- Toen mijn ouders me wilden leren fietsen deed ik alsof ik het niet kon door telkens te slingeren en in het gras te vallen. Ik had namelijk geen zin om te fietsen, want dan moest ik mee tijdens hun fietstochten.
Op school hadden ze fietsjes en daar kon ik wel fietsen en crosste ik zelfs behendig over het speelplein, tot mijn moeder onverwachts op school kwam en ik daar aan kwam sjezen, snap!

- In een diepe sloot fietsen om te kijken wat er dan gebeurt

- Op een feestje bij de mensen buiten een steen pakken en door de raam van hun buren gooien omdat rinkelend glas zo mooi klinkt

(geen kwade opzet, vond het gewoon interessant).
- Op de camping bij wildvreemde mensen binnenlopen en chloor over de aanrecht gieten (wtf

)
- Een fiets niet leuk vinden en deze maar ergens in een sloot smijten en weer naar huis lopen.
Fiets is nooit teruggevonden door mijn ouders, uiteraard wel door andere mensen die er een gratis kinderfietsje bij hadden.
- Een jas niet leuk vinden en deze begraven in de zandbak op school, waar hij pas twee maanden later werd gevonden door andere spelende kinderen

- Een platgereden kikker zien, waarvan 1 pootje niet plat was en zelfs bewoog: wat doe ik? er met de fiets overheen rijden om dat pootje ook te pletten

- een jongen achtervolgen omdat ie neger was en ik dat wel leuk/interessant vond toen

- Tijdens een saai feest kranen opendraaien in de speelruimte van het cafe, waardoor ze daar een kleine overstroming hadden met veel schade..
Daarna (toen ik ongeveer 10 was) ging ik minder rare dingen doen volgens mij, ging ik braaf flippos sparen, met technisch lego dingen bouwen, puzzelen, ministecken en heel soms fikkie stoken
[ Bericht 1% gewijzigd door Gitank2 op 30-10-2012 16:50:00 ]