en jij dacht: toffe vent die moet zich vooral voortplanten?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:46 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Ex zegt nu al niet rond te kunnen komen, dus hij kan dan ook niet voor ze zorgen. Hij heeft geen speelgoed, geen kleren, niks voor ze. Dat nemen ze allemaal mee als ze om het weekend naar hem gaan. Daarbij is hij psychotisch geweest vorig jaar, en dat is ook niet echt een lekkere basis. Daarbij zijn er nog wel meer problemen aan zijn kant, hij doucht ze bijv niet etc.
De kinderen waren er al voor dat de relatie kut werd. Snap wel dat het er lekker tokkie-achtig uit ziet allemaal, maar het zit wel anders in elkaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:48 schreef Chahna het volgende:
[..]
Of nog erger...waarom neem je er twee als je relatie blijkbaar toch al niet top is. Mijn idee....het laatste kind was 'de redding van de relatie' , althans, zo hoopte men.
Twee kinderen onder de vier, een kutrelatie en alweer zwanger..... tja wat wil je horen?
Juist... TS is niet heel bijster zo blijkt. En inmiddels alweer bij een andere vent he .......quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en jij dacht: toffe vent die moet zich vooral voortplanten?
Sorry maar dan doe je het ook echt zelf
En de huidige...is van je vriend waar je nu een jaar mee hebt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:51 schreef Iejoren het volgende:
[..]
De kinderen waren er al voor dat de relatie kut werd. Snap wel dat het er lekker tokkie-achtig uit ziet allemaal, maar het zit wel anders in elkaar.
Dat was dus allemaal niet aan de orde toen we een relatie kregen, speelt pas 2 jaar. Hij is ziek geworden namelijk en daardoor raar gaan doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en jij dacht: toffe vent die moet zich vooral voortplanten?
Sorry maar dan doe je het ook echt zelf
Je bedoelt dat men je niet op je eigen verantwoording mag aanspreken maar je wil wel geholpen worden? Ja sorry dat ik zo bot overkom maar het komt bij mij echt zo onverantwoord over allemaal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:52 schreef Iejoren het volgende:
Maar commentaar heb ik niks aan, heb het nu allemaal wel gehoord.
Maar was het vooruitzicht dan zo slecht dat een scheiding je de beste optie leek? Een psychose wil niet zeggen dat iemand ongeneeslijk ziek is hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:52 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Dat was dus allemaal niet aan de orde toen we een relatie kregen, speelt pas 2 jaar. Hij is ziek geworden namelijk en daardoor raar gaan doen.
Psychose en zijn ziekzijn zijn twee verschillende dingen, staan niet in verband met elkaar. Hij werd ziek, veranderde, werkte niet meer, zorgde niet voor de kinderen etc. En pas toen we uit elkaar gingen vorig jaar, toen werd hij psychotisch. Dus de relatie verslechterde na zijn ziek zijn, en pas anderhalf jaar later kreeg hij een psychosequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:54 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Maar was het vooruitzicht dan zo slecht dat een scheiding je de beste optie leek? Een psychose wil niet zeggen dat iemand ongeneeslijk ziek is hoor.
Dus eigenlijk was ex helemaal niet zo`n slechte vader.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:57 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Psychose en zijn ziekzijn zijn twee verschillende dingen, staan niet in verband met elkaar. Hij werd ziek, veranderde, werkte niet meer, zorgde niet voor de kinderen etc. En pas toen we uit elkaar gingen vorig jaar, toen werd hij psychotisch. Dus de relatie verslechterde na zijn ziek zijn, en pas anderhalf jaar later kreeg hij een psychose
Om vervolgens te beslissen om én uit elkaar te gaan én direct (of een maand of drie later) een kind van een ander te willen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was ex helemaal niet zo`n slechte vader.
Waar je dat leest, dat weet ik niet precies?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was ex helemaal niet zo`n slechte vader.
Nee, ben nog niet zo lang zwanger. Kende mijn vriend al 10 jaar voor we een relatie kregen. Ex en ik zijn begin 2011 uit elkaar gegaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:04 schreef Chahna het volgende:
[..]
Om vervolgens te beslissen om én uit elkaar te gaan én direct (of een maand of drie later) een kind van een ander te willen?
Dat zou je wel verwachten. Maar blijkbaar kan niemand het laten om een groter huis te kopen. Stel je voor dat je maar een huis van 2 ton koopt als je 250k kunt krijgen, dat doe je toch niet. Welnee, gewoon zo groot mogelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies!
Ik vind het zo raar dat dit niet meer normaal is
Ik ben de enige in mijn vriendengroep die spaart voor onvoorziene zaken bijvoorbeeld
terwijl dit toch juist heel normaal zou moeten zijn
Dat doe ik niet. wat ik wel doe is dat als het bedrag op die eerste spaarrekening over een bepaald bedrag gaat, ik dat na X maanden over maak naar een andere rekeningquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ja bij mij gaat er ook automatisch een bedrag naar twee spaarekeningen
1 voor serieuze zaken
en 1 voor vakanties etc
Al die mensen die dat niet doen en in de shit komen, of nooit geld overhebben aan het eind van de maand, eerder andersom.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou niet weten wie dat raar vindt.
Die zullen alleen maar jaloers op je zijn, als ze eerlijk zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Al die mensen die dat niet doen en in de shit komen, of nooit geld overhebben aan het eind van de maand, eerder andersom.
Dat is niet belangrijk. Wat belangrijk is is dat ieder zijn zaakjes op orde heeft. Laten we gewoon eerlijk zijn, die dingen als NU halen en pas in 2013/2014 betalen zijn er alleen maar omdat mensen daar blijkbaar een behoefte aan hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die zullen alleen maar jaloers op je zijn, als ze eerlijk zijn.
Nou, het is in zoverre ontopic, dat het natuurlijk ook voor een huis geldt. Dat je X KUNT betalen (in het meest gunstige geval) betekent niet dat je dat dan ook maar moet doen. Je kunt ook met minder genoegen nemen, maar de meeste mensen willen dat simplweg niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:26 schreef Lienekien het volgende:
Gaat nu wel een beetje off topic, al heb je natuurlijk 100% procent gelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |