gelukkig niet, vanmiddag gemistquote:
quote:
Wel gewoon waar hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja echt wel duitsers ook enzo
deutshcland !!1einz
Dan heb je geluk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelukkig niet, vanmiddag gemist
Omdat dat overdreven was. Geel was daar echt wel genoeg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:20 schreef baasvandemaffia het volgende:
Waarom kwam dat van clasie niet in de samenvatting toen die eigenlijk rood had moeten krijgen?????
Geen idee. Misschien dat je met een extra vraagteken wel antwoord krijgt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:20 schreef baasvandemaffia het volgende:
Waarom kwam dat van clasie niet in de samenvatting toen die eigenlijk rood had moeten krijgen?????
Wijze woorden Gquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat dat overdreven was. Geel was daar echt wel genoeg.
Ik hoorde 't, jaquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien dat je met een extra vraagteken wel antwoord krijgt.
Waarom kwam dat van clasie niet in de samenvatting toen die eigenlijk rood had moeten krijgen??????quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien dat je met een extra vraagteken wel antwoord krijgt.
Het is de schuld van Henk Kesslerquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef Paxcon het volgende:
RKC graafde zich in? Ik heb nu al meer kansen van RKC dan van Twente gezien
toch 0-1 HAHAquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef Paxcon het volgende:
RKC graafde zich in? Ik heb nu al meer kansen van RKC dan van Twente gezien
Die uitbraak was dat toen Siem recht op de keeper ging en onderuit getrokken werd?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kwam dat van clasie niet in de samenvatting toen die eigenlijk rood had moeten krijgen??????
Was nog een verdediger bij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die uitbraak was dat toen Siem recht op de keeper ging en onderuit getrokken werd?
Hele beperkte keeperquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:24 schreef mrstylo het volgende:
Waarom zou Zoet zich druk maken? Hij gaat volgende jaar toch weer naar PSV.
PEC belachelijk makenquote:
Duurt nog een paar jaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En jij hebt kwantumfysica gestudeerd ofzo?
Ik had het uiteraard over PSVquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef Zorro het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 28 oktober 2012 19:24 schreef Ties02 het volgende:
Och, nu deze armoe
PEC belachelijk maken
Dan is de enige keeper in de ere die niet beperkt is Ruiter, en misschien Mihaylov/Tyton/Velthuizenquote:
Inderdaad, maar het blijft een lelijke bak betonquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef Muto het volgende:
Die extra tribune maakt het stadion gelijk 10x mooier.
Eckte eckte bazen deden natuurlijk E&Mquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
15
Dus nog anderhalf jaar op de middelbare, dan zou ik kunnen beginnen
Het ging wel beter..quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij kent Wijnaldum nog niet zo goed denk ik
Ze willen de rest ook nog vullen, dan is het een prima stadionquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef Muto het volgende:
Die extra tribune maakt het stadion gelijk 10x mooier.
Wat een geluk hebben we toch altijd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
was een pingel, lucky psv weer hoor.
Naah, beetje profiel voor mensen die ofwel niks kunnen ofwel nergens interesse in hebben. Net als de studies rechten en economie eigenlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eckte eckte bazen deden natuurlijk E&M
Klopt, ik zie het.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een geluk hebben we toch altijd.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Naah, beetje profiel voor mensen die ofwel niks kunnen ofwel nergens interesse in hebben. Net als de studies rechten en economie eigenlijk
Is ook wel nodig, dat zie je nu maar weerquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:28 schreef Ties02 het volgende:
PSV heeft scheids omgekocht met gemeentegeld sws
()
Ik studeer rechtenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Naah, beetje profiel voor mensen die ofwel niks kunnen ofwel nergens interesse in hebben. Net als de studies rechten en economie eigenlijk
Die bij Utrecht - Groningen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:28 schreef Gramulanion het volgende:
Veel duidelijkere pingels krijg je niet
En toch niet gegeven, is toch heerlijk man.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:28 schreef Gramulanion het volgende:
Veel duidelijkere pingels krijg je niet
Precies, wij zijn hard genaaidquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die bij Utrecht - Groningen?
wanneer dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Strootman had alweer een paar keer geel kunnen hebben
Verdient sowieso instant geel met dat hoofdquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Strootman had alweer een paar keer geel kunnen hebben
Best leuk hoor, je hoeft geen wetten uit je hoofd te leren, zoals vele denken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat kan, doen er zoveel. Lijkt me ook niks voor mij, zó saaai
Dat kan best, en in principe is het recht ook wel interessant, maar het lijkt me gewoon heeel saai om er een studie over te doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Best leuk hoor, je hoeft geen wetten uit je hoofd te leren, zoals vele denken.
Het geit hier over voetbal he. Optyfen met je of topic geloel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat kan best, en in principe is het recht ook wel interessant, maar het lijkt me gewoon heeel saai om er een studie over te doenEn je hebt dan maar 12 contacturen per week ofzo, terwijl je er bij natuurkunde 40 hebt, maar je moet thuis echt ziek veel lezen en leren
Je doet zoveel als je zelf wilquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat kan best, en in principe is het recht ook wel interessant, maar het lijkt me gewoon heeel saai om er een studie over te doenEn je hebt dan maar 12 contacturen per week ofzo, terwijl je er bij natuurkunde 40 hebt, maar je moet thuis echt ziek veel lezen en leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |