Kijk je wel mee met Amerika?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:03 schreef miieejj het volgende:
[..]
de verhalen.. maar ik irriteer me gewoon aan die burgemeester..
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:23 schreef robdriessen het volgende:
HELE DIKKE VETTE SPOILER over iemand die terugkeert.
Hehe, naja, als jij daarvan gaat purrrrrrrrrrenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:14 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik dacht aan Hurley door de woordkeuze van "hele dikke vette" spoiler. Door de daaropvolgende reacties kan dat echter wel uitgesloten worden lijkt me.
AWESOMEquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:37 schreef megamandy het volgende:
Haha aan de comments te zien wist ik al meteen wie er terug kan komenPrrrrr
Die looksquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:23 schreef robdriessen het volgende:
HELE DIKKE VETTE SPOILER over iemand die terugkeert.
yessssssssssss !!!!! Was een lekker ding en wel een heel fijn idee dat die die weer terugkeert. Hopelijk vol met wraakplannen voor Reginaquote:
Je bent een gozer, en je kijkt dit??? Gaaaay!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:44 schreef wolfrolf het volgende:
Zonder het topic te lezen. Ben aan seizoen 1 begonnen en heb nu tot aflevering 6 gezien.
Het boeit me wel, maar ik vind het er zo goedkoop uit zien soms... Het voelt echt als tv en niet erg filmisch. Er mag ook wel wat meer magie in vind ik.
Gelul. Tunnelvisie noem ik dat.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:29 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je bent een gozer, en je kijkt dit??? Gaaaay!
Ik moet wel, aangezien mijn vriendin het kijkt....
Ok, alle twee triest dan.... Ik snap trouwens niet dat mensen Jennifer Morrisson een lekker wijf vinden.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gelul. Tunnelvisie noem ik dat.
Bovendien is er niks gay aan je zak leegmelken op Jennifer Morrisson.
Als jij nou lekker in jouw wereldje blijft hangen waar het er toe doet welk tv programma je kijkt, ga ik gewoon door met daar geen neuk om te geven en te genieten van het leven.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok, alle twee triest dan.... Ik snap trouwens niet dat mensen Jennifer Morrisson een lekker wijf vinden.
Dit ja, tenenkrommend geacteerd. Van die leeftijd zijn er toch wel betere kindacteurtjes te vinden zou je zeggen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:29 schreef Kenju het volgende:
[..]
Al moet ik wel zeggen dat ik me erger aan het zwakke acteren van met name de kind-acteurs. Henry als hij schreeuwt dat hij 11 is, komt zo nep over. Sowieso is er geen reden om te schreeuwen (slecht schrijfwerk). Maar het komt ook zo nep over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |