Serieus?quote:
Daag Rokjequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Maar ik MOET even koffie drinken schatjessssss.. Tot zo
Niet weggaan biAtch![]()
Was ook onbedoeld zo geredenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja nee, dat ken ik helemaal niet.
Zondequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat je er vrijdag niet was. Anders hadden we haarseks kunnen hebben.
I bet you did.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zonde
Maar mijn avond was ook wel tof vrijdag
Veel verder op het platteland kun je niet zitten, het is zelfs nog een halfuur naar de dichtstbijzijnde stad Zwollequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus?Ik dacht dat jij in de randstad woonde
Onze posts net hadden andersom gemoeten.quote:
Daar ben ik zowat nog door gekomenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel verder op het platteland kun je niet zitten, het is zelfs nog een halfuur naar de dichtstbijzijnde stad Zwolle
Elburg, Veluwe.
Dan moet je alsnog vroeg wegquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe maar als misschien erbij Tams
Denk wel dat ik dan ga treinen
Heb je er bij gezet!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe maar als misschien erbij Tams
Denk wel dat ik dan ga treinen
JA! Jij moet er ook bij zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:09 schreef Giertje het volgende:
alweer een meet
gezellig ik denk er over na
Het is leuk om doorheen te fietsen, maar verderquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ben ik zowat nog door gekomen![]()
echt?quote:
Meh, mijn laptop is niet zo snel!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Onze posts net hadden andersom gemoeten.
Ja, maar als ik ga rijden dan kan ik niks drinken enzo..quote:
Ik kwam er langs met de motorquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is leuk om doorheen te fietsen, maar verder
En Zwolle is ook nog eens een kutstad
True that. Jeugdherberg ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar als ik ga rijden dan kan ik niks drinken enzo..
Lastig, kan ook nergens crashen in de buurt enzo...
Ja was tof toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |