Dat sowiesoquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
In dat geval ben ik gewoon keilief
Aangezien je toch naar Amsterdam gaat . . .quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier in Apeldoorn nog geen 37 kunnen vinden.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet weet
Ik weet best welke kleding ik draag en welke maat het is.. dat hoef jij me niet te vertellen..
Wanneer?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aangezien je toch naar Amsterdam gaat . . .
In dat geval ga ik wel mee shoppenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aangezien je toch naar Amsterdam gaat . . .
PueRac quote: Dikke mensen zijn beter in bed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb erg goede sexuele ervaringen met gezellige mensen
Ohja dat is inderdaad wel klein. Ik ben 7 cm groter ongeveer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1,64. Compacte lichaamsbouw dit dat
Maarja, is meestal afschuwelijk, daarom is het mijn werkbroek geworden. ;9quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik weet t eigenlijk niet.. Miss wel
Oh godzijdank ik dacht dat ik de enige was.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef DaMook het volgende:
Al die maten zeggen me echt helemaal niets.
Botjes neuken niet... for real!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
PueRac quote: Dikke mensen zijn beter in bed.
Waar ligt de dikheidsgrens dan, zonder definities kan ik geen goed onderzoek uitvoeren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
PueRac quote: Dikke mensen zijn beter in bed.
Ik ook, ik weet mij eigen maat niet eensquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh godzijdank ik dacht dat ik de enige was.
Barsoi zit op meerdere plekken in Utrecht, daarbuiten weet ik het niet, maar daar hebben ze erg mooie pakken en hemden.quote:
Ik heb verkeerd gelezen ja. Je schreen Suitsupply in Arnhem. Maar ik las Amsterdam.quote:
Maar er is een wereld van verschil tussen echt dik en botten.quote:
Ik heb mijn hempje ooit eens uitgeleend aan iemand en ik weet niet meer wie en daar heb ik nog steeds spijt van nuquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja dat is inderdaad wel klein. Ik ben 7 cm groter ongeveer.
[..]
Maarja, is meestal afschuwelijk, daarom is het mijn werkbroek geworden. ;9
Als ik er ben maar eens opzoeken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Barsoi zit op meerdere plekken in Utrecht, daarbuiten weet ik het niet, maar daar hebben ze erg mooie pakken en hemden.
Dan maakt het niet meer uit of je het gaatje niet kan vinden.. dan kan je iedere vetkwab gebruikenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar ligt de dikheidsgrens dan, zonder definities kan ik geen goed onderzoek uitvoeren.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb verkeerd gelezen ja. Je schreen Suitsupply in Arnhem. Maar ik las Amsterdam.
Iedereen uit je telefoon opbellen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb mijn hempje ooit eens uitgeleend aan iemand en ik weet niet meer wie en daar heb ik nog steeds spijt van nu![]()
Hij was zooooooooooooooooo hip und happening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |