Nou inderdaad, wordt lastig al weet je het maar nooit in Q4 en de Giantsquote:Op zondag 11 november 2012 21:07 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Eli heeft flink wat goed te maken in Q4 straks met die twee INT.
Chargers ookquote:Op zondag 11 november 2012 21:44 schreef popolon het volgende:
Lions maken zoveel fouten, pfffff. Pijnlijk.
Het maakt me verder niet veel ware het niet dat het de Saints zijnquote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef Sasman het volgende:
Falcons verliezen voor de eerste keer dit seizoen.
Dit dus.quote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het maakt me verder niet veel ware het niet dat het de Saints zijn
Zonde. Anders had ik weer een hele week een maat van me kunnen afzeiken over de verschrikkelijke Q4's van de Pats dit jaar.quote:
Ik zag het alweer gebeuren inderdaad.quote:Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Zonde. Anders had ik weer een hele week een maat van me kunnen afzeiken over de verschrikkelijke Q4's van de Pats dit jaar.
ESPN America nam het over na de Saints game.quote:Op zondag 11 november 2012 22:38 schreef rgras het volgende:
Fijn, Gamepass kapte ermee bij de Bills @ Pats met nog één minuut te gaan. Uiteindelijk het maar via de play-by-play van NFL.com gevolgd.
Go Pats!
En ja, ze speelden matig.
Hij heeft al een match of 3-4 niet meer gefumbled?quote:Op zondag 11 november 2012 22:50 schreef Littlecreep het volgende:
Iemand nog een gokje wagen hoe vaak Vick vandaag de bal fumbled?
Beide moeten ze aan de aspirinequote:
Met die defense die alleen maar uitblinkt in het missen van taclesquote:Op maandag 12 november 2012 00:45 schreef DeZoektocht het volgende:
Ongelovelijk. Jets offense is zooooo slechtgenoeg mogelijkheden deze pot gewoon te winnen.
Going OT in SFquote:
Tsja, met dit soort calls geloof ik de refs op hun woord. Maar de krochten van het regelboek worden wel opgezocht.quote:Op maandag 12 november 2012 01:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Worden de Rams hier even genaaid zeg
Dat was de juiste call. Het was duidelijk een illegal formation. Dom van de Rams WR.quote:Op maandag 12 november 2012 01:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Worden de Rams hier even genaaid zeg
Waarom heb ik dan geen flag gezien?quote:Op maandag 12 november 2012 01:46 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dat was de juiste call. Het was duidelijk een illegal formation. Dom van de Rams WR.
De flag kwam pas later. Niet de eerste keer dat deze wedstrijd een flag pas laat gegooid word. Maar het was een illegal formation. De buitenste WR had dichter bij de line of scrimmage gemoeten.quote:Op maandag 12 november 2012 01:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan geen flag gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |