Als neuzen onder elkaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De Boer voelt zich continue op zijn broers pikkie getrapt. Hele tijd Ajax verdedigen.
Terechte klachtquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn verwijt aan Jack is dat hij partijdig is, vies dik en dat hij zijn eigen vragen wil beantwoorden en dat hij nep-gezelligheid creëert. Oh ja, en zijn Barça / Messi ejaculatie obsessie.
Niet dat hij anti-Eriksen is.
Gouriyequote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:36 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Pelle was goed omdat Toby een prutser is
Boetiusquote:
Ze kraken hem niet af? Ze vinden hem geniaal maar hij moet van zijn momentje af dat hij te nonchalant is blablabla.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:36 schreef Mandéra het volgende:
Eriksen is niet echt de nieuwe Messi want ze kraken hem toch behoorlijk af.
Hij deed niet eens wat toen pelle scoorde, hij stond er gewoon voorquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:37 schreef DrommelsDrommels het volgende:
hihi zie die belg lucht dekken
Sigthorssonquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
De vraag is, wie is de nieuwe Neymar?
ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Pelle knapper dan Guidetti
Tattoo,s verbergen dat ie eigenlijk voor geen hol kan verdedigenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij deed niet eens wat toen pelle scoorde, hij stond er gewoon voor
quote:
Wees blij, als publiek moet je wel wakker blijven voor je het weet heb je een bal in je smoel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:38 schreef Mandéra het volgende:
Als Immers die bal had waaruit Pelle scoorde had hij hem de Kuip uitgeschoten.
Immers had hem niet eens aan kunnen nemen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:38 schreef Mandéra het volgende:
Als Immers die bal had waaruit Pelle scoorde had hij hem de Kuip uitgeschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |