lala, ik ben nog jong, lalaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Koester het, voordat je 30 bent en denkt "mijn jeugd waar ben je?"
Het lijkt me wel fijn om rond de 30 te zijn en een beetje een ordelijk leven te leiden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Koester het, voordat je 30 bent en denkt "mijn jeugd waar ben je?"
Even luisterenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Oh en Vin
Ik ook niet, ben gewoon direct met 4 aan de haal gegaanquote:
Ik vind sex echt lelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:52 schreef Faxie het volgende:
Mag allebei toch? ..
En die 'ks' kwam omdat een 'x' ouderwets gevonden werdSlaat nergens op.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben gewoon direct met 4 aan de haal gegaan.
Dus een triootje ofzo zo nu en danquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me wel fijn om rond de 30 te zijn en een beetje een ordelijk leven te leiden.
Maar dan wel met de onvolwassen uitspattingen af en toe
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Oh en Vin
Hoiquote:
Is dat onvolwassen gedrag ja?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus een triootje ofzo zo nu en dan
30 ik moet er niet aan denken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me wel fijn om rond de 30 te zijn en een beetje een ordelijk leven te leiden.
Maar dan wel met de onvolwassen uitspattingen af en toe
De keren dat ik het gebeurde liep het eigenlijk gewoon zo.. Apart, maar wel erg leukquote:
Ik vind van niet.quote:
Nee maar wel een uitspattingquote:
Ja goed heur. Vandaag veel gegetenquote:
Hoin Rockjonquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
De keren dat ik het gebeurde liep het eigenlijk gewoon zo.. Apart, maar wel erg leuk
En hoi gitaar
Ik vind het wel lastigquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
De keren dat ik het gebeurde liep het eigenlijk gewoon zo.. Apart, maar wel erg leuk
En hoi gitaar
Als je het doet, doe je het ook meteen goed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Nicequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja goed heur. Vandaag veel gegetenVoel me herboren
[..]
Hoin Rockjon
Nicequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja goed heur. Vandaag veel gegetenVoel me herboren
Waarom?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:55 schreef Tamashii het volgende:
Godver, morgen waarschijnlijk naar dierenarts.
Nja ook daar had ik geen "last" van eigenlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig. Merk toch dat vrouwen niet zo makkelijk zijn en mannen al helemaal niet
.
Waarom?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:55 schreef Faxie het volgende:
Ik ga weer, begin me weer zielig te voelen![]()
Zo maar slapen moet er toch vroeg uit..
Ja ze gromt heel zielig en kan niet goed meer lopen.quote:
Nooquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ze gromt heel zielig en kan niet goed meer lopen.
blaasgruis?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ze gromt heel zielig en kan niet goed meer lopen.
Ik weet t niet.. Maar onvolwassen vind ik t zeker niet, alleen maar leukquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dat juist meer iets voor al gesettelde mensen op een of andere manier
Dat lijkt me een goed idee jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:55 schreef Tamashii het volgende:
Godver, morgen waarschijnlijk naar dierenarts.
Jupquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het doet, doe je het ook meteen goed.
Allemaal mannen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Het einde der tijden zeg ik je!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Overal, de mensheid is vuig geworden.
Onrein volkquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En nu orgies?quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:55 schreef Faxie het volgende:
Ik ga weer, begin me weer zielig te voelen![]()
Zo maar slapen moet er toch vroeg uit..
2 vrouwen 2 mannen.quote:
Zou kunnen... Ik moet juist de vrouwen hebben die het met man EN vrouw willen doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nja ook daar had ik geen "last" van eigenlijk
Maar miss omdat ze sowieso al op vrouwen vielen? Dunno eigenlijk
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of gangbangs?quote:
Ik weet hoe je voelt manquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah slaat nergens op maar het is nu eenmaal zo
Haaaaaiquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen... Ik moet juist de vrouwen hebben die het met man EN vrouw willen doen.
Dat lijkt me makkelijker dan een man zoeken die een vrouw wil delen met een andere manquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen... Ik moet juist de vrouwen hebben die het met man EN vrouw willen doen.
Haha nja ook dat is mogelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optiequote:
Zo een heb ik er hier op de bank hangen, alleen die zoekt het steeds in het buitenland....quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt beregezellig inderdaad.quote:
quote:
Dat zonder meer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me makkelijker dan een man zoeken die een vrouw wil delen met een andere man
Nou ja, op zoek is ook niet het juiste woord. Maar het is wel lastig zo iemand tegen te komenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haha nja ook dat is mogelijk
Mja als je gaat zoeken lukt t (m.i ) sowieso niet nee
Ja, maar even aankijken. Misschien kunnen katten ook gewoon een slapende voet hebben ofzo?quote:
Was het ook welquote:
Ben ik wel voor in, maar niet als ik een relatie zou hebben. Althans, geen MMV trioquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zekerquote:
Nja lijkt me toch niet helemaal goed, als ze er om gaan grommenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar even aankijken. Misschien kunnen katten ook gewoon een slapende voet hebben ofzo?
Niet zoveel verstand vanquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar even aankijken. Misschien kunnen katten ook gewoon een slapende voet hebben ofzo?
Ik blijf meestal dan steek ik er nog wat van opquote:
Zal wel meevallen toch?quote:
Verder lijkt er niks aan de hand, tis puur der rechterachterpootje die krom trekt.quote:
Kramp ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verder lijkt er niks aan de hand, tis puur der rechterachterpootje die krom trekt.
Oh misschien spiertje verrekt met ergens af/op springen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verder lijkt er niks aan de hand, tis puur der rechterachterpootje die krom trekt.
Ja en Justin Bieber, Prins Friso en Adele ook.quote:
Jezus ik dacht alquote:
Echt? Ik heb totaal geen last van jaloezie in een relatie. Mits het goed zit, uiteraard. Maar dat is dan ook net het uitgangspunt vanuit waar je trio's kan gaan doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik wel voor in, maar niet als ik een relatie zou hebben. Althans, geen MMV trioJaloersheid ten top
[..]
Zeker![]()
Nou.. Soms.. Hier moet ik wel ECHT voor in de stemming zijn.. Nu dus niet echtquote:
Prins Friso is echt dood alleen dat wil Mabel en Bea nog niet accepterenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en Justin Bieber, Prins Friso en Adele ook.
Hoaxalarm.
Eigenlijk niet zo op gelet toen ik een relatie hadquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Ik heb totaal geen last van jaloezie in een relatie. Mits het goed zit, uiteraard. Maar dat is dan ook net het uitgangspunt vanuit waar je trio's kan gaan doen.
Meh. Nou, met die kennis ga ik mezelf maar eens naar dromenland begeven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou.. Soms.. Hier moet ik wel ECHT voor in de stemming zijn.. Nu dus niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |