Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Het is ook wel leuk dat de 5k en 10k op zaterdag zijn, en de HM en de M op zondag En tijdens een HM kijk ik toch niet naar toeristische trekpleisters....tijdens de Amsterdam Cityrun heb ik ook niet naar de hoeren gekeken
Op maandag 29 oktober 2012 13:34 schreef YUR het volgende: Het is ook wel leuk dat de 5k en 10k op zaterdag zijn, en de HM en de M op zondag En tijdens een HM kijk ik toch niet naar toeristische trekpleisters....tijdens de Amsterdam Cityrun heb ik ook niet naar de hoeren gekeken
Ff wat triesters... Sandy is een serieuze bedreiging voor de NYC Marathon. Er zijn al vluchten gecancelled van deelnemers, en wie weet wat er nog komen gaat.
Dat lijkt me echt zo kut...mag je je grote loopdroom gaan vervullen, krijg je dit...
Op maandag 29 oktober 2012 13:50 schreef YUR het volgende: Al stelt het niet kunnen lopen van de marathon in het grote plaatje natuurlijk weer helemaal niets voor, laat dat wel duidelijk zijn he
Nee dat leek me redelijk evident maar fijn dat jij het nog even benadrukt
Pff, mijn zus vraagt of ik vanavond naar haar wil komen, samen met mijn moeder (die emigreert binnenkort naar Amerika), maar dat komt dus helemaal niet uit met mijn hardloopplan. Nu weet ik niet meer wat ik moet doen
Lastig, ben half 7 thuis van stage, dus ongeveer 19:00 lopen, tot 20:00, dan nog douchen, omkleden... Ze vroegen of ik wilde blijven eten, dan is 21:00 een beetje laat
(ik wilde vandaag met een schema beginnen van maandag, woensdag en vrijdag lopen, waarvan woensdag "interval-dag" )
Gewoon vandaag skippen en verder je schema gewoon uitvoeren volgens plan?
Ben nog interval noob, maar kan wel toch? Gewoon woensdag intervallen, en dan vrijdag rustig tempo, uurtje ofzo Heb, noodgedwongen omdat geen CC..., endomondo pro "verkregen", wel grappig om al die dingen in te stellen enzo
Ben nog interval noob, maar kan wel toch? Gewoon woensdag intervallen, en dan vrijdag rustig tempo, uurtje ofzo Heb, noodgedwongen omdat geen CC..., endomondo pro "verkregen", wel grappig om al die dingen in te stellen enzo
Ik ben ook een interval n00b, maar het lijkt mij dat het prima kan
Hihi ja ik heb em ook illegaal Leuk speelgoed idd.
Hier is het al de hele dag droog. Ben vandaag weer begonnen met Evy, nadat ik last kreeg van mijn schenen doordat ze in de winkel verkeerde schoenen geadviseerd hadden (wel nieuwe schoenen gekregen nadat ze mijn loop opnieuw bekeken hadden).