volgens mij rond de 13eu..quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:30 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij is ¤ 15 zelfs een redelijke prijs op het moment. Als je bij mij coins wilt kopen betaal je iig ¤ 15 per 100k.
Heb 600k in de aanbieding![]()
1e lessen van het nieuwe blok, alweer mooi thuis terwijl ik van 1 tot 5 colleges had![]()
Denken dat ik ik 45 min ga wachten als ze 30 min eerder stoppen met het ene college. Gelijk maar naar huis
/cool story bro
Nog wat gemist hier? Behalve de mensen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
17, bijna 18quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Gewoon interesse, no offence![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:32 schreef poker4lifee het volgende:
1e lessen van het nieuwe blok, alweer mooi thuis terwijl ik van 1 tot 5 colleges had![]()
Denken dat ik ik 45 min ga wachten als ze 30 min eerder stoppen met het ene college. Gelijk maar naar huis
/cool story bro
Nog wat gemist hier? Behalve de mensen.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
op de xbox misschien.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:32 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Mwah, gemiddelde ligt volgens mij rond de 13eu..Feyenoord Rotterdam![]()
Dan is 500 best veel voor een weekje imo. Zeker als je vlucht + kosten daar nog niet meetelt, of ga je met de auto / auto's ?quote:![]()
Jupquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen budget voor de villa is dat? Dan kan je een erg grote nemenchilll
![]()
Geniaal
?quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Snap ik ook wel, ik hoef ook niet per se een serieuze reactie (mag wel). Heb er al 2quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:30 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Zo wordt je nooit rijk met die mentaliteit
![]()
We hebben sws 2 mensen met rijbewijs en 1 heeft al eigen auto. Die ander kan die van zijn ouders lenenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan is 500 best veel voor een weekje imo. Zeker als je vlucht + kosten daar nog niet meetelt, of ga je met de auto / auto's ?![]()
Ik heb alleen geen zin om bij die onbetrouwbare honden op marktplaats of ebay te gaan kopen.. Vandaar.quote:![]()
Jij spijbelt meer in 2 weken dan ik in een jaar geloof ikquote:
Weekje liftenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:34 schreef bombmannl het volgende:
[..]
We hebben sws 2 mensen met rijbewijs en 1 heeft al eigen auto. Die ander kan die van zijn ouders lenen
RvP; Feyenoord
Heb voor Alex 12 euro gedaan, omdat ik van chille fokkers niet het onderste uit de kan hoef te hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:30 schreef Fuszy het volgende:
Heb 600k in de aanbieding![]()
![]()
Ah oke, bespaar je wel mooi op de vlucht ja. Kan je echt een belachelijk huis nemen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:34 schreef bombmannl het volgende:
[..]
We hebben sws 2 mensen met rijbewijs en 1 heeft al eigen auto. Die ander kan die van zijn ouders lenen![]()
Ik ben niet zon GJE type hoor die alles van zijn pappie krijgt, ik was 2 x in de week 6 en1/2 uur per keer af. Dat tikt lekker aan (+fooi)quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, ik hoef ook niet per se een serieuze reactie (mag wel). Heb er al 2![]()
pussyquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij spijbelt meer in 2 weken dan ik in een jaar geloof ik![]()
Je vakantiegenoten wijven noemenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:25 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:32 schreef poker4lifee het volgende:
/cool story bro
Nog wat gemist hier? Behalve de mensen.
Elke dag![]()
Ik hoef ze ook heus niet voor een tientje te hebben, maar ook weinig zin om 15eu te gaan dokken.. Maar er is hier gewoon weinig aanbod voor coins op PS3 tov Xbox. Ook wel logisch, spel is nog niet lang uit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb voor Alex 12 euro gedaan, omdat ik van chille fokkers niet het onderste uit de kan hoef te hebben![]()
Op de uni is er geen (of amper) aanwezigheidsplicht. Dus spijbel je ook niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij spijbelt meer in 2 weken dan ik in een jaar geloof ik![]()
Mensen waar ik mee omga bij mij op de studie zeggen wel dat ik een spijbelaar benquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Op de uni is er geen (of amper) aanwezigheidsplicht. Dus spijbel je ook niet.![]()
Elke dag![]()
Gaat om het principequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Op de uni is er geen (of amper) aanwezigheidsplicht. Dus spijbel je ook niet.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
klopt, coins die je nu koopt heb je het hele jaar plezier van. Plus, je kan ze over 5 maanden op jouw beurt weer voor een tientje kwijt. Veel plezier voor weinig geldquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:37 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik hoef ze ook heus niet voor een tientje te hebben, maar ook weinig zin om 15eu te gaan dokken.. Maar er is hier gewoon weinig aanbod voor coins op PS3 tov Xbox. Ook wel logisch, spel is nog niet lang uit.![]()
![]()
Ja of een wat minder huis waar je 2 weken in kanquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah oke, bespaar je wel mooi op de vlucht ja. Kan je echt een belachelijk huis nemen.sws moet het een privezwembad hebben
![]()
![]()
Misschien zou ik het goedkoper voor een FOK!ker doen, maar daar zou ik over na moeten denken. Sowieso moet het dan iemand zijn die ik al langer ken van hier.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb voor Alex 12 euro gedaan, omdat ik van chille fokkers niet het onderste uit de kan hoef te hebbenFeyenoord Rotterdam![]()
ahh op die manier hahaha, ja skip wel veel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij spijbelt meer in 2 weken dan ik in een jaar geloof ik'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik doe alles voor de zelfde prijs, vrienden maak je maar in de zandbak.RvP; Feyenoord
Dat principe is er niet. Ik heb meer dan de helft van mijn vakken op de unie gehaald zonder er ooit meer dan 3 colleges van bij te wonen...eigen verantwoordelijkheid.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou voor het eerste gaan, wij hadden voor 250 per week p.p waren met zijn 14'en een prachtig huis in Portugal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:38 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ja of een wat minder huis waar je 2 weken in kansws moet het een privezwembad hebben
![]()
Klopt, tenzij ze direct geinvesteerd worden in packsquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
klopt, coins die je nu koopt heb je het hele jaar plezier van. Plus, je kan ze over 5 maanden op jouw beurt weer voor een tientje kwijt. Veel plezier voor weinig geld.
Voor 10eu PSN kan je maar 7 packs openen, vandaar.![]()
De vakken waar ik vorig jaar nooit kwam heb ik allemaal gehaald, de vakken waar ik wel kwam omdat ze kut waren heb ik niet gehaaldquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat principe is er niet. Ik heb meer dan de helft van mijn vakken op de unie gehaald zonder er ooit meer dan 3 colleges van bij te wonen...eigen verantwoordelijkheid.
RvP; Feyenoord
Hoe noem je ze anders. Meisjes? Vrouwen vind ik zo oud klinkenquote:. Zat ook al te twijfelen toen ik het schreef. Ik behandel vrouwen met respect hoor
![]()
![]()
Dit dus, alhoewel ik daar vast nog wel een keer tegenaan ga lopen dat ik het niet haal omdat ik er minder was.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat principe is er niet. Ik heb meer dan de helft van mijn vakken op de unie gehaald zonder er ooit meer dan 3 colleges van bij te wonen...eigen verantwoordelijkheid.![]()
Zure sloten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:40 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Hoe noem je ze anders. Meisjes? Vrouwen vind ik zo oud klinken. Zat ook al te twijfelen toen ik het schreef. Ik behandel vrouwen met respect hoor
RvP; Feyenoord
De schoonmaakploeg?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:40 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Hoe noem je ze anders. Meisjes? Vrouwen vind ik zo oud klinken. Zat ook al te twijfelen toen ik het schreef. Ik behandel vrouwen met respect hoor
ditiseentroll/darksonic![]()
Wow vet!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou voor het eerste gaan, wij hadden voor 250 per week p.p waren met zijn 14'en een prachtig huis in Portugal.
Portugal kan ook natuurlijk![]()
![]()
Dan kom je in de hemelquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:40 schreef bombmannl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hahaquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
De schoonmaakploeg?
ditiseentroll/darksonic![]()
![]()
7.65 > 7,7quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Thanks, welk cijfer zou je de post geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |