quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"auw dat doet pijn niet"
jij spreekt je zelfs in 5 woorden tegen
Je begint voorspelbaar te wordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:43 schreef Godtje het volgende:
Die schatte in dat je een uitgelubberde kut had en dat al die ruimte normaal is?
Heb je dat ook wel es geroepen in bed?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:45 schreef Cue_ het volgende:
Stom dat ie het met SC erachter niet doet
Dan had je een titel moeten invoeren dooie dodo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:45 schreef Cue_ het volgende:
Verzin dan ook gewoon een fatsoenlijke TT, luie doosquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:45 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij heb ik wel vaker een titelloos ding gemaakt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:46 schreef Godtje het volgende:
Dan had je een titel moeten invoeren dooie dodo.
Je mag in de AT niet twee keer tegelijk dezelfde titel hebben
Zo!quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verzin dan ook gewoon een fatsoenlijke TT, uitgelubberde doos
Ging ook meer over de strekking dan de precieze woorden enzoquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:46 schreef Godtje het volgende:
Volgens mij heb ik het nog nooit over je uitgelubberde kut gehad.
Morning after pilletje de volgende keer dan maar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel vaker een titelloos ding gemaakt.
Ik strekte helemaal niks. Ik kreeg er zelfs een slappe van. TMI en mental imagequote:Op maandag 29 oktober 2012 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ging ook meer over de strekking dan de precieze woorden enzo
Mooi zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:48 schreef Godtje het volgende:
Ik strekte helemaal niks. Ik kreeg er zelfs een slappe van. TMI en mental image
In de evenementenwereld draait het om netwerken, en daar moet je aan bouwen. 'Zomaar' lukt bijna niet omdat veel van die baantjes vergeven worden aan iemand-die-weer-iemand-kent.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:09 schreef MNR het volgende:
Hè fuck! Er is gekozen voor iemand die al werkervaring had binnen het bedrijf. Iemand trouwens ervaring/kunde hoe je 'binnen kunt komen' bij de organisatie van sportevenementen? Ik ben zowat de meest enthousiaste persoon die je daarvoor kunt strikken
Dat ja. Ik zou me als vrijwilliger aanbieden bij evenementen, om zo wat mensen te leren kennenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In de evenementenwereld draait het om netwerken, en daar moet je aan bouwen. 'Zomaar' lukt bijna niet omdat veel van die baantjes vergeven worden aan iemand-die-weer-iemand-kent.
eens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ja. Ik zou me als vrijwilliger aanbieden bij evenementen, om zo wat mensen te leren kennen
Gaan ze daar op in dan? Ik zou het gewoon laten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb trouwens wel een beetje een angst dat ii een vraag over het hoofd heb gezien door een opmerking van een studiegenootje later
zal ik de docent mailen? Of staat dat stom?
geen idee ik heb dit nog nooit gehadquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gaan ze daar op in dan? Ik zou het gewoon laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |