Befuckinglachelijk.quote:16:46 uur
Onder het kopje zorg: Mensen die zich zonder verwijzing van een huisarts melden bij de Spoedeisende Eerste Hulp, betalen een eigen bijdrage van 50 euro.
Dat is dan wel weer props!quote:16:32 uur
De Olympische Spelen komen niet naar Nederland. Het binnenhalen en organiseren van de Olympische Spelen brengt veel financiėle risico's met zich mee, aldus het nieuwe kabinet. Hiervoor is weinig draagvlak in de samenleving in een tijd van crisis en bezuinigingen
Goed te controleren ook!quote:16:26 uur
Mensen die een burka dragen, krijgen geen bijstand.
Flikker op met je kinderpardonquote:16:25 uur
Het kinderpardon gaat gelden voor kinderen die voor hun 18de minimaal vijf jaar in Nederland zijn geweest en zich niet aan het toezicht van de rijksoverheid hebben onttrokken. Zij krijgen een verblijfsvergunning. Gezinsleden krijgen dan ook verblijfsvergunning, mits ze al in Nederland zijn. Volgens akkoord heeft de regeling betrekking op 'een klein aantal personen'.
Tof, het is nog niet moeilijk genoeg om aan een baan te komenquote:De Werkloosheid stijgt in komende kabinetsperiode tot 5,75 procent.
Oh, huh, die waren er wel, maar die gingen apart ofzo? Met de kindjes?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
JepWe hebben DML en FR nog wel een half uurtje gemeet, die staan er niet bij.
Jep. Die waren er al om half 11 en wij uiteindelijk rond 12 uur. Dus zij hadden het hele park al gezienquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, huh, die waren er wel, maar die gingen apart ofzo? Met de kindjes?
Je kan ook het gehele akkoord downloaden. Zo veel pagina's is het ook al niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Befuckinglachelijk.
Waar de neuk staat die S in SEH dan voor als je eerst langs de HA kan/moet?
[..]
Dat is dan wel weer props!
[..]
Goed te controleren ook!
[..]
Flikker op met je kinderpardon
[..]
Tof, het is nog niet moeilijk genoeg om aan een baan te komen
Wil je mijn friend request accepteren? Ik gebruik een nick met de initialen FBquote:
Way ahead of ya!quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan ook het gehele akkoord downloaden. Zo veel pagina's is het ook al niet.
Toffe foto, maar sneeuwde het serieus daar, joh? Of wat is dat voor effect?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:10 schreef Barbaaf het volgende:
Ha, en net toestemming binnen van alle herkenbare mensen op deze foto:
[ afbeelding ]
Wie gaat er dan ook meeten als het sneeuwt?
Deze is vreselijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:10 schreef Barbaaf het volgende:
Ha, en net toestemming binnen van alle herkenbare mensen op deze foto:
[ afbeelding ]
Wie gaat er dan ook meeten als het sneeuwt?
Het hageldequote:Op maandag 29 oktober 2012 17:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Toffe foto, maar sneeuwde het serieus daar, joh? Of wat is dat voor effect?
Nee jonge. Zie je zo dat ie dat er in heeft geshoptquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Toffe foto, maar sneeuwde het serieus daar, joh? Of wat is dat voor effect?
Wat heb je die gegeven? Drie slokken jenever?quote:
Jij staat toch niet op die foto?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik sta belachelijk op de foto
en ik lees,het al nooit een baan voor mij. hulpsanering here I come
Zo lijkt het wel he, alsof ie laveloos isquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat heb je die gegeven? Drie slokken jenever?![]()
Als je dat nou niet had gezegd wist niemand dat jij het wasquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Deze is vreselijkHet lijkt net of ik zwanger ben
Nope, hagel op 1/1000 secondequote:Op maandag 29 oktober 2012 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee jonge. Zie je zo dat ie dat er in heeft geshopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Als je een echte S bent, dan zal het wel meevallen. Maar je moet ze de kost geven die met iets simpels rechtstreeks naar de SEH gaat (omdat die zo handig 's avonds en in het weekend open zijn). Dus als je nog niet doodgaat, dan bel je ff de HA. En als je écht S bent, dan is het laatste waar je over denkt die ¤ 50quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:01 schreef Qwea het volgende:
Befuckinglachelijk.
Waar de neuk staat die S in SEH dan voor als je eerst langs de HA kan/moet?
Idemquote:Dat is dan wel weer props!
Dat. En een beetje kort door de bocht (maar de omschrijving in het regeerakkoord zal wel iets genuanceerder zijnquote:Goed te controleren ook!
Ik heb er niet zoveel op tegen. Als je het in 5 jaar niet voor elkaar krijgt om iets fatsoenlijk af te handelen, dan ben je te laatquote:Flikker op met je kinderpardon![]()
Dat zeg maar de regering heeft besloten: we gaan de werkloosheid laten stijgen tot 5,75%quote:Tof, het is nog niet moeilijk genoeg om aan een baan te komen
Dank jequote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie wel dat jij beter met je canon overweg kan dan ik barbaaf.
Druk mij maar ovb!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:08 schreef MissBliss het volgende:
Joehoe
Aanstaande 25 november om 14:00 uur
Hai Tiejen bij Ten To Three In Knorretjedam
Wie gaan er mee?
Cat22
ElisaB
MissBliss (ovb)
Toen was ik nog niet in de planning. Nu hebben wij maar een 450d met 2 simpele lenzen en volgens mij heb jij heel wat weer accessoires en van Photoshop snap ik helemaal niks.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dank je. Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik al fotografeerde voordat jij geboren werd (schat ik, m'n eerste camera won ik rond 1977). En met wat oppoetsen en bijknippen wordt een redelijke foto opeens een mooie.
Oja, ik ook ovb. Weet nog niet zeker of ik kan, maar het zou wel heel leuk zijn.quote:
Met pijn in het hart (en den maag) moet ik weigerenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef ElisaB het volgende:
Joehoe
Aanstaande 25 november om 14:00 uur
Hai Tiejen bij Ten To Three In Knorretjedam
Wie gaan er mee?
Cat22
ElisaB
MissBliss (ovb)
Qwea (ovb)
Goodbye (ovb)
(de datum was ff weggevallen, maar nu staat ie er weer)
Iemand je lampje gejatquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:52 schreef Qwea het volgende:
BOEFJES ZIJN JULLIE! ALLEMAAL!
18u, donker
NOESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met pijn in het hart (en den maag) moet ik weigeren
Heb je wel eens naar een (eenvoudige) cursus gekeken? Op zich is met een 450d niks mis maar er zijn een paar basisdingen, als je die in je achterhoofd houdt (en op de juiste momenten gebruiktquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet in de planning. Nu hebben wij maar een 450d met 2 simpele lenzen en volgens mij heb jij heel wat weer accessoires en van Photoshop snap ik helemaal niks.
Kunnen we niet eens meeten bij jou in de Rehab dan, of is dat diep in de duistere Duitse wouden?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef Rewimo het volgende:
25 november ben ik nog net niet terug van de Reha. Maar ik wil en zal een keer naar een meet komen ergens in de komende maanden!
Dat wel ja, Teutoburgerwoudquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef Barbaaf het volgende:
Kunnen we niet eens meeten bij jou in de Rehab dan, of is dat diep in de duistere Duitse wouden?
We doen tegen die tijd wel spiesjaal voor jou een rehab-exit-meetquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef Rewimo het volgende:
25 november ben ik nog net niet terug van de Reha. Maar ik wil en zal een keer naar een meet komen ergens in de komende maanden!
Dan meeten we gewoon bij onsquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:21 schreef ElisaB het volgende:
We doen tegen die tijd wel spiesjaal voor jou een rehab-exit-meet
Da's inderdaad twee keer zo ver van de Randstad als de toch al respectabele afstand naar je boerderij, ik denk niet dat dat er voor mij in zitquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat wel ja, Teutoburgerwoud
Maar dat zou wel tof zijn
Op de motort... lekker bevriezenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:26 schreef Barbaaf het volgende:
Da's inderdaad twee keer zo ver van de Randstad als de toch al respectabele afstand naar je boerderij, ik denk niet dat dat er voor mij in zit
"Baaf, wat maakt je motor een herriequote:Op maandag 29 oktober 2012 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op de motort... lekker bevriezen
Op dit moment wel...quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verder nog iets, of was dit het wel?
vriend heeft die gedaan ik heb er momenteel geen geld voor (over)quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar een (eenvoudige) cursus gekeken? Op zich is met een 450d niks mis maar er zijn een paar basisdingen, als je die in je achterhoofd houdt (en op de juiste momenten gebruikt) worden je foto's al een stuk beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |