Tip van de dag.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:46 schreef Lienekien het volgende:
De volgende keer misschien niet zoveel drinken.
Dat is zeker iets waar ik inderdaad op ga letten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:46 schreef Lienekien het volgende:
De volgende keer misschien niet zoveel drinken.
Verder was hij natuurlijk een lul en is het voor jou een vervelende ervaring. Maar om dit nou vreemdgaan te noemen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:49 schreef tinseltje het volgende:
[..]
Dat is zeker iets waar ik inderdaad op ga letten.
Dat niet, maar het is natuurlijk wel echt oerstom om mee naar buiten te gaan, daarmee geef je toch aan dat je wel wil.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:48 schreef Jovatov het volgende:
Hoezo jouw schuld? Jij geeft (herhaaldelijk) aan dat je het niet wil, en die jongen gaat gewoon door. Dan is die gewoon fout, jij niet.
Toegegeven, het was niet slim om naar buiten te lopen, maar dat is nog geen gegronde reden voor hem om maar alles te mogen doen wat hij wil. Zeker niet als jij probeert weg te lopen enzovoorts.
dit dus.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:48 schreef Jovatov het volgende:
Hoezo jouw schuld? Jij geeft (herhaaldelijk) aan dat je het niet wil, en die jongen gaat gewoon door. Dan is die gewoon fout, jij niet.
Toegegeven, het was niet slim om naar buiten te lopen, maar dat is nog geen gegronde reden voor hem om maar alles te mogen doen wat hij wil. Zeker niet als jij probeert weg te lopen enzovoorts.
Begin 20, maar ik kan soms erg naïef en dom zijn. Dat zeg ik niet als excuus, het is meer iets wat ik van mezelf weet en waarvan ik denk dat ik onderhand beter zou moeten weten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Het is niet netjes van die gast, maar ook wel een beetje je eigen schuld![]()
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Dat is dus wat ik zelf ook vind, maar wat er uiteindelijk gebeurd is was gewoon naar, en ik wist zelf dat ik niet wilde. Maar ik vind dus dat ik dat tegenover hem met dat meelopen niet duidelijk genoeg heb laten merken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is natuurlijk wel echt oerstom om mee naar buiten te gaan, daarmee geef je toch aan dat je wel wil.
ok, dan is het goedquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:53 schreef tinseltje het volgende:
[..]
Begin 20, maar ik kan soms erg naïef en dom zijn. Dat zeg ik niet als excuus, het is meer iets wat ik van mezelf weet en waarvan ik denk dat ik onderhand beter zou moeten weten.
Ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, dan is het goed
Want het was naïef en dom om mee naar buiten te gaanIs je vriend nog steeds bij je?
Hou op met reageren op mensen die je willen laten geloven dat dit jouw eigen schuld is, dat is het namelijk niet!quote:
Nou, dan is er toch niets aan de hand?quote:
Er is dus wel iets aan de hand, hoe oud ben jij? Die gast heeft haar ongewenst aangeraakt op een zeer persoonlijke plek op een agressieve manier. Ga naar de politie, laat hem hier niet mee weg komen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, dan is er toch niets aan de hand?Je vriend zal zich ongetwijfeld ff kut voelen, maar ja het is gewoon een fout. En het is maar een zoen he, geen sex
![]()
Als je vriend je hiervoor verlaat is hij t niet waard
joh stel je niet aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:56 schreef MPC60 het volgende:
Politie NU direct inlichten, dit is aanranding. Slachtofferhulp lijkt mij ook geen slecht idee zo te lezen.
Als je niet wilde, waarom loop je dan in godsnaam mee naar buiten?quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:55 schreef tinseltje het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik zelf ook vind, maar wat er uiteindelijk gebeurd is was gewoon naar, en ik wist zelf dat ik niet wilde. Maar ik vind dus dat ik dat tegenover hem met dat meelopen niet duidelijk genoeg heb laten merken.
potje scrabblequote:Op maandag 29 oktober 2012 09:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je niet wilde, waarom loop je dan in godsnaam mee naar buiten?
Wat dacht je dat hij buiten wilde doen?
Pure aanranding. Op z'n minst aangifte doen en die portier als getuige aanmerken. Dit had, zonder tussenkomst, naar verkrachting geleid en die jongen verdient het om op z'n minst eens door de politie verhoord te worden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:43 schreef tinseltje het volgende:
Toen we buiten waren begon hij mij te zoenen, en ik liep weg maar hij pakte me bij mijn arm en trok me terug, en hij trok mijn rok omhoog en duwde zijn handen in mijn panty (dit stukje heeft de hele tijd in mijn hoofd rondgespookt, de manier waarop hij dat deed). Ik zie mezelf als ik dit terug afspeel nog steeds in mijn panty staan. Eerst het ondergaan, dan zijn handen wegduwen, mijn rok proberen terug te duwen maar verder gewoon niet weg kunnen komen.
Eerste punt heb je gelijk in. De portier zag ook niet dat ik eerst had geprobeerd weg te lopen. Hij zag wel dat ik daar stond en niks deed. De reden dat ik niks deed was echter niet omdat ik het wilde, maar omdat ik op dat moment niet zo goed besefte wat er gebeurde. Ik snap dat het wel gewillig overkomt, maar ik wilde het absoluut niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:00 schreef GoobyPls het volgende:
Deed je uberhaupt wel wat? Het klinkt namelijk alsof de jongen moeilijk door heeft kunnen hebben dat je ECHT niet wou, dan is het namelijk geen aanranding, dit baseer ik op:
1. Het feit dat de portier simpelweg zegt ergens anders te gaan staan, als je had geroepen of je heftig verweerd dan had de portier dit opgemerkt
2. Hij krijgt zijn handen onder je rok in je panty, panty's zijn over het algemeen vrij strak en het is niet makkelijk om in 1 beweging je hand erin te krijgen.
En zij is niet zo heel slim door met hem mee te gaan naar buiten. Verder niet zoveel zuipen TS, heb je ook minder schuldgevoel.quote:
dit jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:00 schreef GoobyPls het volgende:
Deed je uberhaupt wel wat? Het klinkt namelijk alsof de jongen moeilijk door heeft kunnen hebben dat je ECHT niet wou, dan is het namelijk geen aanranding, dit baseer ik op:
1. Het feit dat de portier simpelweg zegt ergens anders te gaan staan, als je had geroepen of je heftig verweerd dan had de portier dit opgemerkt
2. Hij krijgt zijn handen onder je rok in je panty, panty's zijn over het algemeen vrij strak en het is niet makkelijk om in 1 beweging je hand erin te krijgen.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:03 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Pure aanranding. Op z'n minst aangifte doen en die portier als getuige aanmerken. Dit had, zonder tussenkomst, naar verkrachting geleid en die jongen verdient het om op z'n minst eens door de politie verhoord te worden.
Onafhankelijk van teveel drinken en mee naar buiten gaan: Nee is nee! Hij is zwaar over de schreef gegaan.
Voor jou vervelend, maar als je zelf als weet dat het gewillig (en je tot zekere hoogte zo gedroeg) overkwam kun je zo'n jongen niet betichten van aanranding.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:05 schreef tinseltje het volgende:
[..]
Eerste punt heb je gelijk in. De portier zag ook niet dat ik eerst had geprobeerd weg te lopen. Hij zag wel dat ik daar stond en niks deed. De reden dat ik niks deed was echter niet omdat ik het wilde, maar omdat ik op dat moment niet zo goed besefte wat er gebeurde. Ik snap dat het wel gewillig overkomt, maar ik wilde het absoluut niet.
De handeling van zijn handen in mijn panty was ook redelijk agressief, het is ook naar om aan terug te denken.
Het staat er zoals het gebeurd is, ik wilde weg en hij trok me terug naar hem toe. Ik heb hem niet terug gezoend, maar wat ik bedoelde is dat ik met hem mee ben gelopen en hem daarom daar de gelegenheid toe heb gegeven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:00 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik snap een ding niet. Hij begon je buiten gelijk te zoenen waarop jij weg liep en hij trok je vervolgens mee en duwde zijn handen in jouw panty? Later zeg je alleen dat je die jongen daar gelegenheid toe heb gegeven... Maar heb je ook wel teruggezoend dan toen hij je zoende?
Zo niet dan is die kerel echt veeeeeel veel te ver gegaan. Anders uhm ja misschien eigen schuld. Al mag je sowieso wel even iets van een ruggengraat laten groeien.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:05 schreef Apuleius het volgende:
Sja. Slok op. Zonder vriend. Gesprek beginnen door het over 'kutmuziek' te hebben. Mee naar buiten gaan. Die vent komt daar om te scoren. Zoals zovelen. Neemt niet weg dat het niet kan wat hij deed, maar zo roep je het wel over jezelf af.
Binnendringen van het lichaam=verkrachting als zijn vingers of tong daar binnen gingen is het al zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh stel je niet aan
zo vreselijk was het ook niet
dit overkomt iedereen wel eens
zeker als je zo dom bent dronken allerlei mixed signals te geven en mee naar een donker hoekje te lopen
Tongzoen verkrachting noemen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:08 schreef aequus het volgende:
[..]
Binnendringen van het lichaam=verkrachting als zijn vingers of tong daar binnen gingen is het al zo
(dus ook tongzoen al)
Gwn aangifte doen vooral als ie er vaker komt
Het is overdreven ja maar ik weeet niet wat er gebeurt is dus noem ik mogelijkheden opquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:09 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Tongzoen verkrachting noemen.Weet je hoe moeilijk het is iemand de tongen die zijn mond stijf dicht houdt?
Je was passief-agressief.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:08 schreef tinseltje het volgende:
[..]
Het staat er zoals het gebeurd is, ik wilde weg en hij trok me terug naar hem toe. Ik heb hem niet terug gezoend, maar wat ik bedoelde is dat ik met hem mee ben gelopen en hem daarom daar de gelegenheid toe heb gegeven.
het lijkt me anders best duidelijk wat er gebeurd isquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:10 schreef aequus het volgende:
[..]
Het is overdreven ja maar ik weeet niet wat er gebeurt is dus noem ik mogelijkheden op
quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:54 schreef simmu het volgende:
zie het als levensles en gewoon niet meer doen
wat maakt dat uit?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:13 schreef tinseltje het volgende:
Het is er me trouwens niet om te doen hem aan te geven of rond te roepen dat ik ben aangerand. Ik wil gewoon weten hoe hier tegen aan gekeken wordt omdat ik het zelf niet helder zag. En omdat ik zoals ik zei af en toe redelijk naïef ben, vooral op het gebied van mannen.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het lijkt me anders best duidelijk wat er gebeurd is
ts gaf een dubbele boodschap af
die jongen koos er voor om te doen alsof ie het ene deel niet begreep
wat zeker verkeerd is van hem
en het is zeker naar voor ts
maar ik zou het eerder een heel ongelukkige avond noemen dan verkrachting
En die kerel is vast weer heel dominant en een hork ja
en een meisje dat beter na kan denken geeft hem een knietje
dominatie leidt echt niet automatisch tot verkrachting
quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:58 schreef nutoj het volgende:
1. minder drinken
2. aangifte doen (die gast verdient een nekschot)
Dit. Maar als ik TS' vriend was zou ik die jongen opzoeken en in mekaar slaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat maakt dat uit?
Jij hebt jouw grenzen
en er van geleerd hoop ik
klaar, hoofdstuk afsluiten nu en door gaan
er over malen helpt niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |