abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118566473
Beste Fok,

Ik zit ergens mee, en ik kan het gevoel niet wegnemen. Ik heb hier even een kloon voor aangemaakt, ik hoop dat ik het in het goede forum post. Beetje lang verhaal wel:

Twee weken geleden ging ik uit met twee vrienden, en voor de rest mensen die ik niet zo goed kende. Ik had daarvoor een rot avond gehad, veel stress en ik had zin om een avondje te ontspannen en lekker te dansen. Er stonden op een gegeven moment een paar jongens naast mij en mijn vriendinnen nogal lang te staren, maar we besteedden daar verder geen aandacht aan. We waren met een groep, we waren aan het dansen en we hadden verder geen interesse in mannelijke aandacht, sowieso omdat twee van ons een relatie hebben, waaronder ik.

Later op de avond waren mijn twee vriendinnen even verdwenen (naar het toilet/drinken halen) en ik stond met de rest van de groep, waarvan iedereen elkaar nogal goed kende, maar ik viel daar redelijk buiten. Ik was ook nogal dronken en wilde eigenlijk even gaan zitten, maar durfde niet zo goed alleen, voelde me gewoon erg ongemakkelijk. Naast mij stond een van de jongens die eerder zo had gestaard, maar hij stond vriendelijk te lachen. Ik riep naar hem dat ik de muziek kut vond en hij gaf me gelijk, en vroeg of ik iets wilde drinken. Ik was blijkbaar erg naïef en zei dat dat goed was, ik was allang blij dat ik even weg kon van die groep en dacht zelf helemaal niks bij dat het een jongen was en dat hij eerder zo om zich heen had staan staren, zoekend naar een prooi.

Ik liep met hem mee en we gingen zitten, en hij begon al nogal snel met flirten, en ik zei gelijk dat ik een vriend had en dat ik er niet in geïnteresseerd was. Dat heb ik meerdere keren gezegd. TOCH liep ik even met hem mee naar buiten toen hij dat herhaaldelijke keren had gevraagd, en dat had ik absoluut niet moeten doen, maar ik was dus echt ver heen. Maar ik wilde echt niks met die jongen.

Toen we buiten waren begon hij mij te zoenen, en ik liep weg maar hij pakte me bij mijn arm en trok me terug, en hij trok mijn rok omhoog en duwde zijn handen in mijn panty (dit stukje heeft de hele tijd in mijn hoofd rondgespookt, de manier waarop hij dat deed). Ik zie mezelf als ik dit terug afspeel nog steeds in mijn panty staan. Eerst het ondergaan, dan zijn handen wegduwen, mijn rok proberen terug te duwen maar verder gewoon niet weg kunnen komen.

Op een gegeven moment kwam er een portier die zei dat we ergens anders moesten staan, en hij zei: "ja maar zij gaat vreemd, en wil niet dat anderen haar zien". Ik voelde me verschrikkelijk, ben gelijk weggelopen en hij liep achter me aan, vloekend. Hij heeft me nog een drankje geprobeerd te geven en werd gefeliciteerd door zijn vrienden dat hij had 'gescoord'. Hij bleef zich opdringen en ik moest 'nee' blijven zeggen en toen hield hij uiteindelijk op. Ik heb daarna een halfuur voor me uit zitten staren, misselijk en niet goed beseffend wat er nou gebeurd was. Toen ben ik naar een van mijn vriendinnen gegaan en kwam ook het besef dat ik was 'vreemdgegaan'. Dezelfde jongen zag ik ondertussen met verschillende andere meisjes aan de gang.

Ik ben alleen naar het huis van mijn vriend gegaan, heb hem ondertussen overstuur gebeld dat ik er aan kwam en gelijk thuis verteld dat ik door iemand gezoend was, en ook gezegd dat ik vond dat ik dacht dat ik die jongen daar gelegenheid tot had gegeven, te lang bij hem ben blijven zitten. Mijn vriend reageerde rustig, maar ik bleef met een ontzettend schuldgevoel zitten. Ik hou ontzettend veel van hem en wil gewoon niemand anders, en toch was dit gebeurd. Voor mezelf onvergeeflijk. Ik dacht dat daar het nare gevoel vandaan kwam, maar ik besefte me na het keer op keer afspelen en een naar, misselijk gevoel bij het denken aan zijn gezicht en zijn handen zie zich in onder mijn kleren dwongen dat het vooral dat was.

Wat kan ik hier mee doen? Ik ben daar blijven staan, ben zelfs met hem meegelopen. Ik ben degene die hem aansprak, zij het zonder enige intenties. Ik vind dat de schuld voor een groot deel bij mezelf ligt. En nu ik het zo uittyp, lijkt het misschien niet zo'n big deal. Toch blijf ik misselijk, kan ik het niet uit mijn hoofd zetten en slaap ik slecht. Moet ik het gewoon vergeten, of toch aan iemand vertellen?

[ Bericht 0% gewijzigd door tinseltje op 29-10-2012 09:00:31 ]
pi_118566502
Wel erg dom om met hem naar buiten te lopen. :')
  maandag 29 oktober 2012 @ 08:46:47 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118566516
De volgende keer misschien niet zoveel drinken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_118566527
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:46 schreef Lienekien het volgende:
Tip van de dag.
  maandag 29 oktober 2012 @ 08:48:08 #5
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_118566539
Hoezo jouw schuld? Jij geeft (herhaaldelijk) aan dat je het niet wil, en die jongen gaat gewoon door. Dan is die gewoon fout, jij niet.

Toegegeven, het was niet slim om naar buiten te lopen, maar dat is nog geen gegronde reden voor hem om maar alles te mogen doen wat hij wil. Zeker niet als jij probeert weg te lopen enzovoorts.
pi_118566560
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:46 schreef Lienekien het volgende:
Dat is zeker iets waar ik inderdaad op ga letten.
  maandag 29 oktober 2012 @ 08:50:34 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118566577
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:49 schreef tinseltje het volgende:

[..]

Dat is zeker iets waar ik inderdaad op ga letten.
Verder was hij natuurlijk een lul en is het voor jou een vervelende ervaring. Maar om dit nou vreemdgaan te noemen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_118566582
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:48 schreef Jovatov het volgende:
Hoezo jouw schuld? Jij geeft (herhaaldelijk) aan dat je het niet wil, en die jongen gaat gewoon door. Dan is die gewoon fout, jij niet.

Toegegeven, het was niet slim om naar buiten te lopen, maar dat is nog geen gegronde reden voor hem om maar alles te mogen doen wat hij wil. Zeker niet als jij probeert weg te lopen enzovoorts.
Dat niet, maar het is natuurlijk wel echt oerstom om mee naar buiten te gaan, daarmee geef je toch aan dat je wel wil.
pi_118566592
Het is niet netjes van die gast, maar ook wel een beetje je eigen schuld :@

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_118566596
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:48 schreef Jovatov het volgende:

dit dus.

nee, het was niet zo slim om zoveel te drinken in die situatie en mee naar buiten lopen was ronduit stom. edoch: je gaf duidelijk genoeg "nee" aan en dat hoort genoeg te zijn.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_118566626
quote:
7s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Het is niet netjes van die gast, maar ook wel een beetje je eigen schuld :@

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Begin 20, maar ik kan soms erg naïef en dom zijn. Dat zeg ik niet als excuus, het is meer iets wat ik van mezelf weet en waarvan ik denk dat ik onderhand beter zou moeten weten.
  maandag 29 oktober 2012 @ 08:53:40 #12
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_118566630
Je bent wel erg slecht in jezelf verweren, geef die jongen een tik voor zijn smoel of prik hem in zijn ogen. Beetje vreemd dat je gewoon blijft staan. :{
pi_118566636
zie het als levensles en gewoon niet meer doen :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 29 oktober 2012 @ 08:54:14 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118566642
Wat een eikel, die gast.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118566664
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat niet, maar het is natuurlijk wel echt oerstom om mee naar buiten te gaan, daarmee geef je toch aan dat je wel wil.
Dat is dus wat ik zelf ook vind, maar wat er uiteindelijk gebeurd is was gewoon naar, en ik wist zelf dat ik niet wilde. Maar ik vind dus dat ik dat tegenover hem met dat meelopen niet duidelijk genoeg heb laten merken.
pi_118566667
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:53 schreef tinseltje het volgende:

[..]

Begin 20, maar ik kan soms erg naïef en dom zijn. Dat zeg ik niet als excuus, het is meer iets wat ik van mezelf weet en waarvan ik denk dat ik onderhand beter zou moeten weten.
ok, dan is het goed :P

Want het was naïef en dom om mee naar buiten te gaan :') Is je vriend nog steeds bij je?
pi_118566671
Uiteraard is het niet jouw schuld
nee is nee

heb je jezelf in eenndomme sitatie geplaatst? Ja
hopelijk leer je er van

en probeer het verder van je af te zetten
er is niks 'vreselijks' gebeurd (leuk is anders natuurlijk maar goed)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 29 oktober 2012 @ 08:56:49 #18
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_118566678
Politie NU direct inlichten, dit is aanranding. Slachtofferhulp lijkt mij ook geen slecht idee zo te lezen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_118566688
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:55 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

ok, dan is het goed :P

Want het was naïef en dom om mee naar buiten te gaan :') Is je vriend nog steeds bij je?
Ja.
  maandag 29 oktober 2012 @ 08:58:16 #20
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_118566698
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:57 schreef tinseltje het volgende:

[..]

Ja.
Hou op met reageren op mensen die je willen laten geloven dat dit jouw eigen schuld is, dat is het namelijk niet!
pi_118566700
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:57 schreef tinseltje het volgende:

[..]

Ja.
Nou, dan is er toch niets aan de hand? :) Je vriend zal zich ongetwijfeld ff kut voelen, maar ja het is gewoon een fout. En het is maar een zoen he, geen sex :s)

Als je vriend je hiervoor verlaat is hij t niet waard ;)
pi_118566711
1. minder drinken
2. aangifte doen (die gast verdient een nekschot)
dude here
pi_118566726
En die gast verdient een neqshot trouwens
  maandag 29 oktober 2012 @ 08:59:58 #24
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_118566732
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:58 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Nou, dan is er toch niets aan de hand? :) Je vriend zal zich ongetwijfeld ff kut voelen, maar ja het is gewoon een fout. En het is maar een zoen he, geen sex :s)

Als je vriend je hiervoor verlaat is hij t niet waard ;)
Er is dus wel iets aan de hand, hoe oud ben jij? Die gast heeft haar ongewenst aangeraakt op een zeer persoonlijke plek op een agressieve manier. Ga naar de politie, laat hem hier niet mee weg komen.
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:00:43 #25
379986 GoobyPls
pi_118566740
Deed je uberhaupt wel wat? Het klinkt namelijk alsof de jongen moeilijk door heeft kunnen hebben dat je ECHT niet wou, dan is het namelijk geen aanranding, dit baseer ik op:
1. Het feit dat de portier simpelweg zegt ergens anders te gaan staan, als je had geroepen of je heftig verweerd dan had de portier dit opgemerkt
2. Hij krijgt zijn handen onder je rok in je panty, panty's zijn over het algemeen vrij strak en het is niet makkelijk om in 1 beweging je hand erin te krijgen.
pi_118566744
Ik snap een ding niet. Hij begon je buiten gelijk te zoenen waarop jij weg liep en hij trok je vervolgens mee en duwde zijn handen in jouw panty? Later zeg je alleen dat je die jongen daar gelegenheid toe heb gegeven... Maar heb je ook wel teruggezoend dan toen hij je zoende?

Zo niet dan is die kerel echt veeeeeel veel te ver gegaan. Anders uhm ja misschien eigen schuld. Al mag je sowieso wel even iets van een ruggengraat laten groeien.
pi_118566755
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:56 schreef MPC60 het volgende:
Politie NU direct inlichten, dit is aanranding. Slachtofferhulp lijkt mij ook geen slecht idee zo te lezen.
joh stel je niet aan
zo vreselijk was het ook niet
dit overkomt iedereen wel eens
zeker als je zo dom bent dronken allerlei mixed signals te geven en mee naar een donker hoekje te lopen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_118566757
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:55 schreef tinseltje het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik zelf ook vind, maar wat er uiteindelijk gebeurd is was gewoon naar, en ik wist zelf dat ik niet wilde. Maar ik vind dus dat ik dat tegenover hem met dat meelopen niet duidelijk genoeg heb laten merken.
Als je niet wilde, waarom loop je dan in godsnaam mee naar buiten? :')
Wat dacht je dat hij buiten wilde doen? :')
pi_118566761
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als je niet wilde, waarom loop je dan in godsnaam mee naar buiten? :')
Wat dacht je dat hij buiten wilde doen? :')
potje scrabble
pi_118566772
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:43 schreef tinseltje het volgende:
Toen we buiten waren begon hij mij te zoenen, en ik liep weg maar hij pakte me bij mijn arm en trok me terug, en hij trok mijn rok omhoog en duwde zijn handen in mijn panty (dit stukje heeft de hele tijd in mijn hoofd rondgespookt, de manier waarop hij dat deed). Ik zie mezelf als ik dit terug afspeel nog steeds in mijn panty staan. Eerst het ondergaan, dan zijn handen wegduwen, mijn rok proberen terug te duwen maar verder gewoon niet weg kunnen komen.
Pure aanranding. Op z'n minst aangifte doen en die portier als getuige aanmerken. Dit had, zonder tussenkomst, naar verkrachting geleid en die jongen verdient het om op z'n minst eens door de politie verhoord te worden.

Onafhankelijk van teveel drinken en mee naar buiten gaan: Nee is nee! Hij is zwaar over de schreef gegaan.
pi_118566795
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:00 schreef GoobyPls het volgende:
Deed je uberhaupt wel wat? Het klinkt namelijk alsof de jongen moeilijk door heeft kunnen hebben dat je ECHT niet wou, dan is het namelijk geen aanranding, dit baseer ik op:
1. Het feit dat de portier simpelweg zegt ergens anders te gaan staan, als je had geroepen of je heftig verweerd dan had de portier dit opgemerkt
2. Hij krijgt zijn handen onder je rok in je panty, panty's zijn over het algemeen vrij strak en het is niet makkelijk om in 1 beweging je hand erin te krijgen.
Eerste punt heb je gelijk in. De portier zag ook niet dat ik eerst had geprobeerd weg te lopen. Hij zag wel dat ik daar stond en niks deed. De reden dat ik niks deed was echter niet omdat ik het wilde, maar omdat ik op dat moment niet zo goed besefte wat er gebeurde. Ik snap dat het wel gewillig overkomt, maar ik wilde het absoluut niet.

De handeling van zijn handen in mijn panty was ook redelijk agressief, het is ook naar om aan terug te denken.
pi_118566798
quote:
15s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:54 schreef Copycat het volgende:
Wat een eikel, die gast.
En zij is niet zo heel slim door met hem mee te gaan naar buiten. Verder niet zoveel zuipen TS, heb je ook minder schuldgevoel.
pi_118566805
Sja. Slok op. Zonder vriend. Gesprek beginnen door het over 'kutmuziek' te hebben. Mee naar buiten gaan. Die vent komt daar om te scoren. Zoals zovelen. Neemt niet weg dat het niet kan wat hij deed, maar zo roep je het wel over jezelf af.
pi_118566807
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:00 schreef GoobyPls het volgende:
dit ja

nee is natuurlijk altijd nee
maar ik snap heel goed dat het niet echt duidelijk was
wat hij deed was niet oke
maar gezien de situatie vind ik een aangifte ook echt te ver gaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_118566814
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:03 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Pure aanranding. Op z'n minst aangifte doen en die portier als getuige aanmerken. Dit had, zonder tussenkomst, naar verkrachting geleid en die jongen verdient het om op z'n minst eens door de politie verhoord te worden.

Onafhankelijk van teveel drinken en mee naar buiten gaan: Nee is nee! Hij is zwaar over de schreef gegaan.
:')
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:06:42 #36
379986 GoobyPls
pi_118566822
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:05 schreef tinseltje het volgende:

[..]

Eerste punt heb je gelijk in. De portier zag ook niet dat ik eerst had geprobeerd weg te lopen. Hij zag wel dat ik daar stond en niks deed. De reden dat ik niks deed was echter niet omdat ik het wilde, maar omdat ik op dat moment niet zo goed besefte wat er gebeurde. Ik snap dat het wel gewillig overkomt, maar ik wilde het absoluut niet.

De handeling van zijn handen in mijn panty was ook redelijk agressief, het is ook naar om aan terug te denken.
Voor jou vervelend, maar als je zelf als weet dat het gewillig (en je tot zekere hoogte zo gedroeg) overkwam kun je zo'n jongen niet betichten van aanranding.
pi_118566844
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:00 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik snap een ding niet. Hij begon je buiten gelijk te zoenen waarop jij weg liep en hij trok je vervolgens mee en duwde zijn handen in jouw panty? Later zeg je alleen dat je die jongen daar gelegenheid toe heb gegeven... Maar heb je ook wel teruggezoend dan toen hij je zoende?

Zo niet dan is die kerel echt veeeeeel veel te ver gegaan. Anders uhm ja misschien eigen schuld. Al mag je sowieso wel even iets van een ruggengraat laten groeien.
Het staat er zoals het gebeurd is, ik wilde weg en hij trok me terug naar hem toe. Ik heb hem niet terug gezoend, maar wat ik bedoelde is dat ik met hem mee ben gelopen en hem daarom daar de gelegenheid toe heb gegeven.
pi_118566846
quote:
7s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:05 schreef Apuleius het volgende:
Sja. Slok op. Zonder vriend. Gesprek beginnen door het over 'kutmuziek' te hebben. Mee naar buiten gaan. Die vent komt daar om te scoren. Zoals zovelen. Neemt niet weg dat het niet kan wat hij deed, maar zo roep je het wel over jezelf af.
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:08:22 #39
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_118566850
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

joh stel je niet aan
zo vreselijk was het ook niet
dit overkomt iedereen wel eens
zeker als je zo dom bent dronken allerlei mixed signals te geven en mee naar een donker hoekje te lopen
Binnendringen van het lichaam=verkrachting als zijn vingers of tong daar binnen gingen is het al zo

(dus ook tongzoen al)

Gwn aangifte doen vooral als ie er vaker Komt

En hij gaat vast niet stoppen nu dus dit voorkomt/maakt het erger als hij door een ander geval word opgepakt

*O*
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:09:10 #40
379986 GoobyPls
pi_118566864
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:08 schreef aequus het volgende:

[..]

Binnendringen van het lichaam=verkrachting als zijn vingers of tong daar binnen gingen is het al zo

(dus ook tongzoen al)

Gwn aangifte doen vooral als ie er vaker komt
Tongzoen verkrachting noemen. :') Weet je hoe moeilijk het is iemand de tongen die zijn mond stijf dicht houdt?
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:10:40 #41
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_118566897
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:09 schreef GoobyPls het volgende:

[..]

Tongzoen verkrachting noemen. :') Weet je hoe moeilijk het is iemand de tongen die zijn mond stijf dicht houdt?
Het is overdreven ja maar ik weeet niet wat er gebeurt is dus noem ik mogelijkheden op
pi_118566919
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:03 schreef Kumerian het volgende:
Op z'n minst aangifte gegaan.
En wat dan op z'n meest?
pi_118566933
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:08 schreef tinseltje het volgende:

[..]

Het staat er zoals het gebeurd is, ik wilde weg en hij trok me terug naar hem toe. Ik heb hem niet terug gezoend, maar wat ik bedoelde is dat ik met hem mee ben gelopen en hem daarom daar de gelegenheid toe heb gegeven.
Je was passief-agressief.
pi_118566943
Het is er me trouwens niet om te doen hem aan te geven of rond te roepen dat ik ben aangerand. Ik wil gewoon weten hoe hier tegen aan gekeken wordt omdat ik het zelf niet helder zag. En omdat ik zoals ik zei af en toe redelijk naïef ben, vooral op het gebied van mannen.
pi_118566971
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:10 schreef aequus het volgende:

[..]

Het is overdreven ja maar ik weeet niet wat er gebeurt is dus noem ik mogelijkheden op
het lijkt me anders best duidelijk wat er gebeurd is
ts gaf een dubbele boodschap af
die jongen koos er voor om te doen alsof ie het ene deel niet begreep
wat zeker verkeerd is van hem
en het is zeker naar voor ts

maar ik zou het eerder een heel ongelukkige avond noemen dan verkrachting :')

En die kerel is vast weer heel dominant en een hork ja
en een meisje dat beter na kan denken geeft hem een knietje
dominatie leidt echt niet automatisch tot verkrachting
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_118566984
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:54 schreef simmu het volgende:
zie het als levensles en gewoon niet meer doen :*
^O^
pi_118566988
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:13 schreef tinseltje het volgende:
Het is er me trouwens niet om te doen hem aan te geven of rond te roepen dat ik ben aangerand. Ik wil gewoon weten hoe hier tegen aan gekeken wordt omdat ik het zelf niet helder zag. En omdat ik zoals ik zei af en toe redelijk naïef ben, vooral op het gebied van mannen.
wat maakt dat uit?
Jij hebt jouw grenzen
en er van geleerd hoop ik

klaar, hoofdstuk afsluiten nu en door gaan
er over malen helpt niemand
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_118567013
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het lijkt me anders best duidelijk wat er gebeurd is
ts gaf een dubbele boodschap af
die jongen koos er voor om te doen alsof ie het ene deel niet begreep
wat zeker verkeerd is van hem
en het is zeker naar voor ts

maar ik zou het eerder een heel ongelukkige avond noemen dan verkrachting :')

En die kerel is vast weer heel dominant en een hork ja
en een meisje dat beter na kan denken geeft hem een knietje
dominatie leidt echt niet automatisch tot verkrachting
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:25:24 #49
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_118567161
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

En wat dan op z'n meest?
FOK knokploeg
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:30:41 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118567268
Mss ben ik een heks hoor, maar ik vind het een beetje klinken alsof je voor jezelf een bepaalde draai aan het verhaal wil geven. Alsof je wel degelijk wist wat er ging gebeuren waar je met je dronken kop op dat moment niet bij stil stond maar waar je achteraf van denkt 'fuck, als mijn vriend hier achter komt ben ik de sjaak'.
Je weet net even iets te netjes te verwoorden hoe naief je wel niet bent... :{

En idd wat minder drinken... als je al niet een het benul hebt om de portier te melden dat er dingen tegen je zin gebeuren... :N :{w
pi_118567287
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:58 schreef nutoj het volgende:
1. minder drinken
2. aangifte doen (die gast verdient een nekschot)
pi_118567293
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat maakt dat uit?
Jij hebt jouw grenzen
en er van geleerd hoop ik

klaar, hoofdstuk afsluiten nu en door gaan
er over malen helpt niemand
Dit. Maar als ik TS' vriend was zou ik die jongen opzoeken en in mekaar slaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')