abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:33:11 #181
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118579626
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die reactie gaf ik op een directe vraag van jou aan mij over hoe ik erg op centjes letten gelijk vond aan boven je stand leven. Post van 14:59u. Wat nou later pas. Of jij over de zeik bent vind ik niet zo spannend, want jij lijkt nogal gauw over de zeik te zijn.
Dat ik later pas iets over televisies en abonnementen zei. Wil je daar nog een exacte tijd bij?
The love you take is equal to the love you make.
pi_118579631
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, niemand let graag 'ERG op de centjes' omdat ze dat zo graag willen. Dat doen ze omdat ze dat MOETEN. Maw, omdat de uitgaven/kosten per maand vrijwel even hoog zijn als de inkomsten. Dan heb je je zaakjes niet op orde.

Als je alleen maar je zaakjes op orde hebt als er geen hobbeltjes in de weg komen dan heb je dus je zaakjes niet op orde, want als je dat wel had dan kon je die hobbeltjes opvangen (en dat begint bij verstandige keuzes maken).
precies!
Ik vind het zo raar dat dit niet meer normaal is :?
Ik ben de enige in mijn vriendengroep die spaart voor onvoorziene zaken bijvoorbeeld
terwijl dit toch juist heel normaal zou moeten zijn
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_118579667
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:32 schreef Iejoren het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, en daarom zou de WSNP voor mij ook de makkelijkste weg zijn, maar ik zie dat als een uiterste middel. Ik ben dan wel zo volwassen om te proberen er zo uit te komen, maar ik weet niet precies welke touwtjes ik daarvoor moet hebben. Mijn ex heeft dus de makkelijkste weg gekozen, en daarbij hoeft hij dus ook niks voor zijn eigen kinderen te betalen. En als ik niet de makkelijkste weg wil kiezen, maar hulp wil om dit samen met iemand goed aan te pakken dan krijg ik ineens verwijten over vanalles en nog wat. Als ik dadelijk weer werk, dan betaal ik dus kinderopvang en schuld en mijn ex heeft 'alleen' de WSNP en is na drie jaar overal vanaf, dat vind ik zo oneerlijk.
Als je ex niet werkt? Dan kan hij toch op de kinderen passen terwijl jij werkt?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_118579742
En ik weet dus niet wat ik moet doen, wel of geen WSNP, wel of geen betalingsregeling, hoe pak je zulke dingen aan etc. Ik zoek gewoon iets of iemand die me kan adviseren, en die dan dus ook aan mijn kant staan ipv zo'n hypotheek tussenpersoon
pi_118579772
Xenobinol mijn ex werkt dus wel, 40 u per week.
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:36:10 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118579775
quote:
9s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:35 schreef Iejoren het volgende:
En ik weet dus niet wat ik moet doen, wel of geen WSNP, wel of geen betalingsregeling, hoe pak je zulke dingen aan etc. Ik zoek gewoon iets of iemand die me kan adviseren, en die dan dus ook aan mijn kant staan ipv zo'n hypotheek tussenpersoon
Wat heb je al geprobeerd?
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:36:20 #187
26374 made
..made by made..
pi_118579778
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:32 schreef Iejoren het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, en daarom zou de WSNP voor mij ook de makkelijkste weg zijn, maar ik zie dat als een uiterste middel. Ik ben dan wel zo volwassen om te proberen er zo uit te komen, maar ik weet niet precies welke touwtjes ik daarvoor moet hebben. Mijn ex heeft dus de makkelijkste weg gekozen, en daarbij hoeft hij dus ook niks voor zijn eigen kinderen te betalen. En als ik niet de makkelijkste weg wil kiezen, maar hulp wil om dit samen met iemand goed aan te pakken dan krijg ik ineens verwijten over vanalles en nog wat. Als ik dadelijk weer werk, dan betaal ik dus kinderopvang en schuld en mijn ex heeft 'alleen' de WSNP en is na drie jaar overal vanaf, dat vind ik zo oneerlijk.
je kan dit wel als onderhandelings ruimte gebruiken richting de fitnabank.. (LOL) want als je in de wsnp gaat krijgen ze bedrag X, als je een mooie deal sluit en vrijwillig X + 5000 euro of zo betaald zijn jullie alle twee beter af .
Lurkt !
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:36:49 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118579803
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:36 schreef Iejoren het volgende:
Xenobinol mijn ex werkt dus wel, 40 u per week.
Dan moet hij toch ook drie jaar op een houtje bijten?
pi_118579954
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat heb je al geprobeerd?
Ben in principe bezig met aanmelding WSNP, dat duurt nog ca 4-6 maanden voor dat voor elkaar zou kunnen zijn. Dit is dan alleen voor als de regeling niet lukt.
Heb in de vrijwillige schuldsanering gezeten, het minnelijke traject maar ze gingen daar dus ook niet meer akkoord.
Bij Finata heb ik een voorstel gedaan voor regeling, voor helft van bedrag aflossen in korte tijd. Dat wilden ze niet, heb aanvraag gedaan voor rentestop omdat dit ook een paar honderd kost elke maand maar dat willen ze ook niet. Bij WSNP van mijn ex weten ze pas na 3 jaar wat er afgelost is, dit zal waarschijnlijk maar een paar duizend euro zijn.
pi_118580018
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan moet hij toch ook drie jaar op een houtje bijten?
Ja want hij zit in de WSNP dus heeft het ook niet makkelijk. Maar ik ga liever niet in de WSNP, is maar laf maar als ik een regeling aanga dan moet ik alles betalen, plus alle kosten van de kinderen en opvang. Terwijl hij ze net zo goed niet op kan vangen als ik, als we beiden niet werken. Zijn houtje smaakt uiteindelijk dus veel zoeter dan het mijne.
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:42:23 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118580035
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:40 schreef Iejoren het volgende:

[..]

Ben in principe bezig met aanmelding WSNP, dat duurt nog ca 4-6 maanden voor dat voor elkaar zou kunnen zijn. Dit is dan alleen voor als de regeling niet lukt.
Heb in de vrijwillige schuldsanering gezeten, het minnelijke traject maar ze gingen daar dus ook niet meer akkoord.
Bij Finata heb ik een voorstel gedaan voor regeling, voor helft van bedrag aflossen in korte tijd. Dat wilden ze niet, heb aanvraag gedaan voor rentestop omdat dit ook een paar honderd kost elke maand maar dat willen ze ook niet. Bij WSNP van mijn ex weten ze pas na 3 jaar wat er afgelost is, dit zal waarschijnlijk maar een paar duizend euro zijn.
En iets van budgetbeheer (pin me niet vast op die term, het kan ook anders heten) bij het AMW, MJD of bijv. Humanitas?
pi_118580108
Heb bij de GKB al in budgetbeheer gezeten, dat is gestopt omdat de minnelijke schuldsanering daar ook gestopt is. Zou er evt wel in terug kunnen denk ik, als ik een regeling aan zou gaan met de schuldeisers. Maar dan moet ik eerst de keuze kunnen maken.
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:44:00 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118580117
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:41 schreef Iejoren het volgende:

[..]

Ja want hij zit in de WSNP dus heeft het ook niet makkelijk. Maar ik ga liever niet in de WSNP, is maar laf maar als ik een regeling aanga dan moet ik alles betalen, plus alle kosten van de kinderen en opvang. Terwijl hij ze net zo goed niet op kan vangen als ik, als we beiden niet werken. Zijn houtje smaakt uiteindelijk dus veel zoeter dan het mijne.
Je gaat een beetje in een kringetje rond, zo. Is niet erg constructief. Wil je nou klagen over wat er allemaal oneerlijk is of wil je handvatten voor een oplossing?
pi_118580147
Waarom ga je dan niet voor een andere voogdij regeling?
Om de week de kinderen of zo
dan deel je de kosten ook evenredig

of mis ik nu iets
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:45:38 #195
26374 made
..made by made..
pi_118580177
omdat ex de kinderen wat gaat aan doen.. dat was het toch?

Omdat ex een beetje boos is omdat hij ingeruild is ?
Lurkt !
pi_118580213
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom ga je dan niet voor een andere voogdij regeling?
Om de week de kinderen of zo
dan deel je de kosten ook evenredig

of mis ik nu iets
Ex zegt nu al niet rond te kunnen komen, dus hij kan dan ook niet voor ze zorgen. Hij heeft geen speelgoed, geen kleren, niks voor ze. Dat nemen ze allemaal mee als ze om het weekend naar hem gaan. Daarbij is hij psychotisch geweest vorig jaar, en dat is ook niet echt een lekkere basis. Daarbij zijn er nog wel meer problemen aan zijn kant, hij doucht ze bijv niet etc.
pi_118580244
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je gaat een beetje in een kringetje rond, zo. Is niet erg constructief. Wil je nou klagen over wat er allemaal oneerlijk is of wil je handvatten voor een oplossing?
Ik wil die handvatten, probeer alleen maar duidelijk te maken hoe het precies zit allemaal. Aangezien daar al 7 pagina's een discussie over is.
pi_118580258
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
Waarom neem je dan ook een kind terwijl je het niet kan betalen?
Of nog erger...waarom neem je er twee als je relatie blijkbaar toch al niet top is. Mijn idee....het laatste kind was 'de redding van de relatie' , althans, zo hoopte men.

Twee kinderen onder de vier, een kutrelatie en alweer zwanger..... tja wat wil je horen?
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:48:40 #199
26374 made
..made by made..
pi_118580281
Wel klote dat de kids het gaan merken.
Lurkt !
pi_118580302
eerst en vooral dank aan de TS, in een verloren moment even heerlijk alle pagina's gelezen want er van uit gaande dat dit niet echt is, dit soort mensen bestaan toch niet echt?!
en mocht het wel echt zijn: TS, gewoon op naar de volgende vent, lekker zwanger worden en er dit keer (3 maal is scheepsrecht) wel even voor zorgen dat hij wat meer centjes heeft, kun je gewoon lekker doorgaan met je briljant verantwoorde leventje, alleen dan op kosten van een andere man en niet op kosten van de staat.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_118580352
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:46 schreef Iejoren het volgende:

[..]

Ex zegt nu al niet rond te kunnen komen, dus hij kan dan ook niet voor ze zorgen. Hij heeft geen speelgoed, geen kleren, niks voor ze. Dat nemen ze allemaal mee als ze om het weekend naar hem gaan. Daarbij is hij psychotisch geweest vorig jaar, en dat is ook niet echt een lekkere basis. Daarbij zijn er nog wel meer problemen aan zijn kant, hij doucht ze bijv niet etc.
en jij dacht: toffe vent die moet zich vooral voortplanten?

Sorry maar dan doe je het ook echt zelf
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_118580392
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:48 schreef Chahna het volgende:

[..]

Of nog erger...waarom neem je er twee als je relatie blijkbaar toch al niet top is. Mijn idee....het laatste kind was 'de redding van de relatie' , althans, zo hoopte men.

Twee kinderen onder de vier, een kutrelatie en alweer zwanger..... tja wat wil je horen?
De kinderen waren er al voor dat de relatie kut werd. Snap wel dat het er lekker tokkie-achtig uit ziet allemaal, maar het zit wel anders in elkaar.
pi_118580401
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Juist... TS is niet heel bijster zo blijkt. En inmiddels alweer bij een andere vent he .......

quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:51 schreef Iejoren het volgende:

[..]

De kinderen waren er al voor dat de relatie kut werd. Snap wel dat het er lekker tokkie-achtig uit ziet allemaal, maar het zit wel anders in elkaar.
En de huidige...is van je vriend waar je nu een jaar mee hebt?
pi_118580433
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat was dus allemaal niet aan de orde toen we een relatie kregen, speelt pas 2 jaar. Hij is ziek geworden namelijk en daardoor raar gaan doen.
pi_118580457
Maar commentaar heb ik niks aan, heb het nu allemaal wel gehoord.
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:52:56 #206
37295 Luigi
mario pls
pi_118580459
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:48 schreef made het volgende:
Wel klote dat de kids het gaan merken.
Dat vind ik dus ook echt enige oprecht sneue aan de hele situatie.
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:53:16 #207
26374 made
..made by made..
pi_118580470
zal best wel een verhaal achter zitten, maar als je voordat het slechter ging met je ex een huis hebt gekocht en dan nu weer verkocht en dat terwijl jullie 3 K samen verdiende HOE hou je dan 40 K schuld over ?
Lurkt !
pi_118580505
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:52 schreef Iejoren het volgende:
Maar commentaar heb ik niks aan, heb het nu allemaal wel gehoord.
Je bedoelt dat men je niet op je eigen verantwoording mag aanspreken maar je wil wel geholpen worden? Ja sorry dat ik zo bot overkom maar het komt bij mij echt zo onverantwoord over allemaal.
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:54:34 #209
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118580529
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:52 schreef Iejoren het volgende:

[..]

Dat was dus allemaal niet aan de orde toen we een relatie kregen, speelt pas 2 jaar. Hij is ziek geworden namelijk en daardoor raar gaan doen.
Maar was het vooruitzicht dan zo slecht dat een scheiding je de beste optie leek? Een psychose wil niet zeggen dat iemand ongeneeslijk ziek is hoor.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_118580583
Omdat het een huis was waar wat aan moest gebeuren, alleen enkel glas, lekker dakkapel, keuken uit 1970 etc, ex werd ziek dus gebeurde niks aan, kinderen geboren, wij toen uit elkaar en crisis kwam dus huis nog minder waard, dus 40k schuld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')