abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118580352
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:46 schreef Iejoren het volgende:

[..]

Ex zegt nu al niet rond te kunnen komen, dus hij kan dan ook niet voor ze zorgen. Hij heeft geen speelgoed, geen kleren, niks voor ze. Dat nemen ze allemaal mee als ze om het weekend naar hem gaan. Daarbij is hij psychotisch geweest vorig jaar, en dat is ook niet echt een lekkere basis. Daarbij zijn er nog wel meer problemen aan zijn kant, hij doucht ze bijv niet etc.
en jij dacht: toffe vent die moet zich vooral voortplanten?

Sorry maar dan doe je het ook echt zelf
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_118580392
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:48 schreef Chahna het volgende:

[..]

Of nog erger...waarom neem je er twee als je relatie blijkbaar toch al niet top is. Mijn idee....het laatste kind was 'de redding van de relatie' , althans, zo hoopte men.

Twee kinderen onder de vier, een kutrelatie en alweer zwanger..... tja wat wil je horen?
De kinderen waren er al voor dat de relatie kut werd. Snap wel dat het er lekker tokkie-achtig uit ziet allemaal, maar het zit wel anders in elkaar.
pi_118580401
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Juist... TS is niet heel bijster zo blijkt. En inmiddels alweer bij een andere vent he .......

quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:51 schreef Iejoren het volgende:

[..]

De kinderen waren er al voor dat de relatie kut werd. Snap wel dat het er lekker tokkie-achtig uit ziet allemaal, maar het zit wel anders in elkaar.
En de huidige...is van je vriend waar je nu een jaar mee hebt?
pi_118580433
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat was dus allemaal niet aan de orde toen we een relatie kregen, speelt pas 2 jaar. Hij is ziek geworden namelijk en daardoor raar gaan doen.
pi_118580457
Maar commentaar heb ik niks aan, heb het nu allemaal wel gehoord.
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:52:56 #206
37295 Luigi
mario pls
pi_118580459
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:48 schreef made het volgende:
Wel klote dat de kids het gaan merken.
Dat vind ik dus ook echt enige oprecht sneue aan de hele situatie.
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:53:16 #207
26374 made
..made by made..
pi_118580470
zal best wel een verhaal achter zitten, maar als je voordat het slechter ging met je ex een huis hebt gekocht en dan nu weer verkocht en dat terwijl jullie 3 K samen verdiende HOE hou je dan 40 K schuld over ?
Lurkt !
pi_118580505
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:52 schreef Iejoren het volgende:
Maar commentaar heb ik niks aan, heb het nu allemaal wel gehoord.
Je bedoelt dat men je niet op je eigen verantwoording mag aanspreken maar je wil wel geholpen worden? Ja sorry dat ik zo bot overkom maar het komt bij mij echt zo onverantwoord over allemaal.
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:54:34 #209
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118580529
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:52 schreef Iejoren het volgende:

[..]

Dat was dus allemaal niet aan de orde toen we een relatie kregen, speelt pas 2 jaar. Hij is ziek geworden namelijk en daardoor raar gaan doen.
Maar was het vooruitzicht dan zo slecht dat een scheiding je de beste optie leek? Een psychose wil niet zeggen dat iemand ongeneeslijk ziek is hoor.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_118580583
Omdat het een huis was waar wat aan moest gebeuren, alleen enkel glas, lekker dakkapel, keuken uit 1970 etc, ex werd ziek dus gebeurde niks aan, kinderen geboren, wij toen uit elkaar en crisis kwam dus huis nog minder waard, dus 40k schuld
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:56:15 #211
26374 made
..made by made..
pi_118580590
ex twee jaar geleden ziek geworden en dan nu al zwanger van nieuwe partner, huis is al verkocht.
Er zal wel meer gespeeld hebben dan alleen ex die ziek werd.

Doet er ook niet toe eigenlijk...
Lurkt !
pi_118580649
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:54 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Maar was het vooruitzicht dan zo slecht dat een scheiding je de beste optie leek? Een psychose wil niet zeggen dat iemand ongeneeslijk ziek is hoor.
Psychose en zijn ziekzijn zijn twee verschillende dingen, staan niet in verband met elkaar. Hij werd ziek, veranderde, werkte niet meer, zorgde niet voor de kinderen etc. En pas toen we uit elkaar gingen vorig jaar, toen werd hij psychotisch. Dus de relatie verslechterde na zijn ziek zijn, en pas anderhalf jaar later kreeg hij een psychose
pi_118580843
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:57 schreef Iejoren het volgende:

[..]

Psychose en zijn ziekzijn zijn twee verschillende dingen, staan niet in verband met elkaar. Hij werd ziek, veranderde, werkte niet meer, zorgde niet voor de kinderen etc. En pas toen we uit elkaar gingen vorig jaar, toen werd hij psychotisch. Dus de relatie verslechterde na zijn ziek zijn, en pas anderhalf jaar later kreeg hij een psychose
Dus eigenlijk was ex helemaal niet zo`n slechte vader.
pi_118580915
quote:
7s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Om vervolgens te beslissen om én uit elkaar te gaan én direct (of een maand of drie later) een kind van een ander te willen?
pi_118580922
quote:
7s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waar je dat leest, dat weet ik niet precies?
pi_118581044
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:04 schreef Chahna het volgende:

[..]

Om vervolgens te beslissen om én uit elkaar te gaan én direct (of een maand of drie later) een kind van een ander te willen?
Nee, ben nog niet zo lang zwanger. Kende mijn vriend al 10 jaar voor we een relatie kregen. Ex en ik zijn begin 2011 uit elkaar gegaan.
  Moderator maandag 29 oktober 2012 @ 16:08:00 #217
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_118581085
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

precies!
Ik vind het zo raar dat dit niet meer normaal is :?
Ik ben de enige in mijn vriendengroep die spaart voor onvoorziene zaken bijvoorbeeld
terwijl dit toch juist heel normaal zou moeten zijn
Dat zou je wel verwachten. Maar blijkbaar kan niemand het laten om een groter huis te kopen. Stel je voor dat je maar een huis van 2 ton koopt als je 250k kunt krijgen, dat doe je toch niet. Welnee, gewoon zo groot mogelijk.

Ik doe dat ook. Ik spaar elke maand. Sterker nog, de dag nadat mijn salaris wordt gestort wordt er een bedrag automatisch overgeschreven naar mijn spaarrekening. Ik spaar niet specifiek voor die wasmachine die stuk gaat of weet ik veel wat, ik spaar gewoon. Als daar dan een paar 100 euro vanaf moet voor het een of het ander is dat dus niet boeiend.

Daarnaast, wat ik aan het eind van de maand over heb spaar ik ook na een paar maanden. Niet elke maand, want zo strak doe ik 't niet, maar stel dat ik na 3 maanden X bedrag over heb, dan gaat dat ook naar die spaarrekening.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_118581193
Ja bij mij gaat er ook automatisch een bedrag naar twee spaarekeningen
1 voor serieuze zaken
en 1 voor vakanties etc
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator maandag 29 oktober 2012 @ 16:13:21 #219
16180 crew  CoolGuy
pi_118581363
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ja bij mij gaat er ook automatisch een bedrag naar twee spaarekeningen
1 voor serieuze zaken
en 1 voor vakanties etc
Dat doe ik niet. wat ik wel doe is dat als het bedrag op die eerste spaarrekening over een bepaald bedrag gaat, ik dat na X maanden over maak naar een andere rekening :)

Let wel, dit is allemaal naast de hypotheek, eten, vaste lasten, uitgaven voor 'regelmatige' leuke dingen (dus geen vakanties, aangezien ik dat maar 1 a 2x per jaar doe) etc.

Maar blijkbaar is dat tegenwoordig maar raar als je dat doet, want waarom zou je sparen als je ook alles kunt op maken. :{
  maandag 29 oktober 2012 @ 16:14:13 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118581404
Ik zou niet weten wie dat raar vindt.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 29 oktober 2012 @ 16:16:13 #221
16180 crew  CoolGuy
pi_118581496
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou niet weten wie dat raar vindt.
Al die mensen die dat niet doen en in de shit komen, of nooit geld overhebben aan het eind van de maand, eerder andersom.
  maandag 29 oktober 2012 @ 16:17:22 #222
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118581560
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Al die mensen die dat niet doen en in de shit komen, of nooit geld overhebben aan het eind van de maand, eerder andersom.
Die zullen alleen maar jaloers op je zijn, als ze eerlijk zijn.
  Moderator maandag 29 oktober 2012 @ 16:24:21 #223
16180 crew  CoolGuy
pi_118581875
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die zullen alleen maar jaloers op je zijn, als ze eerlijk zijn.
Dat is niet belangrijk. Wat belangrijk is is dat ieder zijn zaakjes op orde heeft. Laten we gewoon eerlijk zijn, die dingen als NU halen en pas in 2013/2014 betalen zijn er alleen maar omdat mensen daar blijkbaar een behoefte aan hebben.

Als je een TV van 1000 euro (ik noem maar wat) maandelijks in termijnen moet afbetalen omdat je het geld niet in een keer hebt, dan zou je kunnen overwegen om die tv gewoon niet aan te schaffen, maar die optie bestaat voor veel mensen niet, nee het MOET en het ZAL er komen, geld of niet.

Zolang die mentaliteit bestaat zullen er altijd mensen zijn die in de shit komen.
  maandag 29 oktober 2012 @ 16:26:05 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118581956
Gaat nu wel een beetje off topic, al heb je natuurlijk 100% procent gelijk!
  Moderator maandag 29 oktober 2012 @ 16:30:02 #225
16180 crew  CoolGuy
pi_118582152
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:26 schreef Lienekien het volgende:
Gaat nu wel een beetje off topic, al heb je natuurlijk 100% procent gelijk!
Nou, het is in zoverre ontopic, dat het natuurlijk ook voor een huis geldt. Dat je X KUNT betalen (in het meest gunstige geval) betekent niet dat je dat dan ook maar moet doen. Je kunt ook met minder genoegen nemen, maar de meeste mensen willen dat simplweg niet.

Dus, als je per sé huis X wil, en ob.v. van je financiele situatie kun je dat niet bekostigen bij een normale bank, dan zou je kunnen overwegen om -hoewel vervelend- dat huis niet aan te schaffen. Maar als je dat toch met alle geweld wel wil, dan kom je bij vage hypotheekbanken uit zoals TS, die dan TOCH ja zeggen, maar enorme rentes gaan vragen. Dan KUN je het huis kopen ja, op papier...maar dan moet je vervolgens wel ERG op de centjes gaan letten, en als dat mis gaat, zit je in de situatie zoals TS nu. Dus het is wel ontopic.

Voor de rest maakt het niet uit wat we voorstellen, want, zoals je zelf ook al geconcludeerd had, TS blijft in rondjes gaan ipv van handvaten aan te pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')