Is dit de nieuwe SC?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:14 schreef Leandra het volgende:
Zo, tijdens het voeden mobiel de topics bijgelezen, daarna de mindere kanten van het moederschap vervuld (luier), en nu onder het genot van een warme chocomel en zelfgemaakte pompoentaart de column van Cee lezen....
Life is good
Het is een sfeerschetsjequote:
Ik ontbijt niet zo sfeervol met al die detailsquote:
Nah, vast een eerste complimentje voor Cee.... haar blogs zijn zo leuk dat het de moeite is een geluksmomentje te creëren om het te lezen, gewoon, om het helemaal compleet te maken.quote:
quote:Het is erg verleidelijk om op zo’n moment iemand op z’n kop de sloot in de duwen, door de modder heen, nog even aan te draaien zodat het hoofd goed vast zit in de bodem.
Weet je, ik had gister bijna te doen met Bert. Dan ben je al verlegen tegenover vrouwen, dan zit je met je hele bups familie aan tafel, én nog een camera en mensen in je snoet. En dan moet je nog gezellig en spontaan gaan doen ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Gottegot, Bert heeft echt alle slechte genen gekregen van z'n ouders volgens mij. Wel een leuke familie denk ik.
At your service:quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
En MIJ GEVOELES © Aad zou ik wel graag op een tegeltje willen
Die man redt dit seizoen tenminste!quote:
'Gevoeles zijn in weze een stukkie prestaasie'quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Op tegeltjes zet je een 'wijsheid'. Alleen 'mij gevoeles' is een beetje stom.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik daar ook even een tegeltje van maken?
Nee, dat zou ook geen geschikte tekst zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik daar ook even een tegeltje van maken?
Ik weet dat het maandagmorgen is, maar lighten up dearquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat zou ook geen geschikte tekst zijn.
Annemarie, maar die koos hem uiteindelijk niet voor het weekendje weg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit even te denken, hadden we nou niet eerder een keer een boer (of boerin) die iemand koos die al een bekende was? Was dat een boerin?
Net als Aad nu met Sjennet? Ergens is dat een beetje jammer.
Frank en Anita?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit even te denken, hadden we nou niet eerder een keer een boer (of boerin) die iemand koos die al een bekende was? Was dat een boerin?
Net als Aad nu met Sjennet? Ergens is dat een beetje jammer.
Ah ja!quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Annemarie, maar die koos hem uiteindelijk niet voor het weekendje weg.
Dit topic heeft wel een bepaald effect op jou, lieve.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet dat het maandagmorgen is, maar lighten up dear
Kom maar een stukje pompoentaart halen, dat helpt
Oh dat wist ik niet dat die ook al bekenden van elkaar waren.quote:
Anita d'r ouders wonen zo ongeveer om de hoek bij Frank, daarom kwam ze ook op de fietsquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet dat die ook al bekenden van elkaar waren.
Oh jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Anita d'r ouders wonen zo ongeveer om de hoek bij Frank, daarom kwam ze ook op de fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |