quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:07 schreef EenzameFietser het volgende:
Henk kiest absoluut voor Fiona. Volgens mij heeft hij nu wel door dat Yoni alleen maar verliefd is op de boerderij. Ze zou zelfs nog met Willem een relatie willen als die haar de kans geeft om lekker op de boerderij te werken.
Ik ben benieuwd hoeveel zinnen per dag daar uit gaan komenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:07 schreef EenzameFietser het volgende:
Op naar volgende week. Ik kan eigenlijk niet wachten op het weekendje weg van Bert en Henrieke.
Klopt inderdaad, maar bij de weekendjes weg gebeuren toch de meest leuke dingen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:14 schreef Burdie het volgende:
Weekendje weg is pas over 2 weken, toch? Volgende week gaan de boeren naar hun nieuwe schoonfamilies.
Pratend tegen een koe of opscheppend tegen mannelijke collega's over de koeien.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
En toch zie ik Bert wel spontaan voor me. Ergens, ooit. Met zijn werk en zonder camera
Misschien met een paar pilsjes achter z'n kiezen ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel zinnen per dag daar uit gaan komen![]()
En toch zie ik Bert wel spontaan voor me. Ergens, ooit. Met zijn werk en zonder camera
Ik ben er ook wel van overtuigd dat Bert gewoon een hele goeie gast is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel zinnen per dag daar uit gaan komen![]()
Ik denk dat hij dan zo ontspannen wordt, dat hij helemaal niks meer zegt en alleen lachtquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien met een paar pilsjes achter z'n kiezen ook.
Of ze blijven gewoon heel rustig met elkaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:20 schreef EenzameFietser het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel van overtuigd dat Bert gewoon een hele goeie gast is.
Alleen hebben zowel Bert als Henrieke een partner nodig die de zaak een beetje op gang trekt, dan komen ze echt wel een beetje los. Deze "relatie" is naar mijn idee gedoemd om te mislukken.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
dan weet Bert helemaal niet meer waar hij het zoeken moet
stAAdquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
En Aad staat tenminste ergens voor, ook al is hij een beetje vreemd
Klaas en Willem vullen elkaar meer aan, omdat Jurjen een beetje dezelfde type is als Willem. Ook al had ik gehoopt dat Jurjen werd gekozen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:41 schreef Molline het volgende:
Dus toch Klaas. Ik vond het zo zielig voor Jurjen.![]()
Volgens mij past hij ook veel beter bij Willem.
Nee, helemaal niet, maar gewoon geen gondel en echte romantische dingenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat voor trip zou jij dan ideaal vinden voor die twee? Juist de kou in? Samen van de berg sleeën?
Ik moet nog helemaal wennen aan het idee dat Willem Klaas leuk vindtquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg steeds het idee dat Klaas niet helemaal oprecht is ofzo. Dat ie Willem veel minder leuk vindt dan dat Willem hem leuk vindt.
De meeste boeren komen nooit of zelden in het buitenland, dat blijft altijd weer iets bijzonders om te volgenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Stuur Bert en Henrieke naar Parijs. Eens zien hoe wereldvreemd ze zijn.
Ja inderdaad, echt een vreemde wending opeens. Jammer.. Ik vond ze leuk bij elkaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:18 schreef BananaPancake het volgende:
Toen Willem afscheid nam van Jurjen stonden ze zo intiem met elkaar dat ik echt dacht: neeeeeeeeeeee Willem, waarom stuur je hem naar huis??
20 jaar. Zeg maar, toen hij zijn relatie begon ging Jurjen met een vrouw het huwelijk in, zo ongeveer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, echt een vreemde wending opeens. Jammer.. Ik vond ze leuk bij elkaar.
Klaas komt toch ook net uit een relatie van 9 jaar ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |