Toen was ik nog niet in de planning. Nu hebben wij maar een 450d met 2 simpele lenzen en volgens mij heb jij heel wat weer accessoires en van Photoshop snap ik helemaal niks.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dank je. Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik al fotografeerde voordat jij geboren werd (schat ik, m'n eerste camera won ik rond 1977). En met wat oppoetsen en bijknippen wordt een redelijke foto opeens een mooie.
Oja, ik ook ovb. Weet nog niet zeker of ik kan, maar het zou wel heel leuk zijn.quote:
Met pijn in het hart (en den maag) moet ik weigerenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef ElisaB het volgende:
Joehoe
Aanstaande 25 november om 14:00 uur
Hai Tiejen bij Ten To Three In Knorretjedam
Wie gaan er mee?
Cat22
ElisaB
MissBliss (ovb)
Qwea (ovb)
Goodbye (ovb)
(de datum was ff weggevallen, maar nu staat ie er weer)
Iemand je lampje gejatquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:52 schreef Qwea het volgende:
BOEFJES ZIJN JULLIE! ALLEMAAL!
18u, donker
NOESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met pijn in het hart (en den maag) moet ik weigeren
Heb je wel eens naar een (eenvoudige) cursus gekeken? Op zich is met een 450d niks mis maar er zijn een paar basisdingen, als je die in je achterhoofd houdt (en op de juiste momenten gebruiktquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet in de planning. Nu hebben wij maar een 450d met 2 simpele lenzen en volgens mij heb jij heel wat weer accessoires en van Photoshop snap ik helemaal niks.
Kunnen we niet eens meeten bij jou in de Rehab dan, of is dat diep in de duistere Duitse wouden?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef Rewimo het volgende:
25 november ben ik nog net niet terug van de Reha. Maar ik wil en zal een keer naar een meet komen ergens in de komende maanden!
Dat wel ja, Teutoburgerwoudquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef Barbaaf het volgende:
Kunnen we niet eens meeten bij jou in de Rehab dan, of is dat diep in de duistere Duitse wouden?
We doen tegen die tijd wel spiesjaal voor jou een rehab-exit-meetquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef Rewimo het volgende:
25 november ben ik nog net niet terug van de Reha. Maar ik wil en zal een keer naar een meet komen ergens in de komende maanden!
Dan meeten we gewoon bij onsquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:21 schreef ElisaB het volgende:
We doen tegen die tijd wel spiesjaal voor jou een rehab-exit-meet
Da's inderdaad twee keer zo ver van de Randstad als de toch al respectabele afstand naar je boerderij, ik denk niet dat dat er voor mij in zitquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat wel ja, Teutoburgerwoud
Maar dat zou wel tof zijn
Op de motort... lekker bevriezenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:26 schreef Barbaaf het volgende:
Da's inderdaad twee keer zo ver van de Randstad als de toch al respectabele afstand naar je boerderij, ik denk niet dat dat er voor mij in zit
"Baaf, wat maakt je motor een herriequote:Op maandag 29 oktober 2012 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op de motort... lekker bevriezen
Op dit moment wel...quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verder nog iets, of was dit het wel?
vriend heeft die gedaan ik heb er momenteel geen geld voor (over)quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar een (eenvoudige) cursus gekeken? Op zich is met een 450d niks mis maar er zijn een paar basisdingen, als je die in je achterhoofd houdt (en op de juiste momenten gebruikt) worden je foto's al een stuk beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |