Mja. Of we stellen het gewoon nog even uitquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan betaal je de helft terug als je je schuldgevoel wil afkopen.
Ik weet niets over de gesteldheid van Q's kut.quote:
Harig, als ik de TT mag geloven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:36 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niets over de gesteldheid van Q's kut.
MI. Ik weenquote:
Voel je vrij om de TT te aanpassen zodat die MI wordt verdrongen.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja. Of we stellen het gewoon nog even uit.
Maar komt goed. Date weet wel dat hij sommige dingen gewoon moet doen ookal zou het eigenlijk niet mogen van me.
Dit wordt nog eens wat!quote:
Oh, hij mag alles van me hoor. Alleen soms dingen van ons samen dan vind ik dat een beetje te snel/eng, en dan doet hij gewoon, ipv eerst vragen want dan weet hij dat ik dan toch nee zeg ookal valt het wel mee achteraf. Aka, hij is dus perfect voor me.quote:
Het lijkt idd een vrijbrief voor date om buiten de deur te gaan neuken.quote:
Zo hypocriet dat. Buiten de deur seksen is buiten de deur seksen. Of dat nou met een man, vrouw of geit is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:52 schreef Tegan het volgende:
Oh hij mag best buiten de deur neuken. Maar één keer, en dan is het uit.
Ik mag dat niet van hem. Maar ik heb wel toestemming om een lesbische vriendin van me te doen
![]()
.
Ja, dat vind ik dus ook! Niet dat ik vreemd wil gaan, maar ik mag dus wel alle vrouwen die ik wil neuken, maar mannen is verbodenquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo hypocriet dat. Buiten de deur seksen is buiten de deur seksen. Of dat nou met een man, vrouw of geit is.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo hypocriet dat. Buiten de deur seksen is buiten de deur seksen. Of dat nou met een man, vrouw of geit is.
Omdat hij stiekem hoopt mee te mogen doen. Niet omdat hij het je zo gunt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook! Niet dat ik vreemd wil gaan, maar ik mag dus wel alle vrouwen die ik wil neuken, maar mannen is verboden.
Nope. Ik mocht haar niet meenemen. Want hij had genoeg aan mijquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat hij stiekem hoopt mee te mogen doen. Niet omdat hij het je zo gunt.
Nah, ik houd het wel bij mijn lief.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag elk ander dier invullen als dat je ding is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |