Mja. Of we stellen het gewoon nog even uitquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan betaal je de helft terug als je je schuldgevoel wil afkopen.
Ik weet niets over de gesteldheid van Q's kut.quote:
Harig, als ik de TT mag geloven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:36 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niets over de gesteldheid van Q's kut.
MI. Ik weenquote:
Voel je vrij om de TT te aanpassen zodat die MI wordt verdrongen.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja. Of we stellen het gewoon nog even uit.
Maar komt goed. Date weet wel dat hij sommige dingen gewoon moet doen ookal zou het eigenlijk niet mogen van me.
Dit wordt nog eens wat!quote:
Oh, hij mag alles van me hoor. Alleen soms dingen van ons samen dan vind ik dat een beetje te snel/eng, en dan doet hij gewoon, ipv eerst vragen want dan weet hij dat ik dan toch nee zeg ookal valt het wel mee achteraf. Aka, hij is dus perfect voor me.quote:
Het lijkt idd een vrijbrief voor date om buiten de deur te gaan neuken.quote:
Zo hypocriet dat. Buiten de deur seksen is buiten de deur seksen. Of dat nou met een man, vrouw of geit is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:52 schreef Tegan het volgende:
Oh hij mag best buiten de deur neuken. Maar één keer, en dan is het uit.
Ik mag dat niet van hem. Maar ik heb wel toestemming om een lesbische vriendin van me te doen
![]()
.
Ja, dat vind ik dus ook! Niet dat ik vreemd wil gaan, maar ik mag dus wel alle vrouwen die ik wil neuken, maar mannen is verbodenquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo hypocriet dat. Buiten de deur seksen is buiten de deur seksen. Of dat nou met een man, vrouw of geit is.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo hypocriet dat. Buiten de deur seksen is buiten de deur seksen. Of dat nou met een man, vrouw of geit is.
Omdat hij stiekem hoopt mee te mogen doen. Niet omdat hij het je zo gunt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook! Niet dat ik vreemd wil gaan, maar ik mag dus wel alle vrouwen die ik wil neuken, maar mannen is verboden.
Nope. Ik mocht haar niet meenemen. Want hij had genoeg aan mijquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat hij stiekem hoopt mee te mogen doen. Niet omdat hij het je zo gunt.
Nah, ik houd het wel bij mijn lief.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag elk ander dier invullen als dat je ding is
Leuk!quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:18 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het wel tof dat het zo goed gaat met date en mij. Nooit verwacht
.
Geloofwaardig liegen lukt hem prima als ik het zo lees.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope. Ik mocht haar niet meenemen. Want hij had genoeg aan mij. Maar misschien zei hij dat alleen omdat hij toch weet dat ik niets doe
.
Dingen waarover ik twijfel of het mag vertel ik gewoon niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
Doen er meerdere hier wel eens dingen die je van je partner niet mag?
Zijn er hier mensen van wie hun partner hen dingen verbiedt, denk ik dan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
Neequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
Mag jij dingen van hem niet die je wel doet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dingen waarover ik twijfel of het mag vertel ik gewoon niet.
Lijkt me een relatie die wat uit balans is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen van wie hun partner hen dingen verbiedt, denk ik dan.
Nouja, ik vind vreemdgaan wel een dealbreaker. Dan liever alleen. Dat kan jij niet begrijpen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:14 schreef MissMSX het volgende:
Sowieso, van dat krampachtige gedoe over vreemdgaan. Voer een gedoogbeleid in en de helft van de huwelijken hoeft niet te stranden om zo'n futiliteit
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:15 schreef Bengeltje het volgende:
Lijkt me een relatie die wat uit balans is.
Wat is dan de echte dealbreaker? Het feit dat hij met een ander neukt of het feit dat hij liegt? Persoonlijk vind ik het tweede erger dan het eerste.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:16 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ik vind vreemdgaan wel een dealbreaker. Dan liever alleen. Dat kan jij niet begrijpen?
Ik wilde ook best gewoon fuckbuddies met hem zijn, en dan zou het me weer niets uitmaken. Maar hij wilde een relatie en in een relatie gewoon niet vreemdgaan.
Vreemdgaan is pas vreemdgaan als het achter iemands rug omgaat. Dat zou ik ook niet willen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, ik vind vreemdgaan wel een dealbreaker. Dan liever alleen. Dat kan jij niet begrijpen?
Ik wilde ook best gewoon fuckbuddies met hem zijn, en dan zou het me weer niets uitmaken. Maar hij wilde een relatie en in een relatie gewoon niet vreemdgaan.
Feit dat hij niet aan de afspraak houdt idd. Maar dan zou het toch uit zijn. Dan hadden we vanaf het begin die afspraak (exclusiviteit) niet moeten maken idd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dan de echte dealbreaker? Het feit dat hij met een ander neukt of het feit dat hij liegt? Persoonlijk vind ik het tweede erger dan het eerste.
Air! Let op!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vreemdgaan is pas vreemdgaan als het achter iemands rug omgaat. Dat zou ik ook niet willen.
Maar seks buiten de deur is bij mij bespreekbaar. Da's wat anders
Seks buiten de deur in een relatie voor mij niet. Dan wil ik gewoon 100% voor iemand gaan en hij voor mij. Als het gewoon een casual seks-ding is dan is het weer anders.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vreemdgaan is pas vreemdgaan als het achter iemands rug omgaat. Dat zou ik ook niet willen.
Maar seks buiten de deur is bij mij bespreekbaar. Da's wat anders
Ik zorg altijd dat ik alles magquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
Nouja, je kan het afspraken noemen, maar in de praktijk komt dat natuurlijk neer op een verbod. Dus, wat is nu zo het probleem met dat woord 'verbod'?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zorg altijd dat ik alles mag
Maar nee, afspraken maak je in het begin van een relatie en ik heb liever dat alles bespreekbaar is in plaats van dat er gelijk verboden aan te pas komen.
Ik heb nooit afspraken gemaakt. Tijdens de relatie en van te voren wordt wel over dingen gesproken die jezelf graag of juist liever niet zou willen. Maar echt een afspraak? uhm nee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zorg altijd dat ik alles mag
Maar nee, afspraken maak je in het begin van een relatie en ik heb liever dat alles bespreekbaar is in plaats van dat er gelijk verboden aan te pas komen.
Jij hebt wel interesse begrijp ik?quote:
Nou ja, afspreken klinkt ook wel alsof er sprake is van een contract...Maar ik vind dat dit soort dingen wel aan het begin van een relatie besproken moeten worden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb nooit afspraken gemaakt. Tijdens de relatie en van te voren wordt wel over dingen gesproken die jezelf graag of juist liever niet zou willen. Maar echt een afspraak? uhm nee.
Dat is geen schande, maar in mijn ervaring wel een goed recept voor een falende relatie omdat, als dingen uitdrukkelijk worden verboden (vooral met de dreiging van iemand verlaten als het toch gebeurt), dat vaak als een uitnodiging werkt om toch eens naast de pot te pissen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:27 schreef Tegan het volgende:
Ik was in het begin sowieso nog niet echt toe aan een echte relatie. Dus voor mij mocht het best wel zeg maar casual blijven. Toen kwam het ter sprake wat ik zou doen als iemand anders me zou versieren. Voelde mij op dat moment niet bezwaard om daar iets mee te doen. Maar date vond dat echt niets (als ik dat zou doen), dus toen kwam de afspraak dat we met niemand anders zouden zoenen of meer.
Sinds wanneer is het een schande om elkaar zoiets te verbieden?
Ik weet niet hoor. Ik zit in de relatie totdat het niet meer leuk is. Niet totdat ik doodga ofzo. Dat naast de pot pissen is denk ik alleen een probleem bij mensen die echt voor de rest van hun leven bij elkaar willen blijven. Als ik de behoefte heb om buiten de deur te neuken, dan is de relatie dood imo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, afspreken klinkt ook wel alsof er sprake is van een contract...Maar ik vind dat dit soort dingen wel aan het begin van een relatie besproken moeten worden.
En als iemand het niet prettig vindt dat de ander vreemd gaat, ja, dan kan je wel spreken van een verbod. De ander kan zich daar dan wel of niet bij neerleggen.
[..]
Dat is geen schande, maar in mijn ervaring wel een goed recept voor een falende relatie omdat, als dingen uitdrukkelijk worden verboden (vooral met de dreiging van iemand verlaten als het toch gebeurt), dat vaak als een uitnodiging werkt om toch eens naast de pot te pissen.
Dan heb je geen relatie, maar een fuckbuddy. Een relatie valt of staat niet met exclusiviteit op het gebied van seks imho.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:34 schreef Tegan het volgende:
Ik weet niet hoor. Ik zit in de relatie totdat het niet meer leuk is. Niet totdat ik doodga ofzo. Dat naast de pot pissen is denk ik alleen een probleem bij mensen die echt voor de rest van hun leven bij elkaar willen blijven. Als ik de behoefte heb om buiten de deur te neuken, dan is de relatie dood imo.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je geen relatie, maar een fuckbuddy. Een relatie valt of staat niet met exclusiviteit op het gebied van seks imho.
Mja voor mij wel. En dan heb ik toch niet enkel een fuckbuddy.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je geen relatie, maar een fuckbuddy. Een relatie valt of staat niet met exclusiviteit op het gebied van seks imho.
Dat is maar net hoe je daarin staat. Wat ik uit Tegans posts lees denkt zij er precies andersom over.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:37 schreef AirwiN het volgende:
ik ookquote:
Dat kan best, ze is daar echt niet de enige in.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je daarin staat. Wat ik uit Tegans posts lees denkt zij er precies andersom over.
fuckbuddy is niet exclusief, relatie wel.
Precies ja. Bij een fuckbuddy is het duidelijk een seks-ding en geen liefde-ding. Dus dan mag alles. In een relatie kies ik echt voor die persoon, en als je dan behoefte hebt aan een ander dan is de relatie dus over.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je daarin staat. Wat ik uit Tegans posts lees denkt zij er precies andersom over.
een exclusieve fuckbuddy danquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een fuckbuddy heb je wat mij betreft tot het niet leuk meer is. Een relatie doe je wat mij betreft net iets meer moeite voor dan het simpel af te kappen 'als het niet leuk meer is'.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:38 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk houdt een relatie in. Maar daarin kan je vinden dat de deal dus ook inhoud niet met andere te neuken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een exclusieve fuckbuddy dan
ik vind een relatie toch ook wel wat meer inhouden dan alleen de deal niet met andere te neuken
Maar wat nou als ik met een ander wil neuken omdat het een lekker ding is? Dat wil toch niet zeggen dat ik enige emotionele binding voel en liever in een relatie met die persoon zou zitten?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Precies ja. Bij een fuckbuddy is het duidelijk een seks-ding en geen liefde-ding. Dus dan mag alles. In een relatie kies ik echt voor die persoon, en als je dan behoefte hebt aan een ander dan is de relatie dus over.
Een fuckbuddy houd je gewoon net zolang de seks lekker is. Een relatie houd je net zo lang tot je die persoon zat bent en behoefte hebt aan een ander, in welke vorm dan ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een fuckbuddy heb je wat mij betreft tot het niet leuk meer is. Een relatie doe je wat mij betreft net iets meer moeite voor dan het simpel af te kappen 'als het niet leuk meer is'.
Oh?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een fuckbuddy heb je wat mij betreft tot het niet leuk meer is. Een relatie doe je wat mij betreft net iets meer moeite voor dan het simpel af te kappen 'als het niet leuk meer is'.
En wat als je met de persoon een hele goede band hebt alleen op sexueelgebied een probleem.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Precies ja. Bij een fuckbuddy is het duidelijk een seks-ding en geen liefde-ding. Dus dan mag alles. In een relatie kies ik echt voor die persoon, en als je dan behoefte hebt aan een ander dan is de relatie dus over.
Zullen je relaties een heel prettige gedachte vinden, dat ze overgeleverd zijn aan jouw idee van wat leuk is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een fuckbuddy houd je gewoon net zolang de seks lekker is. Een relatie houd je net zo lang tot je die persoon zat bent en behoefte hebt aan een ander, in welke vorm dan ook.
Dat weet ik. Maar als seks met mij je blijkbaar niet genoeg kan boeien dat je iets anders wilt. Of als met mij omgaan je niet meer genoeg kan boeien, dat je dat emotioneel vreemdgaan wil met iemand anders. Dat is voor mij hetzelfde.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik met een ander wil neuken omdat het een lekker ding is? Dat wil toch niet zeggen dat ik enige emotionele binding voel en liever in een relatie met die persoon zou zitten?
Ik probeer je niet te overtuigen, maar seks met een ander betekent niet per definitie dat je relatie op een eind loopt.
ja goed maar dat vind ik wel essentieel anders dan een 'we zien wel waar het schip strand' houdingquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk houdt een relatie in. Maar daarin kan je vinden dat de deal dus ook inhoud niet met andere te neuken.
Neuh.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zullen je relaties een heel prettige gedachte vinden, dat ze overgeleverd zijn aan jouw idee van wat leuk is.
Ik mag aannemen dat je er in de praktijk wel iets meer moeite in steekt.
niu buiten de deur neuken ingegeven door een probleem thuis is meestal wel recipe for disasterquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En wat als je met de persoon een hele goede band hebt alleen op sexueelgebied een probleem.
De een wil vaker dan de ander en na zoveel gesprekken kom je niet tot een compromis.
Dan toch de relatie maar ontbinden?
Dat is gewoon indekking om niet te veel te hechten / mogelijk gekwetst te worden. Net als het 'we willen er geen relatiestempel opplekken, want dat is eng'quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
ja goed maar dat vind ik wel essentieel anders dan een 'we zien wel waar het schip strand' houding
Je doet de aanname dat je partner seks met een ander wil omdat het met jou niet leuk meer is. Mag jouw partner dan ook niet met een ander uit eten omdat je zou kunnen afleiden dat uit eten gaan met jou niet leuk meer is?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:42 schreef Tegan het volgende:
Dat weet ik. Maar als seks met mij je blijkbaar niet genoeg kan boeien dat je iets anders wilt. Of als met mij omgaan je niet meer genoeg kan boeien, dat je dat emotioneel vreemdgaan wil met iemand anders. Dat is voor mij hetzelfde.
Intrinsieke motivatie versus extrinsieke motivatie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:18 schreef Tegan het volgende:
Nouja, iedereen doet toch weleens dingen niet omdat diegene weet dat zijn/haar partner dat niet waardeerd? Aka, waar ligt de grens tussen verbieden en rekening houden met elkaar?
In een relatie moet alles goed zijn. Seks vind ik wel degelijk een essentieel deel van een relatie. Naast vertrouwen, liefde, en al die andere dingen. Kijk als hij een dwarslesie heeft gehad zal ik hem niet zo snel verlaten, maar dat is onmacht...quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En wat als je met de persoon een hele goede band hebt alleen op sexueelgebied een probleem.
De een wil vaker dan de ander en na zoveel gesprekken kom je niet tot een compromis.
Dan toch de relatie maar ontbinden?
De vraag is of het een probleem is of dat je er een probleem van maakt. Als de één meer wil dan de ander is dat een gegeven. Het wordt pas een probleem als je beiden niet bereid bent te zoeken naar een acceptabele oplossing voor beide partijen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
niu buiten de deur neuken ingegeven door een probleem thuis is meestal wel recipe for disaster
als partner zijnde zou ik me daar wel wat te goed voor voelen eerlijk gezegtquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon indekking om niet te veel te hechten / mogelijk gekwetst te worden. Net als het 'we willen er geen relatiestempel opplekken, want dat is eng'
Waarom? Als voor de rest toch alles oke is?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niu buiten de deur neuken ingegeven door een probleem thuis is meestal wel recipe for disaster
beetje een naive blik vind ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
In een relatie moet alles goed zijn. Seks vind ik wel degelijk een essentieel deel van een relatie. Naast vertrouwen, liefde, en al die andere dingen. Kijk als hij een dwarslesie heeft gehad zal ik hem niet zo snel verlaten, maar dat is onmacht...
Nouja, dan of spreek je dat af, dan is het prima. Maar ik zou dan gewoon willen dat hij maar wat vaker met zichzelf speelt ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
Het lijkt mij heel lastig als je de een een hoger libido heeft dan de ander, een van de twee dus minder "bevredigd" achter gelaten wordt en de ander er geen probleem mee heeft (omdat tja, geen hoog libido, geen behoefte). Wat doe je dan als partners? Je laat die ander buiten de deur eten?
Of je vindt nog steeds dat die maar tevreden moet zijn met jouw libido.
Als je er zo inzit, snap ik dat je geen levenslange relatie met wie dan ook voor je ziet. In geen enkele relatie is alles altijd goed. De meerwaarde van een relatie zit 'm in het gegeven dat de één de ander niet als een baksteen laat vallen als het eens minder gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:45 schreef Tegan het volgende:
In een relatie moet alles goed zijn. Seks vind ik wel degelijk een essentieel deel van een relatie. Naast vertrouwen, liefde, en al die andere dingen. Kijk als hij een dwarslesie heeft gehad zal ik hem niet zo snel verlaten, maar dat is onmacht...
Nee, als het minder gaat met de ander niet. Maar wel als het minder gaat met ons.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je er zo inzit, snap ik dat je geen levenslange relatie met wie dan ook voor je ziet. In geen enkele relatie is alles altijd goed. De meerwaarde van een relatie zit 'm in het gegeven dat de één de ander niet als een baksteen laat vallen als het eens minder gaat.
En wat nou als hij zou willen dat jij maar wat vaker met jezelf speelt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, dan of spreek je dat af, dan is het prima. Maar ik zou dan gewoon willen dat hij maar wat vaker met zichzelf speelt ofzo. En als dat niet genoeg is dan passen we dus blijkbaar niet bij elkaar.
Andermaal, helemaal mee eens. Als je al gaat lopen bij de minste tegenslag ben je als partner geen knip voor de neus waard.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je er zo inzit, snap ik dat je geen levenslange relatie met wie dan ook voor je ziet. In geen enkele relatie is alles altijd goed. De meerwaarde van een relatie zit 'm in het gegeven dat de één de ander niet als een baksteen laat vallen als het eens minder gaat.
omdat het dan een keuze is ingegeven uit een probleem en geen zen-achtige staatquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom? Als voor de rest toch alles oke is?
I know. Dat was ook het plan. Ik heb jaren geroepen dat relaties niets voor me zijn, en dat ik gewoon alleen regelmatig seks zoek.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moet je het bij fuck buddies houden
Same difference. Waarom zou je daar niet enige tijd en moeite insteken als je dat constateert?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:49 schreef Tegan het volgende:
Nee, als het minder gaat met de ander niet. Maar wel als het minder gaat met ons.
Wanneer is het ons? Jij kan er toch een hele andere kijk op hebben dan hij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, als het minder gaat met de ander niet. Maar wel als het minder gaat met ons.
Dan dumpt ze hem, want het gaat dan niet goed tussen hen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
En wat nou als hij zou willen dat jij maar wat vaker met jezelf speelt?
dat zit vaak nogal aan elkaar vastquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En wat nou als hij zou willen dat jij maar wat vaker met jezelf speelt?
Vul zelf maar in.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:53 schreef Tegan het volgende:
Bovendien is mijn libido tien keer zo groot dan die van hem, dus ik denk niet dat hij zo snel vreemd zal gaan.
Maar als ik het goed begrijp wordt het nu toch meer? Moet je dan niet op de rem trappen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Dat was ook het plan. Ik heb jaren geroepen dat relaties niets voor me zijn, en dat ik gewoon alleen regelmatig seks zoek.
Ach ja en zelf wij op FOK! merken dat dat sterk aan het veranderen is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:50 schreef Tegan het volgende:
I know. Dat was ook het plan. Ik heb jaren geroepen dat relaties niets voor me zijn, en dat ik g
Ja daar ben ik dus dagelijks mee bezigquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp wordt het nu toch meer? Moet je dan niet op de rem trappen?
Ja sorry, ik heb alleen flarden van de geschiedenis van jou en date gelezen
Ja die kans is dus vrij groot blijkbaar. Watnou als hij zegt: "ik heb geen zin vanavond, speel maar met jezelf"quote:
Het is vooral een semantische discussie; ze heeft een fuckbuddy en hun omgang heeft alle kenmerken van een relatie, zo mag het alleen niet genoemd worden want relaties zijn niets voor haar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
Maar als ik het goed begrijp wordt het nu toch meer? Moet je dan niet op de rem trappen?
Ja sorry, ik heb alleen flarden van de geschiedenis van jou en date gelezen
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
Maar tegan. Hebben jij en date nu dan een relatie of is dat stempeltje er nog steeds niet op?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon indekking om niet te veel te hechten / mogelijk gekwetst te worden. Net als het 'we willen er geen relatiestempel opplekken, want dat is eng'
We hebben het daar weleens over. Maar als we weken geen seks meer gaan hebben is dat echt wel een dealbreaker.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja die kans is dus vrij groot blijkbaar. Watnou als hij zegt: "ik heb geen zin vanavond, speel maar met jezelf"
En dat like, meerdere keren per week?
Kleine inhoudelijke aanpassing gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:51 schreef MissMSX het volgende:
Maar bij voorbaat niet verder willen kijken dan naar de standaard oplossingen vind ik wel echt het op voorhand weggeven van je relatie.
Als je echt van elkaar houdt en je hebt alles geprobeerd en je komt er dan niet uit, dan snap ik het. Maar daarvoor...?
Daarom ben ik ook benieuwdquote:
Prachtigquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vooral een semantische discussie; ze heeft een fuckbuddy en hun omgang heeft alle kenmerken van een relatie, zo mag het alleen niet genoemd worden want relaties zijn niets voor haar.
En wat nou als je van hem ook met anderen mag neuken (zonder enig voorbehoud), terwijl hij belooft trouw te blijven aan jou?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:53 schreef Tegan het volgende:
We hebben het daar weleens over. Maar als we weken geen seks meer gaan hebben is dat echt wel een dealbreaker.
Laat haar dat lekker meemaken. Ze komt van een heel eind weg nu in een paar weken een heel eind.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:52 schreef AirwiN het volgende:
een semantische discussie; ze heeft een fuckbuddy en hun omgang heeft alle kenmerken van een relatie, zo mag het alleen niet genoemd worden want
En als je mij niet achter de hand had, en dus zonder hem helemáál geen sex meer zou hebben?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
We hebben het daar weleens over. Maar als we weken geen seks meer gaan hebben is dat echt wel een dealbreaker.
Ik vat het alleen ff samen voor een toevallige voorbijganger.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:54 schreef Godtje het volgende:
Laat haar dat lekker meemaken. Ze komt van een heel eind weg nu in een paar weken een heel eind.
Mja. Hij zei dat ik hem maar verkering moest vragen dan vroeg hij me wel ten huwelijk over zoveel jaar. Toen zei ik dat dat never nooit niet zou gebeuren maar dat ik wel ja zou zeggen als hij het vroeg. Toen vroeg hij het tien minuten later. Voor mij had het niet gehoeven. Maar hem kwijt wil ik niet hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
Maar tegan. Hebben jij en date nu dan een relatie of is dat stempeltje er nog steeds niet op?
Ze geeft net aan dat het op dit moment voor haar onvoldoende is, dus blijkbaar heeft die seks met jou weinig meerwaarde.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
En als je mij niet achter de hand had, en dus zonder hem helemáál geen sex meer zou hebben?
Het hangt natuurlijk helemaal van de situatie af: wat zijn de wederzijdse verwachtingen van deze 'relatie'?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En als je mij niet achter de hand had, en dus zonder hem helemáál geen sex meer zou hebben?
Zoals, wel seks hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het hangt natuurlijk helemaal van de situatie af: wat zijn de wederzijdse verwachtingen van deze 'relatie'?
Ik zou Air in ieder geval niet de deur wijzen als we weken geen seks zouden hebben. Dan zou ik een goed gesprek gaan hebben en tot een oplossing komen die onze relatie in stand houdt.
Hij vroeg je ten huwelijk?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja. Hij zei dat ik hem maar verkering moest vragen dan vroeg hij me wel ten huwelijk over zoveel jaar. Toen zei ik dat dat never nooit niet zou gebeuren maar dat ik wel ja zou zeggen als hij het vroeg. Toen vroeg hij het tien minuten later. Voor mij had het niet gehoeven. Maar hem kwijt wil ik niet hoor. Labels, huuuu.
Is het zo makkelijk?quote:
Weken geen sex met air? Dat klinkt als een hemel!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:55 schreef MissMSX het volgende:
wel een dealbreaker.
Het hangt natuurlijk helemaal van de situatie af: wat zijn de wederzijdse verwachtingen van deze 'relatie'?
Ik zou Air in ieder geval niet de deur wijzen als we weken geen seks zouden hebben. Dan zou ik een goed gesprek gaan hebben en tot een oplossing komen die onze relatie in stand houdt.
Dat wil ik niet. Dan zoek ik wel een fuckbuddy (of drie). Of we moeten gewoon terug naar casual daten zonder strings. Wat dus niet gaat werken na een 'relatie'.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat nou als je van hem ook met anderen mag neuken (zonder enig voorbehoud), terwijl hij belooft trouw te blijven aan jou?
Ik moet soms ook even kijken of het d'r wel echt is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat haar dat lekker meemaken. Ze komt van een heel eind weg nu in een paar weken een heel eind.
Dat is één mogelijke oplossing, afhankelijk van de oorzaak van het probleemquote:
Jij mag dat van mijquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weken geen sex met air? Dat klinkt als een hemel!
Ik zou ook eerst aankaarten dat we zeker wel vaker seks moeten hebben. Als dat dan niet gebeurt dan is het wel over voor mij. (Tenzij onmacht enzo.)quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Los van date enzo. Waarom zou je dat niet willen in een relatie?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:57 schreef Tegan het volgende:
Dat wil ik niet. Dan zoek ik wel een fuckbuddy (of drie). Of we moeten gewoon terug naar casual daten zonder strings. Wat dus niet gaat werken na een 'relatie'.
het is al een tijdje geleden inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weken geen sex met air? Dat klinkt als een hemel!
Je kijkt verdrietig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
het is al een tijdje geleden inderdaad
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
het is al een tijdje geleden inderdaad
das wel meer dan 'een tijdje'quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hou het al jaren vol en ik en mijn billen vinden het erg fijn.
Omdat een relatie voor mij exclusiviteit betekent. En anders wil ik al die emotionele zooi er niet bij, want dan breek ik mijn hart steeds als hij een ander zoent (been there done that).quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Los van date enzo. Waarom zou je dat niet willen in een relatie?
Onvoldoende neh. Net genoeg en graag nog veel meer, ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze geeft net aan dat het op dit moment voor haar onvoldoende is, dus blijkbaar heeft die seks met jou weinig meerwaarde.
http://img304.imageshack.us/img304/6895/wemenstraat2005091136ty.jpg (copy/paste deze link)quote:QyRoZ
Ongeveer 2.100 resultaten (0,31 seconden)
same herequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met haarquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ http://img304.imageshack.us/img304/6895/wemenstraat2005091136ty.jpg (copy/paste deze link) ]
Uit het topicquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uit het topic
Twentsche Hoogbouwmeeting te Hengelo, 11 september
Rare datum om een hoogbouwmeeting te houden.
Vooral die vrouwen zo lekker stiekem van achter.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:06 schreef Cue_ het volgende:
Foto's van straten/gebouwen, vrouwen.. en kinderen
Nouja.. anders lukt het ze niet hequote:Op maandag 29 oktober 2012 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vooral die vrouwen zo lekker stiekem van achter.
We hadden gehoopt Al Qaida te verleiden een aanslag op Hengelo te plegen. Helaas is dat niet gelukt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uit het topic
Twentsche Hoogbouwmeeting te Hengelo, 11 september
Rare datum om een hoogbouwmeeting te houden.
Vrouwen van achter.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vooral die vrouwen zo lekker stiekem van achter.
Weken, goh ik dacht aan maanden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lang geleden?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
We hadden gehoopt Al Qaida te verleiden een aanslag op Hengelo te plegen. Helaas is dat niet gelukt.
MTV generatie he. Werkt het ff niet, dan mik je het gewoon weg.quote:
Indeed!!quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MTV generatie he. Werkt het ff niet, dan mik je het gewoon weg.
Justin Bieber blijft anders maar terug komen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MTV generatie he. Werkt het ff niet, dan mik je het gewoon weg.
Ik hoor je toch niet vanaf de andere kant van de generatiekloof.quote:
Misschien moet je eens langs de gehoorspecialist gaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor je toch niet vanaf de andere kant van de generatiekloof.
New Kids on the block vs Take that?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:16 schreef AirwiN het volgende:
Ik hoor je toch niet vanaf de andere kant van de generatiekloof
Misschien moet je wat harder gooien. Vanuit een vliegtuig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Justin Bieber blijft anders maar terug komen.
Moet je nagaan dat ik naast die 240.000 posts hier ook nog op andere forums actief ben.quote:
Dat doe ik wel. Maar seks buiten de deur vind ik geen oplossing.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same difference. Waarom zou je daar niet enige tijd en moeite insteken als je dat constateert?
Ja dat maakt toch niet uit? Als een van ons het niet meer ziet zitten is het gewoon over.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wanneer is het ons? Jij kan er toch een hele andere kijk op hebben dan hij.
Uhm, hoe dan ook er is altijd iemand die de pijn zal voelen, omdat de ander het "ons" niet meer ziet zitten.
Ja, daarom hoeft het van mij ook niet zo snel zo serieus en wil ik nog van alles gescheiden houden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zit vaak nogal aan elkaar vast
juist als je relatie echt verweven is in je leven en geen ding on the side is
Was toch leuker toen ik hier allemaal niet over na hoefde te denkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik moet soms ook even kijken of het d'r wel echt is.
Zou haar account gehacked kunnen zijn?
Ik wilde eerst zeggen, een keer in de week, maar dan vond ik van mezelf al dat ik teveel zeurdequote:Op maandag 29 oktober 2012 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weken, goh ik dacht aan maanden.
http://www.nu.nl/achterkl(...)-van-vliegangst.htmlquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef Q. het volgende:
Misschien moet je wat harder gooien. Vanuit een vliegtuig.
Je had tong kunnen zijn!quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef Q. het volgende:
Moet je nagaan dat ik naast die 240.000 posts hier ook nog op an
Ach, je bent nog jong, snel en wild.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen, een keer in de week, maar dan vond ik van mezelf al dat ik teveel zeurde.
Waarom niet? Met sommige vrienden ga je een hapje eten, met anderen duik je af en toe het bed in. Iedereen tevreden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef Tegan het volgende:
Dat doe ik wel. Maar seks buiten de deur vind ik geen oplossing.
De grens is voor mij (en voor date) bij flirten. En dat werkt. Ik wil date niet delen met random neukertjes. Dat vind ik iets wat alleen tussen ons is, zo intiem enzo. Als ik de behoefte heb om iemand anders te neuken dan maak ik het wel eerst uit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom niet? Met sommige vrienden ga je een hapje eten, met anderen duik je af en toe het bed in. Iedereen tevreden.
Mijn eerdere vraag was los van date. Het gaat bij jou niet om de behoefte om iemand anders te neuken, maar om de behoefte om voldoende te neuken. Als je partner in die behoefte niet kan/wil voorzien en het geen probleem vindt als jij die behoefte met anderen invult, wat is dan het probleem?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:24 schreef Tegan het volgende:
De grens is voor mij (en voor date) bij flirten. En dat werkt. Ik wil date niet delen met random neukertjes. Dat vind ik iets wat alleen tussen ons is, zo intiem enzo. Als ik de behoefte heb om iemand anders te neuken dan maak ik het wel eerst uit.
Ik zal het wel gemist hebben, maar als jij het bij fuckbuddy had willen houden, en hij niet, waarom is het dan nu toch een soort van relatie en behandel je hem als je vriendje?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
De grens is voor mij (en voor date) bij flirten. En dat werkt. Ik wil date niet delen met random neukertjes. Dat vind ik iets wat alleen tussen ons is, zo intiem enzo. Als ik de behoefte heb om iemand anders te neuken dan maak ik het wel eerst uit.
Wat is nou het probleem als dat iets is wat ze in haar partner zoekt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:26 schreef AirwiN het volgende:
ijn eerdere vraag was los van date. Het gaat bij jou niet om de behoefte om iemand anders te neuken, maar om de behoefte om voldoende te neuken. Als je partner in die behoefte niet kan/wil voorzien en het geen probleem vindt als jij die behoefte met anderen invult, wat is dan het probleem?
Ik wil die behoefte bij een persoon kwijt. Niet altijd op zoek naar voldoening bij willekeurige mannen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn eerdere vraag was los van date. Het gaat bij jou niet om de behoefte om iemand anders te neuken, maar om de behoefte om voldoende te neuken. Als je partner in die behoefte niet kan/wil voorzien en het geen probleem vindt als jij die behoefte met anderen invult, wat is dan het probleem?
Omdat hij dat niet wilde. En hij opzich wel leuk genoeg was om het enige tijd mee vol te houden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal het wel gemist hebben, maar als jij het bij fuckbuddy had willen houden, en hij niet, waarom is het dan nu toch een soort van relatie en behandel je hem als je vriendje?
Volgens mij is er gewoon geen vent die d´r bij kan houwen, wat ook wel een beetje voor de hand liggend is natuurlijk. Waarom zit je anders zo veel te posten op het internet he?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil die behoefte bij een persoon kwijt. Niet altijd op zoek naar voldoening bij willekeurige mannen.
Het is een mooi streven, maar volgens mij onhaalbaar. Vroeg of laat kom je altijd op andere partners uit, vermoed ik. Dus enige willekeurigheid blijf je houden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:27 schreef Tegan het volgende:
Ik wil die behoefte bij een persoon kwijt. Niet altijd op zoek naar voldoening bij willekeurige mannen.
Mja, wat is je punt? Dat ik dus toch maar random mannen moet gaan neuken ookal wil ik dat niet binnen mijn relatie?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een mooi streven, maar volgens mij onhaalbaar. Vroeg of laat kom je altijd op andere partners uit, vermoed ik. Dus enige willekeurigheid blijf je houden.
Dit klinkt wel heel erg.. uhm tja raar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:28 schreef Tegan het volgende:
Omdat hij dat niet wilde. En hij opzich wel leuk genoeg was om het enige tijd mee vol te houden.
Het is een kwestie van tijd voor hij me dumpt ja. Kan ik weer verbitterd doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:29 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Volgens mij is er gewoon geen vent die d´r bij kan houwen, wat ook wel een beetje voor de hand liggend is natuurlijk. Waarom zit je anders zo veel te posten op het internet he?
Ik wil geen punt maken, ik probeer voor mijzelf een beeld te vormen van jouw gedachtegang en de mate waarin dat praktisch haalbaar is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:31 schreef Tegan het volgende:
Mja, wat is je punt? Dat ik dus toch maar random mannen moet gaan neuken ookal wil ik dat niet binnen mijn relatie?
Ik zeg het ook raar. Maar het is ook niet zo officieel enzo. We hebben altijd gezegd dat we gewoon dag voor dag gaan kijken of het nog wel leuk is. En met die insteek zit ik erin. Niet met de gedachte dat ik tot ik doodga bij hem blijf. We hebben gewoon lol totdat het niet meer leuk is. Beter dan alleen zijn?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel erg.. uhm tja raar.
Vraag me dan af wat er allemaal onder 'leuk genoeg' valt.
It's complicatedquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omdat hij dat niet wilde. En hij opzich wel leuk genoeg was om het enige tijd mee vol te houden.
Het is meer dat het soms overkomt als dat hij graag een relatie met je wil en een toekomst op wil bouwen. En jij zoiets hebt van.. het is momenteel beter dan alleen zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zeg het ook raar. Maar het is ook niet zo officieel enzo. We hebben altijd gezegd dat we gewoon dag voor dag gaan kijken of het nog wel leuk is. En met die insteek zit ik erin. Niet met de gedachte dat ik tot ik doodga bij hem blijf. We hebben gewoon lol totdat het niet meer leuk is. Beter dan alleen zijn?
Maar als je iets tien keer vraagt ga ik niet ineens een ander antwoord gevenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil geen punt maken, ik probeer voor mijzelf een beeld te vormen van jouw gedachtegang en de mate waarin dat praktisch haalbaar is.
Je date dacht er hetzelfde over?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:32 schreef Cue_ het volgende:
hoe leuk m'n date ook was.. ik heb er geen gevoelens voor gekregen. En als hij die wel had gehad dan zou ik het niet gestimuleerd hebben om maar op dezelfde manier door blijven gaan als ik niet verwacht dat die er bij mij niet zullen komen.
ditquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:32 schreef Cue_ het volgende:
hoe leuk m'n date ook was.. ik heb er geen gevoelens voor gekregen. En als hij die wel had gehad dan zou ik het niet gestimuleerd hebben om maar op dezelfde manier door blijven gaan als ik niet verwacht dat die er bij mij niet zullen komen.
Consistentie is een mooi iets.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:35 schreef Tegan het volgende:
Maar als je iets tien keer vraagt ga ik niet ineens een ander antwoord geven.
Hij weet dat heel goed hoor. Zeker als ik hem al die keren afrem.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is meer dat het soms overkomt als dat hij graag een relatie met je wil en een toekomst op wil bouwen. En jij zoiets hebt van.. het is momenteel beter dan alleen zijn.
Of dat dus wel eerlijk is tov hem.
Mooi uitgangspunt voor een relatie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
Zoals altijd dachten we hier ook hetzelfde over
nou....quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar als je iets tien keer vraagt ga ik niet ineens een ander antwoord geven.
Dat hij er niet mee bezig is, komt denk ik vooral doordat jij hem afremtquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:36 schreef Tegan het volgende:
Hij weet dat heel goed hoor. Zeker als ik hem al die keren afrem.
Hij is ook nog niet echt bezig met een toekomst bouwen met mij.
Het is nog steeds aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou....
Het wisselt nogal eens hoor
vorige week was het namelijk wel aan
Eigenlijk wil je alleen de lusten en niet de lasten? Vat ik het zo goed samen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zeg het ook raar. Maar het is ook niet zo officieel enzo. We hebben altijd gezegd dat we gewoon dag voor dag gaan kijken of het nog wel leuk is. En met die insteek zit ik erin. Niet met de gedachte dat ik tot ik doodga bij hem blijf. We hebben gewoon lol totdat het niet meer leuk is. Beter dan alleen zijn?
Volgens mij kan jij daar niets over zeggen. Ik geef natuurlijk een eenzijdig beeld van date op Fok.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hij er niet mee bezig is, komt denk ik vooral doordat jij hem afremtNiet omdat hij niet zou willen (gok ik zo)
Dat is het nog steeds, met talloze mitsen en maren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
nou....
Het wisselt nogal eens hoor
vorige week was het namelijk wel aan
Vandaar ook de 'gok ik zo'. maar als je hoort over dat ie grapjes maakt over trouwen.. dat hij dingen wil doen over een paar maanden die geld kosten .. dan zie ik dat wel als aan de toekomst bouwen en niet als dag bij dag bekijkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij daar niets over zeggen. Ik geef natuurlijk een eenzijdig beeld van date op Fok.
Nee, ik wil gewoon niet gekwetst worden. Niet op straat staan met niets als het misgaat. Etc. etc.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je alleen de lusten en niet de lasten? Vat ik het zo goed samen?
huh? Townnet had je het toch nog over geen stempels plakken en dag tot dag?quote:
Goede houding. Ik denk dat je zeker weten daar je levensgeluk mee gaat vinden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon niet gekwetst worden. Niet op straat staan met niets als het misgaat. Etc. etc.
Voorbereid op disaster.
dat is ook wle het andere uiterstequote:Op maandag 29 oktober 2012 11:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon niet gekwetst worden. Niet op straat staan met niets als het misgaat. Etc. etc.
Voorbereid op disaster.
Dat was iemand anders schatquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh? Townnet had je het toch nog over geen stempels plakken en dag tot dag?
Ik hoop voor jou dat je die angst snel los kunt laten. Maakt alles zoveel leukerquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voorbereid op disaster.
Nogmaals. Ik vertel natuurlijk alleen de leuke dingen die date zegt. Laatst hadden we het over samenwonen, en toen vond hij dat wel veeeeeeeeeeeel te snel anytime soonquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar ook de 'gok ik zo'. maar als je hoort over dat ie grapjes maakt over trouwen.. dat hij dingen wil doen over een paar maanden die geld kosten .. dan zie ik dat wel als aan de toekomst bouwen en niet als dag bij dag bekijken
Het is dit, of alleen zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goede houding. Ik denk dat je zeker weten daar je levensgeluk mee gaat vinden.
Dat wil iedereen toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je alleen de lusten en niet de lasten? Vat ik het zo goed samen?
Ook hier weer.. dat het te snel en hij het nu niet wil, betekent niet dat hij het niet in de toekomst graag zou zien met jouquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:41 schreef Tegan het volgende:
Nogmaals. Ik vertel natuurlijk alleen de leuke dingen die date zegt. Laatst hadden we het over samenwonen, en toen vond hij dat wel veeeeeeeeeeeel te snel anytime soon.
of je probleem eens echt aan gaan?quote:
Men lijdt het meest onder het lijden dat men vreest enzo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
Goede houding. Ik denk dat je zeker weten daar je levensgeluk mee gaat vinden.
Ja maar ik wil in de toekomst ook wel met hem samenwonenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook hier weer.. dat het te snel en hij het nu niet wil, betekent niet dat hij het niet in de toekomst graag zou zien met jou
Welk probleem los ik hoe op? Angst loslaten, kan ook echt zomaar. Bovendien, als het dan ooit uitgaat (die kans bestaat) dan is het extra kut omdat mijn angsten dan uitkomen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of je probleem eens echt aan gaan?
Sorry ik kan gewoon super slecht teven de struisvogel politiek
Voor haar werkt het schijnbaar prima. Vanuit ons perspectief mist ze daardoor van alles, maar dat is niet haar beleving, toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
of je probleem eens echt aan gaan?
Sorry ik kan gewoon super slecht teven de struisvogel politiek
Mooi.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Men lijdt het meest onder het lijden dat men vreest enzo.
Sterkte!quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
Maar goed
ik ga mijn toets maken
duim voor me, brand een kaarsje, offer een geit
Maar wil je daar altijd mee leven? De angst van het uitgaan van de relatie?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:46 schreef Tegan het volgende:
Welk probleem los ik hoe op? Angst loslaten, kan ook echt zomaar. Bovendien, als het dan ooit uitgaat (die kans bestaat) dan is het extra kut omdat mijn angsten dan uitkomen.
Ik heb mij lang geleden al voorgenomen om die voor je op een tegeltje te laten dtukken en cadeau te geven als ik je zou ontmoeten. Maar goed, mij ontmoeten is ook één van die dingen die je vreest.quote:
Ja, maar angsten overwin je alleen door confrontatie, niet door er voor weg te lopen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Welk probleem los ik hoe op? Angst loslaten, kan ook echt zomaar. Bovendien, als het dan ooit uitgaat (die kans bestaat) dan is het extra kut omdat mijn angsten dan uitkomen.
Die angst is heel comfortabel gezien haar andere angst om alleen te zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:47 schreef Cue_ het volgende:
Maar wil je daar altijd mee leven? De angst van het uitgaan van de relatie?
dat lijkt mij meer dan logischquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:47 schreef AirwiN het volgende:
Maar goed, mij ontmoeten is ook één van die dingen die je vreest.
Terecht, na een date met Q wist je al van zijn beharing.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mij lang geleden al voorgenomen om die voor je op een tegeltje te laten dtukken en cadeau te geven als ik je zou ontmoeten. Maar goed, mij ontmoeten is ook één van die dingen die je vreest.
Ik ben niet bang dat het uitgaat. Ik ben bang voor dat ik het niet zie aankomen en/of dat ik mijn hart breek. Vorige keer heb ik jaren zwaar last van gehad. Dus nu houd ik het casual.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wil je daar altijd mee leven? De angst van het uitgaan van de relatie?
door profesionele hulpquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gaat 'ie lekker daar aan de andere kant van de kloof?quote:
Heel goed, ik zit namelijk aan de goede kant van de kloofquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat 'ie lekker daar aan de andere kant van de kloof?
Ik ben altijd heel eerlijk tegen date. Het is zijn keuze om bij me te blijven ondanks. Dus hij kan me niets verwijten. Niet zeggen dat ik date dingen aandoequote:Op maandag 29 oktober 2012 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar angsten overwin je alleen door confrontatie, niet door er voor weg te lopen.
En in dit geval kwets je wellicht ook nog iemand anders met je bindingsangst.
Ik heb geen angst om alleen te zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die angst is heel comfortabel gezien haar andere angst om alleen te zijn.
tnx!quote:
Je snapt toch wel dat hij je heel erg leuk vindt en daarom niet voor rede vatbaar is als jij zegt nog wat afstand te willen bewaren?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel eerlijk tegen date. Het is zijn keuze om bij me te blijven ondanks. Dus hij kan me niets verwijten. Niet zeggen dat ik date dingen aandoe.
Je hebt geen zelfvertrouwen. Dat is het probleem. En dat is niet 1 2 3 opgelost, maar daar kun je wel heel goed aan werken mits je je kop uit het zand haalt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben niet bang dat het uitgaat. Ik ben bang voor dat ik het niet zie aankomen en/of dat ik mijn hart breek. Vorige keer heb ik jaren zwaar last van gehad. Dus nu houd ik het casual.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja, ik snap je punt. Maar dat is niet echt mijn probleem danquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat hij je heel erg leuk vindt en daarom niet voor rede vatbaar is als jij zegt nog wat afstand te willen bewaren?
Iets met liefde en blind.
Jij bent te zwak om iets aan te gaan, hij is te zwak om iets te beëindigen. Jullie doen het elkaar aan, nu al.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:50 schreef Tegan het volgende:
Ik ben altijd heel eerlijk tegen date. Het is zijn keuze om bij me te blijven ondanks. Dus hij kan me niets verwijten. Niet zeggen dat ik date dingen aandoe.
Daar heb je helemaal gelijk in. Hoe hij omgaat met de situatie is zijn verantwoordelijkheid, niet de jouwequote:Op maandag 29 oktober 2012 11:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt geen zelfvertrouwen. Dat is het probleem. En dat is niet 1 2 3 opgelost, maar daar kun je wel heel goed aan werken mits je je kop uit het zand haalt.en nu ben je zo zeker geworden dat Air gewoon buiten de relatie mag neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, jouw probleem staat schijnbaar direct boven jouw post beschreven. Ik zou daar eens aan gaan werken, dan maak je dit ook niet zijn probleemquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ik snap je punt. Maar dat is niet echt mijn probleem dan.
Ik maak niets zijn probleemquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, jouw probleem staat schijnbaar direct boven jouw post beschreven. Ik zou daar eens aan gaan werken, dan maak je dit ook niet zijn probleem
Klopt. Ik zie dat niet per se als een bedreiging voor onze relatie. Ik vertrouw op mezelf en op onsquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en nu ben je zo zeker geworden dat Air gewoon buiten de relatie mag neuken
Echte liefde!quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent te zwak om iets aan te gaan, hij is te zwak om iets te beëindigen. Jullie doen het elkaar aan, nu al.
Nice!quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:55 schreef MissMSX het volgende:
Klopt. Ik zie dat niet per se als een bedreiging voor onze relatie. Ik vertrouw op mezelf en op ons
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt geen zelfvertrouwen. Dat is het probleem. En dat is niet 1 2 3 opgelost, maar daar kun je wel heel goed aan werken mits je je kop uit het zand haalt.Welk probleem ik dan ook heb, daar kan ik zeker aan werken. Maar als ik dat niet wil gaat het toch niet werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je dat niet willen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Welk probleem ik dan ook heb, daar kan ik zeker aan werken. Maar als ik dat niet wil gaat het toch niet werken.
Kost me heel veel tranen, die het me nu niet waard zijn. Ben eindelijk een beetje gelukkig ipv gevoelloosquote:
Ik krijg eerlijk gezegd niet het idee dat je erg gelukkig bent als je angst hebt om alleen te zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kost me heel veel tranen, die het me nu niet waard zijn. Ben eindelijk een beetje gelukkig ipv gevoelloos.
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is toch niet hetzelfde! Ik vind het leuker zo om date te hebben dan dat ik niemand had. Maar ik ben meer bang om gekwetst te worden door hem. Daarom wil ik het casual houden. Alleen zijn is minder leuk dan date hebben.quote:
Dan heb je voldoende aan een seksbuddy.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens mij gaat het gewoon om regelmatige seks.
My bad danquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is toch niet hetzelfde! Ik vind het leuker zo om date te hebben dan dat ik niemand had. Maar ik ben meer bang om gekwetst te worden door hem. Daarom wil ik het casual houden.
Nee, een relatie of casual seks is beide leuker dan alleen zijn. Maar het enige wat ik niet wil is mijn hart breken. Daar is de angst voor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je voldoende aan een seksbuddy.
Ik snap wel dat deze 'relatie' meer biedt dan enkel seks. En dat dat een stuk leuker is dan alleen iemand voor de seks
Ik ben idd niet erg gelukkig, maar wel gelukkiger dan ik zeg drie maanden geleden was.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
My bad dan
Dan rephrase ik
Ik krijg eerlijk gezegd niet het idee dat je erg gelukkig bent als je angst hebt om alleen te zijn gekwetst te worden.
Ik las het meer als 'deze is wel leuk en daar blijf ik bij omdat ik dan af en toe seks kan hebben'. Tot er een ander is die wel casual wil doen en dan kan deze weg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je voldoende aan een seksbuddy.
Er zijn meer mensen die worstelen met de tegenstelling tussen gevoel/verstand als het gaat om ervaren afhankelijkheid van een ander. Een andere woordkeus kan een oplossing zijn bij zo'n dilemma.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
Een relatie is altijd leuker dan een seksbuddy, wat mij betreft. Maar zelfs de definities van 'seksbuddy' liggen nogal uit elkaar
Dat is waar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
Maar zelfs de definities van 'seksbuddy' liggen nogal uit elkaar
quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:12 schreef Tegan het volgende:
maar nu zijn die gevoelens er wel, dus dat is geen optie meer.
Same. Als het alleen maar een booty call is dan houd ik er niet zo van. Moeten wel mensen zijn met wie ik ook gewoon een normaal avondje in de kroeg kan hangen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar.
Heb wel gemerkt bij mij dat als het enkel om de seks draait dat het van mij dan niet meer hoeft. Er moet wel net wat meer uitgehaald kunnen worden. Als in meer friends with benefits zeg maar
De meeste van ons praten ook vanuit eigen ervaringen. Dat maakt niet dat onze oplossingen werken voor Tegan. Die ervaring leert ons wel dat haar oplossing op de lange termijn geen stand gaat houden. De vraag is daarmee niet of ze gekwetst gaat worden maar wanneer ze gekwetst gaat worden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:11 schreef MissMSX het volgende:
Het is ook wel een soort selffulfilling phrophecy zo. Je bent bang om gekwetst te worden, houdt daarom bewust afstand en die afstand maakt de kans groot dat date er straks toch geen zin meer in heeft omdat hij graag meer wil. Hij zet daarom een punt achter de relatie en jij zegt vervolgens: "Zie je wel?".
Maar goed, ik zie ook wel dat je in een leerproces zit. En alleen jij kunt de nodige stappen daarin zetten. Laat ons walstuurlui maar lekker aan wal staan
Exact. Ik heb dit wel vaker gehoord, in mijn omgeving en zelf meegemaakt en in deze steekproef kwam er in 100% van de gevallen drama.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste van ons praten ook vanuit eigen ervaringen. Dat maakt niet dat onze oplossingen werken voor Tegan. Die ervaring leert ons wel dat haar oplossing op de lange termijn geen stand gaat houden. De vraag is daarmee niet of ze gekwetst gaat worden maar wanneer ze gekwetst gaat worden.
Indeed. Of dat er altijd gesekst moet worden want anders is de avond gelijk voorbij.. daarop is het de vorige keer stuk gelopen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:
Same. Als het alleen maar een booty call is dan houd ik er niet zo van. Moeten wel mensen zijn met wie ik ook gewoon een normaal avondje in de kroeg kan hangen.
Klopt dat kan. Maar als ik enkel iemand zie/bel om te neuken. Dus van "hoi, *neuken*, doei' dat hoeft van mij niet meer. Daar haal ik te weinig uit dan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:15 schreef Tegan het volgende:
Ik zou niet neuken met iemand waarmee ik niet een gewoon gesprek kan hebben (in de kroeg of thuis). Maar dan nog kan het gewoon alleen booty calls zijn toch.
Mja, I know. Maar voor mij werkt het op deze manier wel, en op de 'normale' manier niet. Dan mag dat toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste van ons praten ook vanuit eigen ervaringen. Dat maakt niet dat onze oplossingen werken voor Tegan. Die ervaring leert ons wel dat haar oplossing op de lange termijn geen stand gaat houden. De vraag is daarmee niet of ze gekwetst gaat worden maar wanneer ze gekwetst gaat worden.
Natuurlijk mag datquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, I know. Maar voor mij werkt het op deze manier wel, en op de 'normale' manier niet. Dan mag dat toch?
Je kan ze ook gewoon na de seks op de bank leggenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt dat kan. Maar als ik enkel iemand zie/bel om te neuken. Dus van "hoi, *neuken*, doei' dat hoeft van mij niet meer. Daar haal ik te weinig uit dan.
Ze hoeven nog niet perse te blijven slapen ofzo, want alleen slaap ik toch beter
Zelfs als ze snurken in m'n bed ben ik te stom dat ik ze laat liggenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
Je kan ze ook gewoon na de seks op de bank leggen
Van mij mag je alles.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:17 schreef Tegan het volgende:
Mja, I know. Maar voor mij werkt het op deze manier wel, en op de 'normale' manier niet. Dan mag dat toch?
Jij lijkt mij wel zo'n beest die het voor elkaar krijgt in één nacht meerdere mannen volledig uit te putten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:27 schreef Cue_ het volgende:
"Ze" klinkt net alsof er hordes mannen in m'n bed liggen te snurken
Sletje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:27 schreef Cue_ het volgende:
"Ze" klinkt net alsof er hordes mannen in m'n bed liggen te snurken
Als het over hordes mannen gaat kun je die -je ook wel weglaten.quote:
Met m'n gezeur?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:36 schreef AirwiN het volgende:
Jij lijkt mij wel zo'n beest die het voor elkaar krijgt in één nacht meerdere mannen volledig uit te putten.
Waarom probeer je het nog.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:36 schreef CherryLips het volgende:
rktplaats
Vorige week eens geworden over de prijs en de datum dat ik het op kan halen, wil ik tijdstip afspreken en het adres en dan reageert ze niet meer en de advertentie is ook weggehaald.
Mensen
Nee hoor, ik zie CG als een klein sexy vrouwtje voor me. Dus die -je past prima.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het over hordes mannen gaat kun je die -je ook wel weglaten.
'te klein', 'te preuts', 'te weinig techniek', 'je komt te snel kaar', 'ik voel niks'... Ja, dat zal vast meehelpen in het geheel.quote:
Zit ie er al in???quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'te klein', 'te preuts', 'te weinig techniek', 'je komt te snel kaar', 'ik voel niks'... Ja, dat zal vast meehelpen in het geheel.
Omdat CLquote:
Meestal zeur ik daarover niet tegen de mannenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:39 schreef AirwiN het volgende:
'te klein', 'te preuts', 'te weinig techniek', 'je komt te snel kaar', 'ik voel niks'... Ja, dat zal vast meehelpen in het geheel.
Een ervaringsdeskundige?quote:
Heb wel eens gehad dat zo'n gast dacht dat ie erin zat, dus begon te stoten enzo. Terwijl hij er gewoon wat tegenaan wreefquote:
Instructies krijgen vind ook niet iedere man even opwindend overigens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
Meestal zeur ik daarover niet tegen de mannen
Ik zeg hoogstens wat ze anders moeten doen in de hoop dat dat werkt. En anders is het gewoon snel bekeken.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat zo'n gast dacht dat ie erin zat, dus begon te stoten enzo. Terwijl hij er gewoon wat tegenaan wreef
Moeten ze het maar gelijk goed doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:42 schreef AirwiN het volgende:
Instructies krijgen vind ook niet iedere man even opwindend overigens.
Vergeet "Auw, dat doet pijn niet.".quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die schatte in dat je een uitgelubberde kut had en dat al die ruimte normaal is?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat zo'n gast dacht dat ie erin zat, dus begon te stoten enzo. Terwijl hij er gewoon wat tegenaan wreef
Jij en je hoge eisen ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:43 schreef Cue_ het volgende:
Moeten ze het maar gelijk goed doen
Alleen lukt ze dat zelden
"auw dat doet pijn niet"quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergeet "Auw, dat doet pijn niet.".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |