gelukkig niet, vanmiddag gemistquote:
quote:
Wel gewoon waar hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja echt wel duitsers ook enzo
deutshcland !!1einz
Dan heb je geluk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelukkig niet, vanmiddag gemist
Omdat dat overdreven was. Geel was daar echt wel genoeg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:20 schreef baasvandemaffia het volgende:
Waarom kwam dat van clasie niet in de samenvatting toen die eigenlijk rood had moeten krijgen?????
Geen idee. Misschien dat je met een extra vraagteken wel antwoord krijgt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:20 schreef baasvandemaffia het volgende:
Waarom kwam dat van clasie niet in de samenvatting toen die eigenlijk rood had moeten krijgen?????
Wijze woorden Gquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat dat overdreven was. Geel was daar echt wel genoeg.
Ik hoorde 't, jaquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien dat je met een extra vraagteken wel antwoord krijgt.
Waarom kwam dat van clasie niet in de samenvatting toen die eigenlijk rood had moeten krijgen??????quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien dat je met een extra vraagteken wel antwoord krijgt.
Het is de schuld van Henk Kesslerquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef Paxcon het volgende:
RKC graafde zich in? Ik heb nu al meer kansen van RKC dan van Twente gezien
toch 0-1 HAHAquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef Paxcon het volgende:
RKC graafde zich in? Ik heb nu al meer kansen van RKC dan van Twente gezien
Die uitbraak was dat toen Siem recht op de keeper ging en onderuit getrokken werd?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kwam dat van clasie niet in de samenvatting toen die eigenlijk rood had moeten krijgen??????
Was nog een verdediger bij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die uitbraak was dat toen Siem recht op de keeper ging en onderuit getrokken werd?
Hele beperkte keeperquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:24 schreef mrstylo het volgende:
Waarom zou Zoet zich druk maken? Hij gaat volgende jaar toch weer naar PSV.
PEC belachelijk makenquote:
Duurt nog een paar jaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En jij hebt kwantumfysica gestudeerd ofzo?
Ik had het uiteraard over PSVquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef Zorro het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 28 oktober 2012 19:24 schreef Ties02 het volgende:
Och, nu deze armoe
PEC belachelijk maken
Dan is de enige keeper in de ere die niet beperkt is Ruiter, en misschien Mihaylov/Tyton/Velthuizenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |